Clip on- pidennys

jenn@

Onko kellään kokemusta kyseisestä pidennystekniikasta? Pysyvätkö klipsit hyvin omissa hiuksissa kiinni vai lähtevätkö valumaan helposti?

118

13713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123654

itse kun pidennystä suunnittelin vanhojentansseihin, niin kampaaja suositteli tätä clip-on pidennystä, sillä halusin pidennyksen vain siksi päiväksi. Kampaajani oli ystävänsä kanssa testannut pidennystä, mutta yhden nukutun yön jälkeen pidennys ei kuulemma enään näyttänyt hyvältä, eli tarvitsi laittaa uusiksi kiinni. Kampaajani on tietty ammattilainen eli osaa asiansa, mutta hiuslaatukin saattaa vaikuttaa (tämä oma mielipiteeni). Pidennys pysyi päässäni hyvin koko vanhojenpäivän, mutta aamulla se oli hieman jo irti.

Tämä pidennys mielestäni sopii hyvin yhden illan kampauksiin, mutta pidemmäksi aikaa en suosittele. Teippipidennys pidempiaikaisena on parempi, sitä voin suositella! :)

• ........

itse olen myös kyseistä pidennystä hankkimassa, kunhan sopiva hiusnauha löytyy jostai suht edullisesti.eli tämän idennyksen kanss aei suositella nukkumaan, eli otat sen aina pois illalla ja aamulla laitat takaisin. laitto onnistuu varmasti itse kunhan hiukan opettelee..kannattaa ostaa sellaiset klipsut, joissa on silikoniraita, mikä pitää hiuksen paremmin kiinni. itse valitsin kyseisen pidennyksen, koska tarvitsen lähinnä tuuheutta omaan tukkaan, ei tarvitsi änkeä hirceästi "ylimääräistä" päähän, ja omaa tukkaa on varmasti helpompi hoitaa, kun pidennyksen saa pois päivittäin.

• sanie

Että kampaaja on sitten ollut noin tietämätön tuosta yön yli pitämisestä. Clip-on pidennystä ei missään nimessä kannata jättää yöksi päähän, koska nämä klipsit voivat repiä ja katkoa omia hiuksia aika tuhoisin seurauksin.

Itse pidin yli 2 vuotta sinettipidennystä ja nyt 2kk sitten vaihdon clip-oniin. Olen ollut todella tyytyväinen, ei enään ikinä hiuksia rasittavia sinettipidennyksiä!
        Vähän jouduin sinettejä kuitenkin jättämään, koska 8 osion klippipidennys jäi vähän luiruksi, vaikka Dreamhair sitä koko päähän riittäväksi mainostikin. Sitten kun myöhemmin katsoin eräästä ulkomaalaisesta verkkokaupasta, niin siellä samanlainen 8 osion clip-on oli vain tuuhennos ja koko pään pidennys 12 osiota! >:(
        Oli vaan pakko purkaa...

No kuitenkin. Clip-on päässä ei siis saa mennä suihkuun, vaan se pitää irrottaa ja tarpeen vaatiessa pestä sitten erikseen hellästi sampoolla. Itselläni pidennys on pysynyt ainakin todella hyvin. Jos pelkäät löystymistä, niin voit hieman tupeerata omien hiuksiesi juurta, ennen klipsien kiinnittämistä. Ja koko pidennys on muuten todella helppo ja nopea kiinnittää. Itse laitan sen siis joka aamu. Vannon, että parin päivän päästä saat pidennyksen päähäsi jo alle 10 minuutissa.

• hiusten kasvattaja
        sanie kirjoitti:

Että kampaaja on sitten ollut noin tietämätön tuosta yön yli pitämisestä. Clip-on pidennystä ei missään nimessä kannata jättää yöksi päähän, koska nämä klipsit voivat repiä ja katkoa omia hiuksia aika tuhoisin seurauksin.

Itse pidin yli 2 vuotta sinettipidennystä ja nyt 2kk sitten vaihdon clip-oniin. Olen ollut todella tyytyväinen, ei enään ikinä hiuksia rasittavia sinettipidennyksiä!
        Vähän jouduin sinettejä kuitenkin jättämään, koska 8 osion klippipidennys jäi vähän luiruksi, vaikka Dreamhair sitä koko päähän riittäväksi mainostikin. Sitten kun myöhemmin katsoin eräästä ulkomaalaisesta verkkokaupasta, niin siellä samanlainen 8 osion clip-on oli vain tuuhennos ja koko pään pidennys 12 osiota! >:(
        Oli vaan pakko purkaa...

No kuitenkin. Clip-on päässä ei siis saa mennä suihkuun, vaan se pitää irrottaa ja tarpeen vaatiessa pestä sitten erikseen hellästi sampoolla. Itselläni pidennys on pysynyt ainakin todella hyvin. Jos pelkäät löystymistä, niin voit hieman tupeerata omien hiuksiesi juurta, ennen klipsien kiinnittämistä. Ja koko pidennys on muuten todella helppo ja nopea kiinnittää. Itse laitan sen siis joka aamu. Vannon, että parin päivän päästä saat pidennyksen päähäsi jo alle 10 minuutissa.

Mulla on ollut viime joulusta asti klipsit melkeen joka päivä päässä ja olen samalla suoristanut oman tukan. Jouluna mun hiukset oli vähän yli olkapäille ja nyt klipsien ansiosta ne on lyhentyneet lähes niskapituuteen. Joten jos olet meinannut että kasvatat hiukset etkä sen takia laita sinettejä vaan "hellävaraiset" klipsit niin en todellakaan suosittele meinaan mulle on tullut jopa pieniä kaljuja kohtia varsinkin sivuille, koska klipsit on ollut aina siinä kohtaa kiinni. Muutenhan klipsit on ollut tosi hyvät vaikkakin joskus tekevät niskaan pienen "vanupallon" koska menevät helposti takkuun varsinkin jos on vähän huonolaatuiset. Eli jos olet kasvattamassa hiuksia älä laita klipsejä ainakaan niin että pitäisit joka päivä koska silloin vain hiukset lähtevät ja menevät poikki. Mutta jos kuitenkin haluat klipsit niin kannattaa ostaa dreamhairista. Siellä on parasta laatua suhteellisen halpaan hintaan nähden.

• :D
        hiusten kasvattaja kirjoitti:

Mulla on ollut viime joulusta asti klipsit melkeen joka päivä päässä ja olen samalla suoristanut oman tukan. Jouluna mun hiukset oli vähän yli olkapäille ja nyt klipsien ansiosta ne on lyhentyneet lähes niskapituuteen. Joten jos olet meinannut että kasvatat hiukset etkä sen takia laita sinettejä vaan "hellävaraiset" klipsit niin en todellakaan suosittele meinaan mulle on tullut jopa pieniä kaljuja kohtia varsinkin sivuille, koska klipsit on ollut aina siinä kohtaa kiinni. Muutenhan klipsit on ollut tosi hyvät vaikkakin joskus tekevät niskaan pienen "vanupallon" koska menevät helposti takkuun varsinkin jos on vähän huonolaatuiset. Eli jos olet kasvattamassa hiuksia älä laita klipsejä ainakaan niin että pitäisit joka päivä koska silloin vain hiukset lähtevät ja menevät poikki. Mutta jos kuitenkin haluat klipsit niin kannattaa ostaa dreamhairista. Siellä on parasta laatua suhteellisen halpaan hintaan nähden.

Mitenköhän oot sit niit laittanu ja pitäny jo omat hiukses lyhentyny noin paljon..

• miemie22

Miks oot sitte pitäny joka päivä jos oot nähny et oma tukka ohentuu ? :D Enkä yhtään ihmettele jos oma tukka harventuu jos klipsejä pitää joka päivä VUODEN päässä!Ja vielä samoissa kohdissa! En pitäis ikinä itte niin useasti. Siihen tarkotukseen on sitte nää teipit ja sinetit yms.

Eläkää ostako sieltä dreamhairista, surkeimman laatusta hiusta mitä oon nähny! Hairiumista tuli tosi paljo parempaa hiusta, jopa kiiltävää (tosin kuin dreamhairista) ja on olleet nyt mulla jotain vuoden ja edelleen hyvässä kunnossa. Dreamhairin hiusta pidin pari kk:ta ja ohentu tosi paljon ,meni takkuun ja muutenkin todella huonoon kuntoon.

• ähä

Itse pidin klipsipidennystä vuoden lähes joka päivä eivätkä hiukseni kärsineet siitä lainkaan. Sain sen sijaan kasvatettua tukkani pitkäksi lähes huomaamatta. Joko toi on provo tai sit et oo osannu laittaa hiuksia oikein!

• astalea9
        ähä kirjoitti:

Itse pidin klipsipidennystä vuoden lähes joka päivä eivätkä hiukseni kärsineet siitä lainkaan. Sain sen sijaan kasvatettua tukkani pitkäksi lähes huomaamatta. Joko toi on provo tai sit et oo osannu laittaa hiuksia oikein!

Itse käytän klipsipidennyksiä jokapäivä eikä mun tukka siitä kärsi!!
        Mulla kanssa ikäviä kokemuksia tuon Drem Hairin hiusten laadusta, se vaan ei kestä hyvänä kun pari pesua. Suosittelisin www.hairium.fi tai www.klipsipidennys.fi Itse olen noihin ollut tyytyväisin.

• Millia3
        astalea9 kirjoitti:

Itse käytän klipsipidennyksiä jokapäivä eikä mun tukka siitä kärsi!!
        Mulla kanssa ikäviä kokemuksia tuon Drem Hairin hiusten laadusta, se vaan ei kestä hyvänä kun pari pesua. Suosittelisin www.hairium.fi tai www.klipsipidennys.fi Itse olen noihin ollut tyytyväisin.

on hyvä tekniikka saada hiukset kasvamaan. Mulla ainakin onnistui

• ...
        ähä kirjoitti:

Itelläni oli pitkään klipsipidennykset päässä joka päivä eikä omat hiukset ohentunu, päinvastoinomia hiuksia ei tarttenu niin paljoa laittaa kun menivät ikään kuin piiloon hiustenpidennyshiusten alle ja paljon parempikuntoiset ovat nyt:)

• ulla09
        ... kirjoitti:

Itelläni oli pitkään klipsipidennykset päässä joka päivä eikä omat hiukset ohentunu, päinvastoinomia hiuksia ei tarttenu niin paljoa laittaa kun menivät ikään kuin piiloon hiustenpidennyshiusten alle ja paljon parempikuntoiset ovat nyt:)

Joku tuossa kommentoi et ei klipsipidennyspaketissa ollut tarpeeksi tukkaa, mä tilasin www.klipsipidennys.fi kaupasta ja mun mielestä tässä on vähän liikaakin, mut tietty riippu miten paksut on omat hiukset. Mulla clipsit ei ainakaan katkoneet hiuksia, oon saanut näiden avulla kasvatettua pitkät hiukset

• kerttuo
        ulla09 kirjoitti:

Joku tuossa kommentoi et ei klipsipidennyspaketissa ollut tarpeeksi tukkaa, mä tilasin www.klipsipidennys.fi kaupasta ja mun mielestä tässä on vähän liikaakin, mut tietty riippu miten paksut on omat hiukset. Mulla clipsit ei ainakaan katkoneet hiuksia, oon saanut näiden avulla kasvatettua pitkät hiukset

ihan toimivat on ainakin minulla oolleet

• delia222
        kerttuo kirjoitti:

ihan toimivat on ainakin minulla oolleet

Onko kukaan tietoinen minkä tasoisia hiuksia saa charmhair.fi nettikaupasta? Kun tuntuu olevan hirmu halpoja siellä mutta mietin onko laatukin sitten suhteessa hintaa.

• josagdjäp
        delia222 kirjoitti:

Onko kukaan tietoinen minkä tasoisia hiuksia saa charmhair.fi nettikaupasta? Kun tuntuu olevan hirmu halpoja siellä mutta mietin onko laatukin sitten suhteessa hintaa.

ei ole remyä, eli takkuuntuvat siis helposti ja laatu ei ole niin hyvää. Onkohan ne edes kokonaan aitoa hiusta?? Charmhair on ihan uusi toimija, eli en tiedä onko luotettava.

• delia222
        josagdjäp kirjoitti:

ei ole remyä, eli takkuuntuvat siis helposti ja laatu ei ole niin hyvää. Onkohan ne edes kokonaan aitoa hiusta?? Charmhair on ihan uusi toimija, eli en tiedä onko luotettava.

Kiitoksia, varmaan tilaan tuolta klipsipidennys.fi:stä. Jotenkin ajattelinkin ettei voi varmaan olla kovin laadukkaita kun tosiaan tuo hinta noin halpa.

• Riksu25
        delia222 kirjoitti:

Kiitoksia, varmaan tilaan tuolta klipsipidennys.fi:stä. Jotenkin ajattelinkin ettei voi varmaan olla kovin laadukkaita kun tosiaan tuo hinta noin halpa.

Dreamhairin hiuksien hinta ja laatusuhteeseen en ole ollut tyytyväinen. Aika kalliit, mutta ei mitään huippu laatua. Mutta ihan ok muuten. Hairtradessa micro-loop pidennykset takkuuntu tosi helposti, mutta tosi halvat. Charmhairista tilasin niin ihmeen hyvät ja kiiltävät oli vielä värjäyksenkin jälkeen. Eikä oo ainakaan vielä takkuuntuneet. Kokemusta on kuitenkin vasta vähän aikaa, niin en vielä osaa sanoa tarkkaan.

• cliponomistaja
        sanie kirjoitti:

Oli vaan pakko purkaa...

totta ! mullakin on yhet tällaset clip pidennykset, EIKÄ NIITÄ SAA JÄTTÄÄ YÖKSI HIUKSIIN ! ei ne oo sellast varten, ite en ees pidä ku harvoin..

• ---clippari
        josagdjäp kirjoitti:

On siellä remyä myynnissä. Itse tilasin ja hyvin on kestäneet eikä ole takkuun menneet.

• fadsfadsfadsf

:DD clip on pidennykset on tarkotitus ottaa yöksi pois.. joten ei ihmekkään jos tippuu aamulla päästä :) haha

• asojlfÅOsdj
        delia222 kirjoitti:

Pas*aa!!

• agiorwåg

Jahas, oma lehmä sitten ojassa... Noloa mainostusta

• nojenna

minulla on aika pitkät hiusket muutenkin ja ostin 50cm pitkät clip on hiuspidennykset ja käytin niitä joka pv 2kuukautta ja sitten yks päivä huomasin että multa oli lähtenyt akuheesti hiuksia korvan vierestä ja muualtakin ja hiukseni ovat nyt todella ohkaset ...
      kannattaa kasvattaa omat pitkät hiukset :)

• Däniiiiisdh

Joo eli mulla on ollu pian vuoden clip onit. todella hyvässä kunnossa on olleet, pessyt olen kerran kuukaudessa ja melkein joka päivä käyttänyt niitä. Pysynyt hyvin päässä, vaikka välillä joku on vahingossa nykässyt niin ei ole lähtenyt :). Tosin kaverillanikin oli ja ne menivät huonoon kuntoon jo alle puolessa vuodessa, ero taisi olla siinä että itsellä aitoa hiusta ja kaverilla kuitua (tai jos kaveri ei hoitanut hyvin, en ole sattunut kysymään)

• heidi-79-

oon leikilläni kokeillut jopa vetää niistä kun ovat päässä eikä ne lähe minnekkään.

• joooooooooo
        heidi-79- kirjoitti:

oon leikilläni kokeillut jopa vetää niistä kun ovat päässä eikä ne lähe minnekkään.

Kannattaa olla tarkkana et saa varmasrti aitoa hiusta se kestää sit käyttöäkin

• ellianoora
        joooooooooo kirjoitti:

Kannattaa olla tarkkana et saa varmasrti aitoa hiusta se kestää sit käyttöäkin

siiss tosi hyvä on ollu mun käytössä ainakin

• asssiassi
        ellianoora kirjoitti:

siiss tosi hyvä on ollu mun käytössä ainakin

Klipsiidennyksen avulla sain kasvatettua omat hiukset tarpeeksi pitkiksi. Käytän pidennystä vieläkin baarissa et saa näyttävyyttä omaan tukkaan. Ihan tosi hyvin on siis kaikenkaikkiaan mulla toiminut eli suosittelen lämpimästi!

• kirsi...-
        asssiassi kirjoitti:

Klipsiidennyksen avulla sain kasvatettua omat hiukset tarpeeksi pitkiksi. Käytän pidennystä vieläkin baarissa et saa näyttävyyttä omaan tukkaan. Ihan tosi hyvin on siis kaikenkaikkiaan mulla toiminut eli suosittelen lämpimästi!

Minun kaverini oli ostanut tuollaisen klipsipidennyksen ja kyllä se minun mielestäni ihan aidolta näyttää. Mietin vain soveltuukohan se myös minun hiuksiini, sillä minulla on paksuhko polkkatukka joka ulottuu hieman leuan alapuolelle.

• werrre
        kirsi...- kirjoitti:

Minun kaverini oli ostanut tuollaisen klipsipidennyksen ja kyllä se minun mielestäni ihan aidolta näyttää. Mietin vain soveltuukohan se myös minun hiuksiini, sillä minulla on paksuhko polkkatukka joka ulottuu hieman leuan alapuolelle.

ja hyvin klipsit toimii. Suoristusraidalla "litistän" omia hiuksia ja sitten kiinnitän klipsipidennyksen. Minulla ainakin toimii ihan hienosti.

• kirsi...-
        werrre kirjoitti:

ja hyvin klipsit toimii. Suoristusraidalla "litistän" omia hiuksia ja sitten kiinnitän klipsipidennyksen. Minulla ainakin toimii ihan hienosti.

Kiitos, pitää laittaa tilaukseen :)

• kylläävain

mulla oli vuos sitten ne. oli ne hyvät silllä ne ei vauroita omia hiuksia ja ne oli halvat, mut klipsien piilottelun ja jokapäiväisen laittamisen takia en jaksanu pitää kauheen kauaa, mut jos jaksaa laittaa ja jos haluaa halvalla niin kannaattaa! =]

• 99oika

Oon kyl nukkunutkin klipsien kanssa eikä ole oma tukka katkeillu.

• ååååååäää
        99oika kirjoitti:

Oon kyl nukkunutkin klipsien kanssa eikä ole oma tukka katkeillu.

on edullinen ja helppo tapa lähteä kokeilemaan hiustensa pidentämistä.

• asgjäkj
        ååååååäää kirjoitti:

on edullinen ja helppo tapa lähteä kokeilemaan hiustensa pidentämistä.

Tilasin vähän aikaa sitte DreamHairista klipsipidennyksen. no, klipsit on aika isoja, mun ohueen tukkaan jää sellaset möykyt kiinnityskohtiin ja tukka on takussa koko ajan. Ja aitoina möivät en oikein vaan usko että aito hius voisi olla näin takussa :(
        Eikä tätä voi tietenkään edes palauttaa.... että ottaa päähän. sinne meni rahat kankkulankaivoon,

• sahg'pi
        asgjäkj kirjoitti:

Tilasin vähän aikaa sitte DreamHairista klipsipidennyksen. no, klipsit on aika isoja, mun ohueen tukkaan jää sellaset möykyt kiinnityskohtiin ja tukka on takussa koko ajan. Ja aitoina möivät en oikein vaan usko että aito hius voisi olla näin takussa :(
        Eikä tätä voi tietenkään edes palauttaa.... että ottaa päähän. sinne meni rahat kankkulankaivoon,

Dreamhairilta, ootko ajatellut valittaa kuluttajasuojaasiamiehelle?

• ................
        sahg'pi kirjoitti:

Dreamhairilta, ootko ajatellut valittaa kuluttajasuojaasiamiehelle?

ottakaa huomioon että aidot hiukset ovat kirjaimellisesti jonkun ihmisen päässä kasvaneet.... ja harvoin yhden ihmisen hiuksista riittää paljoa jaettavaksi, joten "luovuttajiakin" on huima määrä. mistä taas päästään ihmisen yksilöllisiin eroihin.
        ON TÄYSIN LUONNOLLISTA ETTÄ AITOHIUKSISSA ON EROJA KOSKA IHMISET OVAT ERILAISIA. ugh.

ne ainoat remyt joita olen käyttänyt, haaroittuivat latvoista reilussa kuukaudessa. ja kun hius on kerran haarautunut, sille ei ole paljoakaan enää tehtävissä.

• terveisiä perseestä

jos sulla on liukkaat hiukset niin ne liukuu tosi helposti mutta jos karheat niin ne pysyy tosi hyvin :)))

• 'ohwarpgha

että riippuu myös klipsien koosta. Jos on pienet klipsit niin ne pysyy hyvin liukkaassakin hiuksessa.

• uuuusiiiii
        'ohwarpgha kirjoitti:

että riippuu myös klipsien koosta. Jos on pienet klipsit niin ne pysyy hyvin liukkaassakin hiuksessa.

on kokemusta teippi pidennyksestä joka irtoili aina pesun yhteydessä tai siis aina pari osaaa irtos ja kun menin kampaajalle valittamaan se sanoi ettei voi mitään ku mulla on niin liukkaat hiukset. No se sit suositteli noita klipsipidennyksiä ja tilasin ne. Klipsien kanssa ei ole ollut ongelmaa, ei nää ooo luistanut pois ollenkaan mut miinusta on kyl et jos on kiireaamu ja nää pitää laittaa kun haluun et on aina pitkät hiukset.

• blondi85_
        uuuusiiiii kirjoitti:

on kokemusta teippi pidennyksestä joka irtoili aina pesun yhteydessä tai siis aina pari osaaa irtos ja kun menin kampaajalle valittamaan se sanoi ettei voi mitään ku mulla on niin liukkaat hiukset. No se sit suositteli noita klipsipidennyksiä ja tilasin ne. Klipsien kanssa ei ole ollut ongelmaa, ei nää ooo luistanut pois ollenkaan mut miinusta on kyl et jos on kiireaamu ja nää pitää laittaa kun haluun et on aina pitkät hiukset.

Onko kellään tietoa onko Helsingissä mitään liikettä joka myisi näitä clip-on pidennyksiä? Verkkokaupasta ostaessa aina mietityttää se, ostaako oikean sävyisen pidennyksen. Itsellä on vaalennettu tukka, kellertävään taipuvainen ja nopeasti katsottuna on aika hankala valita klipsipidennys.fi sivuilta sopiva sävy.
        Entä onko kellään kokemusta vaihto-ja palautuksesta? Jos ostaakin väärän vaalean ja vaihtaisi toiseen tai palauttaisi kokonaan, onko miten hankala prosessi?
        Kiitos!

• leeeeeee
        blondi85_ kirjoitti:

Onko kellään tietoa onko Helsingissä mitään liikettä joka myisi näitä clip-on pidennyksiä? Verkkokaupasta ostaessa aina mietityttää se, ostaako oikean sävyisen pidennyksen. Itsellä on vaalennettu tukka, kellertävään taipuvainen ja nopeasti katsottuna on aika hankala valita klipsipidennys.fi sivuilta sopiva sävy.
        Entä onko kellään kokemusta vaihto-ja palautuksesta? Jos ostaakin väärän vaalean ja vaihtaisi toiseen tai palauttaisi kokonaan, onko miten hankala prosessi?
        Kiitos!

Vaihdoin klipsipidennys.fi kaupasta tilaamani tuotteen toisenväriseen eikä se musta ollu hankalaa. Sähköpostia laitoin et haluisinkin erivärin ja ne anto palautusohjeet ja sain sit sen uuden värin tilalle.
        Ja jokatapauksessahan verkkokaupoissa pitää olla se vaihto ja palautusoikeus.

• Klipsipidennys
        leeeeeee kirjoitti:

Vaihdoin klipsipidennys.fi kaupasta tilaamani tuotteen toisenväriseen eikä se musta ollu hankalaa. Sähköpostia laitoin et haluisinkin erivärin ja ne anto palautusohjeet ja sain sit sen uuden värin tilalle.
        Ja jokatapauksessahan verkkokaupoissa pitää olla se vaihto ja palautusoikeus.

Klipsipidennykset pysyvät napakasti kiinni omissa hiuksissa kun laittaa klipparin hiuksen tyveen. Yön yli klipsipidennystä ei suositella jätettäväksi koska silloin oikeat hiuksesi vaurioituvat ja myös klipsipidennyksesi. Käytän klipsipidennyksiä itse ja hyvällä käytöllä ne voi kestää jopa vuosia jos hoitaa niitä oikein ja säännöllisesti.

• äipahg
        Klipsipidennys kirjoitti:

Klipsipidennykset pysyvät napakasti kiinni omissa hiuksissa kun laittaa klipparin hiuksen tyveen. Yön yli klipsipidennystä ei suositella jätettäväksi koska silloin oikeat hiuksesi vaurioituvat ja myös klipsipidennyksesi. Käytän klipsipidennyksiä itse ja hyvällä käytöllä ne voi kestää jopa vuosia jos hoitaa niitä oikein ja säännöllisesti.

Dreamhair ei myy laadukasta hiusta, tilasin sieltä ja heti mei takkuun ja pesun jälkeen en saa sitä enää selväksi. Tosiii iso pettymys kun ei ollu edes halvin paikka ja ei oo rahaa heti ostaa uutta.

• Jaaa0001
        blondi85_ kirjoitti:

Kiitos!

Klipsipidennys.fi on avannut myymälän Ateneuminkujalle, sieltä voi käydä suoraan ostamassa oikeanlaiset.

• aofgoå
        blondi85_ kirjoitti:

Kiitos!

Ostin omani ateneuminkujalla olevasta kaupasta jossa oli Clip Oneja myynnissä. En muista nimeä.

• päddy

... tämmöiset cliponit

http://www.cybershop.fi/product/3499/human-hair--clip-on-20--black

olen ollut todella tyytyväinen, vielä on kun kyseessä on aitohius, niin voi kiharrella ja suoristaa miten tahtoo :) Ei edes ollut niin kallis kuin mitä katselin parista toisesta paikasta ja olen ollut muutenkin positiivisesti yllättynyt käytön helppoudesta :) Ei valu pois ja pysyy kyllä tukevasti kiinni, ainut minuspuoli on ehkä se, että pitää laittaa joka aamu uudestaan, vaikka tämäkin nykyään sujuu parissa minuutissa :--)

Suosittelen!!

• tuulia88---

Minkälaatuista tuo cybershopin hius on ???

• jjjjjjjjssssssssseee
        tuulia88--- kirjoitti:

Minkälaatuista tuo cybershopin hius on ???

En löytänyt cybershopin sivuilta mainintaa remy-laadusta eli uskoisin ettei kysymyksessä ole remy hius.

• asiakasss
        jjjjjjjjssssssssseee kirjoitti:

En löytänyt cybershopin sivuilta mainintaa remy-laadusta eli uskoisin ettei kysymyksessä ole remy hius.

Kyllä vaan cybershopin tukka on remyä, ostin juuri sieltä liikkeestä ja juttelin myyjän kanssa. Ja lisäksi myyntipakkauksessa luki 100% remy hair. Hiukset tuntuvat silkkisiltä ja eivät todellakaan ole mennyt takkuun käytössä. Olen täysin tyytyväinen heidän myymiin hiuksiinsa! Lisäksi hinta on halvempi kuin muissa suomalaisissa hiuspid. kaupoissa.

• näinnn
        asiakasss kirjoitti:

Kyllä vaan cybershopin tukka on remyä, ostin juuri sieltä liikkeestä ja juttelin myyjän kanssa. Ja lisäksi myyntipakkauksessa luki 100% remy hair. Hiukset tuntuvat silkkisiltä ja eivät todellakaan ole mennyt takkuun käytössä. Olen täysin tyytyväinen heidän myymiin hiuksiinsa! Lisäksi hinta on halvempi kuin muissa suomalaisissa hiuspid. kaupoissa.

Itse olen tilannut Hairtradelta ja todella tyytyväinen olen ollut. Yksi pakkaus riittää hyvin koko päähän ja laatu on hyvä! Klipsit itselleni sopivin pidennystekniikka

• houmou
        asiakasss kirjoitti:

itselläni on cybershopin hiukset eivätkä tunnu siltä että olivivat remy hiusta, takkuuntuvat melkein heti päähän laiton jälkeen ja kutittavat niskaa ... ja hyvin olen mielestä hoitanut niitä

• Pauliin@
        houmou kirjoitti:

itselläni on cybershopin hiukset eivätkä tunnu siltä että olivivat remy hiusta, takkuuntuvat melkein heti päähän laiton jälkeen ja kutittavat niskaa ... ja hyvin olen mielestä hoitanut niitä

Kiitos neuvoista

• aaava1
        Pauliin@ kirjoitti:

Kiitos neuvoista

mutta voiko aito hius sulaa ku sitä suoristaa? siis jos mun rauta on ollu liian kuuma. Mulla on cyberhopin pidennys jonka piti olla aitoa hiusta mutten oo valittanu kun jos oonki vaan ite mokannut..

• ssasaas
        aaava1 kirjoitti:

mutta voiko aito hius sulaa ku sitä suoristaa? siis jos mun rauta on ollu liian kuuma. Mulla on cyberhopin pidennys jonka piti olla aitoa hiusta mutten oo valittanu kun jos oonki vaan ite mokannut..

Hmm.. Omistan itse aitohius pidennykset, ja ei kyllä ole mihkään sulanut.. eikä tietääkseni pitäisikään. Synteettistä hiustahan ei saisi muotoilla (vaikka kaveri onkin niitä suoristellut ja kiharrellut ilman seurauksia), mutta kyllä aitoa hiusta saa.

• aavaa1
        ssasaas kirjoitti:

Hmm.. Omistan itse aitohius pidennykset, ja ei kyllä ole mihkään sulanut.. eikä tietääkseni pitäisikään. Synteettistä hiustahan ei saisi muotoilla (vaikka kaveri onkin niitä suoristellut ja kiharrellut ilman seurauksia), mutta kyllä aitoa hiusta saa.

tarkistin vielä kuitista. eli onko se siis jotain kuitua jos sulaa`? voiko sitä jotenkin testata onko aitoa vai kuitua?

• jeeeeeesssss
        aavaa1 kirjoitti:

tarkistin vielä kuitista. eli onko se siis jotain kuitua jos sulaa`? voiko sitä jotenkin testata onko aitoa vai kuitua?

ei varmasti ole aitoa hiusta jos sulaa suoristusraudan kanssa. Ei tarvitse erikseen testata!

• kkkkkkkkkkkk
        jeeeeeesssss kirjoitti:

ei varmasti ole aitoa hiusta jos sulaa suoristusraudan kanssa. Ei tarvitse erikseen testata!

sulako sun oma hius kun suoristat? ei tietenkään!!!! jos pidennyshius sulaa-- se on KUITUA

• akilleaa
        kkkkkkkkkkkk kirjoitti:

sulako sun oma hius kun suoristat? ei tietenkään!!!! jos pidennyshius sulaa-- se on KUITUA

Ei pidä MISSÄÄN NIMESSÄ SULAA jos aitona hiuksen on myyty. Nyt teet valituksen heti ja yhteys kuluttajasuojaan jos ei muu auta. Sua on selvästi huijattu :(

• DÄAJS
        akilleaa kirjoitti:

Ei pidä MISSÄÄN NIMESSÄ SULAA jos aitona hiuksen on myyty. Nyt teet valituksen heti ja yhteys kuluttajasuojaan jos ei muu auta. Sua on selvästi huijattu :(

tuossa ollut kysymys sekoitepidennyshiuksesta eli sellaisesta jossa on seka aitoa että kuituhiusta. Jotenkin vaikea uskoa että jos on aitona myyty niin olisi kuitenkin kuitua. Tai sitten ovat vahingossa lähettäneet väärän.

• aåduaåfdb
        DÄAJS kirjoitti:

tuossa ollut kysymys sekoitepidennyshiuksesta eli sellaisesta jossa on seka aitoa että kuituhiusta. Jotenkin vaikea uskoa että jos on aitona myyty niin olisi kuitenkin kuitua. Tai sitten ovat vahingossa lähettäneet väärän.

Mistä tietää ostaako jotain sekoitehiusta vai aitoa? Luulin kyllä että' jos aitoa hiusta ostaa niin se on kokonaan aitoa???

• Jemmaw.

... Cybershopilla on ollu tähän astisesta paras laatu, oon värjänny kahesti, uinu, suoristanu, kihartanu, harjannu sillon tällön ja hoitoainettakin aika sääsäteliäästi oon käyttäny jä vielä ihan hemmetin hyvässä kunnossa,

Suosittelen!

www.cybershop.fi

• ihdvä

Cybershopista ostit? Montaa erilaatua varmaankin sit myyvät??? Mistä tietää mitä pitäis ostaa ettei takkuunnu???

• hheehhee
        ihdvä kirjoitti:

Cybershopista ostit? Montaa erilaatua varmaankin sit myyvät??? Mistä tietää mitä pitäis ostaa ettei takkuunnu???

Naistenmaailman (maksettu) google mainos pyörii tänkin keskustelun lomassa. On niitä yrittäjiä monneen lähtöön. Mutta kun googlettaa naistenmaailman niin...

• tietäjä000
        hheehhee kirjoitti:

Naistenmaailman (maksettu) google mainos pyörii tänkin keskustelun lomassa. On niitä yrittäjiä monneen lähtöön. Mutta kun googlettaa naistenmaailman niin...

cybershop tosiaan myy seka aito että kuituhiusta ja uskoisin että yllä oleva kirjoittelija on vaan tietämättömyyttään ostanut sitä kuitua...!

• asdfggt44
        tietäjä000 kirjoitti:

cybershop tosiaan myy seka aito että kuituhiusta ja uskoisin että yllä oleva kirjoittelija on vaan tietämättömyyttään ostanut sitä kuitua...!

Omani olen ostanut nethair.netistä ja ovat pysyneet tosi hyvässä kunnossa, vaikken hoida niitä koskaan mitenkään. Mitä nyt välillä pesen, tietenkin, mutta aika kovaa harjalla aina riuhdon ja illalla kun otan pois ni heitän vaa johoki ja aamul uudestaa päähän.

Ollut nyt yli puol vuotta samat käytössä, ja nyt olen vasta tilaamassa uusia, koska klipsit ovat haurastuneet ja poikkeilleet.

Käytössä siis joka päivä, en voisi enää olla ilman clip-onei, ku omat hiukset niin lyhyet.

• Niinuzzka
        asdfggt44 kirjoitti:

Omani olen ostanut nethair.netistä ja ovat pysyneet tosi hyvässä kunnossa, vaikken hoida niitä koskaan mitenkään. Mitä nyt välillä pesen, tietenkin, mutta aika kovaa harjalla aina riuhdon ja illalla kun otan pois ni heitän vaa johoki ja aamul uudestaa päähän.

Ollut nyt yli puol vuotta samat käytössä, ja nyt olen vasta tilaamassa uusia, koska klipsit ovat haurastuneet ja poikkeilleet.

Käytössä siis joka päivä, en voisi enää olla ilman clip-onei, ku omat hiukset niin lyhyet.

Miten clipsit voi haurastua ja "poikkeilla" ? siis mitä materiaalia ne on? Mulla kyllä clipsit on erittäin hyvässä kunnossa vielä vuoden käytön jälkeen ja nyt vasta tukka alkaa vähä osoittaa takkuuntumisen merkkejä et joskus parin kuukauden päästä ehken tilaan uudet.

• Jennagram
        Niinuzzka kirjoitti:

Miten clipsit voi haurastua ja "poikkeilla" ? siis mitä materiaalia ne on? Mulla kyllä clipsit on erittäin hyvässä kunnossa vielä vuoden käytön jälkeen ja nyt vasta tukka alkaa vähä osoittaa takkuuntumisen merkkejä et joskus parin kuukauden päästä ehken tilaan uudet.

eikai ne voi katkeilla??? Outoa..

• jemmaw.
        tietäjä000 kirjoitti:

cyberistä ostin blondit aitohiuspidennykset jotka oon kahesti värjänny ja 6 kk omistanu ja vieläkin hyvässä kunnossa. Olisitvat vähän paremmassa jos edes välillä käyttäisin hoitoainetta pestessä :)

Että en TOD ole tietämätön. PALJON parempaa laatya kuin esim dreamhairissa jonka teippipidennykset menin harmikseni ostamaan

• tosi tyytyväinen

Itse sain juuri klipsit Hairtradelta, tilasin maanantaina ja tulivat perjantaina. Tilasin 110g paketin n. 35 cm hiusta, tarkoituksena tuuhentaa omaa yli olkapäiden yltävää tukkaa. Toimitus oli mielestäni tosi nopea, kun kuitenkin tulevat Briteistä, hinta oli kohdillaan (n.55 €) ja paketissa oli tukkaa melkein yhtä paljon kuin omassa päässä :D En käytännössä edes tarvitse kaikkia osioita, mutta lyhyempiin hiuksiin noilla saa hyvin koko pään pidennyksen :) En olisi ikinä osannut odottaa, että klipsit näyttäisivät noin luonnollisilta, mutta poikaystävän hämmentynyt kommentti "Eihän noita ees erota sun omasta tukasta" kertoo varmaan kaiken ^^ Ihan aitoa hiusta ovat ja tosi näppärät käyttää. Jos perusenglannin hallitsee, nii nettikaupasta tilaaminen ei oo ollenkaa vaikeeta :)

• iiiisa

kun hius on noin lyhyt, 35cm....

• -Onnela-
        iiiisa kirjoitti:

kun hius on noin lyhyt, 35cm....

Ja varmasti vähintään yhtä hyvää. Tosin palautteen mukaan hiuksemme ovat parempia. :) Meillä 160g
        10-osainen clip-on maksaa 90€ ja nämä ovat siis remyhiusta. Pituutta hiuksella on 50cm. En siis minäkään pidä tuota kovin halpana varsinkin jos eivät satu olemaan remyä..

• iiiisa
        -Onnela- kirjoitti:

Ja varmasti vähintään yhtä hyvää. Tosin palautteen mukaan hiuksemme ovat parempia. :) Meillä 160g
        10-osainen clip-on maksaa 90€ ja nämä ovat siis remyhiusta. Pituutta hiuksella on 50cm. En siis minäkään pidä tuota kovin halpana varsinkin jos eivät satu olemaan remyä..

Laitappa ihmeessä linkki.

• -Onnela-
        iiiisa kirjoitti:

Laitappa ihmeessä linkki.

yleensä huutonetissä, mutta otamme tilauksia myös sähköpostiin. Eli minä välitän laadukkaita hiuksia ihan vaan harrastuksena ihmisille tilausten mukaan. Olen juuri laittamassa tukkuun uutta tilausta eli jos haluat jotain niin mikäli meillä on kyseistä tuotetta mahdollisuus tilata niin tilaamme toki. Minulla on tukkusopimus ulkomaisen tukun kanssa hiuksista ja minä vain tilaan ne itselleni ja myyn Suomessa halukkaille. Otan tukkuhinnan päälle vain myyntiin liittyvät postikulut ja siksi nämä ovat tämän hintaisia. Ainoa huono on se, että kun en myy mitä vain halpa hiuksia niin tässä hyvässä tukussa ei ole kaikkia sävyjä, mitä likkeillä saattaa olla. Vain ei-remynä löytyy sitten ihan mitä vaan ja ei-remyä minä en myy ellei asiakas ihan välttämättä sitä pyydä ja halua. Tämä on minulle harrastus eikä tulonhankkimistyö ja ihan sen takia en ota ekstraa koskaan.

Tällä hetkellä klipsejä on tulossa mustana kaksi pakkausta ja yksi 613 vaalea ja yksi #4 suklaanruksea. Vielä en tiedä mikä päivä tämä tilaus saapuu, mutta varmaankin viimeistään ensi viikolla. Sitten jos haaveissa on joku muu väri niin toimitukseen menee pari viikkoa tuon tilausasian vuoksi. Väreissä noiden lisäksi löytyisi tukusta vielä #1b mustanrukseaa ja #2 tumman ruskeaa, joka on hyvin suklainen ruskea. Sitten 100g pakkauksissa löytyy vähän laajemmin värejä, kuin näissä 160g pakkauksissa ja niillä taisi hintaa olla joku 75€. En ole nyt hinnasta varma, kun en ole niitä koskaan tilannut, mutta on siis mahdollisuus saada muitakin värejä, mutta niissä on sitten vähemmän tukkaa ja ne koostuvat 8-osasta.

Minut tavoittaa sähköpostilla, joka löytyy huutonet profiilistani:
        http://www.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=793615

Ja tuo lupaamani nopea toimitus sisältyy siis vain huutonetissä oleviin hiuksiin, kun ne minulta löytyy valmiiksi kotoa. :) Näillä näkymin jatkan näiden hiusten välittämistä ainakin ensi kevääseen saakka, kun olen äitiyslomalla ja tämä on mukavaa pikku puuhaa vapaa-ajalle jolloin vauvelini nukkuu. Töihin menon jälkeen en enää tiedä onko tällaisella perheellisellä aikaa tällaiseen puuhasteluun, mutta ainakin toistaiseksi meiltä saa näitä. :)

• utelias vaan
        -Onnela- kirjoitti:

yleensä huutonetissä, mutta otamme tilauksia myös sähköpostiin. Eli minä välitän laadukkaita hiuksia ihan vaan harrastuksena ihmisille tilausten mukaan. Olen juuri laittamassa tukkuun uutta tilausta eli jos haluat jotain niin mikäli meillä on kyseistä tuotetta mahdollisuus tilata niin tilaamme toki. Minulla on tukkusopimus ulkomaisen tukun kanssa hiuksista ja minä vain tilaan ne itselleni ja myyn Suomessa halukkaille. Otan tukkuhinnan päälle vain myyntiin liittyvät postikulut ja siksi nämä ovat tämän hintaisia. Ainoa huono on se, että kun en myy mitä vain halpa hiuksia niin tässä hyvässä tukussa ei ole kaikkia sävyjä, mitä likkeillä saattaa olla. Vain ei-remynä löytyy sitten ihan mitä vaan ja ei-remyä minä en myy ellei asiakas ihan välttämättä sitä pyydä ja halua. Tämä on minulle harrastus eikä tulonhankkimistyö ja ihan sen takia en ota ekstraa koskaan.

Tällä hetkellä klipsejä on tulossa mustana kaksi pakkausta ja yksi 613 vaalea ja yksi #4 suklaanruksea. Vielä en tiedä mikä päivä tämä tilaus saapuu, mutta varmaankin viimeistään ensi viikolla. Sitten jos haaveissa on joku muu väri niin toimitukseen menee pari viikkoa tuon tilausasian vuoksi. Väreissä noiden lisäksi löytyisi tukusta vielä #1b mustanrukseaa ja #2 tumman ruskeaa, joka on hyvin suklainen ruskea. Sitten 100g pakkauksissa löytyy vähän laajemmin värejä, kuin näissä 160g pakkauksissa ja niillä taisi hintaa olla joku 75€. En ole nyt hinnasta varma, kun en ole niitä koskaan tilannut, mutta on siis mahdollisuus saada muitakin värejä, mutta niissä on sitten vähemmän tukkaa ja ne koostuvat 8-osasta.

Minut tavoittaa sähköpostilla, joka löytyy huutonet profiilistani:
        http://www.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=793615

Ja tuo lupaamani nopea toimitus sisältyy siis vain huutonetissä oleviin hiuksiin, kun ne minulta löytyy valmiiksi kotoa. :) Näillä näkymin jatkan näiden hiusten välittämistä ainakin ensi kevääseen saakka, kun olen äitiyslomalla ja tämä on mukavaa pikku puuhaa vapaa-ajalle jolloin vauvelini nukkuu. Töihin menon jälkeen en enää tiedä onko tällaisella perheellisellä aikaa tällaiseen puuhasteluun, mutta ainakin toistaiseksi meiltä saa näitä. :)

Mitenkähän on verojen maksu tuolla edellisellä...?

• Wqqqd
        utelias vaan kirjoitti:

Tällaine "bisnes" tekee hallaa rehelliselle liiketoiminnalle. Kannattanee harkita mitä haluaa siten tukea...

• Joshuaaaa
        Wqqqd kirjoitti:

Tällaine "bisnes" tekee hallaa rehelliselle liiketoiminnalle. Kannattanee harkita mitä haluaa siten tukea...

ei vaan aina jaksas kaikkii selata läpi, siks oon tilannu vaan yhdestä ja samasta eikä mua niin kiinnosta saako jostain pari euroo halvemmalla.

• fiölä
        Joshuaaaa kirjoitti:

ei vaan aina jaksas kaikkii selata läpi, siks oon tilannu vaan yhdestä ja samasta eikä mua niin kiinnosta saako jostain pari euroo halvemmalla.

tuota huutis myyjää?

• LAIlas1
        fiölä kirjoitti:

tuota huutis myyjää?

Tilasin huutonetistä ja muuten sainkin mitä halusin mutten ole käyttänyt näitä montaa päivää ja hiukset on jo aivan takussa. Miten nämä saisi selväksi????

• -Onnela-
        utelias vaan kirjoitti:

Eli edelleenkään en myy hiuksia voitolla vaan välitän niintä harrastuksena tukusta somalaisille kuluttajille. En saa palkkaa, en saa voittoa, mutta verot vie tulli silti. Tämä ei ole tuota harmaata taloutta vaan tämä on hyväntekeväisyyttä ihan vaan huvikseen. Oishan se kiva, jos merkkihiustenkin hinnat laskis tavallisten pulliaisten maksukyvyn ulottuville.. Mutta tosiaan, minä välitän näitä kotona olo aikani ja kun palaan duuniin niin sitten nämä meidän halpishiukset katoavat kiusaamasta kampaajia.

• -Onnela-
        LAIlas1 kirjoitti:

Tilasin huutonetistä ja muuten sainkin mitä halusin mutten ole käyttänyt näitä montaa päivää ja hiukset on jo aivan takussa. Miten nämä saisi selväksi????

Os. Terppa82(a)luukku.com

• -Onnela-
        -Onnela- kirjoitti:

Eli edelleenkään en myy hiuksia voitolla vaan välitän niintä harrastuksena tukusta somalaisille kuluttajille. En saa palkkaa, en saa voittoa, mutta verot vie tulli silti. Tämä ei ole tuota harmaata taloutta vaan tämä on hyväntekeväisyyttä ihan vaan huvikseen. Oishan se kiva, jos merkkihiustenkin hinnat laskis tavallisten pulliaisten maksukyvyn ulottuville.. Mutta tosiaan, minä välitän näitä kotona olo aikani ja kun palaan duuniin niin sitten nämä meidän halpishiukset katoavat kiusaamasta kampaajia.

Eli meillä hiukset menevät aina tulliin, missä maksetaan verot ja näin valtio saa sen siivunsa jopa minun harrastuksestani. :)

• kasfaewg
        -Onnela- kirjoitti:

Eli meillä hiukset menevät aina tulliin, missä maksetaan verot ja näin valtio saa sen siivunsa jopa minun harrastuksestani. :)

Jos kysymys ei ole liiketoiminnasta niin ei kai siitä veroja tarvitse maksaa.

• -Onnela-
        kasfaewg kirjoitti:

Jos kysymys ei ole liiketoiminnasta niin ei kai siitä veroja tarvitse maksaa.

Eli tulli haluaa 23% (alv) veron kaikista tuotteista, jotka maksavat sen verran, että maksettavaksi jää yli 10€.

• Olga99
        -Onnela- kirjoitti:

Eli tulli haluaa 23% (alv) veron kaikista tuotteista, jotka maksavat sen verran, että maksettavaksi jää yli 10€.

kandeis selvittä tullauslainsäädäntö

• P00ria
        Olga99 kirjoitti:

kandeis selvittä tullauslainsäädäntö

Minulla on myös valitettavan huonoja kokemuksia cybershopista, niiden pidennyshiukset eivät ainakaan minun käytössä kestäneet montaa viikkoa hyvänä.

• aaaaaaaaaaaaaaaaaaa1
        P00ria kirjoitti:

Minulla on myös valitettavan huonoja kokemuksia cybershopista, niiden pidennyshiukset eivät ainakaan minun käytössä kestäneet montaa viikkoa hyvänä.

cybershopillakin on myynnissä montaa erilaista karvaa eli jos sen halvimman valitset ei voi odottaa että se kestäisi hyvänä kauan. Laadukas klipsipidennys taas voi kestää montakin vuotta mutta sitä pitää sitten olla myös valmis hoitamaan

• :(
        fiölä kirjoitti:

tuota huutis myyjää?

Karvat samantien takussa, "tukun" tietoja ei kerrota, rahat kankkulan kaivoon ja epäasiallisia viestejä kaupan päälle. Näin kuulin ja näin.

• Piia ja hiukset
        aaaaaaaaaaaaaaaaaaa1 kirjoitti:

cybershopillakin on myynnissä montaa erilaista karvaa eli jos sen halvimman valitset ei voi odottaa että se kestäisi hyvänä kauan. Laadukas klipsipidennys taas voi kestää montakin vuotta mutta sitä pitää sitten olla myös valmis hoitamaan

Itse oon nyt käyttänyt www.charmhair.fi hiuksia ja on ollut mainiot. Nyt oon ihan hurahtanut clip-on pidennyksiin. Helpot kiinnittää ja pysyvät pitkään hyvinä, kun ei ole pakko pestäkkään niin usein. Itse laitan silkkitippoja niin pysyvät hyvinä. Mitä hoitoaineita käytätte hiuksiin ja onko joku kokeillut hopeashamppoota niihin?

• tt
        Piia ja hiukset kirjoitti:

Itse oon nyt käyttänyt www.charmhair.fi hiuksia ja on ollut mainiot. Nyt oon ihan hurahtanut clip-on pidennyksiin. Helpot kiinnittää ja pysyvät pitkään hyvinä, kun ei ole pakko pestäkkään niin usein. Itse laitan silkkitippoja niin pysyvät hyvinä. Mitä hoitoaineita käytätte hiuksiin ja onko joku kokeillut hopeashamppoota niihin?

Olen sekoittanut miedon shampoon ja hoitoaineen sakaisin ja huljutellut kevyesti. Olen kuullut myös että hyvissä vähän käsitellyissä remy hiuksissa joku on käyttänyt hopeashampoota. Facebookissa on MyHair pian aukeava yritys jossa voi kirjoitella asiaa clip-oneista ja voi voittaa laadukkaat pidennykset :)

• Rooosi

Olen katellut netistä clip on pidennyksiä ja hinnat vaihtelevat todella paljon joten mitä pitää ottaa huomioon pidennyksiä tilatessa, kaikissa joita olen katsonut on lukenut 100% Humanhair tai !00% remy aitohiusta tms. mitä eroa on remyaitohiuksella kuin tavallisella aidolla tukalla? Olen katsonut Charmhairista, cybershopista, rapunzel of swedenistä ja nethairista. En mielelläni tilaisi rapunzel of swedenistä vaikka hyvää tietoa ja palautetta onkin koska hinnat ovat todella kalliit. Cybershopista ja charmhairista on vähän hyvää ja huonoa palautetta, joten en oikein osaa päättää mistä tilata. Jos menen ostamaan pidennyksiä liikkeestä enkä tilaisi niin näenkö sen jostain että ne ovat huonoa tai hyvää laatua ?

• agn¨'pin

Hairiumin hiukset on ainakin hyviä!

• Clip-on fani

Mulla on nyt 2 clip onit. Ekat ostin HairTradesta ja olen ollut tosi tyytyväinen. Ne on n. 56 cm pitkät. Väri hyvä, laatu erinomainen. Ovat olleet satunnaisessa käytössä nyt 1,5 vuotta ja ovat edelleen priima kunnossa. Toiset ostin täällä mainitulta Huuto.net ihmiseltä 50 cm pitkät pidennykset. Hiukset ovat hyvää laatua ja latvoihin asti paksut. Eli tosi hyvät. Huono puoli on vaan se, että vaikka kuinka hellävaraisesti käsittelen hiuksia ja harjaankin varoen niin niistä tippuu ihan koko ajan hiuksia. Se on ollut vähän ikävämpi juttu huomata. En tiedä onko ne neulottu hiusnauhaan liian löysin tikein vai mistä johtuu.

Ylipäätään olen ollut tosi tyytyväinen siihen, että löysin clip-onit. Mulla oli myös 60 cm pitkät sinetit ja ne tuhosi mun muutenkin luonnostaan ohuen tukan ihan täysin. Hoidin pidennyksiä erittäin hyvin, mutta mulle ei mitä selvimmin sopinut tämä pidennystyyppi. Urheilen myös paljon joten on kiva kun clip-onit saa pois silloin. Samoin myös saunominen on kivempaa nyt kun ei tarvi olla pyyhe päässä ja murehtia, että sinetit kärsii. Myös hiusten pesu oli aika kurjaa pitkillä sinettihiuksilla.

• asdfghjklöä'

Kun ostaa clip onit, niin kannattaa laittaa siihen ompeleeseen kynsilakkaa tai kynsiliimaa niin hiukset ei pääse varisemaan :)

• åaåååååååååå

Laadukkaista Clip Oneista ei tipu paljoa hiuksia. Kannattaa tosiaan lukea kokemuksia etukäteen ettei tule ikävää yllätystä.

• Paula099

Tilasin viime huhtikuussa täältä www.klipsipidennys.fi eikä näistä clip on hiuksista ole irronnut karvoja ollenkaan joten aika paljon ihmettelen että onko todella noin paljon laatueroja? Minkä firman pidennyksistä niitä karvoja oikeen irtoaa?

• joopajoojajoo

Ompeleeseen kynsilakkaa???? OIkeesti??? siis WTF?

• Rockababy

Toimiiks toi kynsilakka oikeesti... ettei vaa pilaa pidennyksii?! Ku mun pidennyksist on alkanu lähtee jonki verran karvaa irti, nii en ny tiiä uskallanko kokeilla :D Onks kellää oikeesti kokemusta toimiiks toi? Nii ja uusii pidennyksii en oo ostamas, ku muuten ne on iha hyväs kunnos. Tuli muuten täs samal mielee, et kiinnitänkö klipsit jotenki väärin, ku mun päänahkaa rupee sattuu jos on pidemmän aikaa päässä..?! Mielestäni kyl napsuttelen ne kiinni iha oikein mut... noh, jos joku osaa auttaa..? :D

• 'lmlmb

EN laittaisi kynsilakkaa. Pitäs sen pysyä muutenkin ja tottakai käytössä voi niitä hiuksia vähän irrota ja jos irtoo paljon, valita myyjälle!
      Voisiko olla että kiinnität klipsit liian lähelle päänahkaa tai liian kireälle jollon ne voi painaa?

• -Cami91

Ostin Cybershopin clipsipidennyksen ja nyt kuukauden käytön jälkeen hiukset on lyhentyny lähes puoleen ja ohentunu kun niistä irtoilee tai katkeilee hiuksia kokoajan. Siellä liikkeessä sanoivat että olen pessyt niitä liian rajusti että ei niihin clipsien lähellä oleviin hiuksiin saa koskeakaan etteivät irtoa. Onko muilla tällasia kokemuksia?

• Hillev+

EIKÄ! Mulla myös Cyberin pidennyksistä irtoaa koko ajan karvaa ja mulle kanssa sanottiin että olen pessyt ne huonosti. MIten helekutissa ne pitää sitten pestä ettei pese väärin?

• hhhhhhhyyyi

Kyllä clipsit pitää voida pestä ihan noemaalisti ilman että hiukset ohenee. Käyppä siellä vielä uudestaan keskustelemassa pitäähän niiden ottaa vastuu. Hlönohtaisesti en podä hyvänä asiakaspalveluna jos asiakasya aletaan syyttelemään.

• jj´we9fj0wjf

Ja muutama kirotusvihre edellisellä :)

• hhhhhhyi

no sattuhan näitä, pointti kävi kuitenkin varmaan selväksi. :)

• OPOPOPOPOPOP

Hehheheeeee :))))))))))))))))))))

• tykkään !

clip on- pidennys kannattaa ottaa aina yöksi pois, sillä laatu huononee tosi paljon jos nukkuu niiden kanssa. Itse olen käyttäny pari vuotta klipsejä ja olen tilannut uudet n. kolme kertaa. :) parhaat pidennykset mitä tiedä! pesen vain kerran viikossa ja ei ole huonossa kunnossa. lisäksi ne kannattaa tilata oikeasta paikasta jossa köytetään aitoa hiusta. :)

• kopkpkp

Ekat omat clipsit ostin kampista Hairstyleristä, ne kesti sen ehken 2 kk hyvänä, nää nykyiset on klipsipidennys.fi myymälästä ja nää on ainakin tähän asti ollu hyvät. Suosittelen ostamaan jostain kaupasta (ettei siis netistä) kun ei sitä oikeeta väriä voi netistä tietää plus kaupassa saat eka kokeilla miltä se hius tuntuu. Mun kaveri nukku muuten aina clipsit päässä eikä sille käynyt kuinkaan.

• kokematon8777777

Minkälaisia kokemuksia teillä on tuotteen värin vaihdosta toiseen? Siis just tuota mietin että kun se värinvalinta netissä on vaikeeta, varsinkin kun mun hiukset ei ole mitenkään yksiväriset. Niin siis jos tilaa vahingossa väärän värin niin voiko sen sitten vaihtaa tai paljon se tulee maksamaan? Onko kellään tästä kokemusta?

• Wsaaapp
        kokematon8777777 kirjoitti:

Minkälaisia kokemuksia teillä on tuotteen värin vaihdosta toiseen? Siis just tuota mietin että kun se värinvalinta netissä on vaikeeta, varsinkin kun mun hiukset ei ole mitenkään yksiväriset. Niin siis jos tilaa vahingossa väärän värin niin voiko sen sitten vaihtaa tai paljon se tulee maksamaan? Onko kellään tästä kokemusta?

• klipsit

Tarvitsisin itse tietoa kuinka näitä klipsi pidennyksiä voi värjätä. Omani ovat aitoa hiusta ja hyvä kuntoiset, ikävä kyllä vain vaaleat. Värjäsin omat hiukseni ruskeaksi taannoin koska ainainenn blondaaminen rasittivat ja kuivattivat omaa hiusta. Nyt huomattavasti terveemmän näköinen oma kuontalo.
      Eli onko mahdollista värjäyttää nuo pidennykset vaikka samalla kun käy itse kampaajalla, jotta tulisi saman sävyiset? itse kun olen tätä tukkaani nyt värjännyt niin häätyi tulla täältä kysymään jos kokemuksia :) Kiitos jos etukäteen jos joku viitsisi inffota :)

• kampuri--

Pidennyksiä voi värjätä mutta kannattaa muistaa että väri ei välttämättä käyttädy samoin pidennyshiuksissa kuin omissa hiuksissasi. Eli kannattaa ensin kokeilla pieni raita-osio värjätä pidennyshiuksista ennen kuin levittää värin koko pidennykseen. Pidennyshiuksessa on omanlaisensa suojakäsittely eikä kaikki värit aina tartu hyvin mutta pääosin mulla on hyviä kokemuksia pidennyshiusten värjäämisestä. Ja olen muuten kampaaja.

• äpwdij'av

Värjätkää sit vaan kevytväreillä tai sävyillä, ei kestoväreillä.

• Punatukka.

Mä ostan aina vaaleet clipsit ja vedän niihin kirkkaan punaisen värin, saman kun on omassa tukassa ja hyvä on aina tullut.

• nimetön00

Minulla on ollut clip-onit kaksi päivää käytössä ja ne ovat jo ruvenneet hapsottamaan latvoista. Mistä mahtaa johtua? Olen suoristanut, mutta käyttänyt samalla suoristusainetta ja harjannut normaalisti.

• 'pknh'kn

Pidennyshiukset eivät saa ravintoa hiuspohjan kautta joten ne tarvitsevat paljon hoito-aineita jotta pysyvät hyvässä kunnossa. Tuli myös tuosta tapauksestasi mieleen että oilisiko rauta turhan kuuma? Jokatapauksessa, käytä latvoille latva-hoitoainetta tai silkkitippoja päivittäin niin ei hapsota.

• moivainb

suosittelen ite klipsuja . omat hiukset oli ennen iha lyhyet ja oli semmonen korvajuttu tai sillee et korva näky tai niin nytte siis kasvanu sillee et toinen sivu on sillee vähä korvan ala puolelle toisel puolel siili ja sitte nyt aika "pitkä" takajeejee ja klipsien ansiosta saa kainalon alapuolelle olevat kauniit pitkät hiukset 10-20min säädöllä. klipsit on pienet ja ne ei näy ollenkaan ja kukaan kaupungillakaan ei ole tajunnut että eihän ne oo omaa tukkaa ollenkaan huom kerrostuksen ansiosta heh :D ite tilasin ulkomailta headlkandyltä hiusta tulee 160g 40-45cm paketissa saa myös 50cm ja olikohan 60cm pidennyksiä myös ja eri kokosia pelkkiä tuuhennoksia ym väri vaihtoehtoja on paljon ja saa myös "raidallisia" paketti makso 110e ja tuli viikossa. hiukset ovat silkkiset ja PAKSUT eikä kunto ole muuttunut vaikka oheti aluksi värjäsin asteen tummemmiksi ja sen jälkee 2 kertaa värjänny alta tummemmiksi ja pessyt 2 kertaa :D huom: värjäys ei monesti vaikuta kuntoon koska voi käyttää sävyteshampoota ku pidennyksiä ei tarvi pestä usein. sitten siel se että jos lähetttää niille sähk postia niin ne neuvoo täsmälleen oikeen värin joten se ongelma on hoidettu :D ! mulla tuli virhe tilatessa ja tilasin kahdet joten lähetin vain viestiä peräänja ne muutti sen tilauksen 1 ja laitto rahat takasin :D ja vastauksetki tuli aina alle päivässä (: joten eikuvaan tilamaan ! laatu on ihan parasta for real ette saa sitä laatuu muualta ps. oon käyttäny jo monta kk joka päiväisesti ja nou problem hiusta jäi paljon ylikin niin huonokuntoset osat voi vaihtaa sitte käyttämättömiin

• asdasffsa

niijan ei oo menny miksikään vaikka suoristan niitä joka aamu ja en oo kyl kovin muistanu laittaa sitä lämpösuojaa xd

• hairium ?

onko hairiumin klipsi pidennyksiä vain 45 cm ? :o kun laatua kehuttiin niin haluaisin sieltä ostaa mutta 45 cm ei riitä mulle :/

• Dnfx

Toimiiko charmhair vielä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      34
      2879
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2804
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      120
      2278
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1422
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1316
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      10
      1209
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1063
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      969
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      902
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      782
    Aihe