Missä on kaikki mukavat vapaat uskovaiset miehet?

tytti_84

Missä voi törmätä naimattomaan vapaaseen uskovaiseen mieheen?

17

2187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • imerk

> Missä voi törmätä naimattomaan vapaaseen uskovaiseen mieheen?

Sunnuntaiaamun jumalanpalveluksessa.

Miksi täytyy löytyä uskova mies? Aika rajoittavaa. Moni unelmamies, jopa sulle parhaiten sopivat, saattavat karsiutua noilla kriteereillä pois.

Itsehän olen ateisti, ja erosin minulle tarpeettomasta järjestöstä heti kun en tarvinnut siihen vanhempien lupaa.

• Enrique_Lister

Missäs voi törmätä uskovaiseen naiseen.

Väliillä tuntuu, että vain uskovainen voi minua ymmärtää. Toisaalta uskovaiset tuskin minua haluaa, koska minusta ei mitään saarnasmiestä taida saada ja muutenkin suhtaudun joihinkin kirkon oppeihin vähän varauksella, vaikka Lutterilaista uskontoa tunnustankin.

• Anonyymi

Tässä olis uskovainen nainen, leski 50v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä olis uskovainen nainen, leski 50v

Hei sinä uskovainen nainen, leski, niin minäkin olen leski ja tarvitsisin kumppanin, juuri sinut, jos olet hellä ja lämmin. "Ei ole ihmisen hyvä olla yksinänsä" (1ö.Moos.2:18). Jos sua kiinnostaa, niin soita mulle 050 3285720

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei sinä uskovainen nainen, leski, niin minäkin olen leski ja tarvitsisin kumppanin, juuri sinut, jos olet hellä ja lämmin. "Ei ole ihmisen hyvä olla yksinänsä" (1ö.Moos.2:18). Jos sua kiinnostaa, niin soita mulle 050 3285720

Tässä leski vailla VL miestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä leski vailla VL miestä

Tässä leski vailla VL miestä.Elämä muuten hyvää rakkaus puuttuu läheisyys.Kurvikas nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä leski vailla VL miestä.Elämä muuten hyvää rakkaus puuttuu läheisyys.Kurvikas nainen.

Laita Puh numero jos halut tutustua.

• uskovainen_tosin_nainen

Lähdet seuroihin niin varmasti tapaat uskovaisia miehiä, sinkkujakin.

• Ayreen

Esimerkiksi baarissa, jos pieni alkoholismi ei haittaa. Älä kirkkoon mene. Siellä on vain naisia. VANHOJA naisia. Hengellisissä tilaisuuksissa ei käy vapaita miehiä, joten niihin nyt ei ainakaan kannata mennä.

• uskis21v m
    • Anonyymi

Soita mulle.Olen yksin ja luulen, että olen ihan mukava

• Anonyymi

Tahdotko soittaa minulle? Olen yksinäinen, leski ja odotan sua, jos olet hellä ja lämmin ihminen, saattaisimme tulla toimeen. Vastaa mulle, niin saat puh. numeroni. Kokeillaan!

• Anonyymi

Ei kai missään tietä käyden.

• Anonyymi

Paha sanoa mutta jos nyt omalla kohdallani miettii niin kai samoissa paikoissa kuin muitakin? Eli tällänen 35 vee uskovainen, jonka elämässä ei "ulospäin" asia näy juuri muuten kuin satunnaisina kirkossa käymisinä.

Eli voi törmätä salilla, luontopoluilla ja muissa harrastuksissa, jopa baarissa todella harvoin (esim. työpaikan pippalot). Tai sitten siellä kirkossa.

Vaan eipä noissa paikoissa kukaan tuu yhtäkkiä jutteleen vaikka ois jonkin sortin katsekontaktiakin.

Eli ei ole muuta vaihtoehtoa kuin mennä jutteleen ja ottaa selvää, mutta turha neuvoa kun en itsekään tuohon rohkene :)

• Anonyymi

Harmi kun ei ole omaa deitti palvelua VL yksinäisille ihmisillä.Se on raskas taakka joillekin ihmisille olla yksin

Toivoisin että joku laittaisi sen.Että saisi yhteyden toisiin uskovaisiin. Kiitos

• Anonyymi

Minä olen vl nainen leski seurustelen uskottoman herrasmiehen kanssa.Sisarukset hyökänneet minut on raskasta elämä.Ihana mies mutta kaipaan VL miestä.Ois ihana kun kun löytäisin sellaisen kaikki ois helpompaa
      Heippa Kiitos

• Anonyymi

Jos rakastuu ei V L mieheen niin rakastuu ei sille voi mitään.Se on niin tarkoitettu hius karva kauan ei putoa päästä Jumalan tietämättä.Niin suurta syntiä ei ole ettei anteeksi saa jos ihminen pyytää.Toivon kaikkea hyvää jatkoa elämääsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6168
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5637
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      57
      2663
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2088
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1788
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1277
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1048
    Aihe