Suosittelen tässä vaan yhtä reggae-biisiä... Eli ANOUK- Nobody's Wife REGGAE-VERSIO!! Ihana..:)
Anouk-aihetta
6
583
Vastaukset
- Nesta
...toi Anoukin omalta levyltä?
- Almy
Ei muistaakseni kylläkään. Netistä löysin ja latasin..:)
- mä vaan
Almy kirjoitti:
Ei muistaakseni kylläkään. Netistä löysin ja latasin..:)
muistatko netti osoitetta. olisin tosi kiitollinen.
- Almya
mä vaan kirjoitti:
muistatko netti osoitetta. olisin tosi kiitollinen.
Hitsi, mä mielestäni pistin jo tähän vastauksen, mutta toki olen taas sählänny;)
Joo, siis itseasiassa mulla on tollanen hakukone ja sillä sitten biisin bongasin..:)
- leena
anoukin levyltä ei löydy kyseistä biisiä reggae versiona ainostaan tuo alkuperäinen rock versio!eikös anoukilta tullutkin uusi levy vai olenko ymmärtänyt väärin?!
- lennu
Kyseinen Nobody's wife-reggae veriso löytyy Anoukin Lost Tracks nimiseltä albumilta. Levy on täynnä ennen julkaisemattomia kappaleita ja remixejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2297653
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455110- 594792
- 753458
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301910- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371629
- 1491386