Siis mä en ole koskaan värjännyt hiuksia, ainoastaan pesun jälkeen ne ovat jonkun 5 min hyvin, ja silloin kun olen kotona ne on niin nätisti että!
koulussa ja kun menen ulos niin hiukset menee ihan takkusiks ja sit niitä pitää kammata yms.yms. en ymmärrä, menee hermot näitten kanssa. Pesen hiukset joka toinen päivä, joskus jokatoinen päivä. käyn saunassa sillon, vaikuttaako se?
käytän markettishamppooita ja tehohoitoa, ne auttaa hetkellisesti. niin ehkä sen 5 min.
Eikä sekään leikkausauta. toiveena olis kuitenkin pitkät hiukset, ja aion kasvattaa.. olisko mitään vinkkejä, tuotteita yms. että nämä sais kuosiin?
en aamuisin tee hiuksille juurikaan mitää, koska en kerkeä. saatan käyttää suoristusrautaa ilman sitä ainetta, mutta TODELLA harvoin. ehkä pari kertaa kuussa..
Siis kertokaa tuotteita, neuvoja, mitä vain! onko muita tästä kärsiviä..
Mikä helvetti mun hiuksilla on?
8
1163
Vastaukset
En tiiä minkä pituset hiukset sulla on, mutta ite oon ainaki huomannu että ku oon oon pitäny hiukset aina letillä yön ettei ne pääse menee takkuun, sitte on aamulla paljon helpompi harjata. Toinen mikä on auttanu, ku vaihoin erilaiseen hoitoaineeseen (kampaaja suositteli) ni hiukset pysy paljon pidempään ilman pahoja takkuja. Suosittelen kuitenki jokatapauksessa hiusten harjaamista aamusin koska yöllä hiukset menee aivan varmasti vähän takkuun. Lisäks vältä niitä hiustuotteita jotka sisältää silikoonia (pahaks hiuksille) niitä on esim. suurin osa silkkisiä hiuksia lupaavat tuotteet. Ite käytän fruktista. Kylmä ilma saa mun hiukset kuivimaan joka on nyt aiheuttanu mulle onhgelmia ja ostin tänään doven hoitoainetta (en oo ennen kokeillu joten voin vaa toivoa että auttaa) mutta se voi olla kans yks mihin kannattaa kiinnittää huomiota. Kysy kampaajalta vinkkejä, jos vaikka osais auttaa paremmin :) Tsemppiä :)
- kesk. aloit.
on suunnillee 10cm olkapäiltä. Mä pidän yöllä yleensä auki, jos pidän leteillä niin niihin tulee semmoset kiharat.. muttavois tehdä tosi löysät.
ja kyllä, harjaan hiukset aamuisin ja iltaisin ja monesti koulussa!! ne vaan menee mielestäni ihan sotkuseks, ja takkuset ne ainakin on. ;( - laskslklask
Siis Fructis, Pantene, Elvital, Sun Silk, Dove jne.. Sisältää silikonia eli melkein kaikki markettituotteet paitsi suomalaiset Herbina ja XZ ja jotain muita oli viel mut en muista. Fructis on yks pahimmista silikonimömmöistä tiiän yhen jolta lähti hiuksia sen takia ja joutu syömään lääkekuurin sen takia että sais hiukset kasvamaan taas. Silikoni tukkii hiustupet. Silikoniyhdisteet tunnistaa -one (esim. amodimethicone ja -ane päätteistä. (esim. siloxane) Ne ainesosat näkee sieltä purkin takanta yleensä. On vesiliukosia silikoneja ja sitten nitiä jotka lähtee vaan syväpuhdistavalla shampoolla. Mut jos huokonen hius niin se imasee kunnolla ne vesiliukosetkin.
Toisaalta siitä silikonin kalvosta joka muodostuu hiuksen päälle voi olla hyötyä jos on huokonen hius sillä se huokonen hius ei pidä mitään sisällään joten esim. tehohoidon jälkeen kannattaa sipasta silikonihoitoainetta siihen niin se kalvo pitää ne tehohoidon hoitavat aineet siellä hiuksen sisällä. Ja muutenkin jos haluaa pitää huokoset hiukset kontrollissa niin silikonihoitoaineet voi olla ainoot keinot. Kun muistaa sit pestä hiukset syväpuhdistvalla vähintään kerran kuukaudessa pidennetyllä vaikutusajalla.
- minä vaan
Ihan ehdoton juttu: hiuksiin jätettävä hoitoaine. Marketeistakin voi saada ihan kelvollisia tuotteita, kannattaa kokeilla. Itse käytin jossain vaiheessa sellaista Schwarzkopfin vihreää suihketta. Kampaamoista saa parempia? tuotteita, ja kampaaja osaa (ehkä) neuvoa hiuslaadullesi sopivan tuotteen, mutta niiden kokeilu tulee kalliimmaksi.
Voisit kokeilla hiusten värjäystä jollain kevytvärillä, joka on lähellä omaa sävyäsi. Oma kuontaloni on ainakin rauhoittunut, kun värjään Polycolorilla 2-3 kk välein. Värjätty hius on paksumpi ja sileämpi, eikä mene niin herkästi takkuun. Jos olet ihan blondi, tämä ei taida toimia, koska vaaleat sävyt eivät ole mitään kevytvärejä. Ja suoristusrauta ilman suojaavia aineita on kyllä hiusten tuho! - my90
Mulla oli kans sama ongelma joskus kun oli pitkät(ja puoli pitkät) hiukset. Sit kun mulla ei auttanut mikään niin leikkasin nää melekin kokonaan pois. Kannattaa varmaan mennä parturista kysyyn neuvoo jospa siellä osattais auttaa...
- Lisääkin voi laittaa :)))
Eli, mulla on kuitenkin toiveena pitkien hiusten kasvattaminen, ja en aio luopua tästä. itsepäinen kun olen :) En ole värjännyt koskaan, mutta lähiaikoina ajattelin. Ehkä se auttaa. :)
Olen käyttänyt tehohoitoja (hiuksiin jätettäviä ja pestäviä) Esim joku Elvitalin pinkkiteho hoito on nyt käytössä. Sitten on myös fructiksen tehohoito, jossa ei vaikutusaikaa.. On myös ZY ?? vai mikä se oli, niin semmonen kaakao juttu, suihke. Taidampa suoraan marssia kampaamoon ostamaan jotain hyviä
miten olisi Tigin tuotteet? entäs bonacuren?
Toivottavasti tuo värjääminen auttaa..
mut kertokaa lisää vinkkejä! - kampaamosta
Lisääkin voi laittaa :))) kirjoitti:
Eli, mulla on kuitenkin toiveena pitkien hiusten kasvattaminen, ja en aio luopua tästä. itsepäinen kun olen :) En ole värjännyt koskaan, mutta lähiaikoina ajattelin. Ehkä se auttaa. :)
Olen käyttänyt tehohoitoja (hiuksiin jätettäviä ja pestäviä) Esim joku Elvitalin pinkkiteho hoito on nyt käytössä. Sitten on myös fructiksen tehohoito, jossa ei vaikutusaikaa.. On myös ZY ?? vai mikä se oli, niin semmonen kaakao juttu, suihke. Taidampa suoraan marssia kampaamoon ostamaan jotain hyviä
miten olisi Tigin tuotteet? entäs bonacuren?
Toivottavasti tuo värjääminen auttaa..
mut kertokaa lisää vinkkejä!Kannattaa ostaa kosteuttavat shampoo&hoitoaine (varsinkin jos takut johtuu kuivista hiuksista), ja sit lisäksi ehdottomasti hiuksiinjätettävä hoitoaine. Esim. Bonacurella on hyvä latvasuoja, ihan pieni määrä riittää selvittämään hiukset pesun jälkeen! Itse käytän tällä hetkellä Paul Mitchellin kosteuttavia tuotteita. Osta tuotteet kampaamosta, älä marketista, eron kyllä huomaa!
- ..............
kampaamosta kirjoitti:
Kannattaa ostaa kosteuttavat shampoo&hoitoaine (varsinkin jos takut johtuu kuivista hiuksista), ja sit lisäksi ehdottomasti hiuksiinjätettävä hoitoaine. Esim. Bonacurella on hyvä latvasuoja, ihan pieni määrä riittää selvittämään hiukset pesun jälkeen! Itse käytän tällä hetkellä Paul Mitchellin kosteuttavia tuotteita. Osta tuotteet kampaamosta, älä marketista, eron kyllä huomaa!
mut en muista että toimiko? :oo pitää marssia kampaamoon, ja toivon tosissaa että ne ja tuo värjääminen auttas..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869