Löytyykö täältä suomi24:tä muita X-Perience faneja itse tykkään tosi paljon heidän musiikistaan. Harmi vain kun Claudia jätti bädin ja siirty soolo uralle. Se harmittaa mut jos joku tietää bädin vois kertoo lembi biisinsä. X-Periencellä on se hyvä puoli että kaikki biisit on hyvii, joka levyll' mitä olen poltellut ja kuunnellut. KUn nykyään radioissa soi aina jonkun yhen artistin yks hitti biisi kuukauden ja se siinä ja muut niiden biisit on aina vaan levyn täyttöö! Mutta tässä X-Perience tekee poikkeuksen.
Itse parhaina biiseinä pidän: Poison Kiss, I Feel Safe, Holy mountain.... Siis kaikki ne on ihan huippuja voisin jatkaa listaa vielä ja laittaa kaikki biisit mut noi on yhdet parhaimmat.
Ladatkaa netistä tai menkää niiden netti sivulle siel voi kuunnella! Niiden musikki elää! vielä pitkään se on niin hyvää poppii!
Lupaan että ihastutte Claudian jumalaiseen ääneen!
X-PERIENCE
mielipiteitä!!!
0
177
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1091471Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35711Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja141680Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat37581Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40561Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö203551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32546- 61540