Miehen entinen vaivaa...,mitä tehdä?

*Kiki*

En tiedä onko tämä nyt oikea paikka avautua, mutta tarvitsisin muiden mielipiteitä, kun tuntuu, että pää on ihan sekaisin, enkä tiedä mitä ajatella ja miten reagoida..

Asiaan.. eli tapasin tossa syksyllä miehen, johon olen korviani myöten rakastunut. Ollaan oltu nyt yhdessä 2,5kk ja kemiat kohtaa aivan täysin ja tunne on molemminpuolinen. Näen hänen teoistaan ja sanoistaan ja eleistään, että hän oikeasti välittää musta, mutta yksi asia kaivelee mun mieltä..eli hänen entisensä..

Hänellä on 5v suhde takana, olivat kihloissa ja asuivat yhdessä. Nainen jätti miehen hetken mielijohteesta kesän lopulla, eli erosta nyt alle 5kk.Mies halusi naista takaisin ekat pari kuukautta, mutta sitten minä astuin mukaan kuvioihin. Mies ihastui/rakastui muhun ja mun avulla pääsi aika hyvin irti eksästään, toki ei vielä ole päässyt läheskään kokonaan, koska takana kuitenkin pitkä suhde.. Ennen mun kuvioihin astumista hänen eksänsä ei pitänyt häneen mitään yhteyttä.., mutta nyt he ovat tavanneet muutaman kerran, mieheni ollut hänen eksänsä luonaan,koska eksä on hänet sinne pyytänyt... he soittelevat keskenään ja pitävät muuten yhteyttä.. Eilen eksä oli hänelle ehdottanut, että he menisivät yhdessä viettämään iltaa tai että minä tapaisin hänen eksänsä ja mentäis kimpassa treffeille.. mua ei ajatus hirveästi innosta..mutta en tiedä mitä ajatella..

Luotan itseeni ja tiedän ettei minulla ole hätää, mutta silti tämä asia vaivaa minua, koska kaikesta mitä mieheni on kertonut eksänsä hänelle puhuvan ja mitä he ovat minusta puhuneet yms, niin huomaan, että entinen ei ole päässyt tästä miehestäni ylitse vielä alkuunkaan ja selvästi haluaa hänet takaisin.. Ja oli hän sen kai jotenkin miehelleni kertonut.. Mieheni sanoo, ettei minulla ole mitään hätää, mutta silti tämä asia stressaa minua...

Mitä minun pitäisi tehdä asian suhteen.., tutustua hänen eksäänsä ja siten hänen eksä ehkä saisi "vihollisen vielä lähemmäksi"..ja pitäisikö minun olla ihan rauhassa, vaikka he tapaavat jne..? Onko oikein, että tunnen mustasukkaisuutta, enkä haluaisi hirveän mieluusti, että he tapaisivat usein, koska erosta tosiaan ei ole vielä pitkää aikaa..? Haluan tehdä niin, mikä on parhaaksi miestäni ajatellen, mutta myös itseäni.. Muutenkin elämäni on stressaavaa, enkä jaksaisi enää lisää stressattavaa...
Olisin kiitollinen jos voisitte minua neuvoa ja kertoa, mitä te tekisitte minun tilanteessani.. Kiitos.

19

5063

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustis

Puistattava tilanne,mielestäni. En ymmärrä,miksi heidän täytyy viettää aikaa yhdessä ja soitella. Kyl sen miehesi exän olis pitäny tietää,et mies saattaa jatkaa elämää eteenpäin ilman sitä.
      Mun mielestä, jos miehesi haluaa jatkaa elämäänsä sun kans tulisi exän nimen kohdalla painaa DELETE.
      Itse en hyväksyis soitteluja,kahvitteluja...ym, mutta minä olenkin mustis.

• *Kiki*

..Tuota itsekin ajattelen..,että mun mielestä niiden ei tarvitsisi nähdä ja mennä esim teatteriin yhdessä kattoo jotain näytelmää, joka heidän piti mennä katsoo kun vielä olivat yhdessä! (tämä entinen oli tätä eilen ehdottanut miehelleni..)
        Mutta miehelleni tämä nainen on vielä jokseenkin tärkeä, ja mieheni on niin kiltti, että jos tämä nainen haluaa nähdä niin he sitten näkevät..huoh. Olen mäkin aika mustis, mutta en halua pistää miestä kuitenkaan valintatilanteeseen, että minä tai tää eksä kaverina, koska se voisi ehkä kostautua minulle myöhemmin....
        Ja kun tätä mitään ei ollut vielä kuukausi sitten, vaan nyt kun entinen kuuli minusta niin sitten hän on alkanut pitää yhteyttä mieheeni.. tuntui aika inhottavalta kun istuin vieressä ja he puhuivat puhelimessa niitä näitä.. ja kun he ovat puhuneet musta..tää nainen tietää vaikka mitä musta..oli udellut meidän sänkypuuhistakin..

Haluisin nauttia elämästäni tämän ihanan miehen kanssa, mutta en pysty siihen täysin rinnoin, koska tämä entinen painaa mieltäni..ei ehkä muuten, mutta kun tämä eksä haluaa tavata miestäni ja käydä läpi heidän suhdettaan ja vertailla itseään muhun jne..

Ikää meillä on päälle kahenkymmenen..,jos sillä jotain merkitystä on..

Mutta ei ole helppoa..

Niin ja kiitos sulle vastauksesta!:)

• ladyel

Mäkään en hyväksyis soitteluja varsinkaa tapaamisia, mä olen kans tosi mustasukkanen miehestäni ja se tulee aina vahvasti esille varsinki jos on toisista naisista kyse.. Minkä takia niitten pitää pitää yhteyksii ja tapailla? Ymmärrän jos ne on vaikka sopinut että ei jätä riitasia välejä ku on eronnu mut silti ..ei kai sitä nyt tapailla tartte.. mä ainaki koittasin tehä stopin tolle :) coz u neva know.. mut se on vaa mun mielipide

• Toivottavasti olen väärässä

No voih. Jotenkin minulle tuli tuota lukiessa sellainen olo, että
      puolen vuoden sisällä sinut on jätetty ja mies on taas yhdessä exänsä kanssa.
      Nuo ehdotukset yhteisistä illanvietoista ym viittavat minusta siihen,
      että kumpikaan ei ole kunnolla vielä päässyt toisesta yli ja haluaisi
      viettää toisen seurassa aikaa. Ei oikeastaan mikään ihme, jos
      aloitte seurustelemaan kun miehen 5v kestäneen suhteen päättymisestä oli
      kulunut niin lyhyt aika. Ehkä olet ns. laastarisuhde? Ehkä et?

Toivottavasti olen väärässä ja heillä on mielessä pelkkä kaveruus.
      Oli miten oli, niin sinä et paljonkaan voi asialle tehdä.
      Jos he haluavat palata yhteen, niin et sinä sitä paljon pysty estelemään.
      Jos he haluavat tavata ja kiellät sen, he luultavasti tapaavat sinulta
      salassa.

• hmmm..

Mielestäni sinun olisi uskallettava sanoa että asia häiritsee sinua liikaa. Mustasukkaisuuden myöntäminen voi olla rankkaa mutta se voi olla tarpeen jotta näkee toisen todelliset ajatukset. Jos hän ei rakasta sinua oikeasti niin miksi kidutat itseäsi. Ehkä kuitenkin kannattaisi puhua tästä hänelle suoraan eikös vaan?

• Itse ongelmaan en osaa oikein sanoa mitään hirveän rakentavaa, mutta pisti silmään tuo kun sanoit että exä ei pitänyt mitään yhteyttä eron jälkeen ennenkuin sinä tulit mukaan kuvioihin. Eli siinä kävi tämä perusjuttu, jossa hän huomaasi että kilpailuakin on eli että miehesi kiinnostaa muitakin naisia, niin heti alkoi häntäkin taas kiinnostaa. Todella ärsyttävä piirre joissakin naisissa, mutta niin se monesti menee. Jos saisit miehellesi selväksi, että exän kiinnostus saattoi johtua tuosta, niin hän ehkä osaisi ottaa itseään niskasta kiinni. Jos se exän kiinnostus tosiaan nimittäin tuosta johtui, niin se hiipuu kyllä ihan yhtä nopeasti jos muut naiset katoavat kuvioista. Eli ei olisi kenenkään edun mukaista (ei sinun, ei miehen, ei exän) jos mies palaisi yhteen exänsä kanssa, koska se suhde loppuisi lyhyeen.

Vain pieni huomio ja saatan olla ihan hakoteillä :)

• *Kiki*

Juu kyllä me ollaan miehen kanssa asiasta puhuttu monen monta kertaa, mutta tuppaa aina menemään väittelyksi tai sitten mies loukkaantuu.. Tänään sille tuossa soitin ja sanoin, että asia on nyt niin, että jos hän oikeasti musta välittää, niin hän jättää tämän entisensä rauhaan tai sanoo entiselleen, etteivät enää tapailisi eivätkä muutenkaan hirveästi soittelisi tms.. toki joskus voi kuulumisia kysellä, mutta haluaisin "eliminoida entisen" suhteestamme, koska en pysty olee täysillä tämän mieheni kanssa, jos hän jatkaa eksänsä tapailua, aina kun eksä sitä haluaa/ehdottaa.. Ja kun tosiaan sen itsekin huomasin, että hän taatusti nyt vasta tajusi mitä menetti, tai tuli tämä kilpailutilanne, josta Jim-1980 mainitsi, että kun hän huomasi jonkun naisen kiinnostavan entistään niin hän ei haluakaan enää siitä luopua ja alkoi kaduttaa.. Ja varsinkin kun tällä miehellä ei ole ketään ollut ennen mua, ei missään muodossa. Mutta tämä mies vastasi minulle, että aikoo kirjoittaa viestiä eksälleen, että eivät enää tapaisi, jotta pystyisi jatkaa elämäänsä minun kanssani.. saa nähdä mitä mieltä eksä on tästä asiasta.. "innolla" odotan.. :)
        Mutta kai tämä tästä pikkuhiljaa selviää.. helpottaa muuten kummasti kirjoitella näistä asioista ja samalla käydä näitä lävitse omassa päässä ja kun saa muiden ajatuksia..,en ole ennen tällästä "terapiamuotoa" tajunnutkaan.. :) Kiitos teille! Hyvää jatkoa!:)

• .........................
        *Kiki* kirjoitti:

Juu kyllä me ollaan miehen kanssa asiasta puhuttu monen monta kertaa, mutta tuppaa aina menemään väittelyksi tai sitten mies loukkaantuu.. Tänään sille tuossa soitin ja sanoin, että asia on nyt niin, että jos hän oikeasti musta välittää, niin hän jättää tämän entisensä rauhaan tai sanoo entiselleen, etteivät enää tapailisi eivätkä muutenkaan hirveästi soittelisi tms.. toki joskus voi kuulumisia kysellä, mutta haluaisin "eliminoida entisen" suhteestamme, koska en pysty olee täysillä tämän mieheni kanssa, jos hän jatkaa eksänsä tapailua, aina kun eksä sitä haluaa/ehdottaa.. Ja kun tosiaan sen itsekin huomasin, että hän taatusti nyt vasta tajusi mitä menetti, tai tuli tämä kilpailutilanne, josta Jim-1980 mainitsi, että kun hän huomasi jonkun naisen kiinnostavan entistään niin hän ei haluakaan enää siitä luopua ja alkoi kaduttaa.. Ja varsinkin kun tällä miehellä ei ole ketään ollut ennen mua, ei missään muodossa. Mutta tämä mies vastasi minulle, että aikoo kirjoittaa viestiä eksälleen, että eivät enää tapaisi, jotta pystyisi jatkaa elämäänsä minun kanssani.. saa nähdä mitä mieltä eksä on tästä asiasta.. "innolla" odotan.. :)
        Mutta kai tämä tästä pikkuhiljaa selviää.. helpottaa muuten kummasti kirjoitella näistä asioista ja samalla käydä näitä lävitse omassa päässä ja kun saa muiden ajatuksia..,en ole ennen tällästä "terapiamuotoa" tajunnutkaan.. :) Kiitos teille! Hyvää jatkoa!:)

että mies näyttää tämän viestin sinulle, me tehtiin nimittäin samoin ja uskoin miehen tehneen kuten minulle lupasi. Mikä virhe! todellisuudessa hän ei tehnyt mitään asian eteen, vaan alkoi salaa nähdä exää ja s-postinkin sisältö oli sitten sellaista, mitä minulle ei olisi koskaan voinut näyttää...tee selvät rajat, ei MITÄÄN yhteydenpitoa..tietysti ihmisiä erilaisia, mutta jatkossa tiedän etten itse pysty luottamaan näissä asioissa enää ollenkaan. Exästä voi ja saa ja pitääkin puhua, mennneestä elämästä. Mutta jollei lapsia ole yhdistämässä, ei ole mitään syytä jatkaa jatkuvaa yhteydenpitoa kun toisella on jo uusi puoliso.

• (pikakirjoitus)

Minun mielestäni asia voi olla toisinkin eli miehesi ja hänen exän välillä on vain kaverisuhde. Jos olisi muuta, niin enpä usko, että sinua olisi kutsuttu viettämään iltaa.

Mietin, että monella tuo yhteyttä pitäminen ennen, kun toisella tai molemmilla on uusi suhde, voi olla sitäkin että kaverisuhde voi olla vaikeaa ilman estoja.

Minullakin on monta exää jäänyt kaveriksi ja uusilla miehillä on ollut "kestämistä" sen kanssa. Oikeastaan inhoan sellaista miestä, jonka kanssa ei voi edes puhua entisistä suhteista. Tällaisen ihmisen kanssa suhteesta ei tule mitään, koska aika epäilyttävältä kuulostaa, jos ei voi edes puhua mitään. Nykyinen mieski oli ihan hämillään, kun avoimesti kerroin entisistäni ja tapailin heitä oluella, kyläilemällä tai shoppailemassa. Entisten miesteni tapaaminen rauhoitti miestäni kaikista eniten. Monesti iltaa on meidän kanssa viettämässä kaksikin entistäni. Vuosien varrella mieheni on oppinut luottamaan minuun ja hän käy viettämässä iltaa entisten miesteni kanssa...mitä siellä juoruilevatkaan... ;)

Sori, epäselvää tekstiä...

• tämä...

exä halusi siksi kutsua yhteiseen illanviettoon että näkee kilpailijansa ja pääsee ehkä vähän tutustumaankin...ihan vain vertailu ja arvostelu mielessä!

Tuo aloittajan tilanne voi olla myös sitä että vanha suola janottaa tätä exää...ensin erottiin ja hetki rilluteltiin mutta sitten halutaankin takaisin entiseen...ja tietysti tuokin voi vaikuttaa asiaan kun exä huomasi miehen kelpaavan hyvin myös muille naisille ja se että mies on jatkanut omaa elämäänsä eikä jäänytkään suremaan häntä lopuksi elämää...

• ilmiselvästi

nähdä miten te olette yhdessä ja millainen sinä olet.. kaikki tieto on hänelle tärkeää jotta hän pystyisi hallita tilannetta, löytää suhteestanne heikkouksia ja mahdollisuuksien mukaan varovasti ottaa menettämänsä kumppani takaisin heti jos siihen on pienikin mahdollisuus

mutta tämä tarina on tietysti mielikuvituksen tuotetta ja vain pienellä todennäköisyydellä totta

jos se exä tosiaan haluaa ottaa sinun nykyisen kumppanisi takaisin niin olen varma että hän tarkkailee mitä sinä teet, joten muista olla pettämättä tai sillee.. se antaisi sille exälle parhaan mahdollisuuden näyttää tunteensa ja olla pelastava sankari

samaa taktiikkaa käytti minun (ex?)miehen ex...kyseli kovasti miten meillä menee ja aina oli äärimmäisen kiinnostunut ja tarjoamassa lohduttavaa olkapäätä jos vaikka meillä oli riitaa ja mies munattomana sitä tilittänyt exälleen..joo ja meilläkin mies ehdotti alussa että tehään yhdessä jotain. Oksennus tulee kun ajattelenkin, hyi saatana..

• epäilijä

Mulle tuli kans mieleen,et ex haluaa olla "hyvä ystävä" entisen miehensä kanssa,jotta tämä sitten uskoutuisi hänelle. Ja kuinka ollakkaan ex voisi osoittaa,ettei hän käyttäydy samoin kuin nykyinen(jos nykyisen kanssa tulisi jotain riitaa ym),ehei, hän on täydellinen keskustelija, hauskaa seuraa ym ym.
        Ex käyttää kaikkia tietoja joita on onnistunut nykyisestä saamaan.

Mun nykyisellä miehellä on v####mainen ex. Teki kaikkensa,jotta olisimme eronneet. Kiltti mieheni aluksi kuunteli itkuisia puheluita exältä ja tämä kyllä soitti ja laittoi viestiä ja tietenkin haukkui minua.
        Takaisinhan se mieheni halusi. Meille tuli asiasta riitoja,kerroin et mua loukkaa heidän jatkuva yhteydenpito...ja raks...raks,mieheni päässä tapahtui jotain ajatukseksi kutsuttua :) ja hän ilmoitti exälle,et eipä tarvi enään soitella tuollaisissa merkeissä.
        Exä otti kovat aseet käyttöön ja tekstaili mulle kuinka mieheni oli pettänyt minua hänen kanssaan,se oli surkea valhe sillä ex ei muistanut edes minä päivänä ja mihin aikaan kyseinen olisi tapahtunut. Mieheni suuttui exälleen tästä ja kysyi suoraan miksi valehtelet?
        kun en ole onnellinen,et saa olla sinäkään-oli exän vastaus.
        Kokonaan tämä ämmä ei ole poistunut elämästämme,mieheni ja exänsä yhteiset lapset takaavat,että säännöllisin väliajoin kuulemme hänestä.
        Korostan,etten ole kieltänyt miestä ja hänen exää keskustelemasta lapsiin liittyvistä asioista. Vedän vaan rajan siihen ettei mieheni tarvitse olla exänsä bestis.

Meidän suhde alkoi aivan samanlaisesti, paitsi että miehen erosta oli aikaa "jo" vajaa vuosi. En ole alunperinkään pitänyt siitä, mikä ihmeen tarve on nähdä koko ajan ja varsinkin ex soitteli koko ajan että nyt voisit auttaa siinä ja siinä, viikottain tuli s-postia ym. Homma huipentui meidän oltua yhdessä n. 1,5vuotta siihen, että exä avoimesti kertoi miehelle haluavansa perheen tämän kanssa! mies tottakai salasi asian minulta, etten "turhaan" vetäisi herneitä nenään. Myöhemmin sain tietää, ja sovimme yhteisymmärryksessä miehen kanssa, että hän ei enää voi tavata exää, kun exällä on tunteet/epätoivo pelissä ja haluaa muuta kuin mieheni. Sähköpostia he sitten kirjoittelivat korkeintaan, ei muuta. Mutta nyt vuoden kuluttua siitä sain tietää, että sähköpostitse he ovat keskenään flirttailleet koko ajan, suunnitelleet mahdollista yhteenpaluuta leikkimielessä. Mieheni ei ole yhtään "pettäjätyylinen", on ollut koko ajan rakastunut minuun ja kosinutkin...onneksi en halunnut kiirehtiä!! Nyt ero tulossa, kun en pysty enää luottamaan siihen ettei mitään vastaavaa tapahtuisi enää. Mies käynyt siellä salaa jne. Nyt vasta myöntää olevansa itsekin jotenkin mielenvikainen kun on antanut exän vetää itsensä pikkurillin ympärille. Olisi valmis tekemään mitä vaan, mutta minun rakkauteni kuoli kuin seinään.

Älä seurustele selkärangattomien mielistelijöiden kanssa. Miehelläsi ei näköjään ole munaa sanoa exälle missä mennään - se on joko tai kun toinen yrittää saada toista takaisin - ei ole silloin olemassa mitään välimuotoa. Älä ole sinisilmäinen ja usko turhaan hyvään ettei mitään tapahdu. Itse uskoin tai ainakin halusin, ja tässä palkka! V***tuun kaikki miehet tältä planeetalta, ei näköjään muita löydy kuin juoppoja, pettureita, mustasukkaisia, idiootteja selkärangattomia paskanpuhujia...anteeksi katkeruuteni, tästä on niin vähän aikaa..

• eräs mies

Tällä tulikin jo muilta hyvin analysoituna useampia pointteja.

Itse tyydyn sanomaan että kyllä käy jo tuota meistä etukäteen sääliksi. Todennäköinen kuvio millä tapahtumat etenevät on se, että jonkin ajan kulttua exä saa mieheen tarpeeksi vahvan otteen ja sitä myötä takaisin itselleen - tai ainakin pettämään sinua jonka jälkeen sinä putoat pois miehen elämästä. Näin tulee äärimmäsien suurella todennäköisyydellä tapahtumaan, koska tuolla exällä on hirveä etu sinuun nähden... ensirakkaus ja pitkä suhde - sinulla jonkinlainen laastaristatus (ihan noita aikoja vertailemalla) ja lyhyt suhde (numerot on vittumaisia mutta tosia lähes aina...). Vaikka tällä hetkellä exän asema onkin heikoimmillaan, on se silti äärimmäisen vahva ja ajan kanssa varmasti vahvenee, kun mies oppii antamaan anteeksi exälleen kun "ovat vain ystäviä"... kukapa sitä nyt vihainen ystävilleen olisi :-(

Tämän jälkeen seuraakin mielenkiintoinen vaihe, jos/kun exä saa sinut pelattua ulos, niin mitä käykään miehelle? Veikkaisin että jos exä ei innostu perhettä perustamaan, niin sitten ei mene kovin kauaa - muutama kuuakusi, kunnes neiti löytää jonkun toisen uroon ja mies jää taas kun nalli kalliolle. Eli mies on tuossa vaan joku turvallinen hätävara...

Spekulaatiotahan tämä vaan on, mutta tuntuu että tuossa tilanteessa ainoastaan tuo exä tulee voittamaan, sinä ja mies häviätte (tuossa järjestyksessä).

Itseasiassa ainoa toivo taitaa olla että miehelle saisi taottua päähän että tuo exä ei pidä miestä oikeana itselleen vaan jonain lakisääteisenä perusturvana jonka saa aina. Vailtettavasti rakastunut mies ei ole viisas mies ja kun ympärillä on kaksi naista, niin aivosolut voivatkin pitää välivuoden tai useamman.

Niin en tietenkään ollut lukevinani että alkup. ero tuli toisesta miehestä johtuen, mutta rohkenen olettaa... :-)

Ylempänä oli myös kirjoitettu mielenkiintoinen pointti siitä että jos sinä ja exä tapaatte, niin kumpi siitä saa enemmän hyödyllistä informaatiota toisesta .... Itse uskon että sillä ei ole merkitystä, exällä on kuitenkin etumatka kummassakin tapauksessa, mutta itse ehkä (ihanaa kuvitella olla nainen :p) tapaisn tuon toisen naisen. Uskon jos ette tapaa, niin nainen kyllä onkii sinusta tietoa helpommin kuin sinä hänestä (jo pelkästään sillä että sinusta varmaan touhu on vastenmielisempää kun hänestä).

Tämän kaiken kun saisi joku MTV:n relityteevee tiimi taltioitua, niin saisi loistavan julkaisun nimetlä "Kuinka saada ja menettää kaksi naista".

• *Kiki*

Olipas tullut mukavasti hyviä neuvoja ja ajatuksia tämän asian suhteen..,kiitos niistä!:)
        Tilanne meni siis niin, että tämä ex jätti mieheni ihan vaan ykskaks, ilman ketään toista miestä ja ei hänellä ketään nyt kai olekaan(oli kai joku, mutta mun astuttua kuvaan niillä ei kai enää olekaan mitään..kuulemma..)Tälle mun miehelle se ero oli aika vaikea, koska hän oli myös sitä ajatellut joskus, mutta ei ollut siihen kyennyt ja sitten tämä nainen sen teki "varoittamatta".. Mulle mieheni on siitä paljon avautunut ja kertonut tästä sen eksästä vaikka mitä, koska olen halunut tietää, että mikä meni heillä pieleen yms, vaikka se minulle ei kuulukaan..
        Siitä en pidä, että mieheni ja hänen eksänsä ovat keskustelleet mm meidän sänkyhommista sun muista..se nainen tietää mun perheestä, harrastuksista yms. Koska on kysellyt musta vaikka mitä ja mieheni kiltisti vastaa hänelle, kun ei halua aiheuttaa pahaa mieltä, prkl.

Itse olen tässä miettinyt että mitäköhän tässä nyt tapahtuu tämän asian suhteen..,voinko luottaa mieheeni täysin, jos hän sanoo ettei he ole enää yhteyksissä tms, vai pitääkö minun olla epäileväinen, sillä en tietenkään haluaisi itseäni enää satuttaa.. Mulla pari viimeistä vuotta on ollut melko rankkoja, enkä jaksaisi enää vastoinkäymisiä.., tosin ne kuuluvat elämään ja kasvattavat.
        Tuosta entisen tapaamisesta...,voisin sitä ehkä harkita, mutta tiedän kyllä sen varsin hyvin, että tämä nainen haluaa saada mut lähelle, ongittua musta paljon tietoa, jota pystyy joskus käyttää mua vastaan.. ja varmasti haluaa itseään verrata muhun.. Tosin mieheni puheista päätellen ja mitä hänen eksästään tiedän, niin ei mulla ole mitään hätää.. :) MUTTA hän on kuitenkin entinen ja heidän suhde kesti niin pitkään, he suunnittelivat yhteistä tulevaisuutta jne, mutta sitten tämä nainen yllätti ja halusi päästä rilluttelee ja teki paskat miehelleni.. varmasti se otti koville miestäni.
        Jos heidän suhde ei toiminut silloin, niin tuskin toimii toistekaan..,mutta tämä eksä nyt haluaa selvästi viedä mieheni, koska hän ei nähtävästi halua että hänen entisensä on kenenkään toisen naisen kanssa, vaikka hän ei ehkä häntä haluisikaan..
        Tuntuu pahalta, kun muistelen kertaa kun mies oli eksällään kylässä muutaman tunnin ja oltiin sovittu tietty aika mun luona ja mä täällä odotin kynttilät palamassa ja romanttiseen iltaan valmistautumassa ja kun soitin miehelleni niin hän kertoi olevansa vielä eksällään... :/ tuli aika kurja olo siitä..,mutta toisaalta he ehkä saivat asiat käytyä läpi silloin aika hyvin..

Ääh on tämä hankalaa kun ei tiedä mitä pitäisi tehdä ja mihin luottaa..., mieheni tänään lupasi ilmoittaa eksälle etteivät enää tapaa, mutta ei sitä vielä kuulemma ole tehnyt, kun tämä naikkonen oli töissä.. Ehkä mun pitäis viikonloppuna tavata tämä nainen ja katsoa että mitä se oikein aikoo/haluaa.. Mutta kai tää tästä pikkuhiljaa.. :) En kuitenkaan halua heittää hanskoja tiskiin, koska tässä miehessä on potentiaalia, paitsi että tämä juttu vain ärsyttää...

• natasha
        *Kiki* kirjoitti:

Olipas tullut mukavasti hyviä neuvoja ja ajatuksia tämän asian suhteen..,kiitos niistä!:)
        Tilanne meni siis niin, että tämä ex jätti mieheni ihan vaan ykskaks, ilman ketään toista miestä ja ei hänellä ketään nyt kai olekaan(oli kai joku, mutta mun astuttua kuvaan niillä ei kai enää olekaan mitään..kuulemma..)Tälle mun miehelle se ero oli aika vaikea, koska hän oli myös sitä ajatellut joskus, mutta ei ollut siihen kyennyt ja sitten tämä nainen sen teki "varoittamatta".. Mulle mieheni on siitä paljon avautunut ja kertonut tästä sen eksästä vaikka mitä, koska olen halunut tietää, että mikä meni heillä pieleen yms, vaikka se minulle ei kuulukaan..
        Siitä en pidä, että mieheni ja hänen eksänsä ovat keskustelleet mm meidän sänkyhommista sun muista..se nainen tietää mun perheestä, harrastuksista yms. Koska on kysellyt musta vaikka mitä ja mieheni kiltisti vastaa hänelle, kun ei halua aiheuttaa pahaa mieltä, prkl.

Itse olen tässä miettinyt että mitäköhän tässä nyt tapahtuu tämän asian suhteen..,voinko luottaa mieheeni täysin, jos hän sanoo ettei he ole enää yhteyksissä tms, vai pitääkö minun olla epäileväinen, sillä en tietenkään haluaisi itseäni enää satuttaa.. Mulla pari viimeistä vuotta on ollut melko rankkoja, enkä jaksaisi enää vastoinkäymisiä.., tosin ne kuuluvat elämään ja kasvattavat.
        Tuosta entisen tapaamisesta...,voisin sitä ehkä harkita, mutta tiedän kyllä sen varsin hyvin, että tämä nainen haluaa saada mut lähelle, ongittua musta paljon tietoa, jota pystyy joskus käyttää mua vastaan.. ja varmasti haluaa itseään verrata muhun.. Tosin mieheni puheista päätellen ja mitä hänen eksästään tiedän, niin ei mulla ole mitään hätää.. :) MUTTA hän on kuitenkin entinen ja heidän suhde kesti niin pitkään, he suunnittelivat yhteistä tulevaisuutta jne, mutta sitten tämä nainen yllätti ja halusi päästä rilluttelee ja teki paskat miehelleni.. varmasti se otti koville miestäni.
        Jos heidän suhde ei toiminut silloin, niin tuskin toimii toistekaan..,mutta tämä eksä nyt haluaa selvästi viedä mieheni, koska hän ei nähtävästi halua että hänen entisensä on kenenkään toisen naisen kanssa, vaikka hän ei ehkä häntä haluisikaan..
        Tuntuu pahalta, kun muistelen kertaa kun mies oli eksällään kylässä muutaman tunnin ja oltiin sovittu tietty aika mun luona ja mä täällä odotin kynttilät palamassa ja romanttiseen iltaan valmistautumassa ja kun soitin miehelleni niin hän kertoi olevansa vielä eksällään... :/ tuli aika kurja olo siitä..,mutta toisaalta he ehkä saivat asiat käytyä läpi silloin aika hyvin..

Ääh on tämä hankalaa kun ei tiedä mitä pitäisi tehdä ja mihin luottaa..., mieheni tänään lupasi ilmoittaa eksälle etteivät enää tapaa, mutta ei sitä vielä kuulemma ole tehnyt, kun tämä naikkonen oli töissä.. Ehkä mun pitäis viikonloppuna tavata tämä nainen ja katsoa että mitä se oikein aikoo/haluaa.. Mutta kai tää tästä pikkuhiljaa.. :) En kuitenkaan halua heittää hanskoja tiskiin, koska tässä miehessä on potentiaalia, paitsi että tämä juttu vain ärsyttää...

Tapaa nainen ja tee hänelle selväksi, että mies on sinun, ole kova. Kerro samalla ettet hyväksy exien yhteydenpitoa jollei ole aivan pakko(mm. lapset). Toivpota naiselle hyvät jatkot ja ennenkaikkea seuraa miten miehesi reagoi.
        Mulla on tosi paskoja kokemuksia tuollaisesta ja muista se, että miehet ovat aika persoja seksille jos sitä nainen ehdottaa, harva sanoo ei.
        Tämän jälkeen teet miehellesi selväksi ettei mitään yhteydenottoja.
        Erityisesti kiinnitin huomiota miehen negatiivisiin kuvauksiin exään, se on yleensä sen merkki ettei yli ole päästy!

• poikaystävällesi,että

mennyt on mennyttä..ja että sen pitää painaa todellakin tota delete-näppäintä ex-tyttöystävänsä kohdalla..tai erota suhteesta sinuun kokonaan.Molempia hän ei voi saada!

Vain harva pystyy olleen "vain ystävä"entisen suhteensa kanssa..ilman seksuaalisia jännitteitä.

Tokihan se mies sitä eukkoa nyt kiinnostaa..jollei muita suhteita oo tarjolla..tollasia "vedättäjiä"valitettavasti on aina ollut ja joka ikäryhmässä:(

• Anonyymi

Tilanteeni oli toivoton, minä ja mieheni olimme avioeron partaalla. Olin kauheassa tilassa ja tunsin, etten enää jaksanut elämääni. Sain tietää pappi TAKUTAsta, jolle tulin paljon arvostelua hänen temppelistään, ja otin häneen yhteyttä. Pappi TAKUTA teki minulle jälleennäkemisen rakkausloitsun ja nyt meillä menee taas paremmin kuin koskaan ennen. Kiitos paljon pappi TAKUTA avioliittoni pelastamisesta. Voit ottaa yhteyttä pappi TAKUTAAN hänen sähköpostiinsa [email protected] tai whatsappilla tähän puhelinnumeroon (+16592027218). Hän tekee myös seuraavia: 1) Lottovoitto2) Kadonnut rakkausloitsu. 3) Avioeroloitsu. 4) Avioliittoloitsu. 5) Sitoutumisloitsu. 6) Eroloitsu. 7) Karkottaa entisen rakastajan. 8.) Haluat ylennyksen toimistossasi. Kaikki kohtaamasi ongelmat ovat 100 % turvallisia ja taattuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      153
      2885
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      281
      2566
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      42
      1599
    4. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1510
    5. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1232
    6. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1163
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      15
      1095
    8. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1053
    9. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      37
      1019
    10. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      61
      1003
    Aihe