Aikaisin alkavaa työtä?

...............

Mitä kaikkia töitä keksitte, missä työt alkavat (pääsääntöisesti) viimeistään kello 7 aamulla ja päättyisi viimeistään noin kello 14 iltapäivällä?

Keittäjä ja siivooja (joissakin paikoissa ainakin), postinjakaja, sanomalehdenjakaja, leipuri.... Tuleeko mieleen muita?

Tulen työpaikalle kaikista mieluiten aikaisin, jos myös pääsen aikaisin. 14 on sellainen aika hyvä raja, kello 15 tuntuu jo liian myöhäiseltä. Minulle on suorastaan kauhistuttava jo pelkkä ajatuskin työvuorosta 8-16, tai olla jopa viiteen tai myöhempään töissä.

Sellaisiakin saa ehdotella, missä on pääsääntöisesti pelkkää yötyötä. Tai iltatyötä, miksi sitä kutsutaankaan, missä nasta työaika voisi olla vaikka kolmeen asti yöllä.

Minulle sopii parhaiten rytmi, että menen nukkumaan kello 2-3 yöllä ja nukun kello 12 asti, tai vastaavasti herään aikaisin. Suoraan sanottuna, en missään nimessä edes hakisi sellaista työpaikkaa, missä työaika on 8-16 tai 9-17. Hirvittää ajatuskin.

Jos työ on vuorotyöpaikka ja on kiinnostunut yötyöstä, niin voiko sopia työvuoroista sillä tavalla, että jos joku perheellinen tyyppi haluaa tehdä päivää ja itse pelkkää yötä, niin ne vuorot saa jakaa niin?

8

5133

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka

käydä kysymässä töitä esim. lentokentillä olevilta firmoilta, jos kuvailemiasi työaikoja haluat.

• hjhjhjk

kysy suurimmista kaupoista esim. myyjäksi: hyllyntäyttäjän hommia tehdään aikaisin aamusta ja kaupan sulkeuduttua myöhällä illalla.

• aamutuimaa8

lehden varhaisaamujakoon...

• sitten vielä

olisi ainankin maatalouslomittaja,karjanhoitaja,maatalousyrittäjä.Ja joko mainittiin aamu-tv:n työntekijät.

• olisi vielä
        sitten vielä kirjoitti:

olisi ainankin maatalouslomittaja,karjanhoitaja,maatalousyrittäjä.Ja joko mainittiin aamu-tv:n työntekijät.

edellisen viestin kirjoittaja,kun tuli mieleen vielä yövartijan ja chat valvojan ammatit.

• alkaa yleensä

klo 6 tai 7, jos on aamuvuorosta kyse...

• Blööö

Ainakin Ikealla hyllyntäyttäjät on töissä abou klo viidestä kymmeneen. Luulis että muissakin isoissa tavarataloissa olisi vastaavaa duunia.

• jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Mites iltatyö? Voisit noudattaa omaa rytmiäsi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      154
      1422
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1150
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      849
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      772
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      642
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      34
      564
    7. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      562
    8. 46
      550
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      548
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      532
    Aihe