Tyhmiä, typeriä ja naurettavia lukemia:
http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Rovaniemi
Suorastaan masentaa
5
586
Vastaukset
- sinua...
ensi talvi on vielä huonompi.
Aikahan kiitää liian nopeasti. Äsken oli vielä loppukesä; nyt sydäntalven aika.
Kuuden viikon kuluttua lounaissaaristossa talvenselkä on jo taittunut.
Tää on hyvää aikaa kun eletään vielä pitenevän päivän aikaa.- oikeassa...
on hienoa että mennään kesää kohti. Mutta luminen kevät olisi mukava viettää. Ulkoilumahdollisuudet ovat nyt kovin yksipuoliset täällä etelässä.
- vain sopeuduttava
oikeassa... kirjoitti:
on hienoa että mennään kesää kohti. Mutta luminen kevät olisi mukava viettää. Ulkoilumahdollisuudet ovat nyt kovin yksipuoliset täällä etelässä.
Jos talvet alkavat olla jatkuvasti tällaisia, kyllä ihminen/markkinamies keksii lumiharrasteiden tilalle jotain muita aktiviteetteja. Vaikka jotain mereen ja veneilyyn liittyvää, voisin näin veneilijänä sanoa;-)
Eli ei masennuta..! - hiihtely ym.
vain sopeuduttava kirjoitti:
Jos talvet alkavat olla jatkuvasti tällaisia, kyllä ihminen/markkinamies keksii lumiharrasteiden tilalle jotain muita aktiviteetteja. Vaikka jotain mereen ja veneilyyn liittyvää, voisin näin veneilijänä sanoa;-)
Eli ei masennuta..!talvilajit jäänee suomessa historiaan ulkosalla.Kyllä on kurjaa ,ei enää voi mennä jäälle kävelemään kauniissa kevät auringossa.Perkeleen pimeetä ja saatanan synkkää.Voi aikoja ja tapoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026923
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354025- 693172
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171650
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431207