24 ON todella epäuskottava

sarja!!

Huomaa, että on tehty täysin Amerikan lipun lasien takaa. Jokainen jenkki on sankari, mutta kaikki ulkomaalaiset ovat sydämettömiä terroristeja.

Ja tuo samperin Ramdo-Bauer olisi jo monta kertaa kuollut, jos kuvaisi edes hieman oikeaa elämää. Varsinkin tuo, kun tappoi ukon vampyyrimaisesti.

Onneksi tämäkään Lostin tapaan ei ole yhtään Golden Glope tai muissa gaaloissa ehdoilla palkinnoille. Eli jenkit ovat jo kyllästyneet koko sarjaan.

14

1420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfgwe

      Esim. Venäjältä löytyy 100 x kovempia tosielämän ramboja kuin tuo säälittävä - isipapan siivellä näyttelemään päässyt - "rambo-bauer"!

    • joopajoooo

      Katsojaluvuissa tuota mainitsemaasi kyllästymistä ei ole näkynyt ainakaan. Wikipediasta löyty:
      Season 1: 8,6 milj.
      2: 11,7 milj.
      3: 10,3 milj.
      4: 11,9 milj.
      5: 13,8 milj.
      6: 13 milj

      Eli katsojat ainakin tykkää ja onhan tuo palkittu Grammylla ja Emmyllä, joten niin sanotut asiantuntijatkin arvostavat sarjaa.

      Niinkuin kaikissa sarjoissa, on tässäkin kaikenlaista mikä pistää silmää mauttomuudellaan, mutta silti paras sarja ikinä.

      Teille jenkkivihaajille ei voi muuta sanoa, että herätkää nyt, kyseessä on tv-sarja, hyvin viihdyttävä sellainen, melkein kuin hyvä action-leffa, joka kestää vaan monta kertaa kauemmin.

    • Jakki Baueri

      Juu, eikös tämä ollutkin vain TV-sarja? Otetaan kaikki niin vitun tosissaan vai? No simpura, pistä TV:si mäsäksi, tai älä katso. Helppoa eikö?

      • hyvää partavaahtoa

        kun bauerin naama kirkastui viiteen minuuttiin.... ;)


      • Realismin kannattaja
        hyvää partavaahtoa kirjoitti:

        kun bauerin naama kirkastui viiteen minuuttiin.... ;)

        Sarjan uskottavuus on vähentynyt kausi kaudelta, eli hieman alkaa kärsiä siitä että minuuteissa ja sekunneissa tehdään koko maailmaan vaikuttavia asioita, ja vielä toteutetaan ne. Mutta toisaalta, miten muutenkaan se voisi mennä, kun aikaa on kuitenkin vain se vuorokausi ?


    • Pakoon verrattuna

      No joo, onhan 24 epäuskottava, mutta ei vedä läheskään vertoja Paolle. Itse ainakin lopetin Paon katsomisen ihan vaan sen takia, että ao. sarjassa kaikki juonenkäänteet perustuu ainoastaan läheltäpiti tilanteisiin! Tämän lisäksi takaa-ajajat ovat koko ajan noin 100m päässä karkureista, mutta eivät silti saa kiinni!!!!

    • villepiu

      Kerroppa yksikin todellinen/uskottava tv- sarja??

      • vaikka

        the shield.perustuu tositapaukseen.Juoni on uskotava ja henkilöt.


      • Juuhas
        vaikka kirjoitti:

        the shield.perustuu tositapaukseen.Juoni on uskotava ja henkilöt.

        "the shield.perustuu tositapaukseen.Juoni on uskotava ja henkilöt."

        The Shield perustuu tositapaukseen? Oletko aivan ääliö, vai miksi edes väität tuollaista? Toki jos "perustuu tositapaukseen" tarkoittaa sitä, että USAssa on poliiseja, niin sitten se varmaan perustuu. Siinä se linkit tositapauksiin sitten taitavat ollakin.


    • joku1984

      Eikös fiktiivisen tv-sarjan tarkoitus on olla nimenomaan viihdyttävä, eikä mukailla todellisuutta. Jos haet jotain todellisuuteen pohjautuvaa toimintaa niin matkusta Bagdadiin tai muuhun kriisialueelle. Tv-sarjassa on kaikki mahdollista.

    • käskee

      katsoa??

    • Elvis oli kala

      Onko kukaan nähnyt, että joku söisi jotain ruokaa tarinaan kuuluvan 24 tunnin aikana? ?
      Minä en muista moista nähneeni...

      • //Läppä//

        ja ootkos nähny että kukaan olis käyny kusellakaan?


      • Sepä vasta olisikin
        //Läppä// kirjoitti:

        ja ootkos nähny että kukaan olis käyny kusellakaan?

        Sepä vasta olisikin mielenkiintoinen saraj, jos näytettäis syömistä ja kusemista ja sen semmosta. Voi isä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe