Ilmaista seksiä...

saa avioliitossa, mutta todellisuudessa se maksaa enemmän kuin yksikään mies voisi kuvitella.


"Minkkiturkki ja timanttisormus"


MarttyyriMallari-TTt

17

1309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SupremeSatan

      ehdin jo luulla, että nyt on ilmaista seksiä tarjolla minullekin, mutta ei.

      • hätäile

        eiköhän me jotakin keksitä


    • la.ra

      olet katsellut paljon Uuno Turhapuroja?

    • siinä seksissä viehättää?

      Ei se minulle ainakaan ole mikään päämäärä/ tavoite.

    • Oi miksi

      Miksi seksin pitäisi olla ilmaista? Ihmeellistä, miten tätä asiaa jaksetaan aina päivitellä. Typerämpää on antaa ilmaiseksi miehelle, jota kiinnostaa vain oma tyydytyksensä ja joka lähtee ennemmin tai myöhemmin seuraavan perään, kuin tehdä se korvausta vastaan. Koko rakkaushöpinä on yhtä huuhaata. Eihän se ole muuta kuin miesten keino saada naisia ilmaiseksi sänkyyn. Miksi kenenkään naisen pitäisi suostua moisiin valheisiin? Tyhmäähän se on. Mieluummin maksu kuin itsepetos. Ihan rehellisesti - en ole koskaan nähnyt rakastunutta miestä. Kiimaisia miehiä puhumassa kauniita valheita on sen sijaan pilvin pimein. Sitä paitsi miehillehän on kautta aikain maksettu enemmän palkkaa siitä, että saisivat naisen sänkyynsä. Hullu pitäisi olla senkin, joka meinaa tehdä köyhän kanssa lapsia ja tuomita lapsensa näin elinikäiseen kurjuuteen.

    • kerrotaan:(

      Ensimmäistäkään timanttisormusta saatikka minkkiturkkia en ole saanut..
      Täytyypä laittaa jälkilaskutukseen kymmenen vuoden liiton jälkeen ja sehän tekee yli neljäsataa kertaa vuodessa ja sormus rahassa on noin 200 euroa niin se on 80 000 euroo saatavia.

      JES! huomenna ukko lentää talostani:D

    • kirpela

      kun ilmainen lounas, ei ole olemassakaan.

    • Miksi ihmeessä miehen pitäisi vaakamambossa maksajaksi joutua? ;-)

      • kirpela

        menee askeleet sekaisin?


      • kirpela kirjoitti:

        menee askeleet sekaisin?

        Niin sen täytyy olla. Mutta että foliohattu-martsakin. ;-)


      • kirpela
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Niin sen täytyy olla. Mutta että foliohattu-martsakin. ;-)

        piti heittää, että muuten patjasta tuis... Ni,mikä siitä sitten tuis... Oli pakko palata askel -teemaan :)

        Mikäs tuo folio-juttu oli?


      • kirpela kirjoitti:

        piti heittää, että muuten patjasta tuis... Ni,mikä siitä sitten tuis... Oli pakko palata askel -teemaan :)

        Mikäs tuo folio-juttu oli?

        Se vissiin sanoi joskus olevansa joku valvomoesimies ja siitä joku keksi nimittää kaveria foliohatuksi. ;-)


      • kirpela
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Se vissiin sanoi joskus olevansa joku valvomoesimies ja siitä joku keksi nimittää kaveria foliohatuksi. ;-)

        mie mietin tuos aloituksessa enempi oikeestaan tota minkkiturkkia...miks hitossa joku tahtoo kulkea jonkun muun nahka yllä *ääk*, kahleet viä tajuaa ;)


      • kirpela kirjoitti:

        mie mietin tuos aloituksessa enempi oikeestaan tota minkkiturkkia...miks hitossa joku tahtoo kulkea jonkun muun nahka yllä *ääk*, kahleet viä tajuaa ;)

        Ihmismieli on outo. Joku tykkää minkkiturkista ja timangeista, toinen minarista ja minä syntymäasusta. ;-)


      • kirpela
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Ihmismieli on outo. Joku tykkää minkkiturkista ja timangeista, toinen minarista ja minä syntymäasusta. ;-)

        Tuota...joo :)


    • xena-183

      "Aluksi oli avioliittomme todella onnellinen. Mutta matkalla kirkosta kotiin..." (Henry Youngman)

    • on...

      Ehkäisykin maksaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe