Studio Camy Tampere?

???????????????

Onko kellään kokemusta tampereen studio camystä?
Osaako tehdä hienon kuvan ja mites kaikki varjostukset? Olen kuullut,että hän on harjottelija. Kannattaako mennä???

13

3697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yttehrgb

kierrä kaukaa!!!!!!!!

• *skm

Itse olen kuullut niin paljon huonoja juttuja kyseisestä paikasta (en tiedä sitten onko kaikki totta vai ei), mutta ei kannata mennä...

Suosittelen Mad Maxia tai Putka Tattoota...:)

• Tatuointia harkitseva

Kokemusta siis ei ole, eikä sivulla olevia kuvien perusteella tulekkaan. Mielestäni tatuoija ansaitsisi saada turpaansa ja kunnolla, osa oli niin huonoja ettei edes naurattanut kun ajattelee että joku on maksanut sellaisista, ja joutuu elämään sen kanssa. Makunsa kullakin, mutta mun mielestä oli aika heikkoa jälkeä... = /

• Tina

Mulla on kuva otettu sieltä ja tykkäsin. Mukava kotoisa paikka ja jälki näin maallikosta hyvää. Kaikkihan kai on jostain aloittanut... Sivujen kautta löysin paikan ja luotin tekijöihin.

• Nimetön

olemme mieheni kanssa käyneet camylla molemmat todella tyytyväisiä jälkeen ja paveluun olen käynyt myös mad maxissa mutta olen enempi tyytväinen camyn jälkeen hintakin huomattavasti halvempi vaikka eihän rahasta ja taiteesta saisi puhua samassa lauseessa

• hyvä paikka

Kokemusta on ja hyvä paikka

• giytguiyguiyuty
      • hjehtkjswhekjths

noiden perusteella en menisi... tampereella on oikeasti hyviäkin paikkoja...

• eieieiei...

Aivan surkeaa jälkeä, ala-arvoista, kaverilla on tatuointi otettuna tuolta, eikä enää ikinä tuolta. Tampereella on monta hyvää ja ammattilaisten pitämää tatuointistudiota, tämä ei ole yksi niistä vaan amatöörin pitämä nyrkkipaja.

• Mooses-79

Olen hakenut viimevuosina Camylta parikin kuvaa. Ei oo moittimista, mutta kun lähdin googlettamaan paikkoja mihin verrata niin kylläpä löytyi ala-arvoisempiakin paikkoja!!

• Mooses-79
        Mooses-79 kirjoitti:

Olen hakenut viimevuosina Camylta parikin kuvaa. Ei oo moittimista, mutta kun lähdin googlettamaan paikkoja mihin verrata niin kylläpä löytyi ala-arvoisempiakin paikkoja!!

Mää siis suosittelen!!!

• eiikinäenää

Kävin ottaan peitekuvan camyn tekemän kuvan päälle. Niin hirvee se oli!!!!

• Anonyymi

Ei jatkoon, missään tapauksessa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 521
      7910
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      233
      2735
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2601
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      1989
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      120
      1854
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1636
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1386
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      78
      1219
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1198
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1175
    Aihe