Pullantuoksuinen äiti?

rouva vaan

Olen 40-v nainen, hyvässä ammatissa, jossa palkkani on huomattavasti parempi kuin miehelläni, peilistä katsoen myös aika kivan näköinen, naimisissa, yksi lapsi. Olemme olleet naimisissa mieheni kanssa 12 v. Avioliittomme on ollut onnellinen. Mieheni jäi taannoin kiinni pettämisestä ja sanoi syyksi sen, että olen suhteessamme dominoiva ja hän tuntee itsensä alistuneeksi suhteessamme eikä saa minulta tarpeeksi huomiota kun olen aina niin kiireinen. Mitä mies haluaa, pullantuoksuisen vaimon, joka on aina kotona, ei käy töissä ym? Vastatkaa miehet rehellisesti...

13

2158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sssamista

      Ei miehet mitään pullantuoksuista muoria halua vaan me halutaan, että vaimo/tyttöystävä osoittaa miehen olvean tärkeä ja haluttu. Se on pieniä juttuja tekoja välillä voi ihan ohimennen ottaa kädestä kiinni ja sanoa rakastavansa tms. Me miehet tarvitaan hellyyttä ja hyväksyntää ja jos nainen ei omilta kiireltään ehdi, miehelle tulee kuva, että ei olekaan tärkeä niin heikompi mies hakee sen muualta.

      Tässä nyt muutama ajatus Miehen näkökulmasta.

    • ent. kotiäiti

      Olen lähes samanikäinen kuin sinä ja olin useamman vuoden kotona lasteni kanssa. Nyt kuopus on 3v ja teen taas töitä, ensin nyt lyhyempää päivää. Kyllä mun mies on sanonut arvostavansa sitä, että olen aidosti halunnut olla kotona ja antaa aikani lapsille. Ne kun ovat pieniä vain hetken... Raha ei ole niin tärkeää kuin yhdessäolo. Mulla on kiinnostava työ, johon olen nyt palannut, mutta aika vähän kaipasin sitä kotona ollessa. En minä mikään kodinhengetär ole, harvoin me mitään leivottiin, mutta leikittiin ja lueskeltiin, liikuttiin ulkona, käytiin perhekerhoissa yms. Mies on sanonut, että arvostaa mua naisena ja että olen hänen mielestään hyvä äiti. Kyllähän tuo ulkonäköänikin arvostaa ja sitä, että olen pitänyt itsestäni huolta kotona ollessanikin. Mutta joka tapauksessa, veikkaanpa, että mies ei pettänyt sua minkään pullantuoksuisen kotiäidin kanssa, tais olla ihan muut tuoksut mitkä veti puoleensa;)

      • karmeelta kuulostaa

        on joko sisäinen kriisi tai sitten se on patologinen tapaus. Sisäinen kriisi on niitä fifti-siksti juttuja, mitä mää tahon. Tietty onhan muitakin vastuuttomia tai sairaita koheltajia. Normaalissa tunnetilassa ihminen sitoutuu yhteen immeiseen kerrallaan, ainakin isoissa asioissa. Sairaus on asia, jossa sitten pitää miettiä haluaako elää "hoidettavan" kanssa "parisuhteessa" ....

        On jokaisen etu elää normaalia rakkaussuhdetta.


      • ent. kotiäiti
        karmeelta kuulostaa kirjoitti:

        on joko sisäinen kriisi tai sitten se on patologinen tapaus. Sisäinen kriisi on niitä fifti-siksti juttuja, mitä mää tahon. Tietty onhan muitakin vastuuttomia tai sairaita koheltajia. Normaalissa tunnetilassa ihminen sitoutuu yhteen immeiseen kerrallaan, ainakin isoissa asioissa. Sairaus on asia, jossa sitten pitää miettiä haluaako elää "hoidettavan" kanssa "parisuhteessa" ....

        On jokaisen etu elää normaalia rakkaussuhdetta.

        tää viesti nyt ihan oikeeseen osoitteeseen? Jos, niin puolustan kyllä miestäni, eikä noista määritelmistä sovi mun mieheen, tuskin a.p:n mieheenkään...


    • jtp1

      loukkaisikin. Miehesi tuntee itsensä alistuneeksi, mikä mies se semmoinen on. Niin tyypillistä nykyaikana. Miksi nykyään nainen haluaa olla mies ja mies nainen.

      • Allison W.

        Todellakin! Olen huomannut saman ilmiön nykyaikana. Suorastaan inhoan feministejä, koska he yrittävät tuhota maailmasta kaiken kauniin ja luonnollisen. Toivoisin, että saisin ihanan miehekkään miehen joka olisi perheen pää ja vastuunkantaja. Taidan mennä tämän haaveeni kanssa hautaan, koska se ei tässä maailmassa toteudu.


      • onnen elementit
        Allison W. kirjoitti:

        Todellakin! Olen huomannut saman ilmiön nykyaikana. Suorastaan inhoan feministejä, koska he yrittävät tuhota maailmasta kaiken kauniin ja luonnollisen. Toivoisin, että saisin ihanan miehekkään miehen joka olisi perheen pää ja vastuunkantaja. Taidan mennä tämän haaveeni kanssa hautaan, koska se ei tässä maailmassa toteudu.

        on kyl niin, että ei omiin muotteihin katottua ikänä löydy, eikä niin saa olla. Pitää oppia molemman sovittelemaan, ja jos suurin osa hommasta toimii, muu on järjestelyasioita. Pääasia että molemmilla on hyvä olla, ja parisuhde on juttusi jos ajasta on enimmäkseen hyvä olla yhdessä siis. Pitää olla toiselle hyvä ihminen, mutta myös itelleen!


    • Kiireellä pilattu

      Siinä se oli, eli miehes kaipas kiireetöntä seksiä. Siis seksiä jossa on himoa, panoa, ääntä ja hikeä.
      Mulla on kanssa vaimo joka tienaa enemmän kuin minä ja on jatkuvasti kiireinen ja loppuillasta väsynyt. Eli seksiä liian harvoin ja liian kiireistä. En kuitenkaan tunne että vaimo olisi dominoiva tai olisin alistettu. Mutta jos seksi jää liitosta niin...Miehet joutuu tyytymään useammin siihen ettei tule seksiä silloin kun he haluavat. Naiset yleensä vetoavat siihen että jos seksiä tekee mieli vain kerta viikkoon niin miehen on siihen tyytyminen. Eli miehen tulee aina tyytyä kohtaloon hiljaisesti...elää puutteessa jatkuvasti. Eli koska halut kohtaavat eri aikaan niin yleensä miehen halut jäävät huomiotta pääsääntöisesti. Koska mies on valmis aina mutta nainen ei.

      Tuo seksin tarve on miehillä suuri, siis todella suuri. Meikäläinen vetää käteen joka päivä vielä vaikka ikää on 43. Silti tuntuis riittävän vaikka muillekin...

      Mutta kotiäitiä ei kaivata enää nykyaikana, riittä ä jos ja vaikka onkin bisnesnainen muistaa näyttää naiselta ja käyttäytyä kuin nainen. Meikkiä naamaan naisellinen pukeutuminen; hame ei housut jne..

      Niin ja ei missään tapauksessa koskaan ei ikinä nosta palkka-asiaa naisena siis ei missään tilanteessa esille että tienaa paremmin. Siis ei ikinä. Se on suomalaiselle sama kuin kuohitsisit hänet.

      • mitäs muutakaan

        Miehille vaikuttaa olevan pelkkä seksi jotenkin elämää suurempi asia. Millään muulla ei vaikuta olevan mitään merkitystä parisuhteessa.

        Näinhän se arkena monesti on. Ei sitä työpäivän jälkeen väsyneenä mikään seksi kyllä ensimmäisenä ole mielessä. Lapset kun ovat pieniä sekin vie aikaa ja voimia.

        No eikai siinä mitään,voihan sitä vedellä käteen, kenellä tarvetta on.

        Tutkimusten tulokset tukevat tuota, että jos nainen tienaa enemmän kun mies eroluvut ovat suurempia, kun päinvastaisessa tilanteessa. Mies kokee naisen uhkana itselleen. Ehkä jossain tapauksissa naiset itsekkin haluavat, että mies on perinteiseen tapaan se paremmin tienaava?


      • Anonyymi
        mitäs muutakaan kirjoitti:

        Miehille vaikuttaa olevan pelkkä seksi jotenkin elämää suurempi asia. Millään muulla ei vaikuta olevan mitään merkitystä parisuhteessa.

        Näinhän se arkena monesti on. Ei sitä työpäivän jälkeen väsyneenä mikään seksi kyllä ensimmäisenä ole mielessä. Lapset kun ovat pieniä sekin vie aikaa ja voimia.

        No eikai siinä mitään,voihan sitä vedellä käteen, kenellä tarvetta on.

        Tutkimusten tulokset tukevat tuota, että jos nainen tienaa enemmän kun mies eroluvut ovat suurempia, kun päinvastaisessa tilanteessa. Mies kokee naisen uhkana itselleen. Ehkä jossain tapauksissa naiset itsekkin haluavat, että mies on perinteiseen tapaan se paremmin tienaava?

        Mitä sä siltä kumppanilta haluat jos ei seksi kiinnostaa? Nyhtää sen rahat? Höykyttää henkisesti aina arjessa?


    • Anonyymi

      Voin puhua vain omasta puolestani, vaikka olenkin mies, eikä mulla ole mitään muiden elämäntyylejä vastaan ("talo elää tavallaan, vieraat kulkee ajallaan").
      Jos haluisin vaimon (tai ylipäätään mennä edes naimisiin), ja pitäisi tyytyä vaan yhteen vaimoon, niin haluaisin vaimon, johon pystyy luottamaan, jonka seurassa tulee toimeen, ja joka haluu romanttiikkaa suhteessamme. Kauneus tulee kirsikkanan kakun päälle, jos tulee, mutta se ei ole se pääpointti.

    • Anonyymi

      Mistä lähtien se että kaipaa huomiota kumppaniltaan ja oman mielipiteensä kuulluksi on sitä että halutaan "Pullantuoksuinen kotiäiti"?

      Ei jumalauta nainen, sinä etsit nyt tekosyitä olla kusipää. Sitä tuo on.

    • Anonyymi

      Miehellä ei saa olla harrastuksia eikä menoja ja aina pitäs olla ”saatavilla” sillon kun nainen sattuu kiinnostumaan mutta nainen juoksee missä huvittaa ja millon huvittaa

      kuitenkin pitäs olla älyttömän hyvässä kunnossa vaikka itseensä ei saa panostaa aikaa paitsi nainen tietty

      Nainen kysymättä päsmäröi kaikki kodin ja arjen asiat ja kun ilmaiset mielipiteen niin oot kusipää

      Tässä nyt ensimmäiset mitä tulee omien kokemusten kautta mieleen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe