Aikaisin alkavaa työtä?

...............

Mitä kaikkia töitä keksitte, missä työt alkavat (pääsääntöisesti) viimeistään kello 7 aamulla ja päättyisi viimeistään noin kello 14 iltapäivällä?

Keittäjä ja siivooja (joissakin paikoissa ainakin), postinjakaja, sanomalehdenjakaja, leipuri.... Tuleeko mieleen muita?

Tulen työpaikalle kaikista mieluiten aikaisin, jos myös pääsen aikaisin. 14 on sellainen aika hyvä raja, kello 15 tuntuu jo liian myöhäiseltä. Minulle on suorastaan kauhistuttava jo pelkkä ajatuskin työvuorosta 8-16, tai olla jopa viiteen tai myöhempään töissä.

Sellaisiakin saa ehdotella, missä on pääsääntöisesti pelkkää yötyötä. Tai iltatyötä, miksi sitä kutsutaankaan, missä nasta työaika voisi olla vaikka kolmeen asti yöllä.

Minulle sopii parhaiten rytmi, että menen nukkumaan kello 2-3 yöllä ja nukun kello 12 asti, tai vastaavasti herään aikaisin. Suoraan sanottuna, en missään nimessä edes hakisi sellaista työpaikkaa, missä työaika on 8-16 tai 9-17. Hirvittää ajatuskin.

Jos työ on vuorotyöpaikka ja on kiinnostunut yötyöstä, niin voiko sopia työvuoroista sillä tavalla, että jos joku perheellinen tyyppi haluaa tehdä päivää ja itse pelkkää yötä, niin ne vuorot saa jakaa niin?

8

4149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka

käydä kysymässä töitä esim. lentokentillä olevilta firmoilta, jos kuvailemiasi työaikoja haluat.

• hjhjhjk

kysy suurimmista kaupoista esim. myyjäksi: hyllyntäyttäjän hommia tehdään aikaisin aamusta ja kaupan sulkeuduttua myöhällä illalla.

• aamutuimaa8

lehden varhaisaamujakoon...

• sitten vielä

olisi ainankin maatalouslomittaja,karjanhoitaja,maatalousyrittäjä.Ja joko mainittiin aamu-tv:n työntekijät.

• olisi vielä
        sitten vielä kirjoitti:

olisi ainankin maatalouslomittaja,karjanhoitaja,maatalousyrittäjä.Ja joko mainittiin aamu-tv:n työntekijät.

edellisen viestin kirjoittaja,kun tuli mieleen vielä yövartijan ja chat valvojan ammatit.

• alkaa yleensä

klo 6 tai 7, jos on aamuvuorosta kyse...

• Blööö

Ainakin Ikealla hyllyntäyttäjät on töissä abou klo viidestä kymmeneen. Luulis että muissakin isoissa tavarataloissa olisi vastaavaa duunia.

• jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Mites iltatyö? Voisit noudattaa omaa rytmiäsi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe