Onko kellään kokemusta tampereen studio camystä?
Osaako tehdä hienon kuvan ja mites kaikki varjostukset? Olen kuullut,että hän on harjottelija. Kannattaako mennä???
Studio Camy Tampere?
13
3697
Vastaukset
- yttehrgb
kierrä kaukaa!!!!!!!!
- *skm
Itse olen kuullut niin paljon huonoja juttuja kyseisestä paikasta (en tiedä sitten onko kaikki totta vai ei), mutta ei kannata mennä...
Suosittelen Mad Maxia tai Putka Tattoota...:)- Tatuointia harkitseva
Kokemusta siis ei ole, eikä sivulla olevia kuvien perusteella tulekkaan. Mielestäni tatuoija ansaitsisi saada turpaansa ja kunnolla, osa oli niin huonoja ettei edes naurattanut kun ajattelee että joku on maksanut sellaisista, ja joutuu elämään sen kanssa. Makunsa kullakin, mutta mun mielestä oli aika heikkoa jälkeä... = /
- Tina
Mulla on kuva otettu sieltä ja tykkäsin. Mukava kotoisa paikka ja jälki näin maallikosta hyvää. Kaikkihan kai on jostain aloittanut... Sivujen kautta löysin paikan ja luotin tekijöihin.
- Nimetön
olemme mieheni kanssa käyneet camylla molemmat todella tyytyväisiä jälkeen ja paveluun olen käynyt myös mad maxissa mutta olen enempi tyytväinen camyn jälkeen hintakin huomattavasti halvempi vaikka eihän rahasta ja taiteesta saisi puhua samassa lauseessa
- hyvä paikka
Kokemusta on ja hyvä paikka
- giytguiyguiyuty
http://www.studiocamy.net/harmaa.html Päättele itse menetkö.
- hjehtkjswhekjths
noiden perusteella en menisi... tampereella on oikeasti hyviäkin paikkoja...
- eieieiei...
Aivan surkeaa jälkeä, ala-arvoista, kaverilla on tatuointi otettuna tuolta, eikä enää ikinä tuolta. Tampereella on monta hyvää ja ammattilaisten pitämää tatuointistudiota, tämä ei ole yksi niistä vaan amatöörin pitämä nyrkkipaja.
- Mooses-79
Olen hakenut viimevuosina Camylta parikin kuvaa. Ei oo moittimista, mutta kun lähdin googlettamaan paikkoja mihin verrata niin kylläpä löytyi ala-arvoisempiakin paikkoja!!
- Mooses-79
Mooses-79 kirjoitti:
Olen hakenut viimevuosina Camylta parikin kuvaa. Ei oo moittimista, mutta kun lähdin googlettamaan paikkoja mihin verrata niin kylläpä löytyi ala-arvoisempiakin paikkoja!!
Mää siis suosittelen!!!
- eiikinäenää
Kävin ottaan peitekuvan camyn tekemän kuvan päälle. Niin hirvee se oli!!!!
- Anonyymi
Ei jatkoon, missään tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217910- 2332735
- 262601
- 1641989
- 1201854
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61636Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21386- 781219
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175