penkki 120kg

1991 syntynyt

painoa on n.80kg. paidalla otin tänään tuon 120kg että olisiko sillä mahdollista pärjätä kisoissa miten? tulos varmasti vielä nousee kun oppii paremmin tota paitaa käyttämään. ja se on muutenkin vähä liian iso mut ei se nii justiinsa..

18

4324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diipaddaa

      onko sulla paljon raw penkki?
      mikä on oli paina jolla nostit?

      • p3n4

        viime viikolla otin raakana 107.5kg.


      • dkfasd
        p3n4 kirjoitti:

        viime viikolla otin raakana 107.5kg.

        aika löysä paita täytyy olla ku noin pienet raudat tulee rintaan, saat varmasti isomman hyödyn paidasta. treena silti viel paljon raakapenkkiä, ojentajilla on suuri merkitys paitanostoissa.
        minkäläinen on sun ohjelma nyt?


      • SF treeni
        dkfasd kirjoitti:

        aika löysä paita täytyy olla ku noin pienet raudat tulee rintaan, saat varmasti isomman hyödyn paidasta. treena silti viel paljon raakapenkkiä, ojentajilla on suuri merkitys paitanostoissa.
        minkäläinen on sun ohjelma nyt?

        http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=40913
        no saan sen paidan yksin puettua:D mut kyl siitä kuiteski jokune kilo hyötyä tulee\o/ ja eiköhä sitä kasvuuki tuu kuiteski:) ajattelin seuraavaan treeniin ottaa lankkupenkin. nostin tänään sen 120kg ja eilen oli ollut ojentajillekkin jonkulainen treeni et kyl sitä ehkä voi pari kilooki enemmä nostaa mut paha sanoo ku ei oo tultuu kokeiltua ja kotona en saa 120kg enempää nostettuu niin pitäis joku kerta mennä salille koittaa


      • avustajien
        SF treeni kirjoitti:

        http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=40913
        no saan sen paidan yksin puettua:D mut kyl siitä kuiteski jokune kilo hyötyä tulee\o/ ja eiköhä sitä kasvuuki tuu kuiteski:) ajattelin seuraavaan treeniin ottaa lankkupenkin. nostin tänään sen 120kg ja eilen oli ollut ojentajillekkin jonkulainen treeni et kyl sitä ehkä voi pari kilooki enemmä nostaa mut paha sanoo ku ei oo tultuu kokeiltua ja kotona en saa 120kg enempää nostettuu niin pitäis joku kerta mennä salille koittaa

        kanssa,niin tulos lähes tuplaantuu, kun vaan saat kiristettyä ne kumisaumat kohdalleen.


    • .................

      Olet vaarallisella tiellä jos tuon ikäisenä treenaat jo penkkipaitanostoja. Kasvuiässä kroppa on altis vammoille ja paidan kanssa nostetaan isompia rautoja kuin mihin rahkeet oikeasti riittää. Pienikin asentovirhe voi aiheuttaa sen, että esim. olkapää napsahtaa siihen malliin, ettei penkkiä enää nosteta. Sinuna keskittyisin vain ja ainoastaan raakapenkkiin vielä vähintään muutaman vuoden ja järki mukaan treeneihin ja ykkösnostoihin. Sillä ei ole tulosten kannalta mitään väliä, nostaako sen 2,5 kiloa enemmän huonolla tekniikalla. Loukkaantumisen kannalta sillä taas on suuri merkitys.

      Itse nostin iässäsi n. 125 raakana, merkkinostona 117,5. Varsinaista treeniä oli takana jo kaksi vuotta ja sitä ennenkin urheilullinen tausta ihan nassikasta saakka. Paitapenkkiä kokeilin ensimmäistä kertaa siinä 23-vuotiaana. Raakapenkki oli silloin 155 ja paidan kanssa nousi 180 muutaman kokeilun jälkeen. Nyt nousee 237,5 raakana merkkinostona ja paidalla en enää nosta. Sen kanssa oltaisiin kai jossain 250 kilossa ja nämä linnunluiset ranteet sanoisi riks, raks ja poks. Ikää on nyt 32 ja haluan kuitenkin treenata vielä niin kauan kuin liikkuvuutta löytyy. Järkevällä treenillä loukkaantumisia ei ole tullut ensimmäistäkään.

      • penkistä vissillä

        700kg. Raw enkka 52kg.


      • täs nainen 86

        Mistä ihmeen paidasta puhutte??


    • Korsto

      Unohda koko paita vielä, ja keskity raakanostoihin, että sitten kovaan selkäharjoitteluun. Oot sen verta nuori vielä näjetsen.

      Mutta suora vastaus on, että kyllä tuolla tuloksella kisoissa pärjäisi.

      • tietenkin

        kyllä mä siihen rawiin keskityn mutta paidalla aina välillä kokeilen noi maksimit. jos raakana o noussu uus ennätys


    • ei mahiksia

      Ei tommosella tuloksella pärjää missään kisoissa .2 kertaa oma paino penkiltä ilman paitaa niin sillon kehtais käydä nostamassa tuloksen.

      • Korsto

        Montako 165 kg raakana penkkaavaa 17-kesästä junnua löytyy Suomesta..? Varsinkaan alle 82,5-kilosissa..?


      • se tais olla 3vuotta si
        Korsto kirjoitti:

        Montako 165 kg raakana penkkaavaa 17-kesästä junnua löytyy Suomesta..? Varsinkaan alle 82,5-kilosissa..?

        sillonki tuli sm ennätys:D


      • TOI IKÄ
        Korsto kirjoitti:

        Montako 165 kg raakana penkkaavaa 17-kesästä junnua löytyy Suomesta..? Varsinkaan alle 82,5-kilosissa..?

        No toi ikä jäi tossa huomioimatta tossa 2 keraa oma paino . No kyllä 110kg on jonkumoinen rauta 17 vuotiaalle.


      • nuorilt miähilt perkele!!
        se tais olla 3vuotta si kirjoitti:

        sillonki tuli sm ennätys:D

        Ei missään tapauksessa 16-17v ikänen saa edes ajatella mitään paitoja!! tossa iässä tulokset kehittyy vielä aivan saatanasti ku jaksaa jumpata. mielestäni tuo että paitaa otetaan käytöön tossa iässä ni kertoo siitä että tarkoitus perä on täysin väärä! eli keinolla millä tahansa tulosta ylös ja sitten on taas kerrottavaa kavereille, sori mutta näin minä näen asian. koko paita hömpötys kannattaa heittää pois vielä vuosiksi!!
        Raakaa reeniä ja raskasta ruokaa ni puntti kulukee perkele!!


      • ole ollut
        nuorilt miähilt perkele!! kirjoitti:

        Ei missään tapauksessa 16-17v ikänen saa edes ajatella mitään paitoja!! tossa iässä tulokset kehittyy vielä aivan saatanasti ku jaksaa jumpata. mielestäni tuo että paitaa otetaan käytöön tossa iässä ni kertoo siitä että tarkoitus perä on täysin väärä! eli keinolla millä tahansa tulosta ylös ja sitten on taas kerrottavaa kavereille, sori mutta näin minä näen asian. koko paita hömpötys kannattaa heittää pois vielä vuosiksi!!
        Raakaa reeniä ja raskasta ruokaa ni puntti kulukee perkele!!

        tapana kertoa paita tuloksia kavereille.


    • 1991 syntynyt

      tänää nous\o/

      • maastokyykkääjä

        Paljos kyykkäät tai vedät maasta.

        Pitäis tehdä muutakin kuin penkkiä...

        Paljon sun muumios työntää pythonia pyttyyn ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe