Mitä kaikkia töitä keksitte, missä työt alkavat (pääsääntöisesti) viimeistään kello 7 aamulla ja päättyisi viimeistään noin kello 14 iltapäivällä?
Keittäjä ja siivooja (joissakin paikoissa ainakin), postinjakaja, sanomalehdenjakaja, leipuri.... Tuleeko mieleen muita?
Tulen työpaikalle kaikista mieluiten aikaisin, jos myös pääsen aikaisin. 14 on sellainen aika hyvä raja, kello 15 tuntuu jo liian myöhäiseltä. Minulle on suorastaan kauhistuttava jo pelkkä ajatuskin työvuorosta 8-16, tai olla jopa viiteen tai myöhempään töissä.
Sellaisiakin saa ehdotella, missä on pääsääntöisesti pelkkää yötyötä. Tai iltatyötä, miksi sitä kutsutaankaan, missä nasta työaika voisi olla vaikka kolmeen asti yöllä.
Minulle sopii parhaiten rytmi, että menen nukkumaan kello 2-3 yöllä ja nukun kello 12 asti, tai vastaavasti herään aikaisin. Suoraan sanottuna, en missään nimessä edes hakisi sellaista työpaikkaa, missä työaika on 8-16 tai 9-17. Hirvittää ajatuskin.
Jos työ on vuorotyöpaikka ja on kiinnostunut yötyöstä, niin voiko sopia työvuoroista sillä tavalla, että jos joku perheellinen tyyppi haluaa tehdä päivää ja itse pelkkää yötä, niin ne vuorot saa jakaa niin?
Aikaisin alkavaa työtä?
8
3287
Vastaukset
- vaikka
käydä kysymässä töitä esim. lentokentillä olevilta firmoilta, jos kuvailemiasi työaikoja haluat.
- hjhjhjk
kysy suurimmista kaupoista esim. myyjäksi: hyllyntäyttäjän hommia tehdään aikaisin aamusta ja kaupan sulkeuduttua myöhällä illalla.
- aamutuimaa8
lehden varhaisaamujakoon...
- sitten vielä
olisi ainankin maatalouslomittaja,karjanhoitaja,maatalousyrittäjä.Ja joko mainittiin aamu-tv:n työntekijät.
- olisi vielä
sitten vielä kirjoitti:
olisi ainankin maatalouslomittaja,karjanhoitaja,maatalousyrittäjä.Ja joko mainittiin aamu-tv:n työntekijät.
edellisen viestin kirjoittaja,kun tuli mieleen vielä yövartijan ja chat valvojan ammatit.
- alkaa yleensä
klo 6 tai 7, jos on aamuvuorosta kyse...
- Blööö
Ainakin Ikealla hyllyntäyttäjät on töissä abou klo viidestä kymmeneen. Luulis että muissakin isoissa tavarataloissa olisi vastaavaa duunia.
- jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Mites iltatyö? Voisit noudattaa omaa rytmiäsi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1337844- 565824
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813302Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72953Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101688Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091640Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3341360Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931179Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321091