Säälin hihhuleita

Jeesus pelastaa

Oikein säälin hihhuleita; he eivät voi totuuden edessä muuta kuin syyttää muuhun Jumalaan uskovaisia/Ateismiä joko valehtelijoiksi, sairaiksi, tms. Todella säälittävää. Eikö mitään asiallista voi teiltä enää tulla?

9

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no nyt en kyllä ihan tajunnut mitä mahdat tarkoittaa??voitko hieman tarkentaa??
      Minua sinun ei ainakaan tarvi sääliä mistään syystä.enkä kyllä kauheen usein ketään tai mitään syytä ellei ole oikeasti tarpeen.
      Minun mielestäni sinulta ei nyt kauhean asiallisia juttuja tule..täällä on joitain harvoja fiksuja ateisteja ja loput ovat täysin samanlaisia kun sinä..

• Jeesus pelastaa

Olen toki vielä uskovainen..alatko sinäkin syyllistää muita?

• niin voimakkaasti

heti kun joku vähän kertoo Jumalasta ja Jeesuksesta? Ei kait se niin vaarallista ole jos joskus kuulee jotain muutakin kuin ateistista toivottomuutta.

Mikä kristinuskossa on niin vaarallista että tarvitsee nostaa heti karvat pystyyn?

• Dresden

"heti kun joku vähän kertoo"

Oletko aikaisemmin vieraillut tällä palstalla? Kun kyse ei ole siitä, että "joku vähän kertoisi." Täällä on kaikenlaisia hihhuleita huutamassa omaa uskoaan totena niinkään asiasisällöstä välittämättä. Tämän huomaa jo selkeästi siitä, että uskovien tekstit sisältävät eniten kirjoitusvirheitä ja huonoa suomenkieltä ja tämä johtuu täysin siitä, että heille on jankuttaminen itse asiaa paljon tärkeämpää.

"Mikä kristinuskossa on niin vaarallista että tarvitsee nostaa heti karvat pystyyn?"

Ei kristinusko nosta karvojani pystyyn yhtään sen enempää kuin moni muukaan uskonto, kuten islam. Se, että täällä keskustellaan kaikista uskonnoista ylivoimaisesti eniten kristinuskosta johtuu siitä, että täällä ei vieraile oikeastaan muita uskovaisia kun kristinuskoisia. Kun kristitty tulee tänne toitottamaan jeesusta, niin en kai minä hänen kanssaan ala islamin järjenköyhyydestä keskustelemaan.

• Babustis

voimakkaasti siihen jos joku yrittää valehdella mulle päin naamaa. Tosin hihhuli ei tiedosta valehtelevansa, mikä tekee tilanteesta toivottoman raivostuttavan. Tosin tällä foorumilla oleskelu tyynnyttää, ja en enää oikeastaan välitä mitä hihhuli saarnaa, koska ymmärrän nykyisin että kyseessä on sairaus enemmänkin kuin patologinen tarve valehdella. Käyn täällä enää huumorimielessä, en todellakaan ota vakavasti mitään täällä esiintyvää, paitsi Savonarolan ;)))). Eikö raamatussakin sanota että antakaa kuolleiden haudata kuolleet. Se ei ole elävän hommia se.

• Olen kuullut uskonnosta jo ihan tarpeeksi, kiitos. Ei tarvitse kertoa enää lisää, riittää jo. Haluatko sinä kuulla ateismista?

• -DW-

>>Miksi atet reagoivat niin voimakkaasti heti kun joku vähän kertoo Jumalasta ja Jeesuksesta?
        Ei kait se niin vaarallista ole jos joskus kuulee jotain muutakin kuin ateistista toivottomuutta.>Mikä kristinuskossa on niin vaarallista että tarvitsee nostaa heti karvat pystyyn?

• niin voimakkaasti

En osa edes luoda otsikko aoiekin. Se Jeesususkossä määttä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      206
      4265
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2259
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      61
      1420
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1161
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      122
      1059
    6. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1006
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      95
      976
    8. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      128
      936
    9. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      103
      901
    10. Kuvaile kaivattuasi

kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁
      Ikävä
      54
      855
    Aihe