sain korvakorut noin 6 viikkoo sitten ja sain joululahjaks uuet korvikset. En uskalla laittaa niitä vielä koska pelkään että se sattuu. Sattuuko se paljon?
korvakorut
3
894
Vastaukset
- reiät sulla on??
siis sulla on korvanreiät ja nyt et uskalla vaihtaa hoitokorviksia pois ja laittaa uusia kun pelkäät että sattuu, niinko? peset hyvin käten ja otat kinni napakasti hoitokorvikset napista ja toiselta puolelta lukosta ja vedät napakasti, kyllä se lähtee. sitten putsaat korvareiät ja laitat uudet korvikset paikalleen. millaset ne uudet on, eihän ole rihkamaa? esim. kultaiset alussa turvallisimmat. pyydä vaikka äidin apua jos et itse saa hoitokorviksia piis. ja muista tehdä se puhatin käsin, ettei tulehdu.
niin, siis ei satu yhtään, oothan kestäny jo korvanreikienkin tekemisen. - ,,,,,
Muistat vain ajoittain pestä ja desinfioida korvat, ettei tulehdu... Silloin tekee kipeetä.
Saatta se korvisten vaihtaminenkin vähän kutittaa, ole vain huolellinen kun vaihdat ne, koska jos menee ohi reiästä siellä korvalehden sisällä, voi tulla ainaisia ongelmia laittaa korvikset paikalleen...
Joten huolellisesti ja hygienisesti, niin hyvin menee! ;) - Anonyymi
Kun aloituskorvakorut on ollut 4-6 viikkoa, niin pitäisi olla jo rauhoittunut kipu/punoitus ja voi huoletta vaihtaa jotkin muut korvikset tilalle. Kurkkaappa täältä: https://laatukoru.fi/collections/korvakorut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560