Missä voi törmätä naimattomaan vapaaseen uskovaiseen mieheen?
Missä on kaikki mukavat vapaat uskovaiset miehet?
17
2018
Vastaukset
- imerk
> Missä voi törmätä naimattomaan vapaaseen uskovaiseen mieheen?
Sunnuntaiaamun jumalanpalveluksessa.
Miksi täytyy löytyä uskova mies? Aika rajoittavaa. Moni unelmamies, jopa sulle parhaiten sopivat, saattavat karsiutua noilla kriteereillä pois.
Itsehän olen ateisti, ja erosin minulle tarpeettomasta järjestöstä heti kun en tarvinnut siihen vanhempien lupaa. - Enrique_Lister
Missäs voi törmätä uskovaiseen naiseen.
Väliillä tuntuu, että vain uskovainen voi minua ymmärtää. Toisaalta uskovaiset tuskin minua haluaa, koska minusta ei mitään saarnasmiestä taida saada ja muutenkin suhtaudun joihinkin kirkon oppeihin vähän varauksella, vaikka Lutterilaista uskontoa tunnustankin.- Anonyymi
Tässä olis uskovainen nainen, leski 50v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä olis uskovainen nainen, leski 50v
Hei sinä uskovainen nainen, leski, niin minäkin olen leski ja tarvitsisin kumppanin, juuri sinut, jos olet hellä ja lämmin. "Ei ole ihmisen hyvä olla yksinänsä" (1ö.Moos.2:18). Jos sua kiinnostaa, niin soita mulle 050 3285720
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei sinä uskovainen nainen, leski, niin minäkin olen leski ja tarvitsisin kumppanin, juuri sinut, jos olet hellä ja lämmin. "Ei ole ihmisen hyvä olla yksinänsä" (1ö.Moos.2:18). Jos sua kiinnostaa, niin soita mulle 050 3285720
Tässä leski vailla VL miestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä leski vailla VL miestä
Tässä leski vailla VL miestä.Elämä muuten hyvää rakkaus puuttuu läheisyys.Kurvikas nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä leski vailla VL miestä.Elämä muuten hyvää rakkaus puuttuu läheisyys.Kurvikas nainen.
Laita Puh numero jos halut tutustua.
- uskovainen_tosin_nainen
Lähdet seuroihin niin varmasti tapaat uskovaisia miehiä, sinkkujakin.
- Ayreen
Esimerkiksi baarissa, jos pieni alkoholismi ei haittaa. Älä kirkkoon mene. Siellä on vain naisia. VANHOJA naisia. Hengellisissä tilaisuuksissa ei käy vapaita miehiä, joten niihin nyt ei ainakaan kannata mennä.
- uskis21v m
laita viestiä vaiks [email protected]... eihä sitä koskaan tiedä :)
- Anonyymi
Soita mulle.Olen yksin ja luulen, että olen ihan mukava
- Anonyymi
Tahdotko soittaa minulle? Olen yksinäinen, leski ja odotan sua, jos olet hellä ja lämmin ihminen, saattaisimme tulla toimeen. Vastaa mulle, niin saat puh. numeroni. Kokeillaan!
- Anonyymi
Ei kai missään tietä käyden.
- Anonyymi
Paha sanoa mutta jos nyt omalla kohdallani miettii niin kai samoissa paikoissa kuin muitakin? Eli tällänen 35 vee uskovainen, jonka elämässä ei "ulospäin" asia näy juuri muuten kuin satunnaisina kirkossa käymisinä.
Eli voi törmätä salilla, luontopoluilla ja muissa harrastuksissa, jopa baarissa todella harvoin (esim. työpaikan pippalot). Tai sitten siellä kirkossa.
Vaan eipä noissa paikoissa kukaan tuu yhtäkkiä jutteleen vaikka ois jonkin sortin katsekontaktiakin.
Eli ei ole muuta vaihtoehtoa kuin mennä jutteleen ja ottaa selvää, mutta turha neuvoa kun en itsekään tuohon rohkene :) - Anonyymi
Harmi kun ei ole omaa deitti palvelua VL yksinäisille ihmisillä.Se on raskas taakka joillekin ihmisille olla yksin
Toivoisin että joku laittaisi sen.Että saisi yhteyden toisiin uskovaisiin. Kiitos - Anonyymi
Minä olen vl nainen leski seurustelen uskottoman herrasmiehen kanssa.Sisarukset hyökänneet minut on raskasta elämä.Ihana mies mutta kaipaan VL miestä.Ois ihana kun kun löytäisin sellaisen kaikki ois helpompaa
Heippa Kiitos - Anonyymi
Jos rakastuu ei V L mieheen niin rakastuu ei sille voi mitään.Se on niin tarkoitettu hius karva kauan ei putoa päästä Jumalan tietämättä.Niin suurta syntiä ei ole ettei anteeksi saa jos ihminen pyytää.Toivon kaikkea hyvää jatkoa elämääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892