ajattelin ostaa tänään tuon Nivean Ideal Finishin. kannattaako ostaa tuo? mietin että ostan meikkivoiteen puuterin siis tuosta kyseisestä sarjasta. jos noita löytyy kauppojen hyllyllä, kun yleensä tyhjät juuri siitä kohin... City-marketissa on plussakortilla tarjous, että meikkivoide 7,95 ja kiinteä puuteri 7,90.
en vain oikein tiedä minkä sävyistä ostaisin. 06 amber, 04 sand, 03 beige kyllä vaikuttavat liian tummilta kun kävin katsomassa http://products2.nivea.com/products.php?page_id=965&lan=fi
niinpä sitten 02 nude tai 01 ivory olisivat parhaimmat. luultavasti. pitää ottaa peili mukaan ja sit käydä ulkona testaamassa :)
IDEAL FINISHIN KÄYTTÄJÄT:
mitä sävyä te käytätte?
onko tämä oikeesti luonnollinen?
voitteko vastailla, please :)
NIVEAN IDEAL FINISH
14
3182
Vastaukset
- kristiinh
mun mielest tää on kyll hyvä meikkivoide. ei kyll ihan mikään maailman paras mun rasvaselle iholle. kun tuun kotiin niin yleensä naama kiiltää hirmusesti ja se meikkivoide on lähteny jotenki leviämään. mut en mä oo löytäny parempaakaa tilalle. mut hyvää täss on se sävy ja peittävyys! käytän vaaleinta sävyä eli tuota 01 ivory. suosittelen 01 jos olet vaalea. oon ite erittäin vaalea, ja tuo on hieman tumma, tai oikeastaan tummenee päivän aikana... mutt hintaan nähden ihan hyvä ostos. en tiedä tuosta puuterista.
- Heiress
On tää aikamoista margariinia. On kyllä peittävää, mutta vähäkin liika käyttö saa ihon näyttämään epätasaiselta.
- p
ihan hyvä meikkivoide, peittää hyvin mutta välillä huomaa että päivän aikana iho rupeaa hieman kiiltämään
itse käytän tota sävyä 04 joka tosin on pikkusen liian tumma mulle mutta menee - otijäsdj
Ostin joskus erehdyksessä vaaleimman sävyn, joka on todella pinkki ja jäi siten käyttämättä, eli riippuu siitäkin oletko puna-vai keltapohjainen, että mikä noista sopii.
- _metsä_
Siis mistä helvetistä te noita ostatte ? oon mettästäny noita jo jonki aikaa. eikä mistää vaa löydy? helppii ny! vai tehdäääx niitä sitt enää ?
- lamenta
No kaikkiallahan niitä on. Mä ostin viimeksi Cittarista, mutta Prismassa, Sokoksella ja Stockallakin on tullut viimeaikoina bongailtua.
- _Metsä_
Aijaa? Kun itte just viime viikol kävin ideaparkin minimanin, stockan, kicksin ja prisman nii missää ei ollu :( Täytyy varmaa käydä Sokokselta kattoo ...
- tlanna
Nivean meikkien maahantuonti on lopettettu (näin mulle kertoi Turtolan Cittarin myyjä), sen vuoksi tätä ei enää löydy muualta kuin loppuunmyyntikoreista. Ikävä kyllä, koska olen käyttänyt tätä meikkivoidetta pitkään ja ollut todella tyytyväinen.
Oon ostanut tilanne jo kahta Rimmelin meikkivoidetta (stay Matte ja Total Finish) mutta en ole ollut tyytyväinen: vaaleinkin sävy liian tumma mulle eikä peittävyys ollenkaan samaa luokkaa kuin Nivean tuotteessa - ainoastaan hinta OK :-)
Nyt mulla on jemmassa 3 lähes loppuunkäytettyä Nivea Ideal Finish-tuubia joista yritän aamuisin saada puristettua voiteet :-o Oon pian lähdössä kyllä Englantiin löytyisköhän Nivean meikkejä sieltä, toivotaan.
Oon miettinyt myös mikä muu tuote vois korvata Nivean, oisko esim. Maybellinen Dream Matte Mousse hyvä rasvaisuuteen taipuvalle iholle. Kokemuksia?
- Goldenlips
Ai ei Niveaa enää löydy? Tule mielummin tänne Kokkolan anttilaan ostamaan Niveasi kuin se että menet Englantiin:D täälä kukaan ei osta Niveaa, koska se on aika syrjäisessä paikassa anttilassa. Maybelline Dream Matte mousse, juu on kokemusta, kolmas puteli menossa:) peittää hyvin arvet, punoituksen, mustat silmän aluset yms:) hintakin kohdallaan(:
- turhaaetsiny
Minäki oon ettiny kaikki tampereen tavaratalot: sokos, stocka, anttila, cittarit jne. eikä oikeasti missään ole niitä. :( voisko joku ostaa mulle muutaman ideal finish puuterin sieltä kokkolan syrjäsestä anttilasta tai jostain ja lähettää tänne peräkylään tampereelle jossa ei myydä näemmä mitään hyvää enää.
- Velcrax
Mä jouduin nyt lähtee ihan googlettamaan tätä samaa ongelmaa, jonka nähtävästi myös moni muu on havainnut. En ole muutamaan kuukauteen tätä loistavaa voidetta löytänyt stockkalta, sokoksesta, cittarista tai robbarista. Mua harmittaa niin paljon, että voisin tehdä mitä tahansa löytääkseni Ideal Finish nr. 2.
Olisikohan Eestissä? Täytyy seuraavan kerran siellä käydessä etsiä. Jos löytyy niin kerron teillekkin!
Infotkaa tekin jos tulee vastaan! - sett
Käsittääkseni Nivea on lopettanut meikkien valmistuksen ja keskittyy ihonhoitoon..?
- Velcrax
Mutta miksi niiden nettisivuilta löytyy myös meikkejä?
- 9+9
Taitaa olla vanhat sivut. Saksalaisilta sivuilta ei enää meikkejä löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743