Suosittelen tässä vaan yhtä reggae-biisiä... Eli ANOUK- Nobody's Wife REGGAE-VERSIO!! Ihana..:)
Vastaukset 6
- Nesta
...toi Anoukin omalta levyltä?
- Almy
Ei muistaakseni kylläkään. Netistä löysin ja latasin..:)
- mä vaan
Almy kirjoitti:
Ei muistaakseni kylläkään. Netistä löysin ja latasin..:)
muistatko netti osoitetta. olisin tosi kiitollinen.
- Almya
mä vaan kirjoitti:
muistatko netti osoitetta. olisin tosi kiitollinen.
Hitsi, mä mielestäni pistin jo tähän vastauksen, mutta toki olen taas sählänny;)
Joo, siis itseasiassa mulla on tollanen hakukone ja sillä sitten biisin bongasin..:)
- leena
anoukin levyltä ei löydy kyseistä biisiä reggae versiona ainostaan tuo alkuperäinen rock versio!eikös anoukilta tullutkin uusi levy vai olenko ymmärtänyt väärin?!
- lennu
Kyseinen Nobody's wife-reggae veriso löytyy Anoukin Lost Tracks nimiseltä albumilta. Levy on täynnä ennen julkaisemattomia kappaleita ja remixejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.391610- 851052
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42933P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓216925- 58903
Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss333863Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?45803- 94692
Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan143677- 53590