Housujen teetätys

saanahelinä

Kauppojen pienin koko 32 ja lastenosaston 152-158 ovat aivan liian isoja. Takapuolesta ja reisistä varsinkin.

Ihan tavalliset mustat housut, vähän levenevät lahkeet pitäisi saada. Eipä kangasta paljoa kuluisi, lantio 75cm eikä takapuolta oikeastaan yhtään ja todella ohuet jalat.

Osaako kukaan arvioida (suunnilleen) hintaa?

2

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sen hinta

      Suunnilleen - hinta-arvion saat kun otat puhelimen käteen ja soitat jollekin paikalliselle ompelijalle. Perushousujen hinta kankaineen liikkuu luultavasti jossain 50-100 euron tuntumassa. Kankaan osuus teetettyjen housujen hinnasta ei ole se isoin osuus (ja sama pituus niihin menee vaikka kapeat olisikin) vaan kaavoituksen ja työn osuus on isompi.

      Jos halvalla haluat päästä niin opettele itse ompelemaan, valmiita kaavoja saa huokeasti käsityölehdistä ja niistä muokkaamalla saat ihan kelpo housut.

      • sun kanssa

        olen pienikokoinen nainen. Jo vuosia olen ommellut housuni itse. Ensinnäkin säästän aika suuren määrän rahaa. Ja ennenkaikkea ne istuvat. Yhdet hyvät kaavat riittävät. Ilmettä saat erilaisilla soljilla, napeilla jne. Hankalin kohta on selkäesti vetoketjun ompelu. Nyt se jo toki sujuu, mutta älä lannistu. Ompelu voi olla hauskaa. Saat nopeasti valmista. Äsken ompelin itselleni valkoiset pellavahousut kesäksi. Kangas maksoi hiukan alle 20 euroa. Kaupasta samanlaisista olisin maksanut 50-130 euroa riippuen myyntipaikasta. Nyt jäi vielä kenkiin rahaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      8101
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      96
      4309
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1353
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1125
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1072
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1027
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      131
      897
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      748
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      745
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      721
    Aihe