Miten kertoa ihastuksesta?

18v

Siis miten voisin kertoa ihastuksesta tytölle kun olen vähän ujo? Jutustelu kyllä onnistuu, mutta kun en tiedä mistä aiheesta puhuisin, jotta jossain vaiheessa voisin kertoa tunteeni. Ei kehtaa ihan suoraan mennä sanomaan.

13

6568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quantoo

      No miten olisi ihan perinteinen "Haluaisitko lähteä ulos/kahville joskus?". Silloin et suoraan kerro tunteistaisi, mutta sanoma menee silti perille jos tyttö ei ihan typerimmästä päästä ole. :)

      Oletuksena siis että näet häntä siis jossain muussa tilanteessa kuin nimenomaan kahdestaan (esim. koulussa/työpaikalla tms).

      Jos puolestaan näet häntä jo nyt "kaverimielessä" niin sitten siinä voisi kyllä jo ottaa suoremmin asian puheeksi. Esim niin että pyytää tyttöystäväksi tai jotain :P Tuossa on kyllä valitettavasti se ongelma että jos olette pidempään tunteneet nimenomaan kaverimielessä niin sieltä "kaveri" kategoriasta on suht vaikea päästä "poikaystävä" kategoriaan.

      • 123456789

        Itse käytän taktiikkaa; viiden promillen oksennus-konttaus-känni päälle ja sitten soittamaan muikkelille, että nyt on päässyt käymään niin ikävästi, että rakastat häntä aivan valtavasti! Jos nainen menee hämilleen ja vastaus ei miellytä sinua niin sitten haukut ämmän aivan täysin ja sanot toivovasi ettette koskaan enää näe! Sitten lisää kaljaa koneeseen ja neliveto päällä puiston penkille parkumaan kuinka huonosti kaikki on... sitten haastat riitaa satunnaisten ohikulkijoiden kanssa ja otat tietysti turpaan kun et pysy pystyssäkään. Siihen sitten tiputtuasi oksennat päällesi ja nukahdat housut kintuissa johonkin torille tai muuhun vastaavaan paikkaan! Jos satut aamulla vielä heräämään huomattavan humalassa niin voit muijalle pistää pari herkkää viestiä ennen kuin jatkat 'levon ottamista'.
        Tämä keino toimii varmasti; naiselle ainakin käy selväksi mitä hänestä ajattelet.
        Jos nainen ei soitostasi menekkään hämilleen ja vastaa epämääräisen kierrellen vaan ilmaisee myös olevansa kiinnostunut sinusta niin et kuule/ymmärrä tätä huomattavan kännisi johdosta, joten jokatapauksessa toimit edellä kuvatun kaltaisesti.


      • hehhehehe
        123456789 kirjoitti:

        Itse käytän taktiikkaa; viiden promillen oksennus-konttaus-känni päälle ja sitten soittamaan muikkelille, että nyt on päässyt käymään niin ikävästi, että rakastat häntä aivan valtavasti! Jos nainen menee hämilleen ja vastaus ei miellytä sinua niin sitten haukut ämmän aivan täysin ja sanot toivovasi ettette koskaan enää näe! Sitten lisää kaljaa koneeseen ja neliveto päällä puiston penkille parkumaan kuinka huonosti kaikki on... sitten haastat riitaa satunnaisten ohikulkijoiden kanssa ja otat tietysti turpaan kun et pysy pystyssäkään. Siihen sitten tiputtuasi oksennat päällesi ja nukahdat housut kintuissa johonkin torille tai muuhun vastaavaan paikkaan! Jos satut aamulla vielä heräämään huomattavan humalassa niin voit muijalle pistää pari herkkää viestiä ennen kuin jatkat 'levon ottamista'.
        Tämä keino toimii varmasti; naiselle ainakin käy selväksi mitä hänestä ajattelet.
        Jos nainen ei soitostasi menekkään hämilleen ja vastaa epämääräisen kierrellen vaan ilmaisee myös olevansa kiinnostunut sinusta niin et kuule/ymmärrä tätä huomattavan kännisi johdosta, joten jokatapauksessa toimit edellä kuvatun kaltaisesti.

        ASIAAAAAAAAA!


      • öh-öh
        123456789 kirjoitti:

        Itse käytän taktiikkaa; viiden promillen oksennus-konttaus-känni päälle ja sitten soittamaan muikkelille, että nyt on päässyt käymään niin ikävästi, että rakastat häntä aivan valtavasti! Jos nainen menee hämilleen ja vastaus ei miellytä sinua niin sitten haukut ämmän aivan täysin ja sanot toivovasi ettette koskaan enää näe! Sitten lisää kaljaa koneeseen ja neliveto päällä puiston penkille parkumaan kuinka huonosti kaikki on... sitten haastat riitaa satunnaisten ohikulkijoiden kanssa ja otat tietysti turpaan kun et pysy pystyssäkään. Siihen sitten tiputtuasi oksennat päällesi ja nukahdat housut kintuissa johonkin torille tai muuhun vastaavaan paikkaan! Jos satut aamulla vielä heräämään huomattavan humalassa niin voit muijalle pistää pari herkkää viestiä ennen kuin jatkat 'levon ottamista'.
        Tämä keino toimii varmasti; naiselle ainakin käy selväksi mitä hänestä ajattelet.
        Jos nainen ei soitostasi menekkään hämilleen ja vastaa epämääräisen kierrellen vaan ilmaisee myös olevansa kiinnostunut sinusta niin et kuule/ymmärrä tätä huomattavan kännisi johdosta, joten jokatapauksessa toimit edellä kuvatun kaltaisesti.

        ..ja miksei onnistu selvinpäin?


      • nyt kukaan
        öh-öh kirjoitti:

        ..ja miksei onnistu selvinpäin?

        selvinpäin mene toiselle sanomaan, että rakastaa tätä!? Hyi saatana....

        Ei vaan; ainakaan tälle minun tapaukselle ei voisi selvinpäin sanoa tuollaista, koska hän on niin kylmä ihminen ja ylimielinen, että en selvinpäin kestäisi kuulla sitä ilkeilyä ja vähättelevää naurua, jota saisin osakseni. Lisäksi kännissä löytyy aina oikeat sanat joka paikkaan - no okei ei ehkä aina oikeat, mutta sanat kuitenkin...


      • asdqwe
        nyt kukaan kirjoitti:

        selvinpäin mene toiselle sanomaan, että rakastaa tätä!? Hyi saatana....

        Ei vaan; ainakaan tälle minun tapaukselle ei voisi selvinpäin sanoa tuollaista, koska hän on niin kylmä ihminen ja ylimielinen, että en selvinpäin kestäisi kuulla sitä ilkeilyä ja vähättelevää naurua, jota saisin osakseni. Lisäksi kännissä löytyy aina oikeat sanat joka paikkaan - no okei ei ehkä aina oikeat, mutta sanat kuitenkin...

        Itsehän käytin tätä tekniikkaa. Kauhea känni päälllä ja sanoin muikkelille että rakastan häntä ja sitten alkoikin nuoleminen. Tämän jälkeen joka viikonloppu kännissä olen muidun kanssa nuollut. Huono puoli tässä on se että sitten vain aina kännissä menet avautumaan tälle naiselle ja siitä on vaikea päästä pois :D


    • miksuh86

      Tiiän tunteen.Mut huolimatta kaikesta,kannattaa ottaa muutaman kerran henkee,esim., ja oottaa sopivaa hetkee vaik jossain bileissä tai missä onkaan.Sit ottaa tarkotukseksi et ku menee hänen viereen niin sanoo tunteensa eikä kiertele asioita.Mut täydellistä tapaa en tiiä.Mäki oon vähä samas tilantees yhen tytön kaa.Mut tiiän jo miten hoidan homman.Kannattaa vaik harjotella kotona muutaman kerran miten sanoo sen(kuten leffoissa :D) tms.Ujo tai ei se et tykkää jostakusta ei sais pitää sua oottamassa.Kerrot vaan tunteesi ja katot miten käy.Sen jälkeen on hyvä mieli ku oot saanu sanottua sanottavasi mut vielä parempi jos se ihastuksen kohteella o ollut samanlaiset tunteet sua kohtaan,eiks vaan?

      • pelkuri11

        elikkä mulla tyttö on semmonen joka vaikuttaa silytä et tykkäis .se puhelee mulle ummet ja lammet kaikest mit sille on tapatunu eli kivan hupsu xp eli maybe tunne on saman puolene ja uskaltaisin kertoo mut huolestuttaa jos se ei tykkää mitä käy\ kuolen häpeää


    • Pelimies6223

      Unelmiensa naisen saatuaan miehet tuppaavat muuttumaan pelimiehestä nössöksi. Nössö-moodi hurahtaa käyntiin nopeammin kuin mies huomaakaan ja tällöin nainen on jo menetetty.

      • samulisamppa

        Olen kuudennella luokalla ja ihastunut rinnakkaisluokkalaiseen tyttöön. Ei tunneta kovin hyvin paitsi pientä talkkia Facebookissa (ja lähetin hänelle mese-kutsun, mutta ei olla juteltu) mutta ei mitään henkilökohtaista. Hän on ollut ennen ihastunut minuun vahvasti (kaverin mukaan), mutta nyt olen ite vahvasti ihastunut häneen eikä hän enää näytä yhtään kiinnostuksen merkkejä. Olen koulussa yrittänyt luoda katsekontakteja mutta hän ei koskaan katso minua. Välitunneilla olen usein hänen näköpiirissään mutta hän ei vilkaisekaan minua. Olisi nössöä kertoa asia sähköpostin tai mesen kautta, mutta en pysty kertomaan kasvokkainkaan. Ei ole myöskään kovin monta tilaisuutta puhua hänen kanssaan kahden. Pelkään vain että jos kerron hänelle kasvokkain niin mokaan kaiken, esim. en keksi mitään sanottavaa ja tulee hiljaista, tai möläytän jonkun todella surkean sanan tai lauseen. Mikä olisi oikea tapa kertoa hänelle ja miten kehuisin häntä?


    • 15v tyttö

      Olen 15 v tyttö ja teille pojille tiedoksi, että mun mielestä ei oo nössöä kertoa esim. facessa tunteistaan! Päinvastoin haluaisin tietää ja se olisi tosi ihanaa!
      Jos kuitenkin kävisi niin, että joku kertoo ihastuneensa minuun enkä minä tuntisi samoin en mää haluais nolata sitä poikaa, koska on tosi suloista, että poika uskoltaa tehdä aloitteen!

    • akgjldksg

      Huh.
      Jos peruskoulun leikit suljetaan pois, niin omasta ihastumisesta SUORAAN kertominen on iso TURN OFF ja NO NO. Tämä saattaa hyvinkin tappaa vastapuolen (mahdolliset) tunteet sinua kohtaan. Ja tunteista kertominen on muutenkin niin hämmentävää ja kummallista että kohteesi säikähtää mitä varmemmin ja suhde ei pääse alkuunkaan. Elikkä unohda kokonaan moinen alakoululainen käytös. Mielummin sinne kahville pyydät, ts. kerro epäsuorasti omista tunteista. Tästä suhde lähtee liikkeelle - ja tarpeeksi pitkälle mentyäsi voit kertoa tunteistasi rauhassa. Kunhan et heti alussa pamauta ihastumistasi ilmoille.
      Tämä on tärkeä asia, jota moni ei tunnu ymmärtävän.

      • HerraHuhhuh

        Jätkä oli aika kova huh ja ainaking 6 vuotta myöhäs lmao ( tää viesti )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe