Ärsyttävin lastenlaulu

Amiksen ope

Suuri osa lastenlauluista on tarttuvia, jopa piinaksi asti. Toisaalta monissa on aivan pöhköt sanat. Näiden kahden yhdistelmästä syntynevät ne kaikkein kauheimmat.

Äänestäkää mikä on kaikkein kauhein lastenbiisi ikinä.

Minä äänestän tätä:
"Sammakko sanoi dägä-dägä-dää, dägä-dägä-dää, dägä-dägä-dää.
Ja sammakko sanoi dägä-dägä-dää, dägä-dägä-dää, dägä-dägä-dää ja hyppäsi jumps jumps pois."

8

5602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasetilla

      oli suureksi kummastuksekseni laulu "kakarakestit", jossa ukko lauloi kuinka kauheaa on kun lapsella on synttärit ja oli onnellinen kun kekkerit oli taas ohitse. En kerta kaikkiaan voi ymmärtää miksi sellainen laulu on valittu lasten laulukasettiin.

    • muumimamma...

      Se mistä minä en tykkää on se don katti, en ihan kaikkija sanoja muista mutta jotenkin näin se meni: don katti kiipesi katolle-mjau- don katti tippui katolta-mjau- kaikki kylkiluut meni poikki-mjau -don katti kouli pois-mjau- SIIS lasten laulu? Haloo minun lapset rupes itkemään! Ja joululaulu: Hei tonttuukot hyppikää nyt on riemuraikkahin aika, hetken kestää elämä ja sekin synkkää ja ikävä?

      • vaikka kaivettu on hauta

        sehän heräs henkiin kun tul se tyttö kisssa....!!
        Kun kisuil on niin monta henkee :-)


      • Amiksen ope

        Hah, tuostapa muistinkin, kuinka omassa lapsuudessa ällötti se yksi lastenlaulu, jossa seikkaili nukke Nieminen. Muistaakseni se kaatui portaissa ja siltä halkesi pää. Nukkehan se oli, mutta kun se oli siinä laulussa elävä, niin sitä lapsena ajatteli oikeana ihmisenä. Yäk.


      • Kaisa neulan ottikin
        Amiksen ope kirjoitti:

        Hah, tuostapa muistinkin, kuinka omassa lapsuudessa ällötti se yksi lastenlaulu, jossa seikkaili nukke Nieminen. Muistaakseni se kaatui portaissa ja siltä halkesi pää. Nukkehan se oli, mutta kun se oli siinä laulussa elävä, niin sitä lapsena ajatteli oikeana ihmisenä. Yäk.

        Ja taitavasti neuloi takaisin, Nukke Niemisille pään ja peitti sitten sänkyyn lämpimään.

        Nieminen oli tottelematon, ja kävi kurjasti. Opettavainen laulu, eikä meillä ainakaan muksuina tullut mielenyhtymää kirurgisiin toimenpiteisiin;)

        Jostain syystä inhosin Peppi Karhun aamutossuja, ja Tulkaa katsomaan Klaaraa. Tai oikeammin laulaja oli minusta jotenkin pelottava, mikä aiheutti varmaan sen inhon lauluun.


    • barbwire22

      Missähä kaapissa mua on pentuna pidetty ku en JUMALAN KIITOS oo noin järkyttäviin lasten lauluihin viä törmänny.. Mun äiti laulo aina tosi kivoja, semmosia vanhoja ja nättejä lastenlauluja ja itse traditiota jatkan sit oman poikani kanssa..

    • niiskuli..

      inhosin lapsena ja inhoan vieläkin lauluja: "liru laru loru, moni turha poru ratki riidaksi muuttuu, höpö löpö höpö, se on ihan höpö joka leikistä suuttuu..." ja sit toinen on " oi katsokaa kun nukke tanssii, Magdaleena bella pimppa!" tai jotain sinne päin :D

      • olin jo melkein unohtanut...

        Kakarakestit, Nukke Nieminen ja lirularuloru: nehän oli parhaita lastenlauluja ikinä!! =D Oikein tuli hyvä mieli, kun muistutitte! Minnekköhän se kasetti on joutunut, jota sillon kuunneltiin, tekis mieli soittaa siskoille ja muistella yhdessä!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe