Karjaan Kela!

Eetu.

Mielenkiinnolla odotan että milloinkohan Kelassa aletaan antamaan potkuja epäpäteville työntekiöille niinkuin ns. normaaleissa työpaikoissa tehdään epäpäteville työntekiöille!?? Jatkuva sekoilu alkaa jurpimaan, ja nyt puhun monen puolesta. Ei Karjaan Kela varmaan ainoa konttori ole jossa on epäpäteviä kelalaisia!!

3

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiinuli.

      On se kyllä kumma miten tommosia työntekiöitä saa pitää työnsä! Samalla vivalla on työvoimatoimistot!!

    • hallintolaki unohtunut

      Eivät korjaa virheitään vaikka näkyy mustaa valkoisella missä tuli luettua väärin. Oikeusasiamiehen mukaan tapana on korjata paikallisesti virheet huomattuaan, vaan ei. Voit valittaa päätöksestä, valitus kestää viime tietojen mukaan 14kk. Sairausvakuutus ei ole pitävä, sen pystyy kela kiertämään.

      • minä80

        karjaan kela ja työkkäri tekee niin paljon virheitä että ihmettelen kuinka nämä samat henkilöt jotka tekevät monelle samanlaisia virheitä saa pitää työpaaikkaansa.saakohan ne ees
        ikinä varoituksiaa ja milloin ne saa potkut?!?!eiku me kärsitään joudutaan soittaa ja juosta kun hulluja niitten mokien takia..,milloin tämmöst loppuu ja mitenköhän saa näitä epäpäteviå pois?!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe