Pikku G:n kanssa laulava nainen on sophie (mm. romeo&julia) onko siitä naisesta kuvii tai onko sillä omaa levyy... olen ihan innollu kuunnellu sen laulua =) pidin pikku geetä pellenä ennen ku kuulin romeo&juulia kappaleen.. joten nyt voin sanoo et tämöne "rokkari purkka poppari" tyyppiki voi tykätä pikku geestä.. moon sitä mieltä, että sen on tällä hetkel fintelligenssin ja skandaalin kans parhaita räppääjii täs maas =)
mut ettei asia karkaa käsistä nii kysehä oli siit sophiesta.. =)
Pikku G&Sophie
5
5048
Vastaukset
- assassin
sanonko mikä..
pikku g(ay) on siis niinku niin huono....
sellanen pelle et huh huh.- Blingi
Jees, Sophie on tosiaan hyvä tyyppi. Kiva luonne, kaunis ääni..Ja mun mielestä pikku G:n ainoa hyvä biisi, Jos Vain Voisin on hyvä juuri sophien takia.
Mut noista kuvista--> www.rockindanorth.com bongaileppas tuolta, jospa joku päivä sinnekkin ilmestyisi uusia kuvia:D
- pensku
sophie on R&B:n laulaja
mäkin pidin sitä ennen hieman pellen mut myöhemmin huomasin et sil on asiaaki jotka jotkut viel liittyy vähän kun mun elämää..
eilen siel makasiineil tajusin et se on aika hyväkin...
ja ihan suloinenkin..niinkun sen veljetkin... - Anonyymi
Pikku G pikku g
- Anonyymi
Mitä sä oikein teet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696450Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583083- 312253
- 131847
- 201838
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191813Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131562- 181539
- 511525
- 91504