Lohjan terveyskeskuksen toiminnasta

sänkypotilaana parhaillaan

Ikääntyneet hoitajat ovat jopa vaaraksi potilas turvallisuudenkannalta. Lisäksi hoitajat kärsivät motivaation puutetta...toki poikkeuksiakin on.Onneksi fysioterapiassa ei ole moittimista.

56

8890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.sänkypotilas

      Ikääntyneiden hoitajien kokemuksen ansiosta sain onneksi oikean avun eikä nuori ja kokematon ehtinyt tehdä enempää virheitä. Näinkin on minulle käynyt.

      • Anonyymi

        insuliini burger


      • Anonyymi

        Mari mari


    • enää suomalaisia

      Ole tyytyväinen, että on edes näitä ikääntyneitä hoitajia, jos ne on suomalaisia.

      Minun työpaikallani on suurin osa hoitajista ulkomaalaisia ja työskentelykulttuuri (vai miksi sitä sanoisi) heillä on aivan jotain muuta kuin suomalaisilla.
      Koulutus ja suomenkielen taito ovat molemmat useimmilla puutteellisia ja suomalaiset hoitajat saavat sitten paikkailla puutteita minkä ehtivät.

      • Anonyymi

        insuliini burger


      • Anonyymi

        Mari mari


    • tai näin

      Pääsääntöisesti sielä istuu koko henkilökunta akvaariossa puol päivää tai ravaa röökillä 15min välein ja valittaa kuinka on raskasta työtä. Sitten ollaan vähän sairaslomalla ainakin joka toinen kk kun on niin stressaava duuni..

      Ja ei ne vanhemmat hoitajat mitään jumalhahmoja ole vaikka omaavatkin tietenkin enemmän elämänkokemusta. Monesti vierestä seurannut kun iäkäs hoitaja käsittelee vuodepotilasta niin kovakouraisesti, että toinen ihan itkuun purskahtaa.

      Lohjan terveyskeskus on sellainen paikka minne melkeinpä mennään kuolemaan. Se on vika tikki. Vanhukset tapetaan sielä muutaman viikon sisällä. Kun ei viitsitä eikä haluta hoitaa IHMISENÄ toista.

      50-vuotta tupakkaakin polttanut potilas kuolee pelkästään nikotiinin vieroitusoireisiin kun sitä ei muka keritä käyttämään kun kerran päivässä ulkona. Siinä sitten ravataan lähiomaiset parin tunnin välein jep.

      • TK:n Keikkalainen

        Olisi kiva tietää mihin "tietosi" perustuu. Olen nuori tupakoimaton keikkalainen jo kolmen vuoden ajalta. Oman tietoni voin jakaa. Akvaariossa istutaan aamu, päivä ja ilta raportin ajan ja muuten jos ehditään, yleensä ei ehditä. On se silti mukava hengähdystauko raskaan työn ohella.. Aina arkisin ei ehdi edes syömään. Viikonloput on hieman rauhallisempia ja voi ottaa kevyemmin.

        Työ on erittäin raskasta. Miltä tuntuisi viedä yli 100 kiloinen mamma vessaan ja avittaa alapesuissa noroviruksen jyllätessä 10kertaa päivässä?

        Voi olla että lohjan ja muihinkin terveyskeskuksiin lähetetään potilaat "kuolemaan", jotta sairaalan tilastot näyttävät paremmilta (mutu-tuntua).Totta kuitenkin on, että vanhukset elävät välillä vuosia siellä, eivätkä omaiset halua heitä riesaksi kotiin, näin se vaan menee!! Palvelukeskuksiin jonot on hyvin pitkät, eivätkä lyhene kuin kuolemilla, joten myös siellä tapahtuu. Jossain mummojen ja pappojen on kuoltava, kukaan ei elä ikuisesti. Rahat ovat vähissä ja henkilökuntaa liian vähän ja koko ajan vähennetään, onko silloin syy henkilökunnassa vai päättäjissä??

        Henkilökunta EI SAA käyttää potilasta tupakalla enää nykyisin, Jos potilaat kykenevät voivat he itse mennä vapasti tupakalle tai ovat omaistensa huolehdittavana! Seuraavalla kerralla kannattaa ottaa asiasta selvää ennen kuin kirjoittaa huuhaata!

        Toivonpa melkein, että joskus joudut itse kokemaan hoidon laadun.Marisijoita löytyy aina!

        Olen vasta opiskelija ja pidän työstäni! Tunnen myös lukuisia eläkkeelle siirtyviä hoitajia vuodeosastolta ja voin iloksi todeta, että he ovat eläkepäivänsä ansainnut kovalla ja raskaalla työllä. Heillä on sydän kohdallaan.

        Jos sinä olet lähiomainen ja joudut käyttämään tupakalla häntä niin ota hänet luoksesi asumaan ja hommaa kotiapua. Ei tarvitse silloin syyttää meitä, jotka pienellä palkalla tekevät ARVOKASTA työtä!!


      • ...muuallakin!
        TK:n Keikkalainen kirjoitti:

        Olisi kiva tietää mihin "tietosi" perustuu. Olen nuori tupakoimaton keikkalainen jo kolmen vuoden ajalta. Oman tietoni voin jakaa. Akvaariossa istutaan aamu, päivä ja ilta raportin ajan ja muuten jos ehditään, yleensä ei ehditä. On se silti mukava hengähdystauko raskaan työn ohella.. Aina arkisin ei ehdi edes syömään. Viikonloput on hieman rauhallisempia ja voi ottaa kevyemmin.

        Työ on erittäin raskasta. Miltä tuntuisi viedä yli 100 kiloinen mamma vessaan ja avittaa alapesuissa noroviruksen jyllätessä 10kertaa päivässä?

        Voi olla että lohjan ja muihinkin terveyskeskuksiin lähetetään potilaat "kuolemaan", jotta sairaalan tilastot näyttävät paremmilta (mutu-tuntua).Totta kuitenkin on, että vanhukset elävät välillä vuosia siellä, eivätkä omaiset halua heitä riesaksi kotiin, näin se vaan menee!! Palvelukeskuksiin jonot on hyvin pitkät, eivätkä lyhene kuin kuolemilla, joten myös siellä tapahtuu. Jossain mummojen ja pappojen on kuoltava, kukaan ei elä ikuisesti. Rahat ovat vähissä ja henkilökuntaa liian vähän ja koko ajan vähennetään, onko silloin syy henkilökunnassa vai päättäjissä??

        Henkilökunta EI SAA käyttää potilasta tupakalla enää nykyisin, Jos potilaat kykenevät voivat he itse mennä vapasti tupakalle tai ovat omaistensa huolehdittavana! Seuraavalla kerralla kannattaa ottaa asiasta selvää ennen kuin kirjoittaa huuhaata!

        Toivonpa melkein, että joskus joudut itse kokemaan hoidon laadun.Marisijoita löytyy aina!

        Olen vasta opiskelija ja pidän työstäni! Tunnen myös lukuisia eläkkeelle siirtyviä hoitajia vuodeosastolta ja voin iloksi todeta, että he ovat eläkepäivänsä ansainnut kovalla ja raskaalla työllä. Heillä on sydän kohdallaan.

        Jos sinä olet lähiomainen ja joudut käyttämään tupakalla häntä niin ota hänet luoksesi asumaan ja hommaa kotiapua. Ei tarvitse silloin syyttää meitä, jotka pienellä palkalla tekevät ARVOKASTA työtä!!

        Näinhän se on muuallakin, eikä vain Lohjalla. Itse kävin työhaastatteluissa useammassa paikassa Lohjalla.(Olen siis lähihoitaja opiskelemassa sairaanhoitajaksi.) Täitäkin olisi jos vaan asunto löytyisi. Ikävää kun täällä haukutaan Lohjaa, itse ja perheeni tykästyi kovasti ehkä just siksi että on pieni vanha kaupunki. Mutta jos jotain huono niin on todella paljon hyvääkin. Ehdottomasti! Tulemme vielä monesti uudelleen ja jospa vielä asuntokin löytyisi. Omaa ei ole vara ostaa mutta vuokraasunnon pitäisi olla iso kun on tuota jälkikasvua kertynyt, vaikka töihin ntulis laosetkin sinne.


      • Anonyymi

        insuliini burger


      • Anonyymi

        BURGER


      • Anonyymi
        TK:n Keikkalainen kirjoitti:

        Olisi kiva tietää mihin "tietosi" perustuu. Olen nuori tupakoimaton keikkalainen jo kolmen vuoden ajalta. Oman tietoni voin jakaa. Akvaariossa istutaan aamu, päivä ja ilta raportin ajan ja muuten jos ehditään, yleensä ei ehditä. On se silti mukava hengähdystauko raskaan työn ohella.. Aina arkisin ei ehdi edes syömään. Viikonloput on hieman rauhallisempia ja voi ottaa kevyemmin.

        Työ on erittäin raskasta. Miltä tuntuisi viedä yli 100 kiloinen mamma vessaan ja avittaa alapesuissa noroviruksen jyllätessä 10kertaa päivässä?

        Voi olla että lohjan ja muihinkin terveyskeskuksiin lähetetään potilaat "kuolemaan", jotta sairaalan tilastot näyttävät paremmilta (mutu-tuntua).Totta kuitenkin on, että vanhukset elävät välillä vuosia siellä, eivätkä omaiset halua heitä riesaksi kotiin, näin se vaan menee!! Palvelukeskuksiin jonot on hyvin pitkät, eivätkä lyhene kuin kuolemilla, joten myös siellä tapahtuu. Jossain mummojen ja pappojen on kuoltava, kukaan ei elä ikuisesti. Rahat ovat vähissä ja henkilökuntaa liian vähän ja koko ajan vähennetään, onko silloin syy henkilökunnassa vai päättäjissä??

        Henkilökunta EI SAA käyttää potilasta tupakalla enää nykyisin, Jos potilaat kykenevät voivat he itse mennä vapasti tupakalle tai ovat omaistensa huolehdittavana! Seuraavalla kerralla kannattaa ottaa asiasta selvää ennen kuin kirjoittaa huuhaata!

        Toivonpa melkein, että joskus joudut itse kokemaan hoidon laadun.Marisijoita löytyy aina!

        Olen vasta opiskelija ja pidän työstäni! Tunnen myös lukuisia eläkkeelle siirtyviä hoitajia vuodeosastolta ja voin iloksi todeta, että he ovat eläkepäivänsä ansainnut kovalla ja raskaalla työllä. Heillä on sydän kohdallaan.

        Jos sinä olet lähiomainen ja joudut käyttämään tupakalla häntä niin ota hänet luoksesi asumaan ja hommaa kotiapua. Ei tarvitse silloin syyttää meitä, jotka pienellä palkalla tekevät ARVOKASTA työtä!!

        Burger


      • Anonyymi

        Insuliiniburger


      • Anonyymi
        TK:n Keikkalainen kirjoitti:

        Olisi kiva tietää mihin "tietosi" perustuu. Olen nuori tupakoimaton keikkalainen jo kolmen vuoden ajalta. Oman tietoni voin jakaa. Akvaariossa istutaan aamu, päivä ja ilta raportin ajan ja muuten jos ehditään, yleensä ei ehditä. On se silti mukava hengähdystauko raskaan työn ohella.. Aina arkisin ei ehdi edes syömään. Viikonloput on hieman rauhallisempia ja voi ottaa kevyemmin.

        Työ on erittäin raskasta. Miltä tuntuisi viedä yli 100 kiloinen mamma vessaan ja avittaa alapesuissa noroviruksen jyllätessä 10kertaa päivässä?

        Voi olla että lohjan ja muihinkin terveyskeskuksiin lähetetään potilaat "kuolemaan", jotta sairaalan tilastot näyttävät paremmilta (mutu-tuntua).Totta kuitenkin on, että vanhukset elävät välillä vuosia siellä, eivätkä omaiset halua heitä riesaksi kotiin, näin se vaan menee!! Palvelukeskuksiin jonot on hyvin pitkät, eivätkä lyhene kuin kuolemilla, joten myös siellä tapahtuu. Jossain mummojen ja pappojen on kuoltava, kukaan ei elä ikuisesti. Rahat ovat vähissä ja henkilökuntaa liian vähän ja koko ajan vähennetään, onko silloin syy henkilökunnassa vai päättäjissä??

        Henkilökunta EI SAA käyttää potilasta tupakalla enää nykyisin, Jos potilaat kykenevät voivat he itse mennä vapasti tupakalle tai ovat omaistensa huolehdittavana! Seuraavalla kerralla kannattaa ottaa asiasta selvää ennen kuin kirjoittaa huuhaata!

        Toivonpa melkein, että joskus joudut itse kokemaan hoidon laadun.Marisijoita löytyy aina!

        Olen vasta opiskelija ja pidän työstäni! Tunnen myös lukuisia eläkkeelle siirtyviä hoitajia vuodeosastolta ja voin iloksi todeta, että he ovat eläkepäivänsä ansainnut kovalla ja raskaalla työllä. Heillä on sydän kohdallaan.

        Jos sinä olet lähiomainen ja joudut käyttämään tupakalla häntä niin ota hänet luoksesi asumaan ja hommaa kotiapua. Ei tarvitse silloin syyttää meitä, jotka pienellä palkalla tekevät ARVOKASTA työtä!!

        Insuliiniburger


      • Anonyymi
        TK:n Keikkalainen kirjoitti:

        Olisi kiva tietää mihin "tietosi" perustuu. Olen nuori tupakoimaton keikkalainen jo kolmen vuoden ajalta. Oman tietoni voin jakaa. Akvaariossa istutaan aamu, päivä ja ilta raportin ajan ja muuten jos ehditään, yleensä ei ehditä. On se silti mukava hengähdystauko raskaan työn ohella.. Aina arkisin ei ehdi edes syömään. Viikonloput on hieman rauhallisempia ja voi ottaa kevyemmin.

        Työ on erittäin raskasta. Miltä tuntuisi viedä yli 100 kiloinen mamma vessaan ja avittaa alapesuissa noroviruksen jyllätessä 10kertaa päivässä?

        Voi olla että lohjan ja muihinkin terveyskeskuksiin lähetetään potilaat "kuolemaan", jotta sairaalan tilastot näyttävät paremmilta (mutu-tuntua).Totta kuitenkin on, että vanhukset elävät välillä vuosia siellä, eivätkä omaiset halua heitä riesaksi kotiin, näin se vaan menee!! Palvelukeskuksiin jonot on hyvin pitkät, eivätkä lyhene kuin kuolemilla, joten myös siellä tapahtuu. Jossain mummojen ja pappojen on kuoltava, kukaan ei elä ikuisesti. Rahat ovat vähissä ja henkilökuntaa liian vähän ja koko ajan vähennetään, onko silloin syy henkilökunnassa vai päättäjissä??

        Henkilökunta EI SAA käyttää potilasta tupakalla enää nykyisin, Jos potilaat kykenevät voivat he itse mennä vapasti tupakalle tai ovat omaistensa huolehdittavana! Seuraavalla kerralla kannattaa ottaa asiasta selvää ennen kuin kirjoittaa huuhaata!

        Toivonpa melkein, että joskus joudut itse kokemaan hoidon laadun.Marisijoita löytyy aina!

        Olen vasta opiskelija ja pidän työstäni! Tunnen myös lukuisia eläkkeelle siirtyviä hoitajia vuodeosastolta ja voin iloksi todeta, että he ovat eläkepäivänsä ansainnut kovalla ja raskaalla työllä. Heillä on sydän kohdallaan.

        Jos sinä olet lähiomainen ja joudut käyttämään tupakalla häntä niin ota hänet luoksesi asumaan ja hommaa kotiapua. Ei tarvitse silloin syyttää meitä, jotka pienellä palkalla tekevät ARVOKASTA työtä!!

        Mari mari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BURGER

        Mari mari


      • Anonyymi
        TK:n Keikkalainen kirjoitti:

        Olisi kiva tietää mihin "tietosi" perustuu. Olen nuori tupakoimaton keikkalainen jo kolmen vuoden ajalta. Oman tietoni voin jakaa. Akvaariossa istutaan aamu, päivä ja ilta raportin ajan ja muuten jos ehditään, yleensä ei ehditä. On se silti mukava hengähdystauko raskaan työn ohella.. Aina arkisin ei ehdi edes syömään. Viikonloput on hieman rauhallisempia ja voi ottaa kevyemmin.

        Työ on erittäin raskasta. Miltä tuntuisi viedä yli 100 kiloinen mamma vessaan ja avittaa alapesuissa noroviruksen jyllätessä 10kertaa päivässä?

        Voi olla että lohjan ja muihinkin terveyskeskuksiin lähetetään potilaat "kuolemaan", jotta sairaalan tilastot näyttävät paremmilta (mutu-tuntua).Totta kuitenkin on, että vanhukset elävät välillä vuosia siellä, eivätkä omaiset halua heitä riesaksi kotiin, näin se vaan menee!! Palvelukeskuksiin jonot on hyvin pitkät, eivätkä lyhene kuin kuolemilla, joten myös siellä tapahtuu. Jossain mummojen ja pappojen on kuoltava, kukaan ei elä ikuisesti. Rahat ovat vähissä ja henkilökuntaa liian vähän ja koko ajan vähennetään, onko silloin syy henkilökunnassa vai päättäjissä??

        Henkilökunta EI SAA käyttää potilasta tupakalla enää nykyisin, Jos potilaat kykenevät voivat he itse mennä vapasti tupakalle tai ovat omaistensa huolehdittavana! Seuraavalla kerralla kannattaa ottaa asiasta selvää ennen kuin kirjoittaa huuhaata!

        Toivonpa melkein, että joskus joudut itse kokemaan hoidon laadun.Marisijoita löytyy aina!

        Olen vasta opiskelija ja pidän työstäni! Tunnen myös lukuisia eläkkeelle siirtyviä hoitajia vuodeosastolta ja voin iloksi todeta, että he ovat eläkepäivänsä ansainnut kovalla ja raskaalla työllä. Heillä on sydän kohdallaan.

        Jos sinä olet lähiomainen ja joudut käyttämään tupakalla häntä niin ota hänet luoksesi asumaan ja hommaa kotiapua. Ei tarvitse silloin syyttää meitä, jotka pienellä palkalla tekevät ARVOKASTA työtä!!

        Haistaneet paska. Juuri tuollaiset vasta valmistuneet on pahimpia friikkejä ja kuvittelevat olevansa jotain joilla on valtaa. Teidän tehtävä on hoitaa ja thats it. Olen samaa mieltä tupakoinnista, että hoitajan tehtävä eiiii ole viedä ketään tupakalle. Onhan nyt absurdia hoitaa ihminen terveeksi ja toisella kädellä sairastuttaa hänet. Emme kuitenkaan saa käyttää valtaa. Itsekkin hoitaja


    • depressed_soul

      Lohjan terveyskeskus on niin hanurista että kipeetä tekee. Mulla jalka ollu kohta 7 vuotta kipeänä, mutta muuta ei olla tehty kuin annettu kaksi kortisoonipiikkiä akilesjänteeseen. Nyt useasti käynny valittamassa jalkaa, mutta sanotaan vain, että syö särkylääkkeitä. En löydä apteekista enään sellaisia särkylääkkeitä jota en olisi kokeillut. Että sillain!!!

      • iita-amanda

        Nythän oli kyseessä lähinnä vuodeosaston mollaaminen, eikä arvauskeskuksen arviointi. Mene sairaalaan, osataan sitä sielläkin mokailla jalkoja, jopa Töölön sairaalassa. Ei lääkäritkään ole mitään Jumalia. Ihme valittajia...Jo nimimerkkisi kertoo kaiken, mielialalääkkeillä se sinunkin jalkasi kuntoon tulee!


      • depressed_soul
        iita-amanda kirjoitti:

        Nythän oli kyseessä lähinnä vuodeosaston mollaaminen, eikä arvauskeskuksen arviointi. Mene sairaalaan, osataan sitä sielläkin mokailla jalkoja, jopa Töölön sairaalassa. Ei lääkäritkään ole mitään Jumalia. Ihme valittajia...Jo nimimerkkisi kertoo kaiken, mielialalääkkeillä se sinunkin jalkasi kuntoon tulee!

        Että olen olemassa. En häiritse sua enään. Kuule sairaalassa olen käynyt ja virkkalan tk:ssakin. Lohja on niin syvältä terveydenhoidon puolella.


      • Anonyymi

        Burger


      • Anonyymi
        depressed_soul kirjoitti:

        Että olen olemassa. En häiritse sua enään. Kuule sairaalassa olen käynyt ja virkkalan tk:ssakin. Lohja on niin syvältä terveydenhoidon puolella.

        Mari mari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mari mari

        Nämä "kipupotilaat" jotka valittavat aiheesta kuin aiheesta. Syynä valitukseen usein on se että lääkäri ei suostu määräämään enää opioidijohdannaisia lääkkeitä koska nämä valittajat kuuluvat enemmän henkisen puolen hoitoon sekä päihdepuolelle. Heillä on aikojen saatossa hankittu mittava lääkeriippuvuus jota lääkärit koettavat toppuutella. No aina joku lääkäri menee vipuun ja taas on korvienväli hetkeksi sekaisin.Tämä vain tiedonantona tälle palstalle että ei se terveydenhoito aivan noin surkeaa ole kuin nämä lääkeriippuvaiset antaa ymmärtää.


      • Anonyymi

        Kyllä kipu saadaan vähintään tyydyttävään hallintaan OIKEILLA KIPULÄÄKKEILLÄ.
        En tarkoita buranoita, panadoleja, lyrikoita, jotka kuuluuvat sarjaan (tikku kynnenalla) johon niistä saa apua, mutta ei sen suurempiin kivunlievityksiini . Nivelrikkoihin tulehduskipulääkket kelpaa vain tukilääkkeeksi vahvemmille tropellle . En sano niiden OIKEIDEN KIPUA poistavien lääkkeiden nimiä etten mainosta mutta niitä on apteekit väärällään . Niitäkin kun kirjoitteleevat esim. 5 mg tai jopa 10mg ja ovat vannottamassa kuinka He....n vahvoja ne on. Esim. VOI MENNÄ TAJU ... HAH HAA. ALLE 20mg. turhia josko alkaa vaiva invalidisoida . NUORET MITÄÄN KOKEMATTOMAT LÄÄKÄRIT EI USKALLA MÄÄRÄTÄ NIITÄ KOSKA PELKÄÄVÄT VÄÄRINKÄYTTÖJÄ. SSRI,JA SNRI LÄÄKKEITÄ kirjoittavat KUN AINAKIN APTEEKIN HYLLYLTÄ .Edellämainitut ovat alunperin kehitetty SPYYKELÄÄKKEIKSI,niissä on järkyttäviä sivuvaikutuksia esim. 1 1/2 kertaisia altistumista ALTSHAIMERIN TAUTIINALTISTUMISTA, TUKKOISUUTTA,
        UNELIAISUUTTA,VÄSYMYSTÄ ,ja paljon paljon muita sivuvaikutuksia . NIIHIN EN ITSE KOSKE PITKÄLLÄ TIKULLAKAAN LÄÄKÄRIKUNTA SAA TYÖNTÄÄ NE SINNE MINNE EI PÄIVÄ PAISTA . OLKAA VAROVAISIA . LÄÄKÄRIKUNTA ON VARSINKIN ALLE 20v. VIRASSA OLLEET AIVAT TOMPPELEITA JA PITÄÄVÄT POTILAITA TOLLOINA.


    • John Smith

      Kas, joku muukin on tyytymätön Lohjan terveyskeskukseen.

      Kävin Lohjan TK:ssa lääkärillä. Lääkäri ei osannut itse sairautta hoitaa, muttei halunnut laittaa lähetettä eteenpäinkään. Sensijaan hän keksi 'ihmelääkkeen', jonka nimeä hän ei tosin muistanut. Kun aikaa oli vähän ja kiire lähteä (lääkäri myöhässä 20min), niin pyysin häntä lähettämään reseptin postitse, mutta postissa tulikin vain lasku.

      Sikäli ehkä hyvä ettei reseptiä tullut, koska lääkärin diagnoosi oli täysin hatusta temmattu. Tämä varmistui sairaalassa kokeissa.

    • lauraliisi

      Läheiseni oli intervallijaksolla, eli muutaman pvän vain!!! ja jo heti tuli erittäin huonoja kokemuksia!! Eräs nuorempi hoitaja siellä käsitteli erittäin kovakouraisesti potilasta joka sairastaa muutakin kuin vain alzh. ja mistä tämä epäystävällisyys?? ei osata edes tervehtiä!! ollaan niin tylyjä. Jokainen vanhenee ja pitäisi kohdella toista niin kuin haluaisi itseään kohdeltavan iäkkäänä. On helppoa kohdella muistisairasta VÄÄRIN koska hänhän ei muista kohta mitään mistään!!! että tällai nämä .....

    • Anonyymi

      Voi teitä tietämättömiä tolloja...
      Lohjan sairaanhoito on kaikilla mittareille mitattuna Uudenmaan kärkitasoa. Jos huonoa palvelua haluat uudellamaalla niin muuta Vantaalle. Olin 35 vuotta kyseisen paikkakunnan terveydenhuollon varassa ja voin vakuuttaa että kun muutin Lohjalle parannus oli huikea.Ei suurempia jonoja minnekkään ja ystävällinen hoitohenkilökunta yms..Älkää siis tietämättömät valittako turhaa valittamisen ilosta.
      Kunnioitan suuresti Lohjan terveydehuoltohenkilöstöä.
      Nyt korona-aikana ovat joutuneet venymään mutta palvelu pelaa silti..

      • Anonyymi

        Vitut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitut

        Insuliiniburger


      • Anonyymi

        Kerro ne mittarit joista mainitsit , mua kiinnostaa tietää !!!

        Kiitän ennakkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ne mittarit joista mainitsit , mua kiinnostaa tietää !!!

        Kiitän ennakkoon.

        Käy potilaana vuodeosastolla tai päivystyksessä molemmissa paikoissa niin siinä sinulle mittaria kerrakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ne mittarit joista mainitsit , mua kiinnostaa tietää !!!

        Kiitän ennakkoon.

        Mari pia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ne mittarit joista mainitsit , mua kiinnostaa tietää !!!

        Kiitän ennakkoon.

        Täällä on toinen ikänsä LOHJALLA asustellut, ja olen MYÄSKI KAUKIAN KIINNOSTUNU NIIST SUN MITTAREISTAS? . Lohjan TK. lääkäritkunnassa on NARSISTEJA. Huoneen pöytätaso 1,,0m. satulatuoli75cm potilaan nenä ylettyy pöydän tasolle, josta anellaan KORKEAKKA OLEVALTA LÄÄKÄRILTÄ APUA. ON SITTEN 100% tosi


      • Anonyymi

        " Voi teitä tietämättömiä tolloja...
        Lohjan sairaanhoito on kaikilla mittareille mitattuna Uudenmaan kärkitasoa. "

        Millä mittareilla mitattuna ?

        Onko kalibroitu ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitut

        Totta ja itse hoitaja. Jo koulutuksessa kerroin mikä nostaa hoitajat susta kun kysyttiin kerroin että tonni lisää liksaa. Katsoivat minua, kuin hullua. Nyt ollaan tässä tilanteessa. Iso palka tarkoittaa arvostusta. Sitä hoitajat tarvitsevat jaksaakseen.. ei lisä hoitajia tarvita. Nyt on tehty jo tarpeeksi passiivista lakkoa vaikka kukaan ei sitä ymmärrä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ja itse hoitaja. Jo koulutuksessa kerroin mikä nostaa hoitajat susta kun kysyttiin kerroin että tonni lisää liksaa. Katsoivat minua, kuin hullua. Nyt ollaan tässä tilanteessa. Iso palka tarkoittaa arvostusta. Sitä hoitajat tarvitsevat jaksaakseen.. ei lisä hoitajia tarvita. Nyt on tehty jo tarpeeksi passiivista lakkoa vaikka kukaan ei sitä ymmärrä

        Mieti. Lipun tarkastaja saa parempaa palkka kuin hoitaja?


    • Anonyymi

      insuliini burger

      • Anonyymi

        Mari pia


    • Anonyymi

      Burger

    • Anonyymi

      Burger

    • Anonyymi

      Burger

    • Anonyymi

      Insuliini burger

    • Anonyymi

      Mari mari

    • Anonyymi

      Lohjan arvionti osastolla on 3 keski-ikäisen vaihdevuosista kärsivien lehmien h**ra klaani, kohtelee kuin roskaa ja olivat rasistisia ulkomaa syntyisyä tuttavaani kohtaan joka oli vierailulla.

      Koskaan en ole saanut noin paskaa kohtelua yöpyessäni sairaalassa! Asiattomia kommentteja ja perättömiä syytöksiä, tiuskimista hoitamista tahallisesti huonosti yms vittuilua. Naama norsuv*tulla olemista, mutta taitaa kuulua näiden 3 h*u*ra* perus olemukseen.

      Tiedän olisi pitänyt tehdä valitus heti, mutta terveystilani vuoksi en jaksanut.
      Yritän kyllä selvittää lut*e* nimet vielä ni laitan ne tänne suurin kirjaimin kuvien kera jos mahdollista!
      Terveisiä helvetistä teille arvon lehmä klikki!

      • Anonyymi

        Olen usein miettinyt mistä nää valittajat näitä juttuja kehittää.
        Kaikki ei ole kunnossa johonkin pitää purkaa kiukkua.
        Huono omatunto omaisen hoidosta.yleensä pahimmat mokaavat eivöt ole omaistaan nähneet kuin kerran vuodessa tyyliin.
        Potilas haukui henkilökunnan ei halunnut tulla jaksoille.omanen uskoi tarinan kuin häkää. Sivusta seurannut
        Sijoittaa kotiväkeä,hoitajia...


    • Anonyymi

      376 Markus Kuotesaho

    • Anonyymi

      Keskustan terveyskeskus tuntuu panostavan lähinnä olemaan ilmaisena mainospaikkana yritysen pakettiautoille jotka jätetään mahdollisimman näkyviin paikkoihin sinne.

    • Anonyymi

      Olen asunut 9 eri kaupungissa ja en mene tonne edes kuolemaan. Yleensä olen saanut hyvää palvelua paitsi tuolla. Yksi hyvä lääkäri oli ja sekin lähti. Hyi vittu mitä toimintaa. Teen syytteen kunnialoukkauksesta.

    • Anonyymi

      No tissiliivit pois. Ne on rintaliivit. Rahvasta koko hoitajat. Tehkää näin. Jos kykenee niin kävelemään vaan jotta paranee. Siellä ei kukaan ajattele porukan toipuva. Ruhoja vain kaikki. Kunhan pääsevät kotiin jos pääsevät ei kukaan auta. Kerran viikon fyssa ei riitä, sen pitää olla päivittäistä. Eivät tajua, että vielä ovat itse siellä. Sehän on armokuolema päästä sinne, kaukana on arjen huolet. Olen ollut potilaana siellä minäkin. Omaisia vain on surku ja mukavahan sitä olisi jos kuolla haluaisi. Moni haluaa vielä parikymmentä vuotta kotonaan viettää ja luonnossa samoilla

    • Anonyymi

      Miksi nämä lommentit eivät näy kenellekkkään ? Tulee mieleen stadin yoiminta, kun peitellään kaupungin asioita

      • Anonyymi

        Mikä helvetin stadin toiminta vaan stasin


    • Anonyymi

      1000 lisää liksaa niin mä nuolen vaikka sun koronan...

    • Anonyymi

      Ĵos mahdollista, menkää yksityiselle, tai viekää ainakin lapset sinne

    • Anonyymi

      Eikös terkkai nykyään toimi parkkipaikkansa kautta lähinnä ilmaisena mainostilana esim. lämpöpartio yritykselle? Ei heillä ole aikaa potilaille tai asiakkaille, kun aika menee yrityksien mainostukselle.

    • Anonyymi

      Lohjan keskustan terveyskeskus keskittyy jakamaan parkkitilaa yrityksille niin ei heillä ole aikaa potilaille. Vai onko muka joku joka ei ole huomannut lämpöpartion autoa säilytettävän jatkuvasti terkkarin parkkiksella?

    • Anonyymi

      Onnerikoista,et osata neuvoa neuvolassa et tilatkaa,ambulanssin kun synnytyksen aika tulee.
      Tämä.epäkohta koko Suomessa.
      On sentään kahden ihmisen hyvin voimista kysynyt.
      Kelalle terveisiä. Vaik väärä hälytys on sentään inhimillistä kipuja kärsivän äidille.

    Ketjusta on poistettu 164 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6519
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3759
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      190
      3654
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2846
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2539
    6. 292
      2307
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1613
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      112
      1518
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1449
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1230
    Aihe