Nikka Costa

vanha vetäjä

Tulipa netistä eteen tällainen:
Nikka Costa "Like a feather"
- heh..... en edes muista koko kappaletta, taitaa se vanhuus sittenkin jo vaivata!
Onkos kellään muistikuvia tms. tästä?

7

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joe G.

En muista Nikka Costalta juuri tuota kipaletta, mutta muistan "(out here) On My Own" kappaleen. Se oli se "Fame"stä tuttu laulu, jonka Irene Cara (mitähän hänelle kuuluu nykyään) lauloi.

Nikka Costan versiosta tuli suositumpi.

• vanha vetäjä

Näemmä on jotain tehnyt:
        v.2006 sinkun "Forever My Love" ja se löytyi ainakin albumilta "gay happening vol 12".
        Maaliskuussa 2007 Irene Caran "Flashdance....what a feeling" sai sitten arvostusta.
        United World Chart rankkasi kappaleen 4. suosituimmaksi naisartistin kappaleeksi, mitä siis on olemassa.
        V. 2005 kesällä Caralla pyyhki kivasti, pärjäsi NBC-tv -yhtiön ohjelmassa "Hit me baby one more time". Esitti siellä ainakin oman sovituksen Anastacian kappaleesta "I´m outta love".
        Viimevuonna sitten teki ainakin sinkun "Downtown" soundtrack levylle: "Downtown - A street tale soundtrack".
        Joten mukana kuvioissa löytyy.

• Twin.

Moi Vanha Vetäjä!

Taidat olla samaa vuosikertaa kuin minäkin eli joskus 60-luvun? Itse juuri jokin aika sitten kirjoitin tuohon POP-palstalle siitä mitenkä paljon on samaa näköä Nikka Costassa ja Shakirassa. Laitoin aika uuden kuvankin N.Costasta siihen.Huomasitko? Itse muistan kyllä Nikka Costan lapsuudestani,mutta valitettavasti en tuota kappaletta jotka kysyit.=(

• vanha vetäjä

No sieltäpä sieltä.... ajalta, jolloin musiikkia soitettiin soittimilla eikä tietokoneilla.
        Enpä ole huomannut lukea, mutta nyt kun mainitsit, niin sinnehän tieni siis vie.
        Mutta Nikka Costasta vielä:
        Tuli sitten eteen tämä tytteli vielä nuorempana videolla "on my own". Onko tuttua tavaraa. Itselläni vain hä-mä-rä muistikuva tuosta hitaasta kappaleesta.

• Twin.
        vanha vetäjä kirjoitti:

No sieltäpä sieltä.... ajalta, jolloin musiikkia soitettiin soittimilla eikä tietokoneilla.
        Enpä ole huomannut lukea, mutta nyt kun mainitsit, niin sinnehän tieni siis vie.
        Mutta Nikka Costasta vielä:
        Tuli sitten eteen tämä tytteli vielä nuorempana videolla "on my own". Onko tuttua tavaraa. Itselläni vain hä-mä-rä muistikuva tuosta hitaasta kappaleesta.

Terve taas ja kyllä vaan on tuo "On my Own" tuttu kappale...sehän olikin juuri Nikka Costan suurin hitti silloin. Itseasiassa kuuntelin kyseisen biisin JUURI vähän aikaa sitten You Tubesta,eli koitahan sinäkin löytää se sieltä.Mä en muista osoitetta sinne mutta googlaa Nikka Costalla ja johan se linkki sieltä löytyy. Sitten ei ole tuo biisi vain hämärä muistikuva enää...=).

Kivaa että kävin katsomassa munkin kirjoituksen Nikka Costasta. Hassua vaan kun kaksi eri henkilöä kirjoittaa hänestä samaan aikaan eikä kukaan ole varmaan kirjoittanut hänestä mitään missään 20 vuoteen! Ainakaan Suomessa.

Hyviä kuunteluhetkiä vaan YouTubessa.

• vanha vetäjä
        Twin. kirjoitti:

Terve taas ja kyllä vaan on tuo "On my Own" tuttu kappale...sehän olikin juuri Nikka Costan suurin hitti silloin. Itseasiassa kuuntelin kyseisen biisin JUURI vähän aikaa sitten You Tubesta,eli koitahan sinäkin löytää se sieltä.Mä en muista osoitetta sinne mutta googlaa Nikka Costalla ja johan se linkki sieltä löytyy. Sitten ei ole tuo biisi vain hämärä muistikuva enää...=).

Kivaa että kävin katsomassa munkin kirjoituksen Nikka Costasta. Hassua vaan kun kaksi eri henkilöä kirjoittaa hänestä samaan aikaan eikä kukaan ole varmaan kirjoittanut hänestä mitään missään 20 vuoteen! Ainakaan Suomessa.

Hyviä kuunteluhetkiä vaan YouTubessa.

Tuo video on jo koneelleni ladattu. Ei tarvitse "juutuupia" kaivella, tuli emulen kautta nopeasti ladattua.

• NikkaCosta

Itekkin löysin tän kappaleen uudelleen! Loistava! ihan ku naispuolinen Lenny Kravitz. Mut keikkaileeks tää nainen vielä ku ei tästä oo suomessa kuulunu mitään uutta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      312
      7272
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2136
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1213
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe