Kauhea tuska ollut jo joulukuun alusta lähtien. Kaksi hammasta poistettu sen jälkeen, toisessa oli tulehdus, toisessa oletus tulehduksesta. Ei voitu kuvata enää koska liikaa kuulema sädetetty lähiaikoina siis (rtg)... Nyt on niin kova kipu leuoissa ettei mitään järkeä, olo ei poistojen jälkeen muuttunut miksikään. Molemmissa poistoissa en myöskään puutunut ollenkaan!!!!! Vaikka 4 puudutetta laitettiin, yleensä toiminut loistavasti puudutus. Neljä kuuria olen jo syönyt v-pen & dalacin. Nyt on huomen taas mentävä päivystykseen, jo vaikka kuinka monens kerta.. Tää ei lopu ikinä..Niin olisko jollain kokemuksia leukojen alueen tulehduksista, joku sellainen on pakko olla kun ei enää puudukkaan. Turha tais olla poisto ainankin, toi viimeisin..
Onko kokemuksia?
4
359
Vastaukset
Minulla on ollut tulehdus hampaassa ja puudutus ei auttanut mitään, vaan kävi tosi kipeesti ja sit laitto jonkun puudutuksen hampaaseen ja se autto. Kertoi, että auttaa, mut kun puudutus loppuu on kipeä. Minulla laitettiin hampaaseen lääke ja sit aina uus käynti ja uus lääke. Niin pitkään, et mätä lähti. Se ei näkyny röntgen kuvissa.
- Yks vaan
Mikä on maksimimäärä röntgenkuville vuodessa? En ole kuullutkaan, että jotain olisi kuvattu niin paljon, että maksimimäärä tulisi täyteen. Onko yksittäiset kuvat turvallisempia kuin iso pantomografia kuva? Eikös nykyisten laitteiden säteilymäärä ole vähäisempi, kuin entisaikojen laitteiden.
Voihan siellä leuoissa kasvaa vaikka kysta. Sellaisen saa pois vain kirurgisesti.- kyllä vaan
Tänään kun asiaa tiedustelin niin päänalueelle ei mieluusti tehdä paljoa rtg-kuvauksia
- hampipeikko
Olen kuullut että jos hammas poistetaan, niin saattaa leukaluu tulehtua. Jos hampaan juuret ovat olleet syvällä, niin tulehdus on mahdollinen. En ole varma pitääkö täysin paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361