kirkon polttajille

tosiasiat

jos näen yhdenkin valkonaamaisen pitkätukkaisen persereijän tikkuaskin kanssa kirkon takana, mä hakkaan sen!!! tämä ei ole uhkaus, tämä on TOSIASIA!!!

29

1629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta voisit

      pitää asian omana tietonas tai sitte kuuluttaa sitä jossain muualla, oot aika vitun naurettava.

    • jos

      sillä pingviinillä on sytkäri? Taputat sä sitä kupoliin ja hoilaat "Hei hei kamut, tsiigatkaa, tää elukka handlaa nää systeemit. Oot sä joku tohtori? Mä luulin et te tuutte kaikki jostain peltipajalta tai katuojasta. Hallelujaa!"?

    • ....

      Oletko joku uskovainen vai miksi noin kirkkoja puolustat? Ja oikeinko hakata meinasit? Kristittyjenhän kuuluu rakastaa vihollistaan, niin raamatussa lukee.

      • tosiasiat

        Noh mä olenkin syntinen uskovainen, mutten sentään kirkonpolttaja. Ja ihan varmasti potkaisen polven paskaks jos näen hevariapinan riehumassa.


      • .....
        tosiasiat kirjoitti:

        Noh mä olenkin syntinen uskovainen, mutten sentään kirkonpolttaja. Ja ihan varmasti potkaisen polven paskaks jos näen hevariapinan riehumassa.

        Todellisuudessa et uskaltaisi tehdä yhtään mitään.


      • tosiasiat
        ..... kirjoitti:

        Todellisuudessa et uskaltaisi tehdä yhtään mitään.

        se nähdään sitten! ei hevareista oo mihinkään, kaikki riisitikkuja/läskejä, tietsikkanörttejä tuppikulleja!


      • EtovaKala
        tosiasiat kirjoitti:

        se nähdään sitten! ei hevareista oo mihinkään, kaikki riisitikkuja/läskejä, tietsikkanörttejä tuppikulleja!

        Ensinnäkin, väkivallalla uhkailu on laitonta.

        Toisekseen, argumentointitaitosi on sitä tasoa, että en usko teikäläisen aivokapasiteetilla varustetun henkilön edes pystyvän luomaan loogista ketjua tulitikkujen ja kirkon takana kyykkivän ns. "hevarin" välille.

        Menepäs nyt takaisin sinne äidin helmoihin uhoamaan, ettei meidän tarvitse kärsiä aivopieruistasi.


      • lololol.
        EtovaKala kirjoitti:

        Ensinnäkin, väkivallalla uhkailu on laitonta.

        Toisekseen, argumentointitaitosi on sitä tasoa, että en usko teikäläisen aivokapasiteetilla varustetun henkilön edes pystyvän luomaan loogista ketjua tulitikkujen ja kirkon takana kyykkivän ns. "hevarin" välille.

        Menepäs nyt takaisin sinne äidin helmoihin uhoamaan, ettei meidän tarvitse kärsiä aivopieruistasi.

        owned hahahahah :D


      • jos
        tosiasiat kirjoitti:

        Noh mä olenkin syntinen uskovainen, mutten sentään kirkonpolttaja. Ja ihan varmasti potkaisen polven paskaks jos näen hevariapinan riehumassa.

        Suomeen ei olisi koskaan tuotu väkivallalla kristinuskoa? Sehän ei ole suomalaista alkuperäiskulttuuria, vaan vain yksi ideologia, jonka taakse heikot yksilöt yhdistyivät omine valtapyrkimyksineen.

        Silloin ei tarvitsisi polttaa kirkkoja tai potkia pingviinejä. Toisaalta, harvoinpa kirkkoja polttavat tai hautakiviä kaatavat pingviinit. Ne tyypit ovat perustauloja, jotka kännissä rupeavat "kapinoimaan" vailla sen suurempaa aatteellista motivaatiota.


      • tosiasiat
        jos kirjoitti:

        Suomeen ei olisi koskaan tuotu väkivallalla kristinuskoa? Sehän ei ole suomalaista alkuperäiskulttuuria, vaan vain yksi ideologia, jonka taakse heikot yksilöt yhdistyivät omine valtapyrkimyksineen.

        Silloin ei tarvitsisi polttaa kirkkoja tai potkia pingviinejä. Toisaalta, harvoinpa kirkkoja polttavat tai hautakiviä kaatavat pingviinit. Ne tyypit ovat perustauloja, jotka kännissä rupeavat "kapinoimaan" vailla sen suurempaa aatteellista motivaatiota.

        Kristin usko otettiin ilolla ja se ei ole koskaan aiheuttanut väkivaltaa ihmisiä kohtaan, vaan ihan aiheesta on tapettu ja poltettu vääräuskoisia. Koskaan ei ole uskovaiset aiheetta tappaneet ketään vaan ovat hyviä kuten minä, kaikki muut on pahoja.


      • ddsaass
        tosiasiat kirjoitti:

        Kristin usko otettiin ilolla ja se ei ole koskaan aiheuttanut väkivaltaa ihmisiä kohtaan, vaan ihan aiheesta on tapettu ja poltettu vääräuskoisia. Koskaan ei ole uskovaiset aiheetta tappaneet ketään vaan ovat hyviä kuten minä, kaikki muut on pahoja.

        jos meinasit hevareita mennä potkimaan, niin mikäs siinä.. seku syö vaikka niittirannekkeella tai potkasee teräskärjellä, nii kukakoha voittaa ? ::D:DD: tommone jeesusruikku.HAHAHA!


      • Livia..
        tosiasiat kirjoitti:

        Kristin usko otettiin ilolla ja se ei ole koskaan aiheuttanut väkivaltaa ihmisiä kohtaan, vaan ihan aiheesta on tapettu ja poltettu vääräuskoisia. Koskaan ei ole uskovaiset aiheetta tappaneet ketään vaan ovat hyviä kuten minä, kaikki muut on pahoja.

        "Koskaan ei ole uskovaiset aiheetta tappaneet ketään vaan ovat hyviä kuten minä, kaikki muut on pahoja. "

        No niin. Olipas hauska trollata. Hetkeksi jo hämäännyin että olet oikeasti joku skitsahtanut uskis.

        Ja edelliselle: eikö sen Tyrvään kirkonkin polttaneet tyypit olleet lähinnä ehtoollisviinin perässä ja palolla peittelivät jälkiään, eli kysymys ei ollut edes mistään kännisestä mielenilmaisusta (kuten Porvoossa).
        Synnyinkuntani kirkko paloi 50-luvulla, kun juopot yrittivät nyysiä viiniä. Kaikenlaisia rakennuksia poltellaan aina silloin tällöin. Miksi kirkon poltto assosioidaan usein metallimusiikin kuuntelijoihin, kun muut tuhopoltot saavat tuskin lainkaan huomiota medioissa?
        Ja lähteekö tämä kauhea epäily alkujaan Norjan kirkkopaloista, joista on kuitenkin yli 10 vuotta?

        Mitä mieltä muuten olette siitä, että Porvoon kirkon polttanut poika istuu vuosia, kun taas esimerkiksi 8-vuotiaan pikkutytön raiskannut sai ehdollista vankeutta? (Tai eihän siitä voi olla kuin yhtä mieltä, mutta yritän viritellä keskustelua.) Kertoo aika paljon tämän yhteiskunnan arvoista.


      • tosiasiat
        Livia.. kirjoitti:

        "Koskaan ei ole uskovaiset aiheetta tappaneet ketään vaan ovat hyviä kuten minä, kaikki muut on pahoja. "

        No niin. Olipas hauska trollata. Hetkeksi jo hämäännyin että olet oikeasti joku skitsahtanut uskis.

        Ja edelliselle: eikö sen Tyrvään kirkonkin polttaneet tyypit olleet lähinnä ehtoollisviinin perässä ja palolla peittelivät jälkiään, eli kysymys ei ollut edes mistään kännisestä mielenilmaisusta (kuten Porvoossa).
        Synnyinkuntani kirkko paloi 50-luvulla, kun juopot yrittivät nyysiä viiniä. Kaikenlaisia rakennuksia poltellaan aina silloin tällöin. Miksi kirkon poltto assosioidaan usein metallimusiikin kuuntelijoihin, kun muut tuhopoltot saavat tuskin lainkaan huomiota medioissa?
        Ja lähteekö tämä kauhea epäily alkujaan Norjan kirkkopaloista, joista on kuitenkin yli 10 vuotta?

        Mitä mieltä muuten olette siitä, että Porvoon kirkon polttanut poika istuu vuosia, kun taas esimerkiksi 8-vuotiaan pikkutytön raiskannut sai ehdollista vankeutta? (Tai eihän siitä voi olla kuin yhtä mieltä, mutta yritän viritellä keskustelua.) Kertoo aika paljon tämän yhteiskunnan arvoista.

        Kuinka olisi pitänyt tuomita lapsi, joka oli sukupuoliyhteydessä lapsen kanssa? Kuolemaan? Hirveä haloo mitättömästä asiasta, turha on lapsen elämää pilata tuomitsemalla. Liian kovan rangaistuksen sai nytkin. Kirkon polttaminen taas on rikoksita pahin, siitä tulisi miellestäni saada elinkautinen aina, eikä armahdusmahdollista!


      • 8'))
        tosiasiat kirjoitti:

        se nähdään sitten! ei hevareista oo mihinkään, kaikki riisitikkuja/läskejä, tietsikkanörttejä tuppikulleja!

        1.) "riisitikkuja/läskejä"? Et osannut päättää, kumpia, vai? Olet sinä kyllä aika kerkeävä kaveri kun olet tarkastanut jokaisen 'hevarin' painoindeksin.

        2.) aika järkevää yleistää joitain ihmisiä 'tietsikkanörteiksi' kun itse tekee jotain näinkin älykkäitä topicceja johonkin suomi24:seen, hienoa, pojuseni!

        3.) Tuppikulleja? Aa, sinä olet siis tarkastanut senkin. Hieno homma. Oletkos ajatellut, että on niitä naisiakin olemassa jotka metallia kuuntelee? Ovatko he sitten tuppitissejä?

        Kiitos, pelastit päiväni :D


      • jatikka
        8')) kirjoitti:

        1.) "riisitikkuja/läskejä"? Et osannut päättää, kumpia, vai? Olet sinä kyllä aika kerkeävä kaveri kun olet tarkastanut jokaisen 'hevarin' painoindeksin.

        2.) aika järkevää yleistää joitain ihmisiä 'tietsikkanörteiksi' kun itse tekee jotain näinkin älykkäitä topicceja johonkin suomi24:seen, hienoa, pojuseni!

        3.) Tuppikulleja? Aa, sinä olet siis tarkastanut senkin. Hieno homma. Oletkos ajatellut, että on niitä naisiakin olemassa jotka metallia kuuntelee? Ovatko he sitten tuppitissejä?

        Kiitos, pelastit päiväni :D

        Mä olen 1B, ja 3. Nörtiksi en tunnustaudu. Eli 2/3 > Mulla on vielä kehittymisen varaa hevarina...


        Kuinkas muut?


      • jatikka
        Livia.. kirjoitti:

        "Koskaan ei ole uskovaiset aiheetta tappaneet ketään vaan ovat hyviä kuten minä, kaikki muut on pahoja. "

        No niin. Olipas hauska trollata. Hetkeksi jo hämäännyin että olet oikeasti joku skitsahtanut uskis.

        Ja edelliselle: eikö sen Tyrvään kirkonkin polttaneet tyypit olleet lähinnä ehtoollisviinin perässä ja palolla peittelivät jälkiään, eli kysymys ei ollut edes mistään kännisestä mielenilmaisusta (kuten Porvoossa).
        Synnyinkuntani kirkko paloi 50-luvulla, kun juopot yrittivät nyysiä viiniä. Kaikenlaisia rakennuksia poltellaan aina silloin tällöin. Miksi kirkon poltto assosioidaan usein metallimusiikin kuuntelijoihin, kun muut tuhopoltot saavat tuskin lainkaan huomiota medioissa?
        Ja lähteekö tämä kauhea epäily alkujaan Norjan kirkkopaloista, joista on kuitenkin yli 10 vuotta?

        Mitä mieltä muuten olette siitä, että Porvoon kirkon polttanut poika istuu vuosia, kun taas esimerkiksi 8-vuotiaan pikkutytön raiskannut sai ehdollista vankeutta? (Tai eihän siitä voi olla kuin yhtä mieltä, mutta yritän viritellä keskustelua.) Kertoo aika paljon tämän yhteiskunnan arvoista.

        Joku radikaali hippi sano aikanaan jotain että, minkä te teette yhdelle näistä pienistä te teette myös minulle.

        Sama jätkä riehu myös temppelissä ja uhos ettei jää kiveä kiven päälle.

        Tuli vaan mieleen näistä esimerkeistä.


      • Anonyymi
        tosiasiat kirjoitti:

        Noh mä olenkin syntinen uskovainen, mutten sentään kirkonpolttaja. Ja ihan varmasti potkaisen polven paskaks jos näen hevariapinan riehumassa.

        Tommotteet pitäis tappaa


      • Anonyymi
        tosiasiat kirjoitti:

        se nähdään sitten! ei hevareista oo mihinkään, kaikki riisitikkuja/läskejä, tietsikkanörttejä tuppikulleja!

        Vitun kusipää mää oon hevari josn äkisin sut tappaisisin sut


    • kokemuksen ääni puhuu

      ei pelkän tulitikkuaskin kanssa kirkkopaloja aiheuteta. :(

      • tuota nuin

        kännipäissään ne niitä polttelee tai tyhmyyttään ja siitä vois jo kyllä tempasta ohtaan


      • .......
        tuota nuin kirjoitti:

        kännipäissään ne niitä polttelee tai tyhmyyttään ja siitä vois jo kyllä tempasta ohtaan

        Kristinusko on tyhmyyttä.


    • valkonaamainen pitkätukkain...

      Teretulemasta Lohjalle.
      Naama on kalpea
      Tukka pitkähkö
      persreikä löytyy
      ja tikkuaskin voin hakea ärrältä.
      Sinä voit valita kirkon

      • tosiasiat

        hae ärrältäs se vitun aski ja sytytä ittes tuleen! polta samalla kaikki valkonaamaiset pitkätukka-hevari-hinaaja-kaveris!


      • Sitä saa mitä äiti on

        Ettei Lohjan pitkätukan äiti ole vaan leikkinyt markkaran piilotusta serkun kanssa, tuhopolttajilla on usein jutut sitä sorttia. Saat valita kerrotko nämä terveiset äidillesi vai lukeeko hän itse ne täältä.


      • EtovaKala
        tosiasiat kirjoitti:

        hae ärrältäs se vitun aski ja sytytä ittes tuleen! polta samalla kaikki valkonaamaiset pitkätukka-hevari-hinaaja-kaveris!

        Kyllä nyt varmaan kaikki pitkätukat vapisevat näyttöjensä ääressä kun tuollaisen purkauksen lukivat. Toisaalta epäilen asiaa, sillä uskoisin kaikkien tajuavan, että tuon kirjoittaneen ikä ei voine olla vielä kolmentoista paremmalla puolella.


      • blblbl
        tosiasiat kirjoitti:

        hae ärrältäs se vitun aski ja sytytä ittes tuleen! polta samalla kaikki valkonaamaiset pitkätukka-hevari-hinaaja-kaveris!

        o'my nigga!


    • Anonyymi

      Hahaha mä oon pitkä tukkanen joka haluu polttaa kirkot

    • Anonyymi

      Kaikki kirkot pitää polttaa suomesta

    • Anonyymi

      No entäs jos sillä siellä kirkon takana olijalla onkin tikkuaskin sijaan sytkäri?

      Vapauta sisäinen stalinisi ja ala vihata kaikkia. ja jos kirkonpolttajia ei satu osumaan kohdalle niin aina kumminkin voi pyrkiä virkailijaksi työvoimatoimistoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe