Bob Marley

Bob-fani

Tietääx kukaa monta CD:t Bob Marleyl on? Ja millo Marley synty ja kuoli?

11

1338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nesta

      ...tietoa bobista on esim. saitti www.bobmarley.com (suprise!)...

      Synty 6.helmikuuta 1945 ja kuoli 11.toukokuuta 1981 (rip)

    • luomu

      jooh..kaikki tiedot löytyy bobmarley.com:ista.on myös hyviä suomalaisia sivuja(joidenkin omatekemiä),niitä löytyy kun laitat vaikka googleen hakusanaks bob marley ja sit "etsi luokan suomisivuja".on myös hyviä kirjoja joissa kerrotaan bob marleyn elämästä.

    • BMW-fani

      Sä oot näköjään saanu jo sen syntymä ja kuolin ajan...Tä tulee niinku vähän myöhäs ku huomasin tän vast äsken...Mä oon kans kauhee bmw-fani...Ois kiva alkaa vaik kirjeen vaihtoon tai jotai..Kaikki mun kaverit haukkuu bobin musaa vaik ei oo ees ikinä kuullu sitä...Mä en tiiä kuinka mont cd:tä sil on ja mul ei oo ku yks...Mut jos sua kiinnostaa ni voit lähettää mul mailii...=)

      • bob-fani

        Siis kässäsin et sun kamut ei tykkää bobis vaik ei oo kuullu sit!!!??
        Sit joskus ku ne tulee teille käymää, ni laita iha huvikses vaik Bob Marley soimaa... Kattele vähä aikaa miten ne suhtautuu siihe, jos ne rupee et täähä on ihan kuunneltavaa ja kaikkee tollast, ni voit sanoo sit et tää on Bob Marley!!!
        Kannattaa kokeilla jos ne EI oo ikinä kuullu sit!!! :D


      • bmw-fani
        bob-fani kirjoitti:

        Siis kässäsin et sun kamut ei tykkää bobis vaik ei oo kuullu sit!!!??
        Sit joskus ku ne tulee teille käymää, ni laita iha huvikses vaik Bob Marley soimaa... Kattele vähä aikaa miten ne suhtautuu siihe, jos ne rupee et täähä on ihan kuunneltavaa ja kaikkee tollast, ni voit sanoo sit et tää on Bob Marley!!!
        Kannattaa kokeilla jos ne EI oo ikinä kuullu sit!!! :D

        Oisko mahdollista saada sun meili ni voitais vaik kirjotella ku en voi oikee kenenkää muun kans keskustella bob marleyst ja tietty me keskulteltais muustakin mut haluisin vaa meili kamun...=)


      • nii
        bmw-fani kirjoitti:

        Oisko mahdollista saada sun meili ni voitais vaik kirjotella ku en voi oikee kenenkää muun kans keskustella bob marleyst ja tietty me keskulteltais muustakin mut haluisin vaa meili kamun...=)

        provoprovoprovo lol


    • ziggy

      bobilla on 11 levyy, joista kaks on livee. levyt järjestykses:
      1. catch a fire
      2. burnin´
      3. natty dread
      4. live
      5. rastaman vibration
      6. exodus
      7. kaya
      8. babylon by bus (live)
      9. survival
      10. uprising
      11. confrontation

      sit löytyy kokoelmii ja muita levyi. mut noi on marleyn viralliset tuotannot. eiku kuntelemaan! :)

      • Rasta vaara

        Olen ainaBob marley lähes, saanko mä tullä teitta mukaan vaikka olen erimaasta ja eri kultuuri.
        Suoraan sanoin teitta harrastan kaikki mitä Bob marley on harrastanut.


      • Chimaera
        Rasta vaara kirjoitti:

        Olen ainaBob marley lähes, saanko mä tullä teitta mukaan vaikka olen erimaasta ja eri kultuuri.
        Suoraan sanoin teitta harrastan kaikki mitä Bob marley on harrastanut.

        Isäni mielimusiikkia, reggae, ja saman tyypin mieliartisti, Bob Marley.

        Kiistaton mestari alallaan.

        Mielelläni kuuntelen.

        Mut tietos oot kait jo saanukin.


    • Mölli

      Bob ON Kingi!

    • Bob

      jos olet Bobi-fani, niin kannattaa ehdottomasti lukea Kari Kosmoksen kirjoittama "Bob Marley-Mies, musiikki ja mystiikka" - kirja!! Kertoo Bobin elämästä ekasta levytyksestä kuolinvuoteelle saakka! Pitäs löytyy kirjastoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1942
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      147
      1544
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1207
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe