Kuinka joustavia ne OIKEASTI ovat?
Paljon saa kuulla esimerkiksi sellaista, että ei missään nimessä saa olla lävistyksiä tai tatskoja, tai että kasvissyönti on ehdoton ei, mutta miten teille on tosielämässä käynyt näiden periaattellisten ei:den suhteen?
Onko ollut tiukkoja paikkoja?
Periaatteelliset turn-offit
23
991
Vastaukset
- SupremeSatan
olen erehtynyt seurustelemaan miehen kanssa, joka ei soita kitaraa. Vituiksihan se on mennyt alta aikayksikön.
- la.ra
jos sä olet antanut mahdollisuuden. Periaate estäisi sellaisen kokeilematta.
- SupremeSatan
la.ra kirjoitti:
jos sä olet antanut mahdollisuuden. Periaate estäisi sellaisen kokeilematta.
olen oppinut, etten koske pitkällä tikullakaan mieheen, joka ei soita kitaraa. Myöskin uskovaisuus on este, tosin jostain käsittämättömästä syystä uskovaiset jampat ovat kiertäneet minut kaukaa.
- viilisniilis
on ehdoton ei! Mutta koska en ko. porukoissa pyöri, ei ole tullut tiukkoja paikkojakaan.
- la.ra
sellainen juttu, että saa minullakin karvat pystyyn.
Mutta en kyllä tiedä voiko sitä sanoa periaatteeksi, kun vaan tiedän, ettei niin erilaisista maailmankatsomuksista mitään tulisi. Toisaalta myös asian tuleminen julki tekisi ihmisestä suorastaan vastenmielisen silmissäni. - viilisniilis
la.ra kirjoitti:
sellainen juttu, että saa minullakin karvat pystyyn.
Mutta en kyllä tiedä voiko sitä sanoa periaatteeksi, kun vaan tiedän, ettei niin erilaisista maailmankatsomuksista mitään tulisi. Toisaalta myös asian tuleminen julki tekisi ihmisestä suorastaan vastenmielisen silmissäni.Kyllä se tekisi ihmisestä yht´äkkiä todella vastenmielisen, jos ajatusmaailma paljastuisikin äärioikeistolaiseksi. On todella väärin, että esimerkiksi asikaspalvelutehtävässä kohtelin avoimesti ajatusmaailmaansa esittelevää skiniä kalseasti, mutta ei voi mitään. Ei siinä vaan paljoa hymyilyttänyt.
oo mitään periaatteellista 'eitä' mistä pitäis lähtee tinkimään, ni ei oo ollu tiukkojakaan paikkoja. Ihan hyvin tuun itteni kans toimeen vieläkin.
- Pentti-from-Heaven
kaatokännissä olevaa en ole koskaan pannut. Ei ole tehnyt tiukkaa pitää siitä kiinni. Kenties joskus kuitenkin erikoistun sellaisiin.
...mahdollinen tyttöystävä ei saisi polttaa tupakkaa, koska en itse polta, mutta ei sekään oikeasti kyllä mikään este olisi. Itse kun olen KAUKANA täydellisestä, niin miksi sitä pitäisi toiseltakaan odottaa täydellisyyttä..? Muita tuollaisia vastaavia juttuja ei oikeastaan ole. Esim. muutama ylimääräinen kilokaan ei haittaisi yhtään, kun niitä on itsellänikin, periaate on ollut vähän se, että mieluummin vähän liikaa kuin liian vähän. Alkoholia saisi juoda vaikka kuinka paljon, kunhan taju pysyy edes suht normaalilla tasolla, ja se ei aiheuttaisi mitään suurempia ongelmia. Itsellä kun sattuu olemaan pää sellainen, että vaikka kuinka kännissä olisi, niin kyllä sitä muistaa illan tapahtumat välillä turhankin tarkasti.
Onhan niitä muitakin juttuja, tosin menee jo vähän ohi aiheen, koska kysyttiin, mitä ne turn offit ovat... no kuitenkin, sanotaan silti, että olkaa vain oma itsenne.- MMies
Mikäli palstalaisilla mitään ihmissuhteita koskaan ollut, niin tuskin pikku seikkaan lerpahtaneet.
Mutniin, kysymykseen; ei koskaan. Eli; en ole törmännyt mihinkään niin radikaaliiin ilmiöön, että olisi horjuttanut minun himoani kys. henkilöön. Itse en kyllä henk. koht. diggaa lävistyksistä yms haava-vaaran vuoksi. Ja muutenkin ei -hyvä. - käynyt lähelläkään
Asia on yksinkertaisesti niin, että kun esim, nuo rautanaamat eivät etovan ulkonäkönsä vuoksi kiinnosta, niin ei tule hakeuduttua niiden kanssa puheisiin eikä siis mitään teoreettista hullaantumisen mahdollisuuttakaan ole päässyt syntymään.
- la.ra
kiitämme mielipiteestäsi.
- Papeete1
la.ra kirjoitti:
kiitämme mielipiteestäsi.
Onhan se hienoa, että näkee tuollain jo kaukaa että ei sovi. Pitäisköhän munkin alkaa suosiin vain rautanaamoja/tatskattuja. Niistä kun heti näkee, et ne on mulle täysin sopivia :)
Mun on alkanut tekeen mieli madonnaa suupieleen, kai sekin mulla kohta on. Mutta sitten se on kyllä ihan_ehdottoman_varmasti viimeinen :D - lkjmnhbgfr
Papeete1 kirjoitti:
Onhan se hienoa, että näkee tuollain jo kaukaa että ei sovi. Pitäisköhän munkin alkaa suosiin vain rautanaamoja/tatskattuja. Niistä kun heti näkee, et ne on mulle täysin sopivia :)
Mun on alkanut tekeen mieli madonnaa suupieleen, kai sekin mulla kohta on. Mutta sitten se on kyllä ihan_ehdottoman_varmasti viimeinen :Delleivät sinusta sitten normaalit terveet rei'ittämättömät ja raudoittamattomat naamat ole etovia.
Ymmärrän kyllä, että joitakin häiritsee se, että toinen vapaaehtoisesti pilaa ja rumentaa kasvonsa ja kehonsa ja on jopa valmis maksamaan siitä.
Jos on kuitenin nuoruuden tyhmyyksissään ottanut vaikkapa 90-luvun muodin mukaisen tribaalitatuoinnin (niin ohi jo), voihan sitä yrittää keksiä tapoja selitellä, että se on muka jotenkin hieno juttu. Tatuoinnin poistaminen kun vaatii kirurgin toimenpiteitä, on kallista ja siitä jää ikävät arvet. - Papeete1
lkjmnhbgfr kirjoitti:
elleivät sinusta sitten normaalit terveet rei'ittämättömät ja raudoittamattomat naamat ole etovia.
Ymmärrän kyllä, että joitakin häiritsee se, että toinen vapaaehtoisesti pilaa ja rumentaa kasvonsa ja kehonsa ja on jopa valmis maksamaan siitä.
Jos on kuitenin nuoruuden tyhmyyksissään ottanut vaikkapa 90-luvun muodin mukaisen tribaalitatuoinnin (niin ohi jo), voihan sitä yrittää keksiä tapoja selitellä, että se on muka jotenkin hieno juttu. Tatuoinnin poistaminen kun vaatii kirurgin toimenpiteitä, on kallista ja siitä jää ikävät arvet.Ei ne raudoittamattomat naamat yhtään sen terveempiä ole, karvan verran tylsempiä vaan. Mutta kyllä senkin seikan kanssa pärjää :)
Nii-i, toiset on niin muodin orjia. Onneksi meitä muitakin kuitenkin löytyy jotka tekee noita estetiikan ja oman kauneustajunsa mukaisesti. Silloin ei tarvitse selitellä eikä poistella mitään. - lkjmnhbgfr
Papeete1 kirjoitti:
Ei ne raudoittamattomat naamat yhtään sen terveempiä ole, karvan verran tylsempiä vaan. Mutta kyllä senkin seikan kanssa pärjää :)
Nii-i, toiset on niin muodin orjia. Onneksi meitä muitakin kuitenkin löytyy jotka tekee noita estetiikan ja oman kauneustajunsa mukaisesti. Silloin ei tarvitse selitellä eikä poistella mitään.sitä noinkin voi selitellä, mutta silloin ei kannata väittää, ettei selittele.
- Papeete1
lkjmnhbgfr kirjoitti:
sitä noinkin voi selitellä, mutta silloin ei kannata väittää, ettei selittele.
Kyllä kysymykseen saa vastata, ei se ole selittelyä.
- katjuska...
Miehillä täydelliset turn offit ovat:
Pienet kädet
Pieni muna
Kimittiävä eli naismainen ääni
Liikaa karvoitusta rinnassa ja selässä jne.
Karvaiset varpaat
Pitkät kynnet (vaikka olisi vain yksi pitkä)
Rimpula jalat
Näistä ei jousteta! - Papeete1
Multahan noita löytyy jonkinverran. En tiedä onko niitä normaalia enempää mutta uskoisin ainakin, että ne on normaalia ehdottomampia. Meitsi osaa olla vähän jyrkkä välillä :)
Rikolliset
-Pedofiilit, vaimonmurhaajat/hakkaajat yms
Mä en tajua kuinka jotkut ääliöt kykenee jotain björkqvistiäkin vielä heruttaa. *Se on niin söpis ja väärinkohdeltu jne* Voi vittu..
Samoin, jos tiedän jo etukäteen jostain miehestä että se on mätkinyt edellisiä eukkojaan, niin no way.
Uskonnollisuus
-Eih, mä en katsele sekunttiakaan enkä halua missään nimessä edes tutustua.
Mielenterveysongelmainen
-Olenhan minäkin omalla tasollani hieman "fiuhfiuh" mutta puolison on paree olla samalta tasolta. Mä en ole mikään ymmärtäväisyyden huippu (välillä ei löydy ollenkaan) ja tätä porukkaa voin suorastaan pelätä.
Alkoholin suurkäyttäjät
-Periaatteideni vastaisesti ihastumisen huumassa, joustin kerran tuossa huomatakseni, että ei kannata. Nyt se kuuluu entistä vahvemmin periaatteellisiin turn-offeihin joista en kokemuksen opettamana jousta enää ikinä.
Uutena mukaan on tullut tää halukkuus teinien köyrimiseen. Eli siis jossain treffi-puolen miesten ilmoissa kun on nämä haettavan iät, niin jos se alkaa jo 16v tai 18v niin bannaan välittömästi. Aivan sama vaikka äijä olisi muuten täysin unelmamies niin minähän en mitään efebofiilia katsele. Tai eihän se ole mikään unelmamies vaan efebofiili.. hyi yäk *pthyi*.
Minä rakastan tatskoja ja lävistyksiä, mutta kyllä minä kestän tarvittaessa sellaisenkin miehen jolla niitä ei ole :) Saa olla kasvissyöjäkin kunhan ei pakota minua oleen.
Eli siis, mulla taitaa noi periaatteelliset jutut olla niin isoja mörköjä ettei niistä pysty ilman lobotomiaa joustaan. Tuollaisia pienempiä naaman mukaan muuteltavia juttuja mulla ei ole. Ei tule ainakaan mieleen. - thetruth.
käytetty huora eli muiden miesten nussima, niin se on välitön turn-off ja semmoinen nainen kelpaa enää panoksi.
- gfdascef
Lävistykset ovat rumia ja tatuoinnit ovat törkeitä sotkuja. Kasvissyönti on ok, sama se mulle, mitä toinen syö.
Ei ole ollut tiukkoja paikkoja. Kaikki naiseni ovat olleet samaa mieltä asioista. on munat, niin se on kyl totaalinen turn-off. Ei ole onneksi ollut tässä suhteessa tiukkaa paikkaa.
- vili
ollaan menty. bi-seksuaalit, taiteilijat, kasvisyöjät, ei urheilulliset, ulkomaalaiset(kaikki paitsi sinisilmäiset ja valkoihoiset), itsetunnottomat, löysät ja vetelät
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912723
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525446Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454750Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392778Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201945Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1101696Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3651634Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1071533Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471