Millainen on täydellinen nainen?

onko heitä...

Vai onko niitä edes olemassa? Kertokaa minkälainen on teidän mielestänne täydellinen nainen.

21

4004

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies joka halusi tappaa Mur...

      Murphyn lain mukaan sellainen kaunis ja ihana nainen nainen josta tulee hyvä ystäväni ja joka tilittää mulle kuinka paskoja miehet on ja jos mä ehdotan että kokeilisi mua niin se vaan nauraa ja toteaa että "Mutta mehän ollaan vain ystäviä, sä olet kyllä hieno mies ja löydät jonkun mua paremman naisen"

      Sellainen on täydellinen nainen. Mun onnellani - tai siis sen puutteessa - täydellinen nainen ei voi olla mun vaikka olisin kuinka hyvä ja komee ja oikea oikeasti. Mun tuurillani ainoa nainen joka voi olla mun kanssa on joku 75v hampaaton Elvi. Kaikki muut löytää jonkun muun, on liikkeellä väärään aikaan ja väärässä paikassa, on meikit huonosti ja häpee itseään tai muuten vaan on vittumainen päivä kun kohtaa mut. Ironistahan on se että minussa ei ole mitään vikaa ja olen loistava tyyppi mutta kun mulla on aina huono onni matkassa.

      Näin. Täydellinen nainen ei voi olla mun, vaan se on juuri siinä vieressä, katseltavana, ihailtavana mutta ei vahingossakaan saavutettavana siten kuin itse sydänjuuria myöten voisin toivoa.

      Argh.

      • :D :D

        Kiitos viestistä, tää oli hienoa luettavaa :)

        Toivottavasti Murphy on oikeassa etkä koskaan löydä omaa täydellistä naistasi (edes sitä Elviä), koska näin hyvän tekstin synnyttämiseen tarvitaan hirveästi angstia ;)


      • Mies joka tahto tappaa Murphyn
        :D :D kirjoitti:

        Kiitos viestistä, tää oli hienoa luettavaa :)

        Toivottavasti Murphy on oikeassa etkä koskaan löydä omaa täydellistä naistasi (edes sitä Elviä), koska näin hyvän tekstin synnyttämiseen tarvitaan hirveästi angstia ;)

        Sitäpaitsi tokihan LÖYDÄN täydellisen naisen. Se nyt on suorastaan väistämätön pakko. Aivan kuin voisin löytää valtavan merirosvojen kätkemän aarteen joka on JUURI siinä rantahietikossa kimaltelemassa - ja minut on kahledittu jalasta veneeseen jolla ei voi soutaa aivan rantaan asti. Pääsen toki kahlaamaan aivan aarrekasan viereen ja jos oikein kurotan kahletta nilkkaani repien niin onnistun jopa hipaisemaan sitä valtavia timantteja täynnä olevaa kruunua siinä lähimpänä.

        Jep. Toki voin työntää sen pirun paatin takaisin mereen ja soutaa huitsinnevadaan koko saarelta. Joo. Voin. Ja joku toinen tulee ja poimii aarteen (okei, se joku tulee ja poimii aarteen jokatapauksessa JOSKUS.) Voin toki istahtaa odottamaan ihmettä tai olla epätoivoinen ja lopettaa yrittäminen. Tietenkin ohitseni kelluu jatkuvasti kookospähkinöitä ja kalat hyppii suoraan suoraan taskuihin etten VAHINGOSSAKAAN kuole esim. nälkään tai janoon vaan voin siinä ihan rauhassa luottaa että tässä tilassa voin vaikka odottaa eläkettä saapuvaksi.

        Ja siihen mitä minulle toivotit...

        Tuu tänne niin mun viis unikeijua oikein oikein läheltä ja sitten näetkin vaan tähtitarhoja. Perkele.


      • kun olet....
        Mies joka tahto tappaa Murphyn kirjoitti:

        Sitäpaitsi tokihan LÖYDÄN täydellisen naisen. Se nyt on suorastaan väistämätön pakko. Aivan kuin voisin löytää valtavan merirosvojen kätkemän aarteen joka on JUURI siinä rantahietikossa kimaltelemassa - ja minut on kahledittu jalasta veneeseen jolla ei voi soutaa aivan rantaan asti. Pääsen toki kahlaamaan aivan aarrekasan viereen ja jos oikein kurotan kahletta nilkkaani repien niin onnistun jopa hipaisemaan sitä valtavia timantteja täynnä olevaa kruunua siinä lähimpänä.

        Jep. Toki voin työntää sen pirun paatin takaisin mereen ja soutaa huitsinnevadaan koko saarelta. Joo. Voin. Ja joku toinen tulee ja poimii aarteen (okei, se joku tulee ja poimii aarteen jokatapauksessa JOSKUS.) Voin toki istahtaa odottamaan ihmettä tai olla epätoivoinen ja lopettaa yrittäminen. Tietenkin ohitseni kelluu jatkuvasti kookospähkinöitä ja kalat hyppii suoraan suoraan taskuihin etten VAHINGOSSAKAAN kuole esim. nälkään tai janoon vaan voin siinä ihan rauhassa luottaa että tässä tilassa voin vaikka odottaa eläkettä saapuvaksi.

        Ja siihen mitä minulle toivotit...

        Tuu tänne niin mun viis unikeijua oikein oikein läheltä ja sitten näetkin vaan tähtitarhoja. Perkele.

        niin ihana :-)
        Itseironia on parasta mitä tiedän... Mulle käy miesten kanssa just noin kun sulle naisten :-)

        Hyviä mies-kavereita on löytynyt aina, mutta parisuhteet on menneet penkin alle...enkä ole mikään teini enään :-( Pitäisköhän luovuttaa?!?

        N-40


      • Mies joka halusi tappaa Mur...
        kun olet.... kirjoitti:

        niin ihana :-)
        Itseironia on parasta mitä tiedän... Mulle käy miesten kanssa just noin kun sulle naisten :-)

        Hyviä mies-kavereita on löytynyt aina, mutta parisuhteet on menneet penkin alle...enkä ole mikään teini enään :-( Pitäisköhän luovuttaa?!?

        N-40

        Ei, ei kannata luovuttaa. Kannattaa hankkia tankkiautollinen nestetyppeä ja jäädyttää itsensä kryostaasiin (laskeskelee...) noin 18 vuodeksi. Hyhmeisen kalikan päälle lappu : "Sulattakaa vuonna 2036"

        Siinä vaiheessa MINÄ olen jo sen verran iäkäs (ja edelleen täydellisen ihana ja haluttava koska mä nyt olen ikinuori ja pidän huolta itsestäni.) että sun ikäinen nainen kiinnostaisi. Ei, minulla ei ole erektiohäiriötä siinä vaiheessa. Ei ole ollut, eikä tule olemaan. Jumalauta, olisihan se nyt suuri sääli jos ideaalinainen ei pistäisi melaanikin pystyyn - ihan sitä varten ettei sille vahingossakaan mitään muuta käyttöä pääse tulemaan. Salko pystyssä, ei edes lippua liehumassa. Tokihan Murphy on varustanut minut täydellisellä libidolla, pisteeksi ironian I:n päälle.

        Jep. Nestetyppeä. Kippis ja kulaus!


      • MMJKLMS
        Mies joka tahto tappaa Murphyn kirjoitti:

        Sitäpaitsi tokihan LÖYDÄN täydellisen naisen. Se nyt on suorastaan väistämätön pakko. Aivan kuin voisin löytää valtavan merirosvojen kätkemän aarteen joka on JUURI siinä rantahietikossa kimaltelemassa - ja minut on kahledittu jalasta veneeseen jolla ei voi soutaa aivan rantaan asti. Pääsen toki kahlaamaan aivan aarrekasan viereen ja jos oikein kurotan kahletta nilkkaani repien niin onnistun jopa hipaisemaan sitä valtavia timantteja täynnä olevaa kruunua siinä lähimpänä.

        Jep. Toki voin työntää sen pirun paatin takaisin mereen ja soutaa huitsinnevadaan koko saarelta. Joo. Voin. Ja joku toinen tulee ja poimii aarteen (okei, se joku tulee ja poimii aarteen jokatapauksessa JOSKUS.) Voin toki istahtaa odottamaan ihmettä tai olla epätoivoinen ja lopettaa yrittäminen. Tietenkin ohitseni kelluu jatkuvasti kookospähkinöitä ja kalat hyppii suoraan suoraan taskuihin etten VAHINGOSSAKAAN kuole esim. nälkään tai janoon vaan voin siinä ihan rauhassa luottaa että tässä tilassa voin vaikka odottaa eläkettä saapuvaksi.

        Ja siihen mitä minulle toivotit...

        Tuu tänne niin mun viis unikeijua oikein oikein läheltä ja sitten näetkin vaan tähtitarhoja. Perkele.

        VAALEA.PUNATUKKAINEN.ORANSSIHIUKSINEN..JOKA OLISI TODELLA KAUNIS JA HEHKEÄ NAINEN JA SELLAINEN NAINEN JOKA OLISI TODELLA KAUNIS JA HEHKEÄ JA SELLAINEN HERKKÄ.SENSUELLI.ÄLYKÄS.SYMPAATTINEN.HEHKEÄ NAINEN ja eläinrakas nainen < koska meillä olisi 4 koiraa.2 kissaa ja 2 saksanpaimenkoiraa.2 rottweileria.2 dobermannia.2 newfoundlandinkoiraa.2 2-4 leonbergeria.2 bernhardinkoiraa.2 mastiffia.2 suursnautseria..


      • MMJKLMS
        Mies joka halusi tappaa Mur... kirjoitti:

        Ei, ei kannata luovuttaa. Kannattaa hankkia tankkiautollinen nestetyppeä ja jäädyttää itsensä kryostaasiin (laskeskelee...) noin 18 vuodeksi. Hyhmeisen kalikan päälle lappu : "Sulattakaa vuonna 2036"

        Siinä vaiheessa MINÄ olen jo sen verran iäkäs (ja edelleen täydellisen ihana ja haluttava koska mä nyt olen ikinuori ja pidän huolta itsestäni.) että sun ikäinen nainen kiinnostaisi. Ei, minulla ei ole erektiohäiriötä siinä vaiheessa. Ei ole ollut, eikä tule olemaan. Jumalauta, olisihan se nyt suuri sääli jos ideaalinainen ei pistäisi melaanikin pystyyn - ihan sitä varten ettei sille vahingossakaan mitään muuta käyttöä pääse tulemaan. Salko pystyssä, ei edes lippua liehumassa. Tokihan Murphy on varustanut minut täydellisellä libidolla, pisteeksi ironian I:n päälle.

        Jep. Nestetyppeä. Kippis ja kulaus!

        OLISI UPEAA MENNÄ JOSKUS NAIMISIIN JA SITTEN HÄÄAUTONA 280SE W116 TAI KULLANVÄRINEN FORD GRANADA JA SITTEN HÄÄPAIKKANA TUOMIOKIRKKO


    • mutta lähelle

      Minusta lähelle täydellinen nainen syntyy siitä kun hyvän itsetunnon omaava *aikuinen* nainen hyväksyy myös miehen sellaisenaan.

      Olen päässyt sellaisen naisen kanssa suhteeseen ja se on varsin mukavaa. Asioista voi keskustella, niistä voi sopia yhteisymmärryksessä tai neuvotellen ja sopimukset pitävät. Molemmat saavat seksissä sitä mitä haluavat, koska molemmat voivat ja saavat sanoa ja kokeiluita halutaan tehdä molemmin puolin.

      Kun molemmilla on itsetunto kunnossa, luottamus on selviö ja mustasukkaisuutta ei esiinny. Sehän on ensimmäinen oire siitä että ei luota itseensä.

    • Lonely_Soul

      Minun täydellinen naiseni on sellainen joka rakastaa minua. Muulla ei ole niin väliä, se on se tärkein asia.

      • mmjklms

        mun taas olisi sellainen joka tukisi miestään ja sellainen nainen jonka kanssa sitten olisimme vaan < ja sellaienn lady joka harrastaisi ulkomaanmatkailua ja koiranayttelyitä < pisin matka milanoon < 7 0-7 tunnin lentomatka ja mexico city


      • MMJKLMS

        HAUSKA.UPEA.HERKKÄ.SENSUELLI.AVOIN.ELÄINRAKAS.UPEA.HEHKEÄ.VIEHKEÄ.HUMORISTININEN.ÄLYKÄS.KOKENUT.PALJON NÄHNYT JA SELLAINEN VÄRIKÄS NAINEN JA SELLAINEN NAINEN JONKA KANSSA YSTÄVYYSSUHDE SÄILYISI ERONKIN JÄLKEEN JA SELLAINEN NAINEN JOKA TUKISI MIESTÄÄN JA ENNEN KAIKKEA OLISI UPEAA OLLA AVIOSSA 5 2-7.2 5-7 < 14 KERTAA < TODELLISUUDESSA 12-7 - 5 KERTAA JA SITTEN ENNEN KAIKKEA TODELLISUUDESSA 38 VUOTTA SAMAN NAISEN KANSSA ja sitten vielä siitä 23 vuotta kaiken kaikkiaan...sellainen nainen joka pistäisi poikien päät sekaisin ja mä taas sellainen mies joka kääntäisi monien naisten päät


      • Mutkat suoriksi
        MMJKLMS kirjoitti:

        HAUSKA.UPEA.HERKKÄ.SENSUELLI.AVOIN.ELÄINRAKAS.UPEA.HEHKEÄ.VIEHKEÄ.HUMORISTININEN.ÄLYKÄS.KOKENUT.PALJON NÄHNYT JA SELLAINEN VÄRIKÄS NAINEN JA SELLAINEN NAINEN JONKA KANSSA YSTÄVYYSSUHDE SÄILYISI ERONKIN JÄLKEEN JA SELLAINEN NAINEN JOKA TUKISI MIESTÄÄN JA ENNEN KAIKKEA OLISI UPEAA OLLA AVIOSSA 5 2-7.2 5-7 < 14 KERTAA < TODELLISUUDESSA 12-7 - 5 KERTAA JA SITTEN ENNEN KAIKKEA TODELLISUUDESSA 38 VUOTTA SAMAN NAISEN KANSSA ja sitten vielä siitä 23 vuotta kaiken kaikkiaan...sellainen nainen joka pistäisi poikien päät sekaisin ja mä taas sellainen mies joka kääntäisi monien naisten päät

        Mun ihannenainen on mutkaton. Ei nipota eikä stressaa turhista. Ei arvostele muita ja suhtautuu elämään avoimesti. Omaa hyvän sydämen ja luo ympärilleen hyvää oloa. Ja sanoo asiat rehellisesti niin kuin ne on, mutta ei tahallaan loukkaa ja iske vyön alle. Mun ihannenainen on myös luontoa ja eläimiä rakastava, avoin elämälle ja eroottisille kokemuksille, huumori ja hymy ovat herkässä. . . . ja osaa nauraa myös itselleen. Niin kuin mullekin. :)


    • Vanha mut silti.

      Kaunis, Luotettava, ei nipota turhaan, isot tissit, hyvä perse, tiukka pimppi ja muuta

    • toiveet...

      Isot tissit, hyvä perse, seikkailunhaluinen, antelias, nätti.

    • Realisti.

      Tiukka perse.

    • mr_groove

      Täydellinen nainen on sopivasti epätäydellinen, jotta minäkin saan olla meihenä oma itseni, eli epätäydellinen. Jos nömän lisäksi luettelisi jotain toivottavia ominaisuuksia niin:
      - pitkähkö
      - hoikka
      -sporttinen
      - kauniskasvoinen
      - sivistynyt
      - vuorovaikutteinen
      - kohtuu estoton ja vähän seksihullu
      - huumorintajuinen

    • Anonyymi

      Täydellinen nainen on sellainen kenen seurassa sinä ja hän voitte olla täysin omia itsejänne. Ja kun olet yksin ja suljet silmät ja mietit jotain henkilöä hän ilmestyy sinun ajatuksiin.

    • Anonyymi

      Isot tissit, hyvä peppu, tykkää ottaa suihin, nätti naama

    • Anonyymi

      Avoin, onnellinen, rehellinen, iloinen, itseensä tyytyväinen. Iältään suurin piirtein itseni ikäinen. Pituutta vähemmän kuin minulla, painoa vähemmän kuin minulla. Ei tatuointeja, ei lävistyksiä. Nauttii seksistä myös silloin kun ei ole parisuhteessa.

    • Anonyymi

      Kemiat ja ulkoinen olemus on se juttu. Se on paska jos tapaa ihmisen jossa asiat on kohdallaan ja joudut kiemurtelemaan pois. Kerran tarjottu on otettu! Puhun kokemuksesta.

    • Anonyymi

      Sellainen joka omaa keskimääräistä enemmän epäitsekkyyttä, pitää huolta itsestään mm. Kuluttaa yleensä enemmän kaloreita kuin syö. Itsestä huolen pitäminen (terveys) antaa hyvän pohjan, josta ponnistaa paremmille apajille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      35
      2811
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1985
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1443
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe