mitä jumalauta?

hermotmenee!!!!

Miksi vitussa on tärkeää että missä kohtaa pöytää istun syömässä saman pöydän ääressä kun ollaan?
Miksi siitä pitää kesken ruokailun nostaa vitullinen huuto ja kitinä?

Olen siivonnut,kuskannut ja kokannut koko vitun päivän,hieronut selät ja saatana laskenut kylvyt,pessyt paskahuusin niin että siellä voi pytystä syödä, silti mikään ei vittu riitä saatana..

alkaa pikkuhiljaa menemään hermot.

mitä vitun väliä sillä on missä kohtaa syön tai mitä laitan OMAAN annokseeni mausteeksi, vaikka laittasin paskaa mitä sitten? minähän sen syön saatana.

Jos tätä samaa paskaa jatkuu vielä kauan on vaimo vaihdossa..aina kitinä jostain täysin olemattomasta asiasta jolle ei järjellistä selitystä löydy.

Aina.

Ei sellaista päivää ole jolloin olisi rauha maassa vaikka tekisin mitä,panisin edestä ja takaa orkkuja satelee taivahan täydeltä ja palvelu pelaa.

onko vaimo vain mulkku?

25

2356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain

eropaperit käteen ja siitä se lähtee!

Ei sun tarvii orjana sentään olla.

• pari kertaa

kertoa nätisti, miltä tuntuu. Ja antaa ymmärtää, ettei näin tarvitse jatkua, pääsee molemmat kärsimyksistään.

Entäpä jos toinen yrittää vielä, mutta on jos niin loukkaantunut, ettei enää anna anteeksi.....

• kärsi nahoissas.

Sano noi muutama voimasana sille ämmälle äläkä täälä urputa.

• sentään...

Tuskin se nyt ihan täys mulkku on, kun olet kerran naimisiinkin sen kanssa mennyt. Mutta onhan toi ikävää käytöstä. Jos sillä on itellään jotain suurempia ongelmia joita ei saa purettua niin tulee sitten ilmi tuolla tavalla? Ite tulee ainakin masentuneena kitistyä enemmän. Toinen ääripää taas on että on asiat "liian hyvin" eli pakko sitten keksiä valitettavaa ihan turhasta. Kun ihminen ei voi koskaan olla tyytyväinen!

Kannattaa joka tapauksessa yrittää jutella!

• Hassua. Mä olin huomattavasti tuota laiskempi ukko (en nyt ihan sika kuitenkaan) ja itseasiassa mä väittäisin että sain just ton saman verran tuskaa.

Joillain naisilla tuntuu vaan olevan tietty määrä paskaa joka niiden on jaettava kumppanilleen oli ne kumppanit sitten kuinka hyviä tai huonoja tahansa. Mikset siis lorvisi? Saman vitutuksen sä siitä kuittaat ilmeisesti jokatapauksessa, teit oikein tai väärin.

Mä en keksinyt sitten lopulta muuta kuin pakata kamat ja lähtee pakoon sitä kurjuutta. Yksin asiat on niin paljon paremmin vaikkei täydellisesti olekaan. Nyt jopa tekee kotitöitäkin ihan mielellään kun joku ei ole hengittämässä niskaan ja vittuilemassa jos joku menee "vikaan". Itseasiassa on äärimmäisen nautinnollista kun saa tehdä asiat just niinkuin lystää omalla tyylillä eikä kukaan tule nostamaan äläkkää vaikka siitä että menee housut jalassa sänkyyn.

Koita nyt jotain vihjaista sille enivei, ehkä sulla on pohjimmiltaan fiksumpi akka kuin mulla oli. Ellei ole niin ... no... kai mustakin voi ottaa esimerkkiä.

• jebbjeb

On se nyt kumma jos ei nainen tuollaista miestä osaa arvostaa.. Puhu sen kanssa.

• Petter X

Joillakin naisilla on jostain käsittämättömästä syystä kehittynyt ominaisuus, jota voisi mun mielestä nimittää vaikka nalkutusgeeniksi. Nalkutusgeeni ei katso sitä meneekö suhteessa hyvin vai huonosti, eikä sitä että oletko hyvä mies vai täysi kusipää. Nalkutusgeeni on yksi omituisimpia piirteitä naisessa; on kuin naisella olisi joku sisäänrakennettu tarve pilata ihan toimivakin suhde. Onkohan kyse siitä että nainen tiedostamattaan ei uskalla elää suhteessa ja sen takia tekee parhaansa suhteen tuhotakseen?

Olen huomannut että miehillä ja naisilla on pieni ero. Vaikka miestä vituttaisi joku pikkuasia, mies nielee asian. Nainen tekee sitä sun tätä, eikä se aina naurata. Joskus tekisi mieli täräyttää että voi perkele, taasko sä teet noin? Ei kumminkaan täräytä. Pieniä juttuja. En minä rupea niistä ainakaan aukomaan poskea vaikka joskus tekisi mieli. Naisella ei samaa estettä ole. Tuntuu että nainen suorastaan nauttii kun saa repiä leukojaan tyhjästä. En itse voi tuota ymmärtää. Minua ärsyttää kuulla valitusta jostain mitättömästä sivuseikasta, enkä ymmärrä että miksi nainen ei tuota tajua. Tyhjästä nalkuttaminen on idiotismia, ja se nakertaa suhteelta pidemmän päälle pohjaa. Joo, mun farkkuvalinta ei miellyttänyt ja muutama kirja oli hujan hajan. Täytyikö niistä huomauttaa? En mäkään valittanut vaikka oli jokunen naisen omakin kirja sikin sokin ja käyttää joitakin vaatteita jotka on mun mielestä kuvottavia. Mä en ala kenenkään päivää pilaamaan noiden juttujen takia. Valitettavasit naisilla tuota ymmärrystä ei ole. Nalkutusgeeni sanoo että pitää nalkuttaa tyhjästä vaikka asiat olisi ihanh hyvin.

• geeni

löytyy joskus myös mieheltä! Itse olen lähtemässä suhteesta jossa mies valittaa joka asiasta. Näkee jopa vaivan että soittaa perään jos jokin asia mättää. No pian koittaa vapaus ja kotona vihdoinkin rauha!

• löyttyy!
        geeni kirjoitti:

löytyy joskus myös mieheltä! Itse olen lähtemässä suhteesta jossa mies valittaa joka asiasta. Näkee jopa vaivan että soittaa perään jos jokin asia mättää. No pian koittaa vapaus ja kotona vihdoinkin rauha!

Myös miehiltä tuo geeni kun se on naisilta periytynyt.

• jo vain

meillä ompi toisten päin mie olen kolmivuorotöissä ja hoidan sen lisäksi kaikki asiat laskuja myöten ja lapset myös et älkää ukot viitikö yleistää et naiset nalkuttaa kyll teis ukoissa on paljon pahempia ku naisissa ja paljon laiskempia.

• Tristar

oli sama kuin PillowBookilla tuossa ylempänä. Mitä jos kysyisit vaimolta mikä mättää, että kertoo nyt rehellisesti mikä harmittaa niin voi sen marmattamisen lopettaa.

Valitus voi tosiaan olla tapa jota ei itse edes huomaa ennenkuin siitä huomautetaan. Sano että oelt aikuinene ikä tekemisiäsi tarvitse vahdit ja kommentoida. Katso suoraan silmiin kun mitättömyydestä marmatetaan, ja kysy "miksi?" Pyydä vaimoa perustelemaan kitinänsä, pöydässä istumisesta tai mausteista tai mitäikinä. Sano että se on ikävä tapa ja olet yrittänyt sitä sietää mutta et enää pysty.

Ymmärrän kyllä tunteen, hulluksihan siinä tulee kun tuollaista kuuntelee. Naiset vain valitettavan usein purkavat pahaa oloaan tuolla tavoin, kun vika on jsosain aivan muualla kuin miehessä joka sitten saa niskoilleen kaiken ikävän.

• että kehtaa

jo on naiset naiset, mut kyll miehetkin osaa, istuu koneen äärel ja nalkutaa ja marmataa joka asiasta ei persetään koneen ääretäl saa nostettua. töihinkään ei jaksa nousta kun yöt vietetään telkun ja koneen äärellä ja sit ollan niin vittumaisii kun aina myöhässä töistä ja sehän on naisen vika kun ei herätä töihin et kyll naiset toiseksi jää teille nalkutuksessa ja valituksessa.

• mee töihin

mistäs sulla aikaa on noi kaikki tehdä?? oletko työtön? eli muijas elättää sut. No eiks toi ole sitte ihan tasapeli!
      ja epäilempä ettei asia ihan noin ole. Taidat olla itse ihan samanlainen valittaja.

• haluaa.

Minä kans hoitelin kolmea lasta, laitoin ruuat, pesin pyykit ja siivosin. Selitys tähän oli siinä, että "muija" teki vuorotyötä itse päivää (07-15.30)
      Koko ajan saatanallinen kälätys ja vittuilu päällä.
      Parinkymmenen (20) vuoden jälkeen sitten ilmoitti tahtovansa eron, "kun lapsetkin jo on täysi-ikäisiä".
      No ei mua enää vituta, ainoastaan se vain että en antanut kuonoon muijaa silloin aikoinaan. Sekin oli yksipuoleista meillä.
      Nimm. Entinen kotiorja.

kurjaa ukoilla jotuu ihan kotii hoitaa voi pienii kuuleppas suurin osa naisista tekee kaikki kotityöt ja hoitaa lapset ja käy töissä eikä valita mut jos rooli kääntyy toisin päin ni johan on ukkelit ihan pulassa voi voi ja nainenkin viel valitaa oho kyll se suurimaksi osaksi on toisin päin mieht valitaa joka pikku perkeleen asiasta ja löhöö sohvalla

• ottaen.
        *** kirjoitti:

kurjaa ukoilla jotuu ihan kotii hoitaa voi pienii kuuleppas suurin osa naisista tekee kaikki kotityöt ja hoitaa lapset ja käy töissä eikä valita mut jos rooli kääntyy toisin päin ni johan on ukkelit ihan pulassa voi voi ja nainenkin viel valitaa oho kyll se suurimaksi osaksi on toisin päin mieht valitaa joka pikku perkeleen asiasta ja löhöö sohvalla

Allekirjoitan kyllä tuon sinun mielipiteesi.
        Mutta minä en kyllä ymmärrä näitä sidottuja suhteita, joissa täytyy koko ajan vittuilla toiselle ja riitaa haastaa. Varsinkin naisilla (ei toki kaikilla) riidan haastaminen on tavallaan eron hakemista, mutta ihan ei rohkeus riitä sanoa ajatusta ääneen. Kun sitten tarpeeksi suutaan pieksää tulee se kumppaninkin kipukynnys eteen.

Sitten nainen voikin taas esittää marttyyria ulkopuolisille ja varsinkin sukulaisille, tyyliin "kyllä minä kaikkeni tein mutta se ukko/jätkä oli täys paska", siis näin vaikka kyse olikin alun perin väärästä valinnasta.
        terv. Entinen kotiorja

• ymmärrä, miten

te miehet jaksatte tota. Paremmankin saisit, usko pois. Ei sun naises käytöstä voi puolustella millään.

• -kö

Ehkä se on luonnekysymys, joillekin vain mikään ei riitä. Mulla tilanne oli toisinpäin. Miesystävä oli se, jolle mikään ei riittänyt. Hänestä se oli vain neuvomista ja opettamista. En oppinut. Lähdin suhteesta. Nyt ei kukaan "neuvo" ja hyvin olen pärjännyt näine omine oppeinenikin.

• jenzsku

sun naiselles et jumalauta ämmä!! nyt turpa kii tai lähden lätkimään.

• se oikeasti....

haluaa että sille näytetään "kaapin paikka"? oot liian mukautuva?

• Anonyymi

Joo mut se mee vaan niin

• Anonyymi

Vaimosi saattaa olla vittumainen, mutta kun näköjään tottelet kaikkea, olet itse ämmä.

• Anonyymi

Sananlaskut:

"Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä"
      Snl: 9: 13

• Anonyymi

On. Ihannperseestä vaimos

• Anonyymi

Naiset eivät nalkuta eikä kitise turhasta. Eli suora kysymys... Mikä vituttaa kun en osaa mitään taaskaan tehdä oikein.

Istutko paikalla missä hän yleensä istuu? Kehuitko ruokaa että olet kiitollinen kun olet nähnyt vaivaa ja tehnyt näin hyvää ruokaa, olitko kohtelias!? Lupauduitko tiskit laittamaan koneeseen, tai pyyhitkö pöydät ruokailun jälkeen, laitoitko likaiset pyykkisi sinne minne kuuluu ja pistitkö pyykkikoneen pesemään oikealla ohjelmalla kun olit ensin lajitellut pyykit tummiin, vaaleisiin jne...

Jos on niinsanottu yliherkkä ihminen niin kaikki pienetkin asiat vaikuttavat... Istumapaikka, oma tyyny täytyy olla, peitto oikeinpäin, silmiin katsominen, koskettaminen, halaaminen pitkin päivää. Nainen kaipaa vain huomiota ja herrasmiesmäistä käytöstä.

Jos istut hänen ruokapaikallaan, ahmit ruuan sanomatta mitään ja siirryt sohvalle piereksimään ja makoilemaan kaukosäädin kädessä ja toinen käsi housuissa etkä esim. Sano hänelle että mene sinä sohvalle niin minä hoidan tiskit ja pyyhit pöydän, muistat huomata sen työn minkä hän tekee joka päivä.

Parisuhteessa niin herkästi ajaudutaan siihen että naisesta tulee palvelija miehelle eikä mies vaivaudu edes kotitöissä auttamaan, niin paskamyrsky on valmis.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe