MethodDraine Slim-juoma

huippusuosittu CGA-juoma

Oletko kokeillut? Laihduttaako?
Kauneus&Terveyslehden mainoksessa tuotetta kehutaan. Mutta mikä on totuus?

24

31515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viiviliisa

Aloitin sillä saman sarjan detox kuurilla viime viikolla. Luontaistuotekaupassa ne myydään nyt pakettina ja detox otetaan ensin sitten slim. Nyt taitaa olla jotain viides päivä menossa. Mielettömän virkeä olo, vaakaa en halua joka päivä käyttää. Tarkoitukseni ei ole suuri painon pudotus eikä sitä tuskin tällä saavutetakkaan vaan kokonaisvaltainen hyvä olo, kehon puhdistumisen kautta. Vessassa käyn vähän useammin. Sitä kautta siis se keho puhdistuu. Ei tietenkään kilojen putoaminen huono juttu ole. Eräs ystäväni sai näillä yhteensä detoxilla ja slimillä 7 kiloa pois. Uskon etä se on mahdollista jos vähän liikkuu enemmän ja katsoo mitä suuhunsa laittaa. Mikään ei ole ihmeaine. Tuskin nämäkään. Mutta jos motivoituu mistä tahansa ja tekee työtä eiköhän sitten voisi onnistuakin.

• 3päivä

Tuo detox poistaa kuonaa elimistöstä ja vilkastuttaa aineenvaihduntaa. Ei se mitenkään rasvaa polta eli ei sillä laihdu. Tietenkin jos samaan aikaan katsoo mitä syö ja liikkuu niin toki laihtuu mutta ei detoxin ansiosta.

Itsellä on detoxin 3.päivä meneillään ja ihme tukkonen olo! Olen juonut vettä paljon ja syön oikeaoppisesti. Veskissä joutuu ravaamaan harva se hetki, yölläkin pari kertaa. Mutta jos kuonat lähtee veks niin oon tyytyväinen.

Tuohon slimmiin en aio lähteä enää sillä en oikein usko sen tuovan mitään lisää.

• molemmat käyttänyt
        3päivä kirjoitti:

Tuo detox poistaa kuonaa elimistöstä ja vilkastuttaa aineenvaihduntaa. Ei se mitenkään rasvaa polta eli ei sillä laihdu. Tietenkin jos samaan aikaan katsoo mitä syö ja liikkuu niin toki laihtuu mutta ei detoxin ansiosta.

Itsellä on detoxin 3.päivä meneillään ja ihme tukkonen olo! Olen juonut vettä paljon ja syön oikeaoppisesti. Veskissä joutuu ravaamaan harva se hetki, yölläkin pari kertaa. Mutta jos kuonat lähtee veks niin oon tyytyväinen.

Tuohon slimmiin en aio lähteä enää sillä en oikein usko sen tuovan mitään lisää.

Viime talvena käytin ensimmäistä kertaa tuollaisen detox slim paketin. Olossani tunsin valtavaa piristymistä. Ihoni hohti ja kuivuminen väheni. Oikein tunsin eron ennen ja käytön aikana. Hyvä olo kyllä jatkui pitkälle kuurin loputtuakin. Detoxin aikana minulta meni reilut pari kiloa, lieneekö sitten nesteitä tai mitä, mutta kuitenkin. Slimiin siirryttyäni olin jo niin onnellinen kokonaisvaltaisesta hyvästä olosta jonka detox oli tehnyt niin halusin panostaa täysillä slimiinkin. Lähes huomaamattani valintani ravinnon suhteen siirtyi terveellisemmälle puolelle. Painoni putosi kaiken kaikkiaan kahdeksan kiloa. Ja ovat vieläkin poissa!!! Tein heinäkuussa uuden kuurin mutta sillä paino ei enää pudonnut kuin kilon kaksi. Olen tainnut saavuttaa oman hyvän olon painoni jo. Lähinnä ylläpitääkseni sen teen yhä uudelleen tasaisin väliajoin nämä kuurit. Minulla tämä toimi, toisista en tiedä. Joku on toisen juttu joku taas ei. Muistutan kuitenkin että ei ole lihavuuteen ihmelääkettä. Vähemmän ruokaa ja enemmän liikuntaa on kaiken perusta. Mutta totisesti puhun näiden tuotteiden puolesta!!!!Tsemppiä kaikille detoxin ja slimin käyttäjille :)

• molemmat käyttänyt
        molemmat käyttänyt kirjoitti:

Viime talvena käytin ensimmäistä kertaa tuollaisen detox slim paketin. Olossani tunsin valtavaa piristymistä. Ihoni hohti ja kuivuminen väheni. Oikein tunsin eron ennen ja käytön aikana. Hyvä olo kyllä jatkui pitkälle kuurin loputtuakin. Detoxin aikana minulta meni reilut pari kiloa, lieneekö sitten nesteitä tai mitä, mutta kuitenkin. Slimiin siirryttyäni olin jo niin onnellinen kokonaisvaltaisesta hyvästä olosta jonka detox oli tehnyt niin halusin panostaa täysillä slimiinkin. Lähes huomaamattani valintani ravinnon suhteen siirtyi terveellisemmälle puolelle. Painoni putosi kaiken kaikkiaan kahdeksan kiloa. Ja ovat vieläkin poissa!!! Tein heinäkuussa uuden kuurin mutta sillä paino ei enää pudonnut kuin kilon kaksi. Olen tainnut saavuttaa oman hyvän olon painoni jo. Lähinnä ylläpitääkseni sen teen yhä uudelleen tasaisin väliajoin nämä kuurit. Minulla tämä toimi, toisista en tiedä. Joku on toisen juttu joku taas ei. Muistutan kuitenkin että ei ole lihavuuteen ihmelääkettä. Vähemmän ruokaa ja enemmän liikuntaa on kaiken perusta. Mutta totisesti puhun näiden tuotteiden puolesta!!!!Tsemppiä kaikille detoxin ja slimin käyttäjille :)

Vielä linkit tuotteisiin jos jotakuta kiinnostaa....

http://www.harmonia.fi/index.php?mid=850 (detox)

http://www.harmonia.fi/index.php?mid=851 (slim)

• viiviliisa

Detox on loppumassa eli kuuria mennyt 18 päivää. Iho sileä, ja kauniin hehkeä kasvoissa, ja reidetkin on vähän silottuneet. Mielettömän virkeä olo.Jaksan valvoa ja puuhata ihan eri tavalla päivän mittaan. Ja 3 kiloa poissa! Nyt jo mietin että ikävää luopua tästä. Mutta sitten jatkan slimillä. Kannattaa tutustua ehdottomasti näihin. Nämä on hyviä!!!

• viiviliisa
        viiviliisa kirjoitti:

Detox on loppumassa eli kuuria mennyt 18 päivää. Iho sileä, ja kauniin hehkeä kasvoissa, ja reidetkin on vähän silottuneet. Mielettömän virkeä olo.Jaksan valvoa ja puuhata ihan eri tavalla päivän mittaan. Ja 3 kiloa poissa! Nyt jo mietin että ikävää luopua tästä. Mutta sitten jatkan slimillä. Kannattaa tutustua ehdottomasti näihin. Nämä on hyviä!!!

Slimiä juotu ja kaikenkaikkiaan 8 kiloa pois. Nyt jatkan slimia vielä sen 20 päivää ettei paino nouse takaisin. Ja sen jälkeen alan tarkkailemaan ettei paino nouse mun oman määrittelemän rajan yli. Ihanaa laihtua!! Ikinä enää en lihota itseäni.

• piparkku

Mitä nuo kuurit maksavat? Detox ja Slim?
      Ja mitä eroa on siinä, ottaako sen "litkun" vai tabletit? Itse kun mielummin ottaisin tabletit...

• oilix

Ostin molemmat ja hinta oli 53,90€. Nyt meneillään seitsemäs päivä eikä olo ole yhtään pirteämpi nesteet kyllä lähti liikkeelle muuten olen täysin tukossa joten eilen piti jo turvautua apteekin tuotteeseen, joten minun kohdalla tämä ei toiminut slimistä en vielä tiedä se kun aloitetaan vasta ns. puhdistuskuurin jälkeen. Harmittaa todellakin kun tuli heitettyä rahat kuin kankkulan kaivoon.

• ottaa suoraa käyttöön
        oilix kirjoitti:

Ostin molemmat ja hinta oli 53,90€. Nyt meneillään seitsemäs päivä eikä olo ole yhtään pirteämpi nesteet kyllä lähti liikkeelle muuten olen täysin tukossa joten eilen piti jo turvautua apteekin tuotteeseen, joten minun kohdalla tämä ei toiminut slimistä en vielä tiedä se kun aloitetaan vasta ns. puhdistuskuurin jälkeen. Harmittaa todellakin kun tuli heitettyä rahat kuin kankkulan kaivoon.

Kun olen puhdistuskuurin jo tehnyt toisella tuotteella, en haluaisi enää tehdä uutta puhdistuskuuria?

• Heippa
        oilix kirjoitti:

Itsekin olen kymmenen päivää juonut detoxia. Aluksi olo vaan huononi, päätä särki ja turvotti. Otin kuuriin mukaan suolihuuhtelun, niin nyt kyllä paikat puhdistuu ja olo kevenee. Ainakin minulle detox aiheutti ummetuksen, mutta suolihuuhtelulla sekin hoituu. Nyt uskon että kuonat poistuu!! Pitää detoxin jälkeen kai hommata Slim...

• hyvä tuote

Olen kanssa aloittanut tuon kuurin ja ei ole yhtään huonoa sanaa siitä sanottavana. Alusi tosin pää särki, mutta se on jokaisessa laihdutuksessa tyypillistä. Se tulee siitä kun vähentää syömisiään. Syön ihan perusruokaa tuon nesteen lisäksi. utta vähemmän ja rasvat ja sokerit on tarkassa syynnissä. Viikko mennyt ja pari kiloa kadonnut ja upea olo.

• vielä yhtä asiaa

Juotko juoman välittömästi ennen ateriaa vai pidätkö väliä ennen ateriointia?

• hyvä tuote
        vielä yhtä asiaa kirjoitti:

Juotko juoman välittömästi ennen ateriaa vai pidätkö väliä ennen ateriointia?

Yleensä otan töihin mukaan pullon johon teen juoman valmiiksi, juon siellä suurimman osan. Aamulla kotona ennen syömistä, sitten pullo mukaan. Olen huono juomaan kerralla suuria määriä niin pyrin siihen, että ennen lounasta olen puolet pullosta juonut. Kotiin tullessa juon sitten iltaan mennessä loput. En siis välttämättä aina mieti onko vatsa tyhjä vai ei juodessa sitä. Ehkä tärkeintä on että juo sen määrän päivän aikana. Niin mä ainakin pyrin. Ja uskon että jos ei juo sitä teho vähenee. Tsemppiä sulle jos yrität :) Niin ja niitä on muuten pillereinäkin jos on hankalaa kuljetella jomaa mukanaan tai muuten vaan mielummin ottaa pillereinä.

• 14 päivä menossa

Mitä syötte ja mitä ette , kun olette kuurilla.
      Itse oon jättänyt kotimaiset viljat, perunan, kahvin,maissin, lihan, maitotuotteet pois.

Eli kasviksia, riisiä, hedelmiä, kalaa, kanaa...

• jotain ruokavaliota?

Minä syön normaaliruokaa, vähemmän ja yritän välttää rasvaa, eli syödä keveämmin. Viikko takana, enkä ole pudottanut yhtään kiloa painostani!! Miten muilla?

• 15 päivä menossa
        jotain ruokavaliota? kirjoitti:

Minä syön normaaliruokaa, vähemmän ja yritän välttää rasvaa, eli syödä keveämmin. Viikko takana, enkä ole pudottanut yhtään kiloa painostani!! Miten muilla?

Olen jättänyt pois kahvin, perunat, pastan, valkoisen viljan, valkoisen sokerin, lihan.. jne

Riisiä, kasviksia, vihanneksia ym..

-4kg lähtenyt

meinaan jatkaa tolla slimillä

http://www.harmonia.fi/easydata/customers/harmonialife/files/pdf/D&S_kuuriohjeet_A5.pdf

• ja kallis sellainen
        15 päivä menossa kirjoitti:

Olen jättänyt pois kahvin, perunat, pastan, valkoisen viljan, valkoisen sokerin, lihan.. jne

Riisiä, kasviksia, vihanneksia ym..

-4kg lähtenyt

meinaan jatkaa tolla slimillä

http://www.harmonia.fi/easydata/customers/harmonialife/files/pdf/D&S_kuuriohjeet_A5.pdf

Ostin. Ei mitään tehoa. Juotu on ja grammaakaan ei oo lähteny. Missään ei sanottu ruokavaliosta mitään, en ymmässä tota riisi-diettiä, sitä si Slim pullossa lukenu ja luulen että paino putoo ilman juomaakin tuolla dietillä. Eli paskan maku jäi e 35,- maksavasta juomasta.

• ihastunut näihin
        ja kallis sellainen kirjoitti:

Ostin. Ei mitään tehoa. Juotu on ja grammaakaan ei oo lähteny. Missään ei sanottu ruokavaliosta mitään, en ymmässä tota riisi-diettiä, sitä si Slim pullossa lukenu ja luulen että paino putoo ilman juomaakin tuolla dietillä. Eli paskan maku jäi e 35,- maksavasta juomasta.

Mikään tuote ei itsessään laihduta, vain hölmöt uskovat siihen. Mutta tuoteet kuten slim ja detox tehostavat sitä ja omilla positiiivisilla vaikutuksillaan (koita tässäkin ketjussa olet varmasti lukenut) tekevät laihdutusesta mukavampaa. Itse olen nuo pullot molemmat juonut. Katsellut vähän mitä syön ja laihtunut 6 kiloa :)Välillä söin ja ahminkin mutta sitten taas seuraavana päivänä palasin ruotuun. Näistä en luopuisi ja palaankin varmasti viimeistää kesän kynnyksellä udelleen kuurille. Painohan nousee takaisin jos et muuta ruokavaliotasi. siksi kuten jokaisessa laihdutusoppaassakin kerrotaan on tarkoitus pysyvään muutokseen.

• viiviliisa

söin tavallista ruokaa, kätin vähemmälle rasvat ja sokerin. Eilisessä dokumentissa muuten puhuttiin että se on harhaluulo että maitotuotteet pitää jättää pois. Maitotuotteiden kalsium edistää rasvojen palamista. Minä ainakin syön ja dieetin aikanakin söin vähärasvaisia juustoja, rasvatonta maitoa ja jogurttia. Niistä kerran pidän.

• ninska

Olenko nyt ymmärtänyt ohjeen oikein? ostin siis juuri tuon detoxin nestemäisen. Eli päivässa pitää juoda 1,5 litraa vettä ja 12ml tuota ainetta? esim aamulla sekoitan sen 12ml 1,5 limupulloon (jossa sies tietty vettä!) ja juon sitä vähitellen päivän aikana.

• actazia

Hei!
      8 päivä menossa detoxia. Miten teillä on ilmenyt tämä kuona-aineiden poisto (normi vessakäymisen lisäksi)? Minulla vuotaa nyt nenä kolmatta päivää ja pää on ihan tukossa, mutta tämä ei tunnu flunssalta ollenkaan. Aloitin samalla liikunnan viime viikolla, niin voiko tämä johtua tästä puhdistumisestä? Vai olenko ihan yksinkertaisesti tullut kipeäksi samalla...?
      Onko kellään samantapaisia kokemuksia?
      Kiitoksia!

• Paino alas

Löysin tämän ikivanhan ketjun googletamalla. 3 päivä menossa slimiä ja -100g eilisestä. Vaikka eilen tuli herkuteltua miehen laittamaa pizzaa ja punaviiniä juotua siitä samalla muutama lasillinen. Mutta tosin kävin myös eilen päivällä kuntosalilla ja kannoin painavia lautoja vielä syönnin jälkeen, taisivat kuluttaa kaloreita tehokkaasti.
        Ja vatsakin muuten paremmin kun laitatte aamupuuron sekaan ripaus ruisleseitä ;)

• Anonyymi

Ostin kaksi eri settiä ,käytin pari kuukautta ja päinvastoin kävi minulla 😔 yritin päästä raskaus kiloista pois ,olen kävellyt jokapäivää noin 12000 askelta oman tahtiin,syönyt terveellisesti ,jumpannut ja tulos sitten sellainen että turvosin paljon enemmän ,lisäkiloja tuli ennemän ,rasvan määrä vatsalla ja jaloissa nousussa niin joo nyt riittää Never agayn tätä p*ska enää...Eikä mitään muutakan osta ..parempi tulos oli jo ennen sitä mutta nyt hyvin pettynyt.Toi mango juomakin on ihan ällöttävä...Mainokset .Mä kerään rahat nyt kauneussalin Viroon 😁 en jaksa leikitellä näillä Kiinan lääkityksellä .

• Anonyymi

Olen alkanut käyttää vain vettä janojuomana. Säästän satasia ensilumille asti. Vichyvettä ajan aikana tosin. Pikkupulloissa mukavaa pitää fölissä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      57
      5519
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      93
      4417
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      375
      2634
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      72
      1151
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      331
      1048
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      863
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      843
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      826
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      103
      805
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      789
    Aihe