tummanruskeasta > punaruskeaan

ell

Osaisiko joku sanoa onko mahdollista saada tummanruskeasta hieman lämpösemmän väristä kuten punertavan ruskeaa?
Viimeks kampaajalla käydessäni ehdotettiin värinpoistoa jos haluaisin lämpimämmän värin,mutta siihen en uskaltanut lähteä.hiukseni ovat puoleenselkään ja hyvässä kunnossa.mitä veikkaatte onnistuisiko? (:

6

759

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainoa vaihtoehto olisi...

ei väriä saa vaaleammaksi ilman värinpoistoa tai vaalennusta... paras olisi tehdä tämä toiminpide kampaajalla mutta se maksaa paljon enemmän kuin kotona tehty... eli sehän nyt on maailman yksinkertaisin juttu... ostat värinpoiston ( lorealin super blonde värinpoisto on mielestäni paras...(kokemusta) ) ei hiukset minulla ainakaan yhdestä värinpoistosta mennyt yhtään huonoon kuntoon... mutta muista ostaa kaksi purkkia sitä värinpoistoa... kannattaa valmiiksi kaupasta ostaa se kestoväri jonka haluat... ota huomioon että värinpoistosta tulee punertavat/oranssihtavat hiukset, joten jos haluat punaruskeat niin voi olla että saat ne vaikka et ostaisi punaruskeaa vaan vain normaalin ruskean... mutta kampaajalle meno olisi kaikkein järkevintä :D Good luck !

• hmmm.......

Sinulla täytyy olla mustat hiukset jos et niihin muka millään punertavaa saa...?

Itselläni on ihan kahvin väriset hiukset ja sain niihin selkeää punaista sävyä ihan kaupan viininpunaisella värillä... tai siis sellaisella mahongilla.

Kokeile ihan jotain Garnierin Nutrisse Cream Coloria, joku tumma punainen missä myös häivähdys ruskeaa. Ihan varmasti toimii!

• välttämättä...

riippuu kuinka tumma ruskea on kyseessä... kaverillani oli tummanruskea väri päässä ja halusi punaruskeat... sitten hän pisti punaruskeaa väriä tukkaansa ja eihän se punaruskea väri näkynyt kuin vain juurikasvussa... vaaleanpi väri ei näy tummemmassa... mutta jos se punaruskea tai mikä punasävyinen väri onkaan on tummempi kuin nykyinen värisi niin sitten näkyy mutta täytyy olla aika tumma että näkyy tummanruskeassa...

• ell
        välttämättä... kirjoitti:

riippuu kuinka tumma ruskea on kyseessä... kaverillani oli tummanruskea väri päässä ja halusi punaruskeat... sitten hän pisti punaruskeaa väriä tukkaansa ja eihän se punaruskea väri näkynyt kuin vain juurikasvussa... vaaleanpi väri ei näy tummemmassa... mutta jos se punaruskea tai mikä punasävyinen väri onkaan on tummempi kuin nykyinen värisi niin sitten näkyy mutta täytyy olla aika tumma että näkyy tummanruskeassa...

Sen ainakin olen päättänyt että itse en lähde värjäilemään.Varsinkaan värinpoistoa tekemään.viimeksi kampaajalla otettiin värin poisto kun halusin suklaanruskean värin mutta lopputulos oli mielestäni saman värinen mikä oli kampaajalle tullessani.Väri ei ole läheskään musta,sen takia ihmettelinkin miksei sitä muka saisi punaruskeammaksi.täytyy täs varmaan käydä parissa kampaamossa kyselemässä mitä mieltä siellä ollaan.:) kiitos vinkeistä!

• ymmärtänyt väärin
        ell kirjoitti:

Sen ainakin olen päättänyt että itse en lähde värjäilemään.Varsinkaan värinpoistoa tekemään.viimeksi kampaajalla otettiin värin poisto kun halusin suklaanruskean värin mutta lopputulos oli mielestäni saman värinen mikä oli kampaajalle tullessani.Väri ei ole läheskään musta,sen takia ihmettelinkin miksei sitä muka saisi punaruskeammaksi.täytyy täs varmaan käydä parissa kampaamossa kyselemässä mitä mieltä siellä ollaan.:) kiitos vinkeistä!

Eli kampaaja varmaan ymmärsi että haluat ihan punaiset hiukset, jolloin jouduttaisiin tekemään värinpoisto. Jos tosiaan haluat punertavan ruskeat hiukset niin kyllä varmasti onnistut kaupan punertavilla väreilläkin. Kannattaa kysyä toisesta kampaamosta. Sinuna en kyllä lähtisi värinpoistoa tekemään.

• ell
        ymmärtänyt väärin kirjoitti:

Eli kampaaja varmaan ymmärsi että haluat ihan punaiset hiukset, jolloin jouduttaisiin tekemään värinpoisto. Jos tosiaan haluat punertavan ruskeat hiukset niin kyllä varmasti onnistut kaupan punertavilla väreilläkin. Kannattaa kysyä toisesta kampaamosta. Sinuna en kyllä lähtisi värinpoistoa tekemään.

kiitos vinkeistä.Taidanki tästä sit perjantaina käydä kampaajalla varmaassa ajan :) toivottvasti onnistuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3754
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2597
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1775
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1468
    Aihe