Suuri osa lastenlauluista on tarttuvia, jopa piinaksi asti. Toisaalta monissa on aivan pöhköt sanat. Näiden kahden yhdistelmästä syntynevät ne kaikkein kauheimmat.
Äänestäkää mikä on kaikkein kauhein lastenbiisi ikinä.
Minä äänestän tätä:
"Sammakko sanoi dägä-dägä-dää, dägä-dägä-dää, dägä-dägä-dää.
Ja sammakko sanoi dägä-dägä-dää, dägä-dägä-dää, dägä-dägä-dää ja hyppäsi jumps jumps pois."
Ärsyttävin lastenlaulu
8
5928
Vastaukset
- kasetilla
oli suureksi kummastuksekseni laulu "kakarakestit", jossa ukko lauloi kuinka kauheaa on kun lapsella on synttärit ja oli onnellinen kun kekkerit oli taas ohitse. En kerta kaikkiaan voi ymmärtää miksi sellainen laulu on valittu lasten laulukasettiin.
- muumimamma...
Se mistä minä en tykkää on se don katti, en ihan kaikkija sanoja muista mutta jotenkin näin se meni: don katti kiipesi katolle-mjau- don katti tippui katolta-mjau- kaikki kylkiluut meni poikki-mjau -don katti kouli pois-mjau- SIIS lasten laulu? Haloo minun lapset rupes itkemään! Ja joululaulu: Hei tonttuukot hyppikää nyt on riemuraikkahin aika, hetken kestää elämä ja sekin synkkää ja ikävä?
- vaikka kaivettu on hauta
sehän heräs henkiin kun tul se tyttö kisssa....!!
Kun kisuil on niin monta henkee :-) - Amiksen ope
Hah, tuostapa muistinkin, kuinka omassa lapsuudessa ällötti se yksi lastenlaulu, jossa seikkaili nukke Nieminen. Muistaakseni se kaatui portaissa ja siltä halkesi pää. Nukkehan se oli, mutta kun se oli siinä laulussa elävä, niin sitä lapsena ajatteli oikeana ihmisenä. Yäk.
- Kaisa neulan ottikin
Amiksen ope kirjoitti:
Hah, tuostapa muistinkin, kuinka omassa lapsuudessa ällötti se yksi lastenlaulu, jossa seikkaili nukke Nieminen. Muistaakseni se kaatui portaissa ja siltä halkesi pää. Nukkehan se oli, mutta kun se oli siinä laulussa elävä, niin sitä lapsena ajatteli oikeana ihmisenä. Yäk.
Ja taitavasti neuloi takaisin, Nukke Niemisille pään ja peitti sitten sänkyyn lämpimään.
Nieminen oli tottelematon, ja kävi kurjasti. Opettavainen laulu, eikä meillä ainakaan muksuina tullut mielenyhtymää kirurgisiin toimenpiteisiin;)
Jostain syystä inhosin Peppi Karhun aamutossuja, ja Tulkaa katsomaan Klaaraa. Tai oikeammin laulaja oli minusta jotenkin pelottava, mikä aiheutti varmaan sen inhon lauluun.
- barbwire22
Missähä kaapissa mua on pentuna pidetty ku en JUMALAN KIITOS oo noin järkyttäviin lasten lauluihin viä törmänny.. Mun äiti laulo aina tosi kivoja, semmosia vanhoja ja nättejä lastenlauluja ja itse traditiota jatkan sit oman poikani kanssa..
- niiskuli..
inhosin lapsena ja inhoan vieläkin lauluja: "liru laru loru, moni turha poru ratki riidaksi muuttuu, höpö löpö höpö, se on ihan höpö joka leikistä suuttuu..." ja sit toinen on " oi katsokaa kun nukke tanssii, Magdaleena bella pimppa!" tai jotain sinne päin :D
- olin jo melkein unohtanut...
Kakarakestit, Nukke Nieminen ja lirularuloru: nehän oli parhaita lastenlauluja ikinä!! =D Oikein tuli hyvä mieli, kun muistutitte! Minnekköhän se kasetti on joutunut, jota sillon kuunneltiin, tekis mieli soittaa siskoille ja muistella yhdessä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019