Säälin hihhuleita

Jeesus pelastaa

Oikein säälin hihhuleita; he eivät voi totuuden edessä muuta kuin syyttää muuhun Jumalaan uskovaisia/Ateismiä joko valehtelijoiksi, sairaiksi, tms. Todella säälittävää. Eikö mitään asiallista voi teiltä enää tulla?

9

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no nyt en kyllä ihan tajunnut mitä mahdat tarkoittaa??voitko hieman tarkentaa??
      Minua sinun ei ainakaan tarvi sääliä mistään syystä.enkä kyllä kauheen usein ketään tai mitään syytä ellei ole oikeasti tarpeen.
      Minun mielestäni sinulta ei nyt kauhean asiallisia juttuja tule..täällä on joitain harvoja fiksuja ateisteja ja loput ovat täysin samanlaisia kun sinä..

• Jeesus pelastaa

Olen toki vielä uskovainen..alatko sinäkin syyllistää muita?

• niin voimakkaasti

heti kun joku vähän kertoo Jumalasta ja Jeesuksesta? Ei kait se niin vaarallista ole jos joskus kuulee jotain muutakin kuin ateistista toivottomuutta.

Mikä kristinuskossa on niin vaarallista että tarvitsee nostaa heti karvat pystyyn?

• Dresden

"heti kun joku vähän kertoo"

Oletko aikaisemmin vieraillut tällä palstalla? Kun kyse ei ole siitä, että "joku vähän kertoisi." Täällä on kaikenlaisia hihhuleita huutamassa omaa uskoaan totena niinkään asiasisällöstä välittämättä. Tämän huomaa jo selkeästi siitä, että uskovien tekstit sisältävät eniten kirjoitusvirheitä ja huonoa suomenkieltä ja tämä johtuu täysin siitä, että heille on jankuttaminen itse asiaa paljon tärkeämpää.

"Mikä kristinuskossa on niin vaarallista että tarvitsee nostaa heti karvat pystyyn?"

Ei kristinusko nosta karvojani pystyyn yhtään sen enempää kuin moni muukaan uskonto, kuten islam. Se, että täällä keskustellaan kaikista uskonnoista ylivoimaisesti eniten kristinuskosta johtuu siitä, että täällä ei vieraile oikeastaan muita uskovaisia kun kristinuskoisia. Kun kristitty tulee tänne toitottamaan jeesusta, niin en kai minä hänen kanssaan ala islamin järjenköyhyydestä keskustelemaan.

• Babustis

voimakkaasti siihen jos joku yrittää valehdella mulle päin naamaa. Tosin hihhuli ei tiedosta valehtelevansa, mikä tekee tilanteesta toivottoman raivostuttavan. Tosin tällä foorumilla oleskelu tyynnyttää, ja en enää oikeastaan välitä mitä hihhuli saarnaa, koska ymmärrän nykyisin että kyseessä on sairaus enemmänkin kuin patologinen tarve valehdella. Käyn täällä enää huumorimielessä, en todellakaan ota vakavasti mitään täällä esiintyvää, paitsi Savonarolan ;)))). Eikö raamatussakin sanota että antakaa kuolleiden haudata kuolleet. Se ei ole elävän hommia se.

• Olen kuullut uskonnosta jo ihan tarpeeksi, kiitos. Ei tarvitse kertoa enää lisää, riittää jo. Haluatko sinä kuulla ateismista?

• -DW-

>>Miksi atet reagoivat niin voimakkaasti heti kun joku vähän kertoo Jumalasta ja Jeesuksesta?
        Ei kait se niin vaarallista ole jos joskus kuulee jotain muutakin kuin ateistista toivottomuutta.>Mikä kristinuskossa on niin vaarallista että tarvitsee nostaa heti karvat pystyyn?

• niin voimakkaasti

En osa edes luoda otsikko aoiekin. Se Jeesususkossä määttä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      5
      12376
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11153
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5075
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3689
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3534
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      46
      3060
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2789
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2178
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2127
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1935
    Aihe