X-Perience

mielipiteitä!

Löytyykö täältä suomi24:tä muita X-Perience faneja itse tykkään tosi paljon heidän musiikistaan. Harmi vain kun Claudia jätti bädin ja siirty soolo uralle. Se harmittaa mut jos joku tietää bädin vois kertoo lembi biisinsä. X-Periencellä on se hyvä puoli että kaikki biisit on hyvii, joka levyll' mitä olen poltellut ja kuunnellut. KUn nykyään radioissa soi aina jonkun yhen artistin yks hitti biisi kuukauden ja se siinä ja muut niiden biisit on aina vaan levyn täyttöö! Mutta tässä X-Perience tekee poikkeuksen.

Itse parhaina biiseinä pidän: Poison Kiss, I Feel Safe, Holy mountain.... Siis kaikki ne on ihan huippuja voisin jatkaa listaa vielä ja laittaa kaikki biisit mut noi on yhdet parhaimmat.

Ladatkaa netistä tai menkää niiden netti sivulle siel voi kuunnella! Niiden musikki elää! vielä pitkään se on niin hyvää poppii!

3

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saksasta

      X-Perience tekee hienoa musiikkia. Varsinkin Claudia Uhlen ääni on uskomaton. Angelzoomin tuotanto on tutumpaa, mutta X-Periencen paras biisi mielestäni on Island of Dreams. Kyseisen kappaleen saatavuus tuntuu vaan olevan heikko.

      • biisi sekin!

        Juu on hyvä biisi sekin, voin aina sen voimalla olla jossain muualla lämpimässä. Mutta oon vähän pois kärryiltä Claudian nykyisistä ssuunnitelmista. Hän siis siirtyi kesällä viimeisen kaikkansa jälkeen soolo uralle? Mutta mikä kun luin siitä hänen jatkostaan, niin onko se angelzoom, Claudian joku uusi levy vai mikä? Harmi kun hän vetäyty pois bändistä, no nyt jatkan kuunteluani sekä X-periencellä, että Claudian tulevilla biiseillä. Mutta sitä en voi varmaan ikinä ymmärtää kuinka, jollain voi ollakkin niin ihana ääni ja saundi, sitä ei voimuuta kuin kuunnella ja nauttia, kun ei hän ole minkään "pahan" näköinenkään. Hyvä saundi ja hyvä look, rakastan puna hiuksisia. heh!

        Kiitti kun inostuit vastailemaan mielipiteisiin jatka ihmeessä tähän palstaan!


    • ............................

      tosin juuri luin,että Claudia ei enää esiinny X-periencen riveissä vaan siirtyy tekemään soolojuttujaan.Ehdottomasti Magig fields on aivan mahtava biisi.Toki on niitä muitakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2878
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2174
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe