Nenä estää suhteen

Nainen.

Ongelma on liian iso nenäni jonka vuoksi miehet eivät rakastu minuun. Mulle on usein huomautettu siitä, esim baarissa. Kerran yksi puolituttu mies sanoi että "sua vois muuten rakastaa mutta kun sulla on noin helvetin iso nenä"! Kuitenkin tuo samainen mies myöhemmin pyysi minua kahville ja sanoi haluavansa tutustua mínuun. En tietenkään suostunut, koska hänhän piti minua pilkkanaan. Pyysi vielä useamman kerran. Syy oli varmaan, ettei saanut muitakaan.

Nenäni ei ole ihan Barbra Straisandin luokkaa, mutta kuitenkin liian iso. Leikkauttamiseen ei ole varaa.. Oliko teistä esim. bb-Suvin nenä liian iso? Ei minulla kuitenkaan sen isompi ole.

Mitä mieltä miehet olette tällaisesta? Voiko tuollainen seikka estää seurustelut hamaan loppuun saakka?

173

43923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomiota

      suvin nenään, mutta sen jälkeen kun olin "päässyt yli" (joka on nyt hieman typerä tapa ilmaista asia), niin se tuntui vain persoonalliselta piirteeltä.

      Ts. minua ei haittaisi iso nenä.

      • vänkyrä-nainen

        minkänäköinen on bb-suvi...koitin hakea kuvaa mut kaikki oli niin kaukaa. olisko jotain lähikuvaa siitä kun ei noista erottanut nenää kun kuvat oli niin pieniä.

        Mutta muuten siis kyllä tarvis aika hervottoman kokoinen nenä olla, et siihen jotenkin kiinnittäis huomion. Ja persoonallisuus on useimmiten vaan kaunista.


      • ap.
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        minkänäköinen on bb-suvi...koitin hakea kuvaa mut kaikki oli niin kaukaa. olisko jotain lähikuvaa siitä kun ei noista erottanut nenää kun kuvat oli niin pieniä.

        Mutta muuten siis kyllä tarvis aika hervottoman kokoinen nenä olla, et siihen jotenkin kiinnittäis huomion. Ja persoonallisuus on useimmiten vaan kaunista.

        mainitsinkin tuon Barbran. Sillä on aika huomiotaherättävä nenä.


      • suvinkaan nenä
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        minkänäköinen on bb-suvi...koitin hakea kuvaa mut kaikki oli niin kaukaa. olisko jotain lähikuvaa siitä kun ei noista erottanut nenää kun kuvat oli niin pieniä.

        Mutta muuten siis kyllä tarvis aika hervottoman kokoinen nenä olla, et siihen jotenkin kiinnittäis huomion. Ja persoonallisuus on useimmiten vaan kaunista.

        mikään järjettömän iso ollut. ehkä keskivertoa suurempi.

        Minusta Suvi oli oikein kaunis ja mukavan oloinen nuori tyttö.


      • ap.
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        minkänäköinen on bb-suvi...koitin hakea kuvaa mut kaikki oli niin kaukaa. olisko jotain lähikuvaa siitä kun ei noista erottanut nenää kun kuvat oli niin pieniä.

        Mutta muuten siis kyllä tarvis aika hervottoman kokoinen nenä olla, et siihen jotenkin kiinnittäis huomion. Ja persoonallisuus on useimmiten vaan kaunista.

        nenää kanssa haukutaan. Itse en kyllä siihen ollut huomiota kiinnittänyt ennen kuin joku julkisuudessa siitä huomautti.


      • nykerö
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        minkänäköinen on bb-suvi...koitin hakea kuvaa mut kaikki oli niin kaukaa. olisko jotain lähikuvaa siitä kun ei noista erottanut nenää kun kuvat oli niin pieniä.

        Mutta muuten siis kyllä tarvis aika hervottoman kokoinen nenä olla, et siihen jotenkin kiinnittäis huomion. Ja persoonallisuus on useimmiten vaan kaunista.

        mulla on iso nenä mut ei oo haitannu miessuhteita eikä kukaan oo siitä koskaan sanonu mitään,miehet ovat olleet aina kiinnostuneita,voi olla et sitä on vähän erikoisen näkönen ni se sit vetää miehiä


    • Kettulaatikossa

      tykkää nimenomaan persoonallisista nenistä ja pitää rumana sitä perusnykeröä.

      Itsestäni on mukavampaa tulla tykätyksi sellaisena kuin olen, enkä lähtisi mitään virheitäni korjailemaan muiden vuoksi.

      Unohda typerien kommentit. Osoittaa vähintäänkin huonoja käytöstapoja jos menee toisen nenästä tuolla tavalla avautumaan, et kai moisen juntin kanssa edes haluaisi olla?

      • mies100200

        olet oikees mä tykkään isoist ja heikoist nenist ne tekee kauniimmaks mut jotkut litteät ja ja kauhean kokoiset läski nenät ovat rumia yäk!


      • JOOO
        mies100200 kirjoitti:

        olet oikees mä tykkään isoist ja heikoist nenist ne tekee kauniimmaks mut jotkut litteät ja ja kauhean kokoiset läski nenät ovat rumia yäk!

        Todellakin JÄRKI PUHETTA OLEN TÄYSIN SAMAA MIELTÄ


      • The man master Best
        mies100200 kirjoitti:

        olet oikees mä tykkään isoist ja heikoist nenist ne tekee kauniimmaks mut jotkut litteät ja ja kauhean kokoiset läski nenät ovat rumia yäk!

        http://www.google.fi/imgres?q=pitkä nenä&um=1&hl=fi&sa=N&biw=1024&bih=677&tbm=isch&tbnid=HNuJgfpxxX6rVM:&imgrefurl=http://keskustelu.suomi24.fi/node/5270970&docid=tRkccCHe5shvfM&imgurl=http://www.chinadaily.com.cn/entertainment/2006-07/24/xin_1507032416223432793750.jpg&w=250&h=358&ei=RuHMTunWI8eQ4gSvyIA9&zoom=1&iact=rc&dur=820&sig=109566344260769306415&page=1&tbnh=147&tbnw=103&start=0&ndsp=17&ved=1t:429,r:6,s:0&tx=76&ty=62 tässä muuten seksikäs nainen jolla on seksikäs ja ihana nenä


    • Aika hyva

      rölli toi aloitus.

      • ap.

        vaan ihan tosi juttu. Mitähän ihmeellistä tuossa oli, onhan ihmisiä joilla on iso nenä.


      • Bubba-Ville
        ap. kirjoitti:

        vaan ihan tosi juttu. Mitähän ihmeellistä tuossa oli, onhan ihmisiä joilla on iso nenä.

        että on provo. Ketjun aloittaja ei taida vaan olla se terävin naula arkussa.


      • ap.
        Bubba-Ville kirjoitti:

        että on provo. Ketjun aloittaja ei taida vaan olla se terävin naula arkussa.

        tarkoitit?


    • vonkale
      • ap.

        näkynyt sivuprofiilia... Ainakaan tuon kuvan perusteella Giselellä ei ole iso nenä, joten jos tuota ihmiset sanovat isoksi, niin mikähän minun nenäni sitten on?!


      • vonkale
        ap. kirjoitti:

        näkynyt sivuprofiilia... Ainakaan tuon kuvan perusteella Giselellä ei ole iso nenä, joten jos tuota ihmiset sanovat isoksi, niin mikähän minun nenäni sitten on?!

        taida edes olla mikään kovin iso klyyvari, pointti oli enemmänkin se, että nenän ei tarvitse kovin iso olla kun jo kommentteja kaikilta idiooteilta satelee. Joten so fucking what?


      • ap.
        vonkale kirjoitti:

        taida edes olla mikään kovin iso klyyvari, pointti oli enemmänkin se, että nenän ei tarvitse kovin iso olla kun jo kommentteja kaikilta idiooteilta satelee. Joten so fucking what?

        ihan älyttömästi. Toivon vain saavani vaikka ison keno-voiton jotta olisi vara mennä leikkauttamaan se. Nimittäin hinnaksi tulisi 5000-10 000 € jos mukaan lasketaan kaikki lääkärissä käynnit, sairaalassaolot, jälkitarkastukset jne.


      • vonkale
        ap. kirjoitti:

        ihan älyttömästi. Toivon vain saavani vaikka ison keno-voiton jotta olisi vara mennä leikkauttamaan se. Nimittäin hinnaksi tulisi 5000-10 000 € jos mukaan lasketaan kaikki lääkärissä käynnit, sairaalassaolot, jälkitarkastukset jne.

        sä noilla voittohaaveilla elämässä eteenpäin pääse. Nenäsi nyt ei missään tapauksessa estä (hyvänkään) miehen saamista, joten pistä nyt ensin joku äijä rakastumaan suhun, ja sitten katsotte yhdessä, onko ongelma vielä akuutti ja mikä on raha/rahoitustilanne mahdollisen leikkauksen suhteen.


      • vonkale
        ap. kirjoitti:

        ihan älyttömästi. Toivon vain saavani vaikka ison keno-voiton jotta olisi vara mennä leikkauttamaan se. Nimittäin hinnaksi tulisi 5000-10 000 € jos mukaan lasketaan kaikki lääkärissä käynnit, sairaalassaolot, jälkitarkastukset jne.

        naiseltahan ei tätä pitäisi koskaan kysyä, mutta olisi mukava tietää ikäsi noin suunnilleen.


      • miestaasjoku170

        hyvii kommentei tollaiset kuka nyt rumist taviksen näkösist paska päist tykkää thyi!


      • a.a.a.a.a.a.a
        ap. kirjoitti:

        näkynyt sivuprofiilia... Ainakaan tuon kuvan perusteella Giselellä ei ole iso nenä, joten jos tuota ihmiset sanovat isoksi, niin mikähän minun nenäni sitten on?!

        no sitten sun nenäs on kaunis


      • samatyyppitaas
        vonkale kirjoitti:

        taida edes olla mikään kovin iso klyyvari, pointti oli enemmänkin se, että nenän ei tarvitse kovin iso olla kun jo kommentteja kaikilta idiooteilta satelee. Joten so fucking what?

        vonkale pää kii nenä on ihmisen tärkein piirre aina sun laiset pottunokat valittaa tosta saatana se pää sitten kii pitkä nenä on kaunis


    • sanoisit,

      jos oikeasti tapaisit miehen kenelle sinun ulkonäkösi olisi vähäpätöinen seikka ja joka oikeasti ihastuisi luonteeseesi?

      Voisitko uskoa sitä todeksi vai estäisikö (päässäsi oleva) nenäsi uskomasta koko juttuun?

      • ap.

        onhan muhun joku jossain määrin jo ihastunutkin, eikä nenällä ilmeisesti ollut merkitystä. Mutta syö itsetuntoa suunnattomasti kun joutuu kuulemaan tuollaisia kommentteja... Ja aina mietin, että milloin tulee seuraava.


      • Kettulaatikossa

        missaat miehen, joka olisi tykännyt susta neninesi ja saat vain pinnallisia paskiaisia?

        Ei onni ole nenästä kiinni.


      • ap.

        jos olisikin joskus mies ja olisin sen seurassa jossain ja siihen tulisi joku kommentoimaan nenästäni.. Häpeäisin silmät päästäni.


      • mä olisin
        ap. kirjoitti:

        jos olisikin joskus mies ja olisin sen seurassa jossain ja siihen tulisi joku kommentoimaan nenästäni.. Häpeäisin silmät päästäni.

        se sun mies, niin kommentoijan omat nenärustot olisivat vaarassa mennä pahasti vinoon.


      • siis..
        ap. kirjoitti:

        jos olisikin joskus mies ja olisin sen seurassa jossain ja siihen tulisi joku kommentoimaan nenästäni.. Häpeäisin silmät päästäni.

        aiheuttaa niin suurta tuskaa ja alemmuuden tunnetta, että se vaikeuttaa sellaisenkin miehen kohtaamista, joka pitäisi sinusta sellaisena kuin olet?

        Tuollaisessa tilanteessa mies voi kyllä pyytää moukkaa poistumaan. Pusu klyyvarin päähän ja ajatukset muualle :)

        Ajattelin vain kysäistä, kun koettanut tässä lähestyä tiettyä naista, mutta se ei tahdo uskoa minun olevan olemassakaan. Kaks vaihtoehtoa: Se joko pitää minua täysin kyrpänä, tai sitten sen itsetunto on todella murusina.


      • ap.
        siis.. kirjoitti:

        aiheuttaa niin suurta tuskaa ja alemmuuden tunnetta, että se vaikeuttaa sellaisenkin miehen kohtaamista, joka pitäisi sinusta sellaisena kuin olet?

        Tuollaisessa tilanteessa mies voi kyllä pyytää moukkaa poistumaan. Pusu klyyvarin päähän ja ajatukset muualle :)

        Ajattelin vain kysäistä, kun koettanut tässä lähestyä tiettyä naista, mutta se ei tahdo uskoa minun olevan olemassakaan. Kaks vaihtoehtoa: Se joko pitää minua täysin kyrpänä, tai sitten sen itsetunto on todella murusina.

        tosiaan voi olla joskus syy miksi nainen torjuu...


      • minulla nyt
        ap. kirjoitti:

        tosiaan voi olla joskus syy miksi nainen torjuu...

        on.

        En aikonut kuitenkaan näin vähällä vielä luovuttaa. Ehkäpä se siitä vielä pehmenee ja rohkaistuu.


      • Ville-
        mä olisin kirjoitti:

        se sun mies, niin kommentoijan omat nenärustot olisivat vaarassa mennä pahasti vinoon.

        Entisellä naisystävälläni oli myös kookas nenä mutta minusta se on sopiva juuri hänelle. Häntä itseään se tuntui kiusaavan enemmän. Nämä ulkonäköjutut ovat tulkintajuttuja. Ulkonäöllä on tietysti merkitystä tutustuessa mutta pitemmän päälle muut seikat tulevat merkittävämmiksi.
        Ja kukaan meistä ei ole täydellinen. Kaikilla meillä on se 'iso nenä' muodossa tai toisessa. Muista että sinussa on paljon muutakin kuin nenä.
        Näin kuvia jostain Hollywood-typystä joka oli korjauttanut nenänsä ja samalla oli persoonallisuus karannut. Ei ollut enää itsensä näköinen eikä oikeastaan juuri minkään näköinen, tusinatytsy.


      • MIESTAAS7009
        Ville- kirjoitti:

        Entisellä naisystävälläni oli myös kookas nenä mutta minusta se on sopiva juuri hänelle. Häntä itseään se tuntui kiusaavan enemmän. Nämä ulkonäköjutut ovat tulkintajuttuja. Ulkonäöllä on tietysti merkitystä tutustuessa mutta pitemmän päälle muut seikat tulevat merkittävämmiksi.
        Ja kukaan meistä ei ole täydellinen. Kaikilla meillä on se 'iso nenä' muodossa tai toisessa. Muista että sinussa on paljon muutakin kuin nenä.
        Näin kuvia jostain Hollywood-typystä joka oli korjauttanut nenänsä ja samalla oli persoonallisuus karannut. Ei ollut enää itsensä näköinen eikä oikeastaan juuri minkään näköinen, tusinatytsy.

        jea kaikil on iso nenä joillai on pitkä joillain taas ruma LEVE NENÄ


      • PASKAA TE JAUHATTE

        Luenteeseen on vaikea ihastua josei ole ihastunut kauneuteen ja sitten seurustellut jonkin aikaaa


    • 53 grammaa

      Mun mielestä sellainen tietynlainen nenä on naisella ihan JUMALATTOMAN seksikäs. Itse asiassa jokaisella kolmella tyttöystävälläni on ollut persoonallinen nenä. Ei nyt mitään isoja neniä varsinaisesti mutta persoonallisia kuitenkin. Tällaiset nenät naisilla on mielestä ihania ja seksikkäitä:

      http://www.cfhf.net/lyrics/images/adrian1.jpg

      http://www.chinadaily.com.cn/entertainment/2006-07/24/xin_1507032416223432793750.jpg

      Eli tollanen persoonallinen pieni "kyömy". Joillain naisilla on tollanen nenä ja se on sääli että moni heistä inhoaa nenäänsä, sillä juuri se persoonallinen nenä voi tehdä naisesta todella kauniin ja upean.

      • 21mdfovkvkd

        hei 53 grammaa katotko UPpii nii siin se yhel tytöl jolla on ruskeenoranssi tukka nii sil on ihan jumalato nenä


    • Puskista.

      Kaikesta sitä pitää huolta kantaa. Sitäpaitsi jos kauneudesta puhutaan, niin muoto on tärkeämpi kuin koko (ja niitä nättejä muotoja on todella monia).

      • nimimerkki100

        ei oo oot typerys naisen nenän pitää olla vähän pitkä et se on kaunis


      • Oravat puree jee jee

        Puskista turpas kii osaaks yhtää arvostaa pitkä nenäisiä naisia tai miehiä vai arvostatko Kloppo nokkia ?


    • 'S'

      Kuka helvetti on BB-Suvi? Mutta asiaan. Mulla se ei kaatuis nenän kokoon jos nainen olisi muuten seksikäs ja mukava ja pitäisi itsestään. Italialaisilla ja argentiinalaisilla kaunottarilla on iso nenä. So what? Mä en nyt jaksa selata netistä nenäkuvia, mutta löytyy lukemattomia naisia jotka ovat seksikkäitä nenineen kaikkineen. Pääasia että kantaa itsensä tyylillä. Tuollainen piirre joka antaa sulle särmää ei ole mikään este missään suhteessa.

    • kohtalotoveri

      Hei!

      Sori, oli pakko vastata, vaikka olenkin nainen. Ymmärrän sinua erittäin hyvin! Oma nenäkompleksini kehittyi jo varhaisnuoruudessa, kun mm. oma isäni mainitsi, että minut tunnistaa hyvin muiden lapsien joukosta ison nenäni ansiosta. Lisäksi myös eräs tätini kauhisteli minun läsnäollessa, että "voi tyttöraukka kun on perinyt isänsä ison nenän". Aiemmin en ollut ikinä kiinnittänyt nenääni mitään erityistä huomiota saati pitänyt sitä mitenkään normaalia isompana. Tuosta sitten kehittyikin varsinainen kompleksi erityisesti murrosiässä. Koulussakin istuin aina käsi poskella, ettei kukaan näkisi sivuprofiiliani. Lisäksi aina kun joku mainitsi minun olevan persoonallisen näkönen tai jäävän hyvin mieleen niin ajattelin, että hän tarkoittaa tuolla juuri isoa nenääni, mutta muotoilee asiansa kohteliaasti.

      Itse olen kuitenkin ajan mittaan kasvanut ainakin osittain ulos nenäkompleksistani. Ehkä merkittävin tekijä tässä prosessissa on ollut pitkäaikainen poikaystäväni, joka on saanut minut uskomaan ettei nenässäni ole mitään vikaa. Hän suukottelee minua usein nenänpäähän eikä nenäni tunnu häiritsevän häntä ollenkaan, vaikka onkin isompi kuin hänen omansa. Avauduin kerran myös eräälle ystävälleni nenäkompleksistani ja hän oli aivan aidosti yllättynyt, että pidin nenääni isona ja rumana.


      Lisäksi tunnen ihmisen, joka kävi nenäleikkauksessa ja pisti huuliin täytettä ja maksoi itsensä kipeäksi. Tämä tyttönen oli juuri täyttänyt 18 vuotta!! Olin itse aivan hämmästynyt, koska en ikinä ollut pitänyt hänen nenäänsä erityisen suurena ja vielä vähemmän olin kiinnittänyt mitään huomiota hänen huultensa "ohuuteen". Leikkauksista vielä sen verran, että olen joskus lukenut niistä ja muistelisin, että vaikka nenä leikattaisiin niin on kuitenkin mahdollista, että se leikkauksen jälkeen kasvaa siitä koosta, mihin se on leikattu. Lisäksi mieti vaikka Michael Jacksonia ja hänen nenäänsä!! Voi kamaluus, et kai sinä sellaista halua??!!

      Uskon, että sinäkin varmasti tapaat vielä miehen, jolle nenäsi koolla ei ole mitään väliä. Lisäksi olen varma, että sinuakin on joskus sanottua kauniiksi! Itse olen normaalia suuremmasta nenästäni huolimatta saanut muun muassa tällaisia kehuja "Olet kuvankaunis" "Minua ei enää huomaa kukaan, kun sinä liikut seurassani" "Olet todella kaunis nainen, älä ikinä muutu" jne. Olen myös kuullut ulkomaalaisilta, että en ole tavallisen suomalaisen näköinen ja pari suomalaista on kysynyt että, onko minulla ulkomaalaisia sukujuuria kun olen niin eksoottisen näkönen. En tiedä, mistä kaukaa nenäni periytyy, mutta eipä ole ainakaan tavallinen suomalainen "pottunokka" eli lyhyt ja leveä. :D Eli ollaan vaan ylpeitä persoonallisista eksoottisista nenistämme, jookos?!

      • ap.

        "Leikkauksista vielä sen verran, että olen joskus lukenut niistä ja muistelisin, että vaikka nenä leikattaisiin niin on kuitenkin mahdollista, että se leikkauksen jälkeen kasvaa siitä koosta, mihin se on leikattu."

        Häh? Miten se voi olla mahdollista? Eiväthän kudokset voi enää "kasvaa".

        "Lisäksi mieti vaikka Michael Jacksonia ja hänen nenäänsä!! Voi kamaluus, et kai sinä sellaista halua??!!"

        OLihan sillä silloin alussa ekojen leikkausten jälkeen ihan hyvä nenä. Se vain meni vähän yli siinä hommassaan ja leikkautti sitä useita kertoja


      • menonainen
        ap. kirjoitti:

        "Leikkauksista vielä sen verran, että olen joskus lukenut niistä ja muistelisin, että vaikka nenä leikattaisiin niin on kuitenkin mahdollista, että se leikkauksen jälkeen kasvaa siitä koosta, mihin se on leikattu."

        Häh? Miten se voi olla mahdollista? Eiväthän kudokset voi enää "kasvaa".

        "Lisäksi mieti vaikka Michael Jacksonia ja hänen nenäänsä!! Voi kamaluus, et kai sinä sellaista halua??!!"

        OLihan sillä silloin alussa ekojen leikkausten jälkeen ihan hyvä nenä. Se vain meni vähän yli siinä hommassaan ja leikkautti sitä useita kertoja

        Kyllä arpikudosmuodostus on mahdollista kaikkien leikkausten jälkeen. Eli en suosittele. Ole ylpeä omasta itsestäsi ja jätä se nenäsi vähemmälle huomiolle. Hanki harrastuksia, ellei sulla ole! Tsemppiä


      • nenä kasvaa
        ap. kirjoitti:

        "Leikkauksista vielä sen verran, että olen joskus lukenut niistä ja muistelisin, että vaikka nenä leikattaisiin niin on kuitenkin mahdollista, että se leikkauksen jälkeen kasvaa siitä koosta, mihin se on leikattu."

        Häh? Miten se voi olla mahdollista? Eiväthän kudokset voi enää "kasvaa".

        "Lisäksi mieti vaikka Michael Jacksonia ja hänen nenäänsä!! Voi kamaluus, et kai sinä sellaista halua??!!"

        OLihan sillä silloin alussa ekojen leikkausten jälkeen ihan hyvä nenä. Se vain meni vähän yli siinä hommassaan ja leikkautti sitä useita kertoja

        Tosiasia on, että nenä ja korvat kasvavat koko ihmisen iän.

        Nenä on suurempi suhteessa kasvoihin mitä vanhemmaksi ihminen tulee. Samoin korvat. Tuskin jollain 70 vee miehellä on ollut sen kokoiset korvat poikana kuin mitä hänellä on kypsässä iässä.

        Mauno Koivistolla on hyvin suuri nenä ja isot korvat. Tuskin hän 30-vuotiaana on ollut niiltä osin sellainen kuin on nyt. Jos löytyy jostain nuoruuden kuvia, niin asian voi todeta itsekin (jos ei tätä viestiä usko).


      • adrianacata

        Ovatpa kokemuksesi hämmästyttävän samanlaisia, kuin omani myös!:) Minulla on myös ollut aina ongelmia hyväksyä naamarini keskikohta. Varsinkin ilman meikkiä katsoessani peiliin. Meikki kuitenkin jotenkin vie huomiota muualle. Nyt olen päässyt suurimmasta huolesta eroon juuri positiivisten kommenttien kautta. Aluksi ihmettelin ihmisten ajatuksia, koska en ollut itse koskaan pitänyt itseäni juuri minkään näköisenä. Nimenomaan jengi on kysellyt olenko espanjalainen puoliksi vai kokonaan runsaiden piirteideni takia. Ties, vaikka sukujuuret olisivatkin jostain muualta. Omistan siis paksut huulet, isot silmät, paksun tumman tukan jne kaiken kukkuraksi, eli eroan paljon perus suomalaisesta naisesta. Eli kasvaessani olen vain saanut lisää itsevarmuutta persoonallisen ulkonäköni takia. Pisteet kotiin!:)


      • ap.
        nenä kasvaa kirjoitti:

        Tosiasia on, että nenä ja korvat kasvavat koko ihmisen iän.

        Nenä on suurempi suhteessa kasvoihin mitä vanhemmaksi ihminen tulee. Samoin korvat. Tuskin jollain 70 vee miehellä on ollut sen kokoiset korvat poikana kuin mitä hänellä on kypsässä iässä.

        Mauno Koivistolla on hyvin suuri nenä ja isot korvat. Tuskin hän 30-vuotiaana on ollut niiltä osin sellainen kuin on nyt. Jos löytyy jostain nuoruuden kuvia, niin asian voi todeta itsekin (jos ei tätä viestiä usko).

        masensi minua entisestään... Eli jos en pääse nenääni leikkauttamaan, niin vanhempana olen vielä hirveämmän näköinen kuin nyt...


      • en tajunnut
        ap. kirjoitti:

        masensi minua entisestään... Eli jos en pääse nenääni leikkauttamaan, niin vanhempana olen vielä hirveämmän näköinen kuin nyt...

        Ei se nenä siis mitään VALTAVAA vauhtia kasva.

        Mun ei ollut tarkoitus millään lailla lisätä kenenkään ahdistusta, anteeksi kovasti. Mua vaan ihmetyttää usein, että kun ihmiset tietävät niin vähän elämästä ja jopa itsestään, vanhenemisesta vähän kaikesta!

        Tietoa on pilvin pimein saatavilla. Varmaankin osasyy yleiseen tietämättömyyteen on se, että kun vilkaisee tv:n suosituimpia ohjemia, niin ei niistä ohjelmista paljon viisastu. Pysyy tyhmänä tai tyhmenee entisestään.

        Ei vanhana koskaan niin kovin upea ole. Samapa tuo jos nenä kasvaa. Ruma on silti - varsinkin näin naisena ja kun on tottunut siihen, että on viehättävä. Kyllä se muutos on enemmän tai vähemmän mairitteleva. Ei siinä yhtä nenää ehdi surra.


      • Tietopaketti12

        ÄLÄ VÄLITÄ SÄ OOT OLLU KOULU AIKOINA VARMAAN IHANAN KAUNIS JUURI NENÄSI TAKIA JOILLAIN ON HIRVEEN RUMA POTTU NOKKA OISIN VOINUT VAIKKA ALKAA SUN KANS JUURI KAUNIIN NENÄSI TAKIA Isossa nenässä ei ole hävettävää saisit olla ylpeä siitä kun monilla on ruma SINÄ OLET KAUNIS harva suomalaisista omistaa niin ihanan nenän!HULLUTHAN isosta nenästä vällittävät minusta pottu nokkaiset naiset ovat aivan kamilia katseltavia AIVAN KAMALIA EN PYSTYISI IKINÄ MENNÄ NAIMISIIN POTTU NOKKAISEN NAISEN KANSSA TIÄDÄTKÖ MIKSI HUIPPU MALLEILLA ON AINA SELLAINEN IHANNE PITKÄ NENÄ?


    • Aurinko79-

      Suhteelle voi olla monia esteitä mutta nenä ei kyllä estä kenenkään suhdetta. Nenäsi on ihan varmasti kaunis vaikka olisikin tavanomaista isompi ja joku päivä tapaat takuulla miehen jota ei voisi vähempää kiinnostaa nenäsi vaan häntä kiinnostaa sinä ihmisenä. Pää pystyyn vain ja ole ylpeä komeasta nenästäsi! :)

      Ei minullakaan mikään kaunis nenä ainakaan omasta mielestäni ole. Isältä peritty ja tietystä kulmasta katsottuna näytän kuulemma joltain kreikkalaiselta (mitenhän tuo pitäisi ottaa...). Ihan hyvä nenä se kuitenkin on, hoitaa tehtävänsä oikein mallikkaasti.

      Niin ja BB-Suvin nenässä ei ole kertakaikkiaan mitään vikaa.

      • .....

        suvin nenä kieltämättä aikamoinen klyyvari..


      • Aurinko79-
        ..... kirjoitti:

        suvin nenä kieltämättä aikamoinen klyyvari..

        Ihan hyvä nenä Suvilla on. Minkäs sitä nenälleen voi. Tai voi, mutta mä en ainakaan mihinkään leikkauksiin lähtis.


    • ihannenenä

      tuntuu olevan aika erilainen verrattuna Keski-Eurooppalaiseen makuun. Suurella osalla Suomalaisista on ns. eskimomallin nenä, joka taas Keski-Eurooppalaisten mielestä tekee Suomalaisista lapsenomaisen jä "hölmön" näköisiä.

      Malliesimerkki tämäntyyppisestä nenästä on sen MTV3 huomenta suomi- ohjelman vaalean naistoimittajan nenä (nimeä en muista) jonka nenä ja kasvot näyttää Suomalaisittain katsottuna normaalilta ja kauniilta, mutta suuressa maailmassa "aika originellilta", noin diplomaattisesti sanottuna. Ei siis ihme, jos osaa Suomalaisista pidettiin aikoinaan perimältään mongolisukuisina.

      • Jannexxx

        Pieniä nöpöneniä pidetään rumina lähes kaikkialla Euroopassa ja Lähi-idässä, ja aiheesta. Nöpönenä eli "hyppyrinenä" näyttää kuin vammaiselta, keskenkasvuiselta tai sian kärsältä. Sellainen sopii vain pikkulapselle, jolla on muutenkin lapsenomaiset piirteet. Kunnon korkeajuurinen nenä, jolla on sivulta katsottuna suora tai lievästi kyömyinen varsi, on parhaan näköinen niin miehellä kuin naisellakin. Lisäksi olisi hyvä jos nenä olisi kapea. Usein nöpönenään liittyy myös ällöttävät vinohkot silmät, sillä vasta nenänjuuren kasvu kiristää kasvojen ihoa niin että silmistä tulee suorat.

        Sitä paitsi on väärä luulo, että suomalainen "perusnenä" olisi pieni ja nykerö stöpseli. Tutkitusti suomessakin suurimmalla osalla on ihan kunnon nenä. Minulla on lievästi kyömyinen ja kapea nenä, enkä ole ikinä saanut asiasta paskaa niskaani. Päin vastoin, tytöt ovat hulluna kun näytän "antiikin patsaalta", ja olen kaiken lisäksi vaalea.


      • vain että
        Jannexxx kirjoitti:

        Pieniä nöpöneniä pidetään rumina lähes kaikkialla Euroopassa ja Lähi-idässä, ja aiheesta. Nöpönenä eli "hyppyrinenä" näyttää kuin vammaiselta, keskenkasvuiselta tai sian kärsältä. Sellainen sopii vain pikkulapselle, jolla on muutenkin lapsenomaiset piirteet. Kunnon korkeajuurinen nenä, jolla on sivulta katsottuna suora tai lievästi kyömyinen varsi, on parhaan näköinen niin miehellä kuin naisellakin. Lisäksi olisi hyvä jos nenä olisi kapea. Usein nöpönenään liittyy myös ällöttävät vinohkot silmät, sillä vasta nenänjuuren kasvu kiristää kasvojen ihoa niin että silmistä tulee suorat.

        Sitä paitsi on väärä luulo, että suomalainen "perusnenä" olisi pieni ja nykerö stöpseli. Tutkitusti suomessakin suurimmalla osalla on ihan kunnon nenä. Minulla on lievästi kyömyinen ja kapea nenä, enkä ole ikinä saanut asiasta paskaa niskaani. Päin vastoin, tytöt ovat hulluna kun näytän "antiikin patsaalta", ja olen kaiken lisäksi vaalea.

        ällöttäviä vinoja silmiä nökönenineen löytyy kiinasta, vietnamista, koreasta ja japanista paljon enemmän kuin sun suoria "antiikin patsaan" neniä. Toki voit sanoa mielipiteesi mutta varo kutsumasta ketään vammaiseksi, keskenkasvuiseksi tai siankärsäiseksi. Varsinkaan jos se tiedettävästi liittyy tietyyn joukkoon ihmisiä.
        Minulla on kiinalaiset piirteet, vinoine silmineen ja nökönenineen, enkä koe että sinulla on oikeutta arvostella noilla sanoilla.

        Mieti ennekuin lauot viisauksiasi, mielipiteen voi sanoa ääneen kunhan se ei ketään loukkaa.


      • assss
        vain että kirjoitti:

        ällöttäviä vinoja silmiä nökönenineen löytyy kiinasta, vietnamista, koreasta ja japanista paljon enemmän kuin sun suoria "antiikin patsaan" neniä. Toki voit sanoa mielipiteesi mutta varo kutsumasta ketään vammaiseksi, keskenkasvuiseksi tai siankärsäiseksi. Varsinkaan jos se tiedettävästi liittyy tietyyn joukkoon ihmisiä.
        Minulla on kiinalaiset piirteet, vinoine silmineen ja nökönenineen, enkä koe että sinulla on oikeutta arvostella noilla sanoilla.

        Mieti ennekuin lauot viisauksiasi, mielipiteen voi sanoa ääneen kunhan se ei ketään loukkaa.

        monet Suomen miehet ovat aika hulluina noihin Kiinan, Vietnamin jne. tytteleihin. Muijaakin onnistuin ennen ärsyttämään kovasti ihanilla itämaiden tytöillä.


    • on.

      aika leveä nenä. Ja Angelika Kalliolla oli alunperin aika iso nenä, se leikattiin, ja sitten hän vielä leikkautti sen takaisin entiselleen...

    • lynette

      Musta ei todellakaan kannata leikkauttaa. Eräänä päivänä löydät vielä miehen, joka ei rakasta sua nenästä huolimatta vaan mm. juuri nenän takia! On paljon miehiä, jotka tykkää epäsuomalaisista kasvonpiirteistä. BB:n Suvikin olis voinut korostaa eksoottisiä piirteitään, eikä esittää blondatuilla hiuksillaan elovenatyttöä. Kun löydät tyylin, johon nenäsi sopii... kuin nenä päähän, tajuat, että se on juuri sun tyylisi. Isompi nenä saattaa näyttää aateliselta, ylväältä, mustalaismaiselta (hyvässä mielessä), latinotyyliseltä jne. Mietipä uudelleen, haluatko todella olla tusinanaama?

    • kärsinyt minäkin

      Olen myös nuori nainen ja aina kärsinyt nenästäni, jo peruskoulussa minua haukuttiin "nenäapinaksi" nenäni on pitkä ja kyömy. Eräs tuntematon mies tuli kerran haukkumaan ja nauramaan baarissa että "kannattaisi tehdä nenälles jotain, mennä vaikka leikkaukseen" mutta olen köyhä opiskelija eikä tosta vaan ole varaa sellaiseen :-(

      • Kettulaatikossa

        tollaset vittuilijat...

        Mä sanoisin tollaselle, et "onko sulla niin pieni muna että koet nenän jotenkin uhkaavaksi?"

        Musta ja arvelen että monesta muustakin on kuvottavaa, et neniä leikellään samanmallisiksi. (Erityisesti sitä tapahtuu noissa islamilaisissa maissa, kun kasvot on ainoa kohta joka naisesta näkyy.)


      • ............

        Mullekin tuli kerran yks tuntematon mies sanomaan baarissa että mulla on tosi ruma nenä. Muuta asiaa tällä herralla ei ollut. Toivottavasti oli sama tyyppi kyseessä kuin sun tapauksessa, olisi ikävä ajatella että tuollaista huomauttelua harrastavat monet miehet.


      • Aurinko79-
        ............ kirjoitti:

        Mullekin tuli kerran yks tuntematon mies sanomaan baarissa että mulla on tosi ruma nenä. Muuta asiaa tällä herralla ei ollut. Toivottavasti oli sama tyyppi kyseessä kuin sun tapauksessa, olisi ikävä ajatella että tuollaista huomauttelua harrastavat monet miehet.

        Tuollaset äijät sitten muuten jätetään täysin omaan arvoonsa, niihin päin ei kannata edes vilkaista. Rypekööt omassa erinomaisuudessaan, kyllä se joku päivä niille napsahtaa päin naamaa.

        Huomauttelemalla moisia ventovieraalle ihmiselle nää tyypit on todistaneet omaavansa äö:n, jonka suuruus on yhteneväinen heidän kengännumeronsa kanssa, joten älkää moisista piitatko. Eihän heiltä voi odottaa muunlaista käytöstä, se olis aivan liikaa vaadittu.


      • motattuko?

        jonka olen nenästäni kuullut on kun kerran yksi mies tuli kysymään että onko nenäni joskus murtunut vai miksi se on tuollaisen muotoinen... Ja se ei edes ole murtunut :/


      • ............ kirjoitti:

        Mullekin tuli kerran yks tuntematon mies sanomaan baarissa että mulla on tosi ruma nenä. Muuta asiaa tällä herralla ei ollut. Toivottavasti oli sama tyyppi kyseessä kuin sun tapauksessa, olisi ikävä ajatella että tuollaista huomauttelua harrastavat monet miehet.

        Kyllä se on kuultu täälläkin. Ja ei edes suoraan päin naamaa, vaan niin että tää häiskä kuvitteli jotenkin etten kuule, tai huomaa, tai älyä peräti. Minä menin vain kysymään että luuletkos olevas fiksuki mies? Oli se aika nolon näköinen, näytti lähinnä siltä että haluu vajota jonneki maan rakoon. Kaveria tais nolottaa vähintään yhtä paljon. En jääny sen enempää vastauksia odottelemaan vaan kävelin ylväästi pois urpojen läheisyydestä. ;)


      • Aurinko79-
        Helmi78 kirjoitti:

        Kyllä se on kuultu täälläkin. Ja ei edes suoraan päin naamaa, vaan niin että tää häiskä kuvitteli jotenkin etten kuule, tai huomaa, tai älyä peräti. Minä menin vain kysymään että luuletkos olevas fiksuki mies? Oli se aika nolon näköinen, näytti lähinnä siltä että haluu vajota jonneki maan rakoon. Kaveria tais nolottaa vähintään yhtä paljon. En jääny sen enempää vastauksia odottelemaan vaan kävelin ylväästi pois urpojen läheisyydestä. ;)

        Mä oon tosi tosi yllättynyt siitä, että näin monella tuntuu olevan samanlaisia kokemuksia. Mitä nuo äijät oikein luulee olevansa kun menee aukomaan naisille tuollasta, eikö niillä liiku mitään korvien välissä? Toivottavasti osasit jättää omaan arvoonsa moiset rakkamaisuudet.

        Itse suutuin kerran baarissa ystäväni puolesta kun mies haukku ystävääni läskiksi ja vain sen takia kun ystäväni kohteliaasti kieltäytyi tanssista. Minä hommasin miehen poistettavaksi baarista, ulos pakkaseen moiset joutaa prkl.


      • bignose
        motattuko? kirjoitti:

        jonka olen nenästäni kuullut on kun kerran yksi mies tuli kysymään että onko nenäni joskus murtunut vai miksi se on tuollaisen muotoinen... Ja se ei edes ole murtunut :/

        Minäkin olen perinyt isän suvun isohkon nenän, joka on vähän kyömy. Olen nainen, eikä nenäni koko tai muoto ole koskaan suuremmin häirinnyt minua. En ole antanut sen häiritä, eikä se ole ollut oleellinen asia.
        Seurustellut olen useaan kertaan, eikä kukaan mies ole koskaan valittanut nenästäni mitään. Itse olen siihen hyvinkin tyytyväinen, ei ole plattanenä ainakaan ja persoonallinen, jopa kaunis.
        Onpa joskus joku mies ihastunut nimenomaan juuri nenääni itseni lisäksi.
        Minultakin on kysytty, onko nenäni joskus murtunut, kun siinä on sellainen kyömy keskellä. En loukkaantunut siitä tippaakaan.
        Eihän se mikään jättinenä ole, mutta tavallista suomalaista nenää hieman isompi ja eri mallinen.
        Myös nykyisellä miehelläni on ihana kreikkalainen kyömynenä, josta tykkään tosi paljon. Hieno profiili. Ja suomalainen on.
        Sen ymmärtää, ettei ehkä ole tyytyväinen nenäänsä, jos se on TODELLA iso, kyllä näitä suomalaisistakin löytyy.

        Tsemppiä vaan, sillä nenä ei estä suhdetta!


      • Tohtori Nykerö
        Aurinko79- kirjoitti:

        Tuollaset äijät sitten muuten jätetään täysin omaan arvoonsa, niihin päin ei kannata edes vilkaista. Rypekööt omassa erinomaisuudessaan, kyllä se joku päivä niille napsahtaa päin naamaa.

        Huomauttelemalla moisia ventovieraalle ihmiselle nää tyypit on todistaneet omaavansa äö:n, jonka suuruus on yhteneväinen heidän kengännumeronsa kanssa, joten älkää moisista piitatko. Eihän heiltä voi odottaa muunlaista käytöstä, se olis aivan liikaa vaadittu.

        Paras iskulause apinalta baarissa oli, "Sä kun oot tollanen keskivertokaunis, niin saat sä paljon munaa täältä?" Ensin tuohduin ja sitten nauroin. Kyllä noita imbesillejä riittää, äo kun ei kasva samassa suhteessa alkoholiannosten kanssa...

        Anyway, tunnen miehiä, jotka tykkää nimenomaan isonenäisistä naisista kuten Barbara ja se Sinkkuelämän päätähti mikänytolikaan nimeltään. Eikä tolla Anistonillakaan mikään mininenä ole.


      • joku tai jotain
        Helmi78 kirjoitti:

        Kyllä se on kuultu täälläkin. Ja ei edes suoraan päin naamaa, vaan niin että tää häiskä kuvitteli jotenkin etten kuule, tai huomaa, tai älyä peräti. Minä menin vain kysymään että luuletkos olevas fiksuki mies? Oli se aika nolon näköinen, näytti lähinnä siltä että haluu vajota jonneki maan rakoon. Kaveria tais nolottaa vähintään yhtä paljon. En jääny sen enempää vastauksia odottelemaan vaan kävelin ylväästi pois urpojen läheisyydestä. ;)

        Helmi78 oot aika vitun kaunis nainen


    • luuv

      Mä pidän henk.kohtasesti isommista nenistä kuin niin sanotuista "tyyppillisistä" suomalaisita nenistä..
      mut en kyl ihan kolahda sellasiin perunaneniinkään..tsemppiä sulle ap! Ja jos on rakkautta ilmassa ni ei se nessu pitäs kyl vaikuttaa mitenkä suhteeseen ^^

    • rumanokkainen nainen

      Ihme kyllä olen miehen itselleni saanut, rumasta nenästä huolimatta.
      Se on paljolti ihmisestä kiinni onko jollain iso nenä vai ei. Itse olen saanut kuulla tuntemattomilta ja tutuilta negatiivista kommenttia, toiset taas väittävät, ettei siinä ole mitään kauheeta - minä itse VIHAAN nenääni yli kaiken, ja se on tehnyt minusta epäsosiaalisen ihmisten pelkääjän :/
      Menisin nenäleikkaukseen jos olisi rahaa! (Poikaystävä ei kyllä päästäisi...)

      En tiedä oliko tää nyt mitenkään rohakiseva viesti, mutta kyllä sinut joku huolii nenineen päivineen :)

      • isonokkaakka

        ison nenäni vuoksi epäsosiaalinen ihmisten pelkääjä.. Kaupassakin ahdistaa käydä kun en halua näytellä isoa nenääni ihmisille.. Eräs tuttavani sanoi kerran, että sinulla on aika iso nenä.. Nauroin huomautukselle vaikka se satuttikin paljon..
        Olisi ihanaa herätä joku aamu normaalineäisenä. Näyttäisin niin paljon paremmalta pienessä tai edes normaalikokoisessa nenässä, sillä minulla on pieni leuka (iso nenä ei sovi)..


      • rumanokkainen nainen
        isonokkaakka kirjoitti:

        ison nenäni vuoksi epäsosiaalinen ihmisten pelkääjä.. Kaupassakin ahdistaa käydä kun en halua näytellä isoa nenääni ihmisille.. Eräs tuttavani sanoi kerran, että sinulla on aika iso nenä.. Nauroin huomautukselle vaikka se satuttikin paljon..
        Olisi ihanaa herätä joku aamu normaalineäisenä. Näyttäisin niin paljon paremmalta pienessä tai edes normaalikokoisessa nenässä, sillä minulla on pieni leuka (iso nenä ei sovi)..

        Minullekin pelkkä ihmisten ilmoilla liikkuminen on tuskaa. Tuntuu, että ihmiset tuijottavat ja virnuilevat vielä kaupan päälle. Näin talvisaikaan se tuntuu pahenevan, kun on kylmää ja nenäni muuttuu punaiseksi...Saattaa kuulostaa naurettavalta, mutta minua se ei paljon naurata!
        Minullakin on sirot kasvot muuten, joten tuo ruma epänenä ei sovi lainkaan mulle.
        Olen haaveillut (niin lapsellista kuin se onkin), että jonain aamuna vain heräisin normaalinenäisenä.


      • isonokkaakka
        rumanokkainen nainen kirjoitti:

        Minullekin pelkkä ihmisten ilmoilla liikkuminen on tuskaa. Tuntuu, että ihmiset tuijottavat ja virnuilevat vielä kaupan päälle. Näin talvisaikaan se tuntuu pahenevan, kun on kylmää ja nenäni muuttuu punaiseksi...Saattaa kuulostaa naurettavalta, mutta minua se ei paljon naurata!
        Minullakin on sirot kasvot muuten, joten tuo ruma epänenä ei sovi lainkaan mulle.
        Olen haaveillut (niin lapsellista kuin se onkin), että jonain aamuna vain heräisin normaalinenäisenä.

        Itse olen miettinyt sitä hyyyyvin paljon, mutta esteettiset leikkaukset ovat mielestäni kaikki syvältä, niin mielipiteeni asiasta keikkuvat puolesta ja vastaan.

        Eniten masentaa se, kun tämä nenä ei näyttäisi jonkun toisen naamassa isolta, mutta omassa naamassani näyttää. Uskallan jopa sanoa, että olisin hyvännäköinen ilman tätä valtavaa kärsääni.
        Olisinpa syntynyt normaalina. Tosin onhan niitä pahempiakin epämuodostumia kuin iso nenä, mutta nenä se vain sattuu olemaan keskellä naamaa. Ja näkyy siis erittäin hyvin. Ja varsinkin isonenäiset naiset eivät ole oikein suosion huipulla. Sniif mitä itsesääliä, mutta kun nenän vuoksi istuu kaiken päivää betoniseinien sisällä poissa ihmisten silmistä. Lähtiessäni esim.kauppaan, kuuntelen aina oven takana (asun kerrostalossa) onko ihmisiä rapussa ja menen vasta sitten, kun ei kuulu enää ääniä.

        Töissä olo on yhtä tuskaa, kun olen asiakaspalvelutyössä ja tuntuu, että kaikki ajattelevat ensimmäiseksi: "Onpas iso nenä tytöllä".
        Ei tee mieli tutustua ihmisiin, puhua ihmisille. Mieluiten asuisin jossain keskellä Lapin korpea kaukana ihmisasutuksesta.

        Masentaa katsoa esim. julkkiksia, joilla on ollut iso nenä ja yhtäkkiä onkin tilalla pieni suloinen nenä. Se vaikuttaa yllättävän paljon, aivan liikaa ulkonäköön. Sama nainen pienellä nenällä näyttää uskomattoman paljon paremman näköiseltä.
        Ugh. Tämä tästä tällä kertaa.


      • rumanokkainen nainen
        isonokkaakka kirjoitti:

        Itse olen miettinyt sitä hyyyyvin paljon, mutta esteettiset leikkaukset ovat mielestäni kaikki syvältä, niin mielipiteeni asiasta keikkuvat puolesta ja vastaan.

        Eniten masentaa se, kun tämä nenä ei näyttäisi jonkun toisen naamassa isolta, mutta omassa naamassani näyttää. Uskallan jopa sanoa, että olisin hyvännäköinen ilman tätä valtavaa kärsääni.
        Olisinpa syntynyt normaalina. Tosin onhan niitä pahempiakin epämuodostumia kuin iso nenä, mutta nenä se vain sattuu olemaan keskellä naamaa. Ja näkyy siis erittäin hyvin. Ja varsinkin isonenäiset naiset eivät ole oikein suosion huipulla. Sniif mitä itsesääliä, mutta kun nenän vuoksi istuu kaiken päivää betoniseinien sisällä poissa ihmisten silmistä. Lähtiessäni esim.kauppaan, kuuntelen aina oven takana (asun kerrostalossa) onko ihmisiä rapussa ja menen vasta sitten, kun ei kuulu enää ääniä.

        Töissä olo on yhtä tuskaa, kun olen asiakaspalvelutyössä ja tuntuu, että kaikki ajattelevat ensimmäiseksi: "Onpas iso nenä tytöllä".
        Ei tee mieli tutustua ihmisiin, puhua ihmisille. Mieluiten asuisin jossain keskellä Lapin korpea kaukana ihmisasutuksesta.

        Masentaa katsoa esim. julkkiksia, joilla on ollut iso nenä ja yhtäkkiä onkin tilalla pieni suloinen nenä. Se vaikuttaa yllättävän paljon, aivan liikaa ulkonäköön. Sama nainen pienellä nenällä näyttää uskomattoman paljon paremman näköiseltä.
        Ugh. Tämä tästä tällä kertaa.

        Aika hauskaa, olen sattumoisen ajatellut täysin samoin; että olisi parasta muuttaa keskelle Lapin korpea :D
        Olen kyllä ajatellut leikkausta. Toisaalta pelkään, että se epäonnistuisi (en halua mitään Hollywood-nenää kuitenkaan, sellaista mini-nirppaa, vaan ihan NORMAALIN) ja mietityttää, mitä muut ajattelisivat, siis tuttavat ja vähäiset ystävät.
        Minäkin olen ammatissa, jossa joudun päivittäin kohtaamaan ihmisiä, ja aina on mielessä, että kyllä tuokin ajattelee heti ensimmäiseksi, että miten tytöllä voi olla noin kauhea nokka...
        Aikamoiseen itsesääliin tämä tosiaan on ajanut. Olen vaan niin heeelvetin kyllästynyt ihmisten pilkallisiin katseisiin. Pitäisi vaan rohkaista mieli ja mennä leikkaukseen, hällä väliä mitä muut sanoo.


      • isonokkaakka
        rumanokkainen nainen kirjoitti:

        Aika hauskaa, olen sattumoisen ajatellut täysin samoin; että olisi parasta muuttaa keskelle Lapin korpea :D
        Olen kyllä ajatellut leikkausta. Toisaalta pelkään, että se epäonnistuisi (en halua mitään Hollywood-nenää kuitenkaan, sellaista mini-nirppaa, vaan ihan NORMAALIN) ja mietityttää, mitä muut ajattelisivat, siis tuttavat ja vähäiset ystävät.
        Minäkin olen ammatissa, jossa joudun päivittäin kohtaamaan ihmisiä, ja aina on mielessä, että kyllä tuokin ajattelee heti ensimmäiseksi, että miten tytöllä voi olla noin kauhea nokka...
        Aikamoiseen itsesääliin tämä tosiaan on ajanut. Olen vaan niin heeelvetin kyllästynyt ihmisten pilkallisiin katseisiin. Pitäisi vaan rohkaista mieli ja mennä leikkaukseen, hällä väliä mitä muut sanoo.

        aina riskinsä. Jos ne olisivat riskittömiä, niin olisin jo aikoja sitten ottanut lainan nenääni varten. Mutta luin noita muita kommentteja ja muutamassa puhuttiin, että nenä voi alkaa leikkauksen jälkeen kasvamaan. Ja tosiaan Michael-nenäkään ei sytytä. Mutta JOS leikkaus onnistuisi, niin voin vain kuvitella, miten se muuttaisi naaman paljon paljon paremmaksi. Voisipa olla vain ajattelematta koko nenää, mutta kun katsoo sitä sivuprifiilista, niin koko päivä on samontein pilalla.


    • kylma_tila

      Miten nenä voi olla suhteen este?? Se este on teidän päänne sisällä jotka sanotte, että nenä on suhteen esteenä. Jokaisella meistä on erilainen nenä ja olemme muutenkin erilaisia, pitäkää mielessä. Kohottakaa itsetuntoanne sen sijaan että nenäleikkauksista haaveilette. Niinhän sanotaan että jos yhden paikan korjaa, niin sitten tulee pakkomielle korjata muutkin "virheet" vaikkei se mikään virhe ole jos nenä on persoonallinen...:)

      Jos joku suhde OIKEASTI kaatuu juuri siihen seikkaan, että toisella on iso nenä, epäsymmetrinen naama, lyhyet jalat, isot hörökorvat tms. niin sitten kaatuu, silloin toinen osapuoli on ollut pinnallinen eikä näitä henkilöitä silloin ole tarkoitettu toisilleen. Näin saattaa käydä, ja tälläisiäkin ihmisiä on, mutta jätettäköön heidät omaan arvoonsa.

      • ..............

        Itsetuntoa on kuitenkin vaikea pitää vahvana jos tuntemattomat miehetkin kokevat asiakseen mainita naisen rumuudesta. Jotenkin harmittaa tuo persoonallisuuden ylistys kun persoonallisenkin pitää olla sopivasti persoonallinen. Perunanenä ei sovi siihen kuvioon eikä siihen sovi akne, lievä ylipaino eivätkä silmälasit. Nykyään on trendikästä olla vähän "persoonallinen" ja "erikoinen", mutta siinäkin on tietyt vaatimukset. Peruskaunis voi kulkea vaikka kalsarit jalassa, mutta ruman pitää koreilla vaatteilla jottei tulisi täysin lyödyksi.


      • kylma_tila
        .............. kirjoitti:

        Itsetuntoa on kuitenkin vaikea pitää vahvana jos tuntemattomat miehetkin kokevat asiakseen mainita naisen rumuudesta. Jotenkin harmittaa tuo persoonallisuuden ylistys kun persoonallisenkin pitää olla sopivasti persoonallinen. Perunanenä ei sovi siihen kuvioon eikä siihen sovi akne, lievä ylipaino eivätkä silmälasit. Nykyään on trendikästä olla vähän "persoonallinen" ja "erikoinen", mutta siinäkin on tietyt vaatimukset. Peruskaunis voi kulkea vaikka kalsarit jalassa, mutta ruman pitää koreilla vaatteilla jottei tulisi täysin lyödyksi.

        Oletko kuullut ettei kaikesta sanomisesta tarvitse välittää tai että aina voi sanoa takaisin? Nämä miehet jotka mainitsevat pahalla naisen ulkonäöstä ovat muutenkin kusipäitä, kannattaako niistä mieltään pahoittaa? Tiedän mistä puhun, olen itsekin tullut aikoinaan kiusatuksi ja morkatuksi ulkonäköni puolesta mutta enää en mieti sitä jos joku loukkaamistarkoituksessa solvaa minua, tiedän mikä ja kuka olen ja omat hyvät ja huonot puoleni ovat tiedossani. Kaikkia ei voi miellyttää, eikä kannata yrittäkkään.

        Ja vielä sen haluan sanoa, että rumaa naista ei olekaan. Jokainen on kaunis kunhan pitää edes sen verran itsestään huolta että on siisti ja raikas olemus sekä puhtaat ja siistit vaatteet ja hiukset. Myös sekin näkyy ulospäin, jos kulkee ympäriinsä pää maassa, anteeksiettäolenolemassa-asenteella. Eli sitä koitan sanoa että pää pystyyn. Kai teillä on suurempiakin ongelmia kuin nenän koko? Jos ei ole, niin helppoa on elämä. Ulkonäköön korkeintaan ihastutaan, sisimpään rakastutaan :)


    • suutella

      Kyllä nenä voi olla suhteen esteenä.. jos se nimittäin häiritsee itseäsi. Jos nyt ei ole ihan teineistä kysymys niin aika typerä juttu. Nokka tuulta kohti vaan ylpeänä! Idiootteja tässä maassa riittää, mutta tuskin haluaisit sellaisen kanssa ollakaan?

      • ap.

        joka laukoi tuon kommentin, oli kuule kolmekymppinen, usko tai älä.


    • kö on

      Jos pystyt käymään suihkussa rööki suussa , ettei se kastu ni sillo se on jo aika iso????

    • ludatzka

      vielä kaivinkone hymy, niin vois kuvitella että vaikutusta olisi, mutta aina löytyy joku joka ei kiinnitä huomiota persoonalliseen ulkonäköön..

    • Yks Leonardcohen

      ja laita silmät kiinni.Muistatko sen puolitutun tyypin; ok, olet kohdannut idiootin prototyypin,joten kierrä se hemmo(t) nyt tosi kaukaa!! Minun oli pakko kommentoida ja toivottaa sinut tervetulleeksi meidän isonenäisten joukkoon. Tuo bb-Suvi on todella hyvännäköinen nainen ja tuo "nenä" oli pelkkää plussaa.. Älä ny hetkeäkään mieti jotain leikkausta, ei toimi.Leikkaukset tuhoaa aina luonnollisen kauneuden.

    • .....
      • kaikennähnyt

        ei todellakaan oo paha vaan sopii tolle tytölle.


      • hyppyrinenä37

        nenä kuin tuon kuvan naisella mutta muuten olen ihan eri näköinen. Vaaleahkot hiukset ja muutenkin kokonaisuuskuva erilainen ottaen huomioon huulet,poskipäät. Mutta nenäni muoto on aika lähellä tuon naisen nenää, tosin nenäni kaartuu vähän voimakkaammin keskeltä saaden aikaan hyppyrin.
        Minua on kiusattu koko peruskoulun ajan mitäs välillä nenäni jätettiin rauhaan. Mutta muistan kokeneeni kerran kuvaamataitotunnilla nöyryytyksen kun opettaja antoi meille tehtävän leikata jokaisen kasvoprofiilin. Sellaisia mustia kasvoprofiilikuvia joita Helsingin Linnannmäellä Sirkka-niminen nainen teki vuosikymmeniä kävijöille.
        Suurin osa luokkakavereista eivät olleet kovin hyviä siinä kuten kuvaamataidossa yleensä ulvoivat nauruun tyyliin " hyi,tuota nenää on vaikeaa muotoilla,vaikee leikata nätin näköiseksi ym."
        Loukkaannuin siitä tietysti ja se syöpyi mieleeni jota olen kantanut tähän päivään asti.
        Minulla oli rumasta hyppyrinenästäni vientiä, miehiä ei puuttunut, en tarkoita sillä, että otin jokaista vastaantulevaa miestä. Päinvastoin, olen valikoiva miesten suhteen. En ulkonäön vuoksi vaan sen vuoksi, että tunnen saavani kokea molemminpuolista ihastumista jne.


    • nenään huomion,

      niin tekevät muutkin. Jos sun kasvoissa on jotain kaunista, niinkuin varmasti on, kauniit silmät tai suu,ehkä hiukset, luusto niin korosta niitä meikillä ja muulla. Nenääkin saa "pienennettyä" aurinkopuuterilla, jos tarvetta on. Monesti kasvoista jää se kaunein kohta mieleen; "olipas sillä ihanat huulet," eikä siihen vähemmän kauniiseen, jos niin voi sanoa, kiinnitä niin huomiota. Kampauksellakin on vaikutusta, usein esim. ponnari oikeassa kohtaa päätä saattaa häivyttää nenää pienemmäksi.

      • ap.

        saisi aurinkopuuterilla pienemmän näköiseksi? Olenhan mä ne kikat joskus lukenut... Oliko se niin että nenän kärkeen hieman ja sivuille, jotta saa kapeamman vaikutelman?


      • haluaa kapeammaksi,
        ap. kirjoitti:

        saisi aurinkopuuterilla pienemmän näköiseksi? Olenhan mä ne kikat joskus lukenut... Oliko se niin että nenän kärkeen hieman ja sivuille, jotta saa kapeamman vaikutelman?

        niin nenän molemmille sivuille. Ja jos lyhyemmäksi, niin nenän päähän. Ja molemmatkin voi laittaa. Häivytys vaan on tärkeää, ettei vaaleassa nenässä ole tummia reunuksia;)


    • .....
      • NAINEN2222

        ollut edes leveä. ei ole leveetä nähnytkään. näkisittepä minun kärsäni... on leveä, ja mieskin minulla on.


      • juu hey

        JA SIELTÄ SE VAALEA NAINEN NIIN KYL ON iso nenä ja jotenki sekin on tonne päässy....


    • 50Cent.

      Kysy jos sossu tai kela korvaa leikkauksen. No meillä jokasella on ristimme kannettavana. Kaipa sun sit täytyy olla vaan sinkku ja peitellä nenääsi.

    • <nenäkäs>

      Jos tuo todellakin on ainut ongelmasi, ole onnellinen, sillä asiasi ovat hyvin. Ongelmasi onkin ehkä se, ettei sinulla oikeastaan ole ongelmaa. ;)
      Minullakin on keskimääräistä (?) huomattavasti suurempi nenä, mutta silti miehet ovat kiinnostuneita ja tuntuvat helposti ihastuvan minuun. Eikä nenän koko ole esteenä seurustelullekaan. :)
      Olihan BB-Suvillakin iso nenä ja miehet kiinnostuivat siitä silti. Sanot, ettei sinun nenäsi sen isompi ole, miksi miehet siis eivät voisi sinuunkin ihastua. Unohdat koko nenähommelin nyt ja keskityt elämään, eikös juu! :)

    • Jack7--

      Ulkonako tottakai vaikuttaa siihen etta keneen haluaa tutustua mutta eivat miehetkaan pelkastaan sita ajattele.

      Sinun pitaisi ensin hyvaksya itsesi ja muistaa etta nykymiehet eivat valttamatta edes uskalla lahestya naisia, joten voisit yrittaa aloitteita enemman itse. Kemiat voivat toimia vaikka ulkonaossa olisi joku yksityiskohta pielessa. Ihmiset sita paitsi ovat kriittisempia oman ulkonakonsa suhteen kuin toisten.

      Ei iso nena sinun ongelmasi ole vaan itseluottamuksen puute. Jos mielestasi iso nenasi estaa suhteen jo nyt, mita menetettavaa sinulla on jos olisit rohkeampi ja aktiivisempi miehen hankkimisessa?

      • kaikennähnyt

        sanoi isäni kerran, et jos otat kauniin,muut vie! jos otat ruman,lapset pelkää!ota tavallinen, se ei kattele muiden perään ja on mukava,koska ei luule ittestään liikoja.


    • xxxxx

      Että sitä Suvia kauniimpaa kisua ei niissä pippaloissa ole nähty. Ei näyttänyt tuota puolituttua miestä sinunkaan "iso" nenäsi haittaavan. Kuulostat lähinnä ehkä 12-vuotiaalta teinitytöltä aivan alyttömine ongelminesi. Ihmiset jotka puutteistaan huolimatta, joita ihan kaikilla ihmisillä on aivan yllin kyllin, osaavat nauttia elämästään ovat kaikkein onnellisimpia. Kertakaikkiaan aivan mitätön ja merkityksetön juttu.

      • kaikennähnyt

        tota mäkin tarkoitin äske,mut en osannu sanoo.


      • isonenäinen nainen
        kaikennähnyt kirjoitti:

        tota mäkin tarkoitin äske,mut en osannu sanoo.

        Minulla on omasta mielestäni iso nenä, siis oikeasti. Mutta onneksi jollakin ihmeellisellä tavalla olen päässyt asian kanssa sinuksi aikuisena. Meikkaan kauniit silmäni esille, sekä punaan pusuhuuleni kunnolla... ja vautsi, kukaan ei huomioi nenääni. Minulla on aina hyvä ryhti, eli kannan nenäni ylpeänä. Pari kertaa joku humalainen ääliö on sanonut jotain nenästäni, mutta 99% olen saanut ulkonäöstäni ja kivasta luonteestani kehuja. Eli korosta rohkeasti niitä hyviä puolia, meistä kaikista löytyy niitä...

        Ja muuten tarkkailepa joutessasi oikein pieninenäisiä ihmisiä, eikö näytäkin, ettei heissä ole särmää eikä "munaa".

        Persoonallisuus on hyvä juttu, erotut joukosta!


      • lani
        kaikennähnyt kirjoitti:

        tota mäkin tarkoitin äske,mut en osannu sanoo.

        Minusta bb-Suvilla on aivan mielettömän kaunis nenä! Käy Suville todella hyvin:) En vihaa mitään niin paljon kuin sitä perussuomalaista leveää tynkänokkaa:P

        Itsellänikin oli kauhea kompleksi teininä nenän koosta, mutta nyt aikuisena en vaihtaisi sitä mihinkään. Minulla myös on keskiverto suomalaista (mikä hitto se keskiverto edes muka on?) nenää suurempi, pitkä ja suora nenä. Nuorempana sain kuulla juuri näiltä keskenkasvusilta teinipojalta kommenttia nenäni koosta ja joku tollo meni jopa sanomaan "sä oisit tosi hyvännäkönen jos sulla ois erillainen nenä", ja huom. sanoja oli poika, jolla oli todellinen lyttynokka:D Ei haittaa nykyään pätkän vertaa ja jos joku tulee urputtamaan niin katsokoon itse peiliin.

        Todella kaunisnenäisiä julkkiksia ainakin omasta mielestäni ovat mm. Laura Pausini ja jo edellä mainitut Giselle ja Gillian.


      • on-
        lani kirjoitti:

        Minusta bb-Suvilla on aivan mielettömän kaunis nenä! Käy Suville todella hyvin:) En vihaa mitään niin paljon kuin sitä perussuomalaista leveää tynkänokkaa:P

        Itsellänikin oli kauhea kompleksi teininä nenän koosta, mutta nyt aikuisena en vaihtaisi sitä mihinkään. Minulla myös on keskiverto suomalaista (mikä hitto se keskiverto edes muka on?) nenää suurempi, pitkä ja suora nenä. Nuorempana sain kuulla juuri näiltä keskenkasvusilta teinipojalta kommenttia nenäni koosta ja joku tollo meni jopa sanomaan "sä oisit tosi hyvännäkönen jos sulla ois erillainen nenä", ja huom. sanoja oli poika, jolla oli todellinen lyttynokka:D Ei haittaa nykyään pätkän vertaa ja jos joku tulee urputtamaan niin katsokoon itse peiliin.

        Todella kaunisnenäisiä julkkiksia ainakin omasta mielestäni ovat mm. Laura Pausini ja jo edellä mainitut Giselle ja Gillian.

        muuten jotenkin söpö nenä. Sopii tosi hyvin sen ulkonäköön.


    • jooooooooooops

      Miehillä se ehkä tarkoittaa isoa.... varmaan samaa naisilla

      • vänkyrä-nainen

        miehen elimen koko ollutkaan verrattavissa miehen jalan kokoon? :D


    • Muijaton

      Hei,

      tämä ehkä ei liity nenäasiaan, mutta on niin sanotusti jotakuinkin vastaavaa luokkaa kuitenkin. Eli en saa koulutustani, kokemustani ja osaamistani vastaavaa palkallista työtä, kun ei oo muijaa, vaikka olisi minkälaiset ansioluettelot tahansa.

      • ........

        Kysyivätkö todella työnantajat onko sulla muija? Kysymys semmoisesta kyllä asiatonta. En kyllä usko. Kyllä työnantaja ottaa mielellään pätevin, joka sattuu olemaan muijaton kuin naimisissa oleva epäpätevä.


      • Nimetön
        ........ kirjoitti:

        Kysyivätkö todella työnantajat onko sulla muija? Kysymys semmoisesta kyllä asiatonta. En kyllä usko. Kyllä työnantaja ottaa mielellään pätevin, joka sattuu olemaan muijaton kuin naimisissa oleva epäpätevä.

        Tuo vain tarkoittaa sitä, että parin löytänyttä suositaan, mikä on kaikkein tärkeintä ihmisten maailmassa. Sitten vasta tulee muut asiat.


      • työtön :(
        Nimetön kirjoitti:

        Tuo vain tarkoittaa sitä, että parin löytänyttä suositaan, mikä on kaikkein tärkeintä ihmisten maailmassa. Sitten vasta tulee muut asiat.

        Sain rukkaset, koska muijan mielestä työttömän kanssa ei kannata perustaa perhe


    • *atsiiuhh*

      silmät ovat kauniit naisella,mutta suuri kolvi taas ei sykähdytä minua.

      • näppylät""

        suuren nenän saa anteeksi jos on suuret rinnat


      • Willy.

        Olen mies, ja mulla on iso nenä, mutta en ole ajatellut sitä vuosiin. Joskus penskana siitä sai kuulla, ja joskus aikuisiälläkin, mutta oon siitä mielummin ylpeä kun häpeän sitä. Itsekin teininä ajattelin nenäleikkausta. Ja olen kuullut nenästäni myös kehuja.


      • nenäsi
        Willy. kirjoitti:

        Olen mies, ja mulla on iso nenä, mutta en ole ajatellut sitä vuosiin. Joskus penskana siitä sai kuulla, ja joskus aikuisiälläkin, mutta oon siitä mielummin ylpeä kun häpeän sitä. Itsekin teininä ajattelin nenäleikkausta. Ja olen kuullut nenästäni myös kehuja.

        on kyömymäinen, yhtä komia kuten intiaaneilla, niin kyllä tykkään =)


    • ongelmat...

      onhan bb-suvin nenä iso johon kiinnitti huomiota, mutta se on sen hetken. ne on oikeesti aika pieniä juttuja verrattuna siihen mitä OIKEESTI vois olla. KAIKILLA on ulkonäössä vikoja, tai jotain johon ei ole tyytyväinen. luojan kiitos kukaan ei olekaan täydellinen.

      • kokonaisuudesta on tosi tärkeä. Minä en kiinnittänyt alussa suvin nenään mitään huomiota, koska suvi tuli taloon tosi leveä hymy kasvoilla ja oli avoin ja iloinen. Todellakin näytti siltä ettei haittaa yhtään millasen nenän omistaa. Ja niin sen pitää ollakin. Suvilla voi olla isompi nenä kuin monella muulla, mutta suvista tekee viehättävän juuri se avoin ja iloinen persoona.


    • S-84

      Heippa :)

      Mielestäni kuulostaa nyt siltä, että teet nenästäsi itsellesi suuremman ongelman mitä se todellisuudessa onkaan. BB-Suvin nenä on ehkä näyttävä, mutta eipä varmasti ole miesseurasta pulaa, vai mitä luulet?

      Se mitä ajattelet itsestäsi heijastuu siihen mitä muut ajattelevat sinusta!

      Nyt siis lähimpään laadukasta kosmetiikkaa myyvään kauppaan ja pyytämään neuvoja miten nenää saisi optisin harhautuksin vähän pienemmäksi. Sitä kautta saat itsevarmuutta ja voit unohtaa nenäsi! =)

    • Kaunis isonenäinen nainen

      Minäkin olen saanut koko ikäni kuulla nenäni koosta. Kouluaikoina rakkaat luokkatoverini huusivat luokan toiselta puolelta, käännyttyäni heihin päin, tekeväni heistä reikäjuustoa tökkiessäni suurella nenälläni heitä kohti. Silloin tietenkin kärsin syvästi tuosta ja kaikista muista heidän solvauksistaan. Suunnittelin jopa meneväni nenäleikkaukseen täyttäessäni 18 vuotta. Mutta kuinka ollakaan.. Löytäessäni rippileirillä itselleni koulun suosituimpiin kuuluvan poikaystävän alkoivat luokkani kiusaaja pojatkin kiinnostua minusta. Arvannette kai olinko minä kiinnostunut heistä. Se ripari ihastus kyllä loppui aikanaan, mutta riitti tarpeeksi kohottamaan itsetuntoani.

      Nykyään olen naimisissa ja käyn hyvin harvoin ulkona juhlimassa, joten vieraiden kommentteja kuulee harvoin. Pikkujouluissa tietenkin oli pakko käydä ja iloisella olemuksella varustettuna sain kuulla monien(5) miesten suusta olevani maailman kaunein nainen sekä lisäksi muita kehuja. Toki joskus saan kuulla ikäviäkin kommentteja ulkonäöstäni torjuttuani jonkun liian lähelle tunkevan, mutta sellaiset on helppo sivuttaa huumorilla. Eikä kaikkia ihmisiä aina voi miellyttää.
      Joten ei muuta kuin selkä suoraksi, hymyä huulille ja positiivinen asenne elämään, niin eiköhän jokaiselle löydy sopiva kumppani vierelle kulkemaan.

    • teppoli 2

      tiedän monta isonenäistä jotka ovat naimisissa.
      Olet ilmeisen nuori kun annat tollaisten vaikuttaa.
      Tuttavani on todella kaunis nainen ja sillekkin yksi mies sanoi baaissa, että se on ruma kun mikä.
      Unohda tollaset kommentit ja kyllä se ooikea sinulle vielä löytyy.

    • Yks ihailija

      naiset on hyvän näköisiä ja seksikkäitä.Älä tyttö murehdi turhaan.

      • on kaikkein

        kauhein.

        Ei kaunista ketään!


      • Klups!
        on kaikkein kirjoitti:

        kauhein.

        Ei kaunista ketään!

        Minä tiedän naisen, jonka nenä on kuin satukirjojen noita-akalla, eli sellainen isohko, todella käyrä ja kapea.

        Nenä tekee tästä naisesta suorastaan pelottavan näköisen.
        Naisellisuus kaukana!


    • telstars

      ei mikään nenä estä rakastumasta sinuun .olet suloinen ja kaunis niin sisäisesti kuin ulkoisesti joten ole ylpeä itsestäsi.nyky maailmassa luodaan kauneus ihanteita joilla annetaan kuva jollainen meidän tulisi olla mutta .jolla ei todelisuuden kanssa ole mitään tekemistä.uskon olevan onnelinen joka saa sinun kanssa olla ja tuntea sinun todelisen minäsi joten rakasta itseäsi ja nenääsi

    • menonainen

      Tulee nyt samansisältöinen viesti kahteen kertaan, mutta oikeesti joskus leikkauksen jälkeen ihmiselle kasvaa arpikudosta, joka johtaa leikkauskierteeseen.... Ole tyytyväinen itseesi kokonaisuutena, äläkä nenääsi häpeä. Hanki harrastuksia, ellei sulla ole. Ihmisillä on joskus käärmeenkieli ja sellasesta ei pidä välittää.Tsemppiä elämään!

    • Suvillakin

      Suvilla ehdottomasti ISO nenä. Kyllä itseäni häiritsisi, mikäli naisellani olisi ISO kolvi, eli nenä.

      Ei sellaisia naisia katso "sillä" silmällä.
      Moni ottaa autolainan, miksi sinä et voisi ottaa nenälainaa?
      Itsetuntosi joka tapauksessa ei korjaannu ennen nenäsi korjausta.

      Nauti siis elämästä uuden, sopusuhtaisen nenän kanssa!

    • jokaisessa on monta puolta

      mullakin on kyllä iso nenä,mutta toisaalta on mulla isot rinnat ja luut muutenkin sekä lyhyet jalat,tai leveet olkapäät...ja kauniit silmät,ryppyinen maha neljän synnytyksen jälkeen-valehteleva mies,mutta uskollinen,vähän juoppo.mutta fiksut lapset ja kaikki me rakastetaan toisiamme!-joten aivan sama mitä joku ajattelee mun nenästä-mua rakastetaan kuitenkin.

    • Pinoccio.

      Saa kun työntää nenäänsä joka paikkaan.

    • Nenäkäs69

      Jos tyyppi iskee tyylillä, että panettelee kohteensa ulkonäköä, niin hän on
      a) todella tyhmä ja/tai
      b) omaa säälittävän huonon pelisilmän
      c) hakemassa naista, jonka tärkein ominaisuus on ulkonäkö

      Mitä bb-Suviin tulee, niin nenänsä kanssa tai ilman hän on viehättävä nainen! Mikään yksittäinen seikka ei ulkonäöstä tee vielä hyvää tai huonoa, vaan kokonaisuus.
      Ja kaikkein eniten ulkonäköön ja viehättävyyteen vaikuttava seikka on muuten ITSETUNTO. Jos sinusta paistaa kilsan päähän nenäkompleksi, kiinnität eniten sen vuoksi huomiota.
      Iloinen, hymyilevä ja itseensä tyytyväisen oloinen ihminen on seksikäs. Seksikkyyshän kuitenkin on puoleensavetävämpi ominaisuus, kuin pintapuolinen kauneus.
      Jos joku sanoo, että ulkonäkö on ratkaiseva, niin unohda koko mäntti samantien.

    • jaguar

      Tykkään kovasti kookkaasta nenästä naisella. Se korostaa piirteitä. Pieni ja nykerö nenä on ruma ja suomalainen nenäihanne muistuttaa enempi eskimotyyppiä korkeine poskipäineen. Euroopassa nenän keskikoko on suomalaista huomattavasti isompi. Älä ole typerä ja leikkauta nenääsi.

      Jaguar-mies

    • miten isoja neniä naisilla

      on eri maissa. Suomalaisilla on pienempi nenä kuin eurooppalaisilla. Esim. saksalaisilla naisilla melkein poikkeuksetta on isompi nenä kuin suomalaisilla. Mulla on suomalainen normaali nenä ja multa ihmetellään täällä: Miten sulla on noin pieni nenä? Ja ilmeestä voi nähdä, että nenäni ei heidän mielestään ole nätti. Enkä ole harkinnut isonnusta...

    • perunanenä.

      On tehty elokuva jostain hoitajasta joka tulee yksinhuoltaja isän 2-3 lasta hoitamaan niin sillä on samanlainen nenä kuin minulla vaikka todellisuudessa sen nenä ei ole sellainen. Olen koko ikäni saanut kuulla nenästäni. Ylä-asteella minun synttärit nuistettiin aina. Lahjaksi sain kavereiltani perunan. En enään sen ikäisenä voinut näyttää kenellekkään kuinka se loukkasi minua. Kyllä miehiä sain ettei ongelmaa ollut sillä saralla mutta muuten minun nenästäni huomautellaan. Olisikin vain kyse siitä että nenä on kauhea mutta kun koko naama on kauhean näköinen. Aina ihan punainen ja näppyjäkin ilmestyy välillä enkä saa punaisuutta naamastani pois. Mieheni ystävätkin mainitsevat naamastani joten ei ole kovin mukavaa vieraita vastaanottaa. Mieheni joskus mainitsee kun tv:tä katsotaan että kato kun tuolla on iso nenä ja se loukkaa aina myös minua. Pelkään vain milloin lapseni rupeavat siitä sanomaan minulle kun tiedän senkin päivän vielä koittavan. Kouluaikana olin paljon poissa koulusta juuri haukkumisen takia ja kuolema olisi ollut helpompi ratkaisu. Olen sitä mieltä että ne jotka toisia haukkuu ulkonäön takia voisivat katsoa ensin itseään peilistä oikein tarkkaa. Ei kukaan meistä ole täydellinen. Asioitten kanssa on vain elettävä. En halua pahemmin liikkua missään kun saan vältellä ihmisiä nenäni takia ja naamani takia muutenkin. Mieheni kanssa en oikein halua mennä minnekään kun ihmiset katsovat kun on miehellä niin ruma akka. Olen itse tietoinen omasta ulkonäöstäni joten siksi on tyhmää kun joku kehtaa siitä vielä mainita. En voi sille mitää minkä näköinen olen eikä ole rahaa leikkaukseen kun saisi leikata koko ihmistä joka puolelta. Jos joku mainitsee toisen ulkonäöstä vielä jotain niin kannattaa sanoa että katsoppas itseäsi peiliin ennen kuin puhut mitään. Hyvää jatkoa kaikille jolla on samanlainen kohtalo.

    • ^z-mies

      Olen huomannut, että olen alkanut aina seurustelemaan (kauniiden) naisten kanssa joilla on komean kokoinen nenä.

      Jännä juttu. Johntuukohan siitä, että itselläni on pienikokoinen nenä mieheksi? :)

    • myös isonenä

      mutta olenkin mies ja naiset tykkää..

      Auttauisko siihen lihominen niin tulis pulleutta poskille eikä enää näytä niin isolle?

    • ukkomies 30v

      Barbara Straisand on kaunis. En tajua miten joku voi pitää itseään rumana ison nenän perusteella.

    • sisimpään

      rakastutaan

    • nenäkäs porkkanapää

      Jaa-a. Nuorempana asia vaivasi minuakin,meidän suvussa tämä "iso" nenäisyys kulkee. Sain teininä amis-aikoina haukkuja parilta pojalta,sain kuulla olevani 40vuotiaan näköinen nenäni takia,haukkuivat nenäapinaksi. Yläasteella muistan myös kaverini sanoneen minua nenäkkääksi porkkanapääksi(edellis-iltana värjätty hiukset punaiseksi)..Tuollaiset satuttaa eikä niitä unohda koskaan. Lisäksi kerran kuulin kaverini puhuvan minusta "pitäisiköhän vetää tuota nenästä"..

      Minulla on ollut monia poikakavereita,nyt olen avoliitossa ja on lapsiakin. Nenä ei ole este,olen kuullut kehujakin klyyvaristani!

      En enää edes muista/huomaa isoa nenääni. Älä sinäkään anna nenäsi häiritä vaan elä elämääsi!!

    • HAHAHAHAhahahaa!!!

      TÖRKEÄN KOKOINEN!

      • SUN suku...

        kalleutesi pienuus? Törkeän pieni nappula, nyppäse poijes ja heitä roskiin!!!!


    • martsuh

      Ei ison nenän pitäis haitata niin paljon...mulla on itsellänikin aika iso nenä ja totta puhuen se kyllä rasittaa mut yritän tottua siihen :) ja onhan esim. huippumalli Gisele Bundchenillä aika isokokoinen nenä ja silti hän näyttää todella upealta!

    • minullakin

      En ollut edes kiinnittänyt mitään huomiota nenääni ennen kuin minua yläasteella siitä ystävällisesti huomautettiin huutelemalla jotain kommentteja perään. Tämä tapahtui vain muutaman kerran, mutta siitäpäs sainkin sitten riesakseni vuosien nenäkompleksin joka ei ole täysin vieläkään hävinnyt. Nenäni on kieltämättä iso, mutta se on tosiasia jota ei mielestäni kenenkään tarvitsisi nähdä asiakseen huomautella. Nenäleikkaustakin mietin aina silloin tällöin, mutta kaikkein eniten olen panostanut itsetunnon kohottamiseen ja muiden puolien korostamiseen, ja ehkä senkin takia nenä ei koskaan ole ollut esteenä miesten kanssa. Olen kaikin puolin itseeni muuten tyytyväinen, ja uskon että se näkyy ulospäin. Kun tässä erään kerran heitin poikaystävälle ajatuksen leikkaukseen menemisestä, hän sanoi etten saa missään nimessä leikkauttaa nenääni ja että se on juuri hyvä sillä "se haistaa paremmin kaikki (poikaystävän) konnuudet". :)

    • klassiks

      nenä on persoonallinen.on se iso tai pieni ei vaikutusta .jos todella pitää toisesta on paska haile onko se nenä vaikka otsassa:)

    • nokakkain.

      -han sen vain voi todeta. itse olen isonokkainen mies. Nenäni on varsinainen tuulenhalkoja ja kasvojeni koriste. Se tuo mielestäni kasvoihini ryhtiä ja komeutta, en ikinä menisi leikkelemään sitä. Harrastan moottoripyöräilyä ja muita vautilajeja, joten kunnon tuulenhalkojalle on ihan todellinen tilauskin.
      Nokka pystyyn. Mikä tahansa persoonallinen piirre on kaunis. Joka muuta väittää on tyhmä. Ja tyhmyyskin on persoonallinen piirre...

      • Älkää naurattako!!!!!!!

        Minun on ihan pakko lopettaa lukeminen, kun jotkut kirjoitukset saavat nauramaan niin, että posket on märkänä, kun vesi valuu silmistä,
        Ei tarkoita kuitenkaan,että en ymmärrä asian vakavuutta.
        Otetaan huumorilla asia jolle ei voi mitään, niinhän.


    • on iso..

      nenä. Olen 45 vuotias ja olin 30 vuoden paremmalla puolella ennenkuin aloin hyväksymään asian. Voisi sanoa että on luokkaa BB-Suvi =) Jos kasvojeni luusto olisi isohko asia ei olisi niin pinnalla kuten naamassani nyt on, minulla on muutoin pienet kasvot ja olen miltei leuaton. Kokonaisuus tekee paljon.

      Ensimmäinen ajatus on kun näki esim. BB Suvin on, että aikas suuri klyyvari mutta se "haitta" poistuu todellakin hyvin nopeasti ja ihminen tuleekin sen myötä persoonallisen näköiseksi.

      Minullekin tuntemattomat joskus sanovat nenästäni mutta ensi säikähdyksen mentyä ohitse kertovat että se ikään kuin kuuluu kasvoihini.

      Vuosia mietin joka päivä leikkausta, kaikki asiat tuntui kiertävän sen ympärillä mutta se oli silloin, nyt olen asian kanssa sinut.

      Miehiä tämä ei ole estänyt saamasta, vaikka yleensä miesystäviltäni on ensi alkuun kommenttia tullut. Ei muuta kuin nokka pystyyn :)

      Harkitse vielä kerran. Ymmärrän kuitenkin myös sen jos leikkaukseen päädyt, plastiikkakirurgi osaa kertoa sinulle kasvojen mittasuhteista sopivuudessa nenään jne ellet itse ole vielä niin "asiantuntija". Tsemppiä!

    • vaan!

      Oon samaa mieltä kuin jokunen muukin: riippuu ihan itsestä, miten erityispiirteensä kantaa. Älä anna muiden tehdä nenustasi sinulle ongelmaa. Hyväksy itsesi ja selkä suoraksi; itsevarmuus kumoaa aika monta "ongelmaa", ja tuo moninkerroin viehätysvoimaa.
      Itse olen reilusti! ylipainoinen, mutta ei se flirttiä. Vakituinen poikaystävä se estää, etten anna flirtin mennä pidemmälle. Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn. ja mun tapauksessa puuttuvan ihannevartalon... xD

    • Ota rennommin

      Mene ulos vain nenäsi kanssa, anna sen tuulta halkoa, ei se vastuksena ole. Haistatko sillä myös hyvin? Makuaistiinhan se haju kylläkin perustuu, mut silti; voihan isosta nenästä jotain hyötyäkin olla. Kannattaisiko juoksukilpailuihin osallistua, nenä tulis ainakin ekana maaliin??

    • se kuuluu sinuun

      Lopeta jo tuo "ison" nenäsi vuoksi nyyhkiminen,ja että se olisi esteenä miesten rakastumiseen sinuun. Ei pitäne paikkansa. Jokaisella meistä ihmisistä on jokin kohta ruumissamme olevinaan esteenä johonkin, vaikkei sitä edes muut huomaisikaan kuin itse. Ennen kaikkea älä missään nimessä ota näitä tämän palstan kielteisiä kommentteja huomioon, jotkut ihmiset ovat nimittäin sellaisia, että he nauttivat kun saavat nyt kiusata sinua tuosta nenästäsi, kun toit sen täällä esiin tuolla tyylillä. Kiksejä saavat, ja itsellään heillä saattaa olla aivan todellisia esteitä, ettei kukaan heistä ole oikeasti kiinnostunut rakkauden rintamailla ns. omien asioidensa sotkeneita, katkeroituneita ihmisraunioita, joista kukaan järki-ihminen ei ole kiinnostunut. Nenäsi on varmaan ihan sun persoonallisuuteen kuuluva, ja ole siitä ylpeä, ei muuta kuin nokkaa pystyyn vaan. Muista, että me kaikki olemme vain ihmisiä, ja kahta samanlaista ei ole, eikä tule; täydellinen ei ole kukaan meistä; ei ulkoisesti, eikä sisäisesti.

    • kaminskolowo

      Kuneus on katsojan silmissä näkisitpä minun nenäni hih

    • katsojan silmissä!

      Mulla on iso pyöreä ja leveä nenä mistä minua on paljon kiusattu, kutsumanimeksenikin "vakiintui" haukkumanimi. :/ Minulla on myös PALJON finnejä! Nykyinen mieheni on ensisilmäyksestä lähtien pitänyt minua kauniina ja olemme olleet 10v yhdessä. Ei kaikkia haittaa nuo jotkut ulkonäköjutut, esim. ei minua haittaa tippaakaan ne jutut mistä joitakin kavereistani on kiusattu: yhdellä muka lyhyt kaula, pari on aika pulleita, joku on lyhyt ja joku toinen pitkä. En edes huomaa noita juttuja mutta tiedän että jotkut heitä noista haukkuvat. Mukavia ihmisiä kaikki ja se on tärkeämpää.

      Joskus iskee kompleksit ja kyselen mieheltäni miksi hän minusta tykkää ja syyksi hän kertoo sen että minä olen MINÄ enkä kukaan muu. :)

    • tipuliinukka

      Tiedän tuon tunteen. En kuitenkaan usko, että nenäsi on NIIN ISO, että suhdetta haittaisi. Minullakin on vähän kookkampi nenä ja se vielä on ruma(ei ole pelkkä oma mielipide), mutta silti olen ollut ja edelleen olen suhteessa.
      Luonteesi ratkaisee kuitenkin! Ellet sitten halua juuri tuota miestä joka nenästäsi kommentoi?! Haistata sille pitkät ja etsi mies joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Niin minäkin tein. ;)

    • Myöskin tavallista isompi n...

      Se ei vain ole välttis kaikein mieleen, kun taas toiset pitävät siitä aidosti. Se toimii mulla ainakin pelkästään söpöyden ja suloisuuden korostajana. Se on vielä huom pikkasen pyöreähkä (aivan kuin jollain söpöllä otuksella :) Niin olen mies vieläpä... Kait ne saa semmosen halinalle kuvan musta. Olen monta kertaa kuullut sivukorvalla kuullut kauempaa, et "kato miten sulonen jätkä", älyttömän söpö( Olen itse 23-vuotias). Tytöt/naiset 16-100-vuotiaat. Ja jopa karismaattisen/persoonallisen komeaksi ovat haukkuneet:D Ja tiedän, et ne on ollu aitoja kehuja, kun ne on edenneet pitemmällekkin. Joskus ihan hämmästyy itekkin, kun semmoset missitason naiset tulevat juttelemaan, tai kutsuvat istumaan viereensä. Olen kait vaan niin symppistyyppi, kun mulla punottaa posketkin aina kuin olisin muka ujo. Semnmonen 172 pitkä jässikkä (harteikas ja leviä selkänen). JA vaikka en mitään vakavaa ole itse halunnut, kun eivät sitten ole olleet kunnolla mun tyyppiä, mihin voisin rakastua... Tai nop on joitakin, mut ne on jo menneitä suurinosa. Niin ja hyvin moni kuvankaunis nainen on vieläpä nimenomaan suudellut mun "kirsua", kuin se oli jokin pakkomielle niille. En ole itse sitä koskaan pyytänyt edes... Älä huoli, kaikki vain eiovät ole kaikkien makuun siinä vakavassa mielessä välttis, ei kaikki naiset muakaan miellytä, ja tuskin suakaan kaikki miehet? Jatkat vaan etsimistä, mut älä hyppää liian hepposin perustein sänkyyn kummiskaan... ;) Vaikk mikäs mä olen sitä kieltämään., kun olen itsekkkin semmonen huuhentaali, mut en välttis hae heti mitn. vakavaa suhdetta. Se tulee sit kyl vastaan, ja on varmaan montakin kertaa saattanut mennä ihan vierestä. Sitä ei ole vain välttis tajunnu, kun on aina niin perkeleen humalassa. Sulla tuskin on sitä ongelmaa kumminkaan, kun nainen olet...:D Jatkat vaan etsimistä, kyllä se viel sieltä tulee kuule se just oikea sulle. Onnea etsinnälle!

    • ei todellakaan

      Omat kokemukseni vuosien varrelta on, että jos ns normaalii isonpi nenä, nii sen parempi niissä hommissa.

      • fotoo

        kolvistas (heh heh..)


    • eikä. :D

      BB-Suvin nenää en edes huomannut. Jos sinun nenäsi ei sitä isompi ole niin siinä ei ole mitään vikaa. En tajua miten miehet voivat olla niin töykeitä että huomauttelevat noin mitättömistä asioista. Sanot vaan sitte takas vaikka että "no eipä oo sinunkaan nenässäs paljon kehumista." :]

      • kevät..

        ja k.. takatalvi. Nenän tehtävä on poistaa värekarvojen avulla nenään kertynyttä eritettä. Samoin se suojaa hengitystä kylmältä.
        Myös "vierasesine" nenässä (lapsella) tai aikuisella jotain (kärpänen) on nenä sitä varten, että se alkaa toimia ja ulostaa sen vieraan esineen joka ei sinne kuulu!

        Nenän ja muidenkin kehon osien koolla ei ole mitään merkitystä ihmissuhteissa!!!!!

        Tärkeintä on mitä löytyy korvien välistä. Onko siellä syvällisyyttä, kunnioitusta yms.


    • Jani67868678

      Kirjoitin viestin mutta jostain syysta se havisi vaikka oli ihan asiallinen.

      Ei sinun kannata pahemmin nenaleikkauksen hinnoista murehtia. Kulutuslainaa saa helposti ja 6000€ lainan lyhentaminen maksaa n. 100€ per kk. Varmaan sen arvoista jos se hairitsee sinua paljon.

      Tutustu kuitenkin kunnolla aiheeseen jos paatat menna. Tumpelon kirurgin takia voi joutua karsimaan huonosta lopputuloksesta koko ikansa.

    • ..ole liian iso..

      ...nenä, mitä sä oikein höpiset? =DDD

    • ei haittaa

      Ei nenän koko haittaa, koska sillehän ei voi mitään, mutta lihavuus haittaa ja sillehän voi vaikka mitä.
      Läskit kuriin!

      • VITUNPARAS20VÄLYKKÖ

        VITTUN ÄLIÖ HULLU NENÄ ON JUST IHMISEN TÄRKEIN PIIRRE JOS EI SE OLE SILEÄ JA PITKÄ NIIN EI OLE KAUNIS


    • nenukistasi

      Ei, ei ja vielä kerran ei. Ulkonäköön ihastutaan, mutta sisimpään rakastutaan, joten yritä elää paremmalla itsetunnolla, camoon ny ei NENÄ ole ihmisen sielu vaan jokin sellainen joka löytyy jokaiselta meiltä, mutta harva osaa sitä ( sydäntä) käyttää oikein, kuuntele sydäntäsi...

      Jos itse kiinnität noin suurtä huomiota tavallista isompaan nenään, niin ihmisetkin alkavat kiinnittää siihen entistä suurta huomiota.

      Et varmaan ihmiselle puhuessa katso heti toiselle ilmestyneeseen finniin (hui kamala finninaama toikin) ja tuijota sitä tuntikaupalla, vaan huomaat "löydön" ja jatkat puhumista entiseen tapaasi, enää suurta huomiota kiinnittämättä kyseiseen finniin. Sama koskee sinun "suurta" nenääsi.

      Minusta tuntuu, että teet suuremman jutun kuin se oikeasti on...relaa vähän ja mieti kuinka maailmassa on muitakin suurempia huolia kuin kyseinen "iso" nenäsi.

    • ValoPalaa

      HEJ* VAIKKEN NÄE SINUA, NIIN TIEDÄN, ETTEI MIKÄÄN ULKOINEN TEKIJÄ ESTÄ SINUA SAAMASTA RAKKAUTTA JA KUMPPANIA!
      KUN AIKASI ON KOHDATA "SE OIKEA", NIIN, SE TAPAHTUU! ÄLÄ VÄHEKSY ITSEÄSI. KAIKESTA TORJUNNASTA HUOLIMATTA, OLE YLPEÄ JA ILOISEN LUONNOLLINEN ITSESTÄSI. VAKKA KANTENSA VALITSEE. KYLLÄ MEILLE KAIKILLE ON SE VASTAKAPPALE TÄÄLLÄ. ONHAN "ISONENÄISIÄ" MIEHIÄKIN!! USKO ITSEESI, NIIN ANNAT PAREMMAT MAHDOLLISUUDET ONNISTUMISELLE!! MIETI TARJA HALOSTA, MIHIN HÄN OLISI PÄÄSSYT, JOSSEI OLISI USKONUT ITSESTÄÄN, ETTÄ ONNISTUU JA KELPAA. ÄLÄ KUUNTELE PIKKUSIELUISTEN IHMISTEN PUHEITA ULKONÄÖSTÄSI!! OLET ENEMMÄN ARVOINEN, NÄYTÄ SE! VOI HYVIN**

    • szaxxy

      eiköhän se ole vastapuolen itsetunnosta kiinni. ei nenästä. vaikutat fiksulta, jos eka kommentti liittyy ulkonäköön, niin ei taida sinun mielipiteet kiinnostaa vaan seuralainen jota voi kavereillekin näyttää. eli heivaa mäkeen se ukko ja etsi semmonen kenen kanssa juttu luistaa.

    • joka luulee itsestään

      liikoja ja kokee persoonalliset piirteet naisen ulkonäössä neuroottisen häiritsevinä.
      Itse olen mies ja sanoisin, että bb-Suvin nenä ei koskaan kiinnittänyt huomiotani, eikä nenän koolla muutenkaan ole väliä.

      • VITUNPARAS20VÄLYKKÖ

        HOMO NENÄN OHUDELLA ON VÄLII GAY


    • vitunparas20välykkö

      jaaha riippuu siit onko se ohut ja sielä kaunis nenä vai litteä kiinalainen

    • Kuuntele!!!!!!!!!!!!

      http://www.google.fi/imgres?q=pitkä nenä&um=1&hl=fi&sa=N&biw=1024&bih=677&tbm=isch&tbnid=HNuJgfpxxX6rVM:&imgrefurl=http://keskustelu.suomi24.fi/node/5270970&docid=tRkccCHe5shvfM&imgurl=http://www.chinadaily.com.cn/entertainment/2006-07/24/xin_1507032416223432793750.jpg&w=250&h=358&ei=x_DMTrDrNIna4QSTkrks&zoom=1&iact=rc&dur=714&sig=109566344260769306415&page=1&tbnh=147&tbnw=103&start=0&ndsp=17&ved=1t:429,r:6,s:0&tx=60&ty=67 katso nyt tänkin nenä on pitkä mut se just tekee hänestä näin ihanan kauniin ja seksikkään

    • tuulenhalkoja

      Iso nenä ei haittaa yhtää jos kroppa kuosissa. Läskit on isompi ongelma saada miestä ja läskitkin saa miehiä. On myös miehiä jonka mielestä iso nenä on kiihottava.

      • Kuuntele!! o nimi

        tuulenhalkoja liian läskil on väliä mut jos ei ole paljon läskiä ja on kaunis nii saa helposti miehen Esim nainen joka on laiha mutta se on ruma eli mun mielest tollanen pottunokka jolla on vihreet silmät niin se saa huonommin miehen kun tollanen vähän läski eli 50kg-60kg joka on kaunis eli mun mielestä sininisilmänen pitkä nenä mutta ohut musta tai vaalee tukka niin se saa helpommin miehen muutenkin mä todellelakin tykkään tollatteist pitkänokkaisist sillä he ovat harvinaisia ja yleensä kauniita mut tollaiset pottunokat ovat rumia Ja mää ehkä ottaisin pitkänokkaisen ja kauniin naisen kuin jonkun pottunokan sen painost huolimat Mä siiis tykkään pitkänokkaisista naisista tajuuks ottaisin mieluummin pitkä ja ohut nokkaisen kuin taviksen ASIA TULI SIT SELVÄKS!


    • Anonyymi

      Oletko kenties juutalainen?

    • Anonyymi

      No, nenä ei varmaan toimi ulkonäössä eduksesi mutta todellinen suhteen estävä ominaisuus on kyllä oma negatiivisuutesi ja ahdistuksesi asian suhteen, jos se ajaa sinut torjumaan tutustumisia ja hylkäämään positiivisen huomion muissa asioissa ja kenties jättämään epäuskoisena mahdolliset miehet ilman positiivista kannustetta ... niin joo - siinä tapauksessa menee kyllä hyvin synkän näköiseksi tuo tulevaisuus.

      Tuossa kuviossa on sellainen pikku juttu että siitä voitaisiin ottaa nenä-ominaisuus pois ja jos niin tehdään niin sinulla olisi täsmälleen yhtä vaikeaa/mahdotonta.

      Ok, huonon asenteesi teemana ja syynä on ehkä nokkasi... mutta mikä on se oikeasti estävä asia? Nenä vai asenne?

    • Anonyymi

      Jätät sellaiset miehet omaan arvoonsa jotka ei osaa muuta tehdä kun tuijottaa sun nenää tai huomauttaa siitä sulle jotenkin luulempa että olet sen ansiosta säästynyt monelta pettymykseltä miesten suhteen baari on siinä mielin helpoin tapaamispaikka pienessä sievässä ihminen normaalisti avaa sen sanaisen arkkunsa ja harvemmin osaa käyttää harkintaa

    • Anonyymi

      Itselläni on ns. "hyppyri nenä". Olen huomannut että mies pakenee kun on nähnyt sivuprofiilini. Iso juttu lähtä sitä leikkauttelemaan.....

    • Anonyymi

      Hellyttävä mielikuva tulee suloisesta isonenäisestä naisesta. Itse tykkään kaikesta vähän erilaisesta.

    • Anonyymi

      Mulla syntymämerkki vasemmalla poskessa hiusrajassa. Moni mies aikoinaan kysynyt joskus baarissa että joku lyönyt mua kahvipannulla yms. En tiedä onko se joku yleinen tapa sitten. Mieheni ei edes huomannut koko asiaa ennenkuin sanoin.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe