Eli mulla on sellanen "ongelma", et en tiedä mitä entinen ystävä ajattelee musta nykyään, ja haluaisin tietää. En vain uskalla suoraan kysyä ja se suoraan kysyminen tuntuu muutenki vähä oudolta.
Nimittäin meillä meni n. 3-4vuotta sitten koko ystävyyssuhde poikki, minä laitoin poikki (ja oon sitä katunut kylläkin moneen otteeseen tässä erossa olon aikana vaikka oli syykin poikki laittamiseen) kun oli vähän ongelmia ystävyydessä, valehtelua ja ohareita jne. Tai niin ainakin käsitin sillo.
Nyt sain kuitenki pari päivää sitte yhteyden tähän entiseen ystävääni, kyselin kuulumisia eräällä nettisivulla, mistä hänet löysin, ja vastailikin, ollaan myös messengerissä juteltu.
Sanoin etten oo itse enää vihainen mistää ja hänkään ei kuulemma sellasia asioita oo muistellu, mitä silloin aikoinaan oli.
En kuitenkaan osaa yhtään sanoa mitä hän ajattelee nykyään.. Miten voisin saada jotai selvyyttä asiaan? Kun en "uskalla" kysyäkään suoraan, se tosiaan kuulostaa musta vaan niin tyhmältä. Haluaisin vain tietää voisko meistä enää tulla minkäännäköisiä ystäviä tai kavereita koskaan.
Puheväleissä sentään ainakin olemme jo.
Ajattelin et vois jossai vaihees suoraan kysyä että haluaisko hän vielä joskus tavata, mutta en ajatellut tätä kysyä vielä ainakaan pariin viikkoon, jos rohkenen kysyä ollenkaan...
Haluaisin itse tavata hänet, ja yrittää aloittaa "puhtaalta pöydältä"... mutta kun en tiedä mitä hän haluaa..
Olisko kellään mitään neuvoja?
Löysin entisen ystävän
blackcat-
0
296
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537830- 614390
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404013Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233922Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko323287Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383228- 482963
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422741- 492484