Valkoista eritettä naisella seksin aikana

Matilda84

En tiedä mille palstalle kuuluu, mutta laitampa nyt ainakin tänne. Eli ongelmani on valkoinen vuoto seksin aikana/jälkeen. Eritettä ei tule hirveästi, mutta sen verran kuitenkin, että sen huomaa kondomissa/peniksessä tai pyyhkiessä. Erite on hajutonta, paksuhkoa ja vitivalkoista. Ongelma on siis vain seksin aikana. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia tai jotain tietoa asiasta? Muita oireita (esim.kirvely, kutina tms.) minulla ei ole. Kiitos vastanneille.

15

8934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rrrrrrrr

      ..ootko tullut ajatelleeks et se vois olla spermaa........

      ja toisaalta jos ei ois mitään "eritteitä",oisit kuiva kuin korppu niin koko seksi ei onnistuis...

      eli tuskin on kyse mistään epänormaalista..vielä kun on hajutonta!!!

      • Matilda84

        Lähinnä ihmettelen eritettä silloin, kun käytämme kondomia. Eritteet on hyvä juttu seksin kannalta joo, mutta tässä erityisesti häiritsee juuri toi vitivalkoinen väri, joka ei mun tietääkseni ole normaalia. On aika häiritsevä juttu erityisesti suuseksiä ajatellen. Ja vuoto on alkanut lähiaikoina, mikä myös kummastuttaa. Kaikki neuvot on tarpeen.


      • lääkärissäkään selviä
        Matilda84 kirjoitti:

        Lähinnä ihmettelen eritettä silloin, kun käytämme kondomia. Eritteet on hyvä juttu seksin kannalta joo, mutta tässä erityisesti häiritsee juuri toi vitivalkoinen väri, joka ei mun tietääkseni ole normaalia. On aika häiritsevä juttu erityisesti suuseksiä ajatellen. Ja vuoto on alkanut lähiaikoina, mikä myös kummastuttaa. Kaikki neuvot on tarpeen.

        mutta kokeileppa pestä itsesi ennen seksiä, ehkä tuntia ennen tms, jottet ole ihan kuiva seksin aikana. Pese ihan kunnolla sisältäkin sormella.
        Itse epäilen että kyse on miehen hygieniasta.. tai sen puuttesta.. likaiset kädet, suu, tms


      • Matilda84
        lääkärissäkään selviä kirjoitti:

        mutta kokeileppa pestä itsesi ennen seksiä, ehkä tuntia ennen tms, jottet ole ihan kuiva seksin aikana. Pese ihan kunnolla sisältäkin sormella.
        Itse epäilen että kyse on miehen hygieniasta.. tai sen puuttesta.. likaiset kädet, suu, tms

        Mies on todella tarkka suhkussa käynnistä ennen seksiä ja on muutenkin erittäin hygieeninen, joten en usko, että tästäkään on kyse. Käyn siis itsekkin suhkussa ennen seksiä. Musta tuntuu kanssa, ettei lääkärissä mitään selviä. Varmaan sanotaan, että on ihan normaalia. Mun käsittääkseni kaikki muutokset valkovuodossa ym. pitäisi kuitenkin tutkituttaa lääkärissä... Ois kiva tietää onko joku vialla.


      • jookosta
        Matilda84 kirjoitti:

        Mies on todella tarkka suhkussa käynnistä ennen seksiä ja on muutenkin erittäin hygieeninen, joten en usko, että tästäkään on kyse. Käyn siis itsekkin suhkussa ennen seksiä. Musta tuntuu kanssa, ettei lääkärissä mitään selviä. Varmaan sanotaan, että on ihan normaalia. Mun käsittääkseni kaikki muutokset valkovuodossa ym. pitäisi kuitenkin tutkituttaa lääkärissä... Ois kiva tietää onko joku vialla.

        oisko valko vuotoa mikä on melko yleistä ei vaarallista


    • Rauhassa

      Se on ihan asiaan kuuluvaa eritettä. Älä säiky!!! :)

    • henri69699

      Minunkin tyytöystävällä erottuuu nesteitä sen jälkeen/ sen aikana ku nuolen hänen pilluaan :(, voiko joku edes kertoa mitä se on?

      • Jormikka

        Hiv!!!!


    • Creamer

      En tiiä mikä se on suomeks mut oot creamer! Samal tavalla ku jotkut squirttaa seksin aikana sä erität valkosta ainetta, kaikkien kehoilla on vähän eri reagoinnit

    • puhdassielu

      En työntäisi missään nimessä värkkiäni sellaiseen paikkaan mistä uhkuu jotain visvaa haisi tai ei.

    • Anonyymi

      Kiitti tiedoista kullannuput!😘

    • Anonyymi

      Kyllä se on flooran ruokakermaa. Käyttävät sitä ruuanlaitossa.

    • Anonyymi

      Kyllä kysyjä on nyt kiitollinen nopeista vastauksista näin 11 vuoden jälkeen. No aika yleistä tuo valkoinen tavara niin ihan hyvä...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe