Olen kaunis nainen. Mulla on mielestäni täydelliset kasvot, upeat hiukset ja melko hyvä kroppa. Olen huomannut että kauneuteni herättää huomiota aivan missä vain liikunkin. Ainoa negatiivinen piirre on se, että minulla on aivan järkyttävän karmean näköinen takamus. Älkää tarjotko kuntosalia, olen siellä käynyt viimeiset 10 vuotta tuloksetta. Olen saanut jopa kuulla aiheesta "sulla ei oo persettä", tms, ihmiset jopa nyrpistelevät nenäänsä kun kyselen miten esim jotkut housut istuvat tms. Mitään vartalonmyötäisiä mekkoja tms en voi käyttää koska takapuoleni on kuin suunnaton lättänä, pilaa kokonaisuuden hyvin lahjakkaasti. lantioluut törröttävät vyötärön korkeudella ja sen jälkeen kun normaalinaisilla takamus sen jälkeen "levenee" (takaapäin katsottuna), mulla se "kapenee". seuraavassas kuvassa on vasemmalla puolella aika saman tapainen takamus kun mulla
http://www.locateadoc.com/gallery.cfm/Action/Gallery/GalleryID/10731
Pakarat roikkuvat niin että niiden alle saa piiloon mitä vaan. Kaikki muotivaatteet näyttävät yhtä huonoilta mun päällä. Olen siis harkinnut pakara-implantteja. Pääsisin suuresta kompleksistani. Mitä mieltä? AIna miehet jaksaa varsinkin näillä palstoilla mainostaa miten peppu on naisessa se tärkein osa jne. Mulla se vaan on yksinkertaisesti täysin epäonnistunut. Tosin lantioluuni ovat rumasti asettuneet, en tiedä voiko sitä ongelmaa korjata? tekisi mieleni käydä juttelemassa plastiikkakirurgin kanssa. Mitä mieltä olette?
implantit takapuoleen
57
16674
Vastaukset
- maksa
maltaat ja laita mitkä i-pantit haluut, mutta anna meiän n*ida rauhasa, oot kade varmaan
- aloitus..
minä olen kaunis he,he ja tiedän sen....
mutta siihen se sitten jääkin.Turhuuksien turhuus
..mitäpä sitä miettimään,sinne vaan implanttia persuksiin ,varmaan on hauskaa katsella itseään vanhanakin kun persus se ei vaan rupsahda
,,,sitä perää voi sitten
ihailla peilistä kun kasvot ei enää ole täydelliset....
- horrorrrr
lihota se persees isoks ja sit kiinteytät sen=)
- //&%&%&/(
Minulla on vähän samanlainen tapaus. Ylipainoa on noin 15 kg, mutta eipä vaan perse kasva, joten huono ohje. Jollakin se ylipaino keräytyy takamukseen ja lantiolle toisilla taas muualle. Eikä läskiä kiinteytetä millään konstilla. Lihakset ne on jotka kiinteytyy.
- horrorrr
//&%&%&/( kirjoitti:
Minulla on vähän samanlainen tapaus. Ylipainoa on noin 15 kg, mutta eipä vaan perse kasva, joten huono ohje. Jollakin se ylipaino keräytyy takamukseen ja lantiolle toisilla taas muualle. Eikä läskiä kiinteytetä millään konstilla. Lihakset ne on jotka kiinteytyy.
no mikshän se porukka vetää sit eka proteiinii et saa massaa ja senjälkeen lähtevät salille muokkaa siitä lihaksii?
- oiyiyoouou
horrorrr kirjoitti:
no mikshän se porukka vetää sit eka proteiinii et saa massaa ja senjälkeen lähtevät salille muokkaa siitä lihaksii?
eikös nuo proteiinit kasvata juuri lihaksia eikä läskejä
- asennukset
Nehän pitää vaihtaakin n. 10 vuoden välein. Mahtaa sulla olla kuusikymppisenä aika rupinen takapuoli kun on muutamaan kertaan leikattu.
- Herää pahvi!
Elätkö kenties 80-luvulla? Nykypäivänä on jo täysin normaalia, että käytetään implantteja jotka eivät vuoda koska ne ovat sisältä aivan yhtä kiinteää massaa kuin uloinkin kuori. Siispä niitä ei tarvitse vaihtaa vaan puhutaan niin sanotuista "elinikäisistä Implanteista".
- hyvä ihminen
Keskity elämässä olennaiseen ja niihin asioihin joihin olet tyytyväinen. Sanon miehenä, että juoksisin satasta karkuun jos kuulisin, että potentiaalisella kumppanilla olisi muovia perseessä. Tai tisseissä. AIvan järjetön ajatus. Se on ihan hyvä perse.
- kukaan...
ei ole täydellinen. Se sun peppu-kompleksi on varmaan enimmäkseen sun omassa päässä.
Mä en ainakaa sinuna uskaltais moiseen ryhtyä. Eikös se joku sanonta ole, että "ei se kolo komiassa haittaa":)- nojaaa
mulla on hyvä perse, mutta rumat kasvot. mieluummin ottaisin ne kauniit kasvot :) eli ole vaan tyytyväinen!
- beballinen
jo on tosi narsistin kirjoitus, jos perseestä elämä on kiinni niin suosittelen psykiatrin puheille menoa.
omaansa tyytyväinen - implanteille!
Kannattaisko opetella reenaamaan siellä kuntosalilla oikein. Kyykkyä vaan kunnon painoilla niin taatusti peppu kasvaa jos syöt oikein ja tarpeeksi. Ne on lihakset jotka sen pepun saa hyvän muotoisiksi ja niitä ei millään sadan toiston sarjoilla eikä kituutusruokavaliolla rakenneta. Aivan naurettava ajatuskin tuo implanttien laittaminen. Itse ainakaan en voisi ottaa tosissaan naista jolla on implantit perseessä :(.
- Jenkkakaffajeejee
Onpa huvittava keskustelunaloitus...
Kuule, ei tässä kukaan muukaan täydellinen ole, eikä tarvitse ollakkaan! Toi peppuimplanttikuvakin on aivan turha,
ensimmäinen kuva on mielestäni parempi, siinä on söpöt hymykuopat sivuilla :D
Keskity olennaiseen, jos laittaisist kaiken tuon pepunmiettimisenergiasi johonkin hyödylliseen, voisit saada vaikka mitä elämässä aikaiseksi! Mieti sitä!
- elämää täysillä
"Elämän ei pidä olla vain matkantekoa hautaa kohti tarkoituksena saapua turvallisesti perille viehättävässä ja hyvin säilyneessä kropassa. Ehdottomasti mieluummin sivuluisussa viinilasi kädessä ja suklaapatukka toisessa, vartalo loppuun kaluttuna ja huutaen: "Jihuu, mikä kyyti!!!"
Ei tämä kommentti siksi, etteikö olisi hyvä pitää itsestään huolta....mutta rajansa kaikella!- seurauksena
Joo, tiedän, että useilla suomalaisilla naisilla on periaatteena juuri tuo syömäily ja juopottelu sivuluisussa, mutta siksi he ovatkin 80 % ylipainoisia juoppoja.
- Sivusta seurannut
seurauksena kirjoitti:
Joo, tiedän, että useilla suomalaisilla naisilla on periaatteena juuri tuo syömäily ja juopottelu sivuluisussa, mutta siksi he ovatkin 80 % ylipainoisia juoppoja.
... pyörittää, ottaen huomioon että suomalaisten miesten keskuudessa sekä ylipaino että alkoholismi on yleisempää. Joten jos pelkistä naisista 80% on ylipainoisia juoppoja... :-)
(misogynia ei pue sinua)
- kauneuskirurg.yleistyy
Hei, olen kuullut peppuimplanteista. Oletko huomannut että on myynnissä silikonitäytteiset (:D) alushousut, niillä saa mukavan pyoreän pepun, jos ei ole varma tuosta kirurgiasta vielä.
Kauneuskirurgia on kasvattanut suosiotaan myos Suomessa. Otapa selvää miten sellaisen pepun päällä sitten istutaan, vai keinahtaako tuolilta lattialle tms..heh.
No luulisin että kylla nuo peppuimplantitkin toimii, siinä missä muutkin. Voi tietäisimmepä vain kuinka monella niitä jo onkaan !
Olen samaa mieltä osan kirjoittajien kanssa siinä mielessä, että on paljon tärkeampiakin asioita joihin voisi keskittyä, mutta jos tuo kovasti mielenterveytta vaivaa, niin miksi siitä kärsimään. Rahaa se vain vaatii ja päätostä. Ihan ok juttu silloin. - sun elämä....
on varmasti tosi onnellista,ku pitää tommosesta tehdä murhe..
Ole onnellinen, että olet terve ja sinulla on ilmeisesti varaa elää tätä elämää, ku moisista implanteista haaveilet. - Mies 57v
Olen tällainen 57v, 157cm ja 125kg, mies komistus. Nyt olen kauhukseni huomannut, että minulle on tekeytymässä ns. "räystäsperse".
Jäänkö pian ilman kaikkien naisten ihailevaa katsetta? Romahtaako unelmani huippumallin urasta? Entä voinko enää päästä Idolsiin, BB-taloon? Tai edes "Maajussille sulhanen" kanditaatiksi tai edes Kauniisiin ja Rohkeisiin?
Tää on ihan hirveetä! Joudunko sulkeutumaan loppuelämäkseni tänne peräkammariin?
Pliis antakaa edes jotain neuvoja! - sama ongelma
Hei!
Itse kärsin samasta ongelmasta ja inhoan takamustani. Itse olen myös viehättävän näköinen muuten, mutta perä on kauhea. Itse en uskaltaisi lähteä leikkauksiin tms ja olenkin yrittänyt hyväksyä asian. Harvoilla kait on ns. täydellinen takamus. Itse olen onneksi onnellisesti naimisissa ja lapsiakin jo tullut. Yritä päästä asian yli ja keskity hyviin ominaisuuksiisi. Tietysti jos päätät mennä leikkauskeen, kuulisin mielelläni toimenpiteestä ja tyytyväisyydestäsi sen jälkeen.- soilandpimp
Muutaku ratsastamaan.. jos sillä ei perse levii niin ei sitte millään :D
- tämän ketjun aloittaja
Oletko kuullu sanontaa että "minkä naamassa häviää sen perseessä voittaa" ehkä se sitten pitää toisinpäinkin paikkansa. Väärässä olet. Lähestulkoon kaikilla (ainakin mun tuntemilla alle 3-kymppisillä on hyvä / tosi hyvä perä. Harvinaisempaa se on että olisi esim. hyvät rinnat.
- mää vaan ihdf
...vai oletko oikeasti pimee??? Herraisä, eihän kellään ole molemmat puoliskot samanlaiset kropassa. On mullakin eriparia vaikka mikä mut et näkisin siitä vaivaa??? Jos joku muu näkee musta vaivaa niin piruvie NÄHKÖÖN! Omapa on ongelmansa. Eläköön persoonallisuus ja hyvä itsetunto!
- Relloe
Tisseillä on vaan väliä, ei perseellä. MTV vain aivopesee ihmisiä pitämään enemmän perseistä.
- mistään mitään
Tissit on imeväisiä varten. Perse on eläimellisiä vaistojansa noudattavan miehen kiinnostuksen kohde.
- bootycall
Kun saat peräsi täyteen muovia, huomaat että sinulla on liian kyömy nenä, riippurinnat , saatat tuntea halua valkaista anus-aukkoasi ympäröivän ihon. Hei, tehdään kaikista samannäköisiä, persoonattomia barbeja ja mennään "sheikkaamaan" silikoni-implanttejamme jonkun ylipainoisen "niggan" ympärille. Se on harmillista kuinka suurella osalla ihmisistä on niin tyhjä pää.
- niin isot pakarat että silm...
... melko nopeasti unohtamalla ne kaikki punttisalin hienon hienot reisilaitteet ja kävelemällä sinne perinteisen levytangon eteen. Tukivyö vyötärölle, aloitus tekniikkaa hakien kevyillä painoilla.
OIkean tekniikan löydyttyä älä tyydy niihin 2.5-5 kiloisiin limppuihin siellä tangon päissä, vaan rohkeesti lisäät vähän joka kerralla... toista säännöllisesti 5-7 päivän välein ja muista riittävä proteiinin saanti; treenaathan ihmisvartalon suurinta yksittäistä lihasta.
Aivan takuuvarmasti toimii tehokkaammin kuin mikään laite... tosin vaatii vaan vähän enemmän asennetta ;) - oikeesti....
Jos olet niin kaunis kun sanot olevasi, niin miksi annat takapuolesi häiritä? Onko sun mieleesi tullut että ehkä nämä ihmiset ovat sulle kateellisia, jotka haukkuvat sun persettä?
Sulla ei ole niin hyvä itsetunto kun annat viestin aluksi ymmärtää. Jo se että kyselet täällä pakaraimplanteista kertoo kaiken...
Kaikkea ei voi saada. Jollakin saattaa olla kaunis takapuoli, mutta naama ku krokotiililla. Kyllä miehille varmasti kasvot merkitsevät enemmän. Jos kauneutesi herättää huomiota niin miksi valitat täällä? Mieti ihmisiä joilla on esim, joku iso arpi tai palojälki naamassa. Sihen verrattuna sun ongelmas on aika mitätön.- joopa joo
Kaikki tässä keskustelussa sanoo, että pitäisi olla jotain tähteellisempää mietittävää ja ajattele sitä kuinka jollain henkilöllä on arpi naamassa ym.. Sinä kun nyt sanoit noin niin muista sitten seuraavan kerran syödä lautasesi tyhjäksi, sillä maailmalla ihmiset näkee nälkää.
Me kun kaikki olemme erillaisia, jokaisella on erillaiset ongelmat, unelmat ja päämäärät. Ikinä ei pitäisi laittaa omiansa muiden yli, ymmärtää vaan se, että kaikki on suhteellista.
- olet_
Niin kaunis niin laita kuvia itsestäsi jonnekin niin kerrotaan sitten onko peräsi niin "eriparia" loppukroppasi kanssa.
- kikkakakkonen
...just tommonen takapuoli ja ratsastushousut kuin tuossa vasemmassa kuvassa, lisäksi mun tukka on semmonen veltto ja ohut ja kasvot ihan ok, mutta kaukana täydellisyydestä. Mutta minussa on jotain kaunistakin, joten en jaksa murehtia sitä miltä peräni näyttää... Miksi minun pitäisikään kun en ole missi enkä malli ammatiltani. Oletko sinä kun täydellinen pitäisi olla?
- Jules.
http://www.botuliiniklinikka.fi/hinnasto_kauneuskirurgiao.html
Tuolla näytti olevan pakaroiden nosto 2950 €.
Ei kai se sen kummallisempi toimenpide ole kuin rintojenkaan täyttö implanteilla. Ihme kohu yksistä peffaimplanteista. Johtuu vaan siintä ettei niihin ole totuttu, samalla tavalla rintaimplanteista kohistiin ennen kuin ne yleistyivät.
Tee itse omat päätöksesi, äläkä ota toisten kommentteja liikaa itseesi. Sinä päätät omasta kropastasi. - gasdg
..paljon muutakin kuin perseesi. Kukaan ei ole sinun kanssasi tai jätä sinua perseesi takia. Huono itsetunto / älyttömät neuroosit onkin sitten jo toinen juttu.
Katsomalla tuota esimerkkiä sanoisin että kohtuullisen turhalta tuntuu. Oletko tosiaan moisen takia riskeeraamaan terveytesti, mahdollisesti muutenkin hankaloittamaan elämääsi, kärsimään kipuja ja vielä maksamaan itsesi kipeäksi???
Vaihda salia / treeniohjelmaa. Syö _tarpeeksi_. Tee tarpeeksi kovilla painoilla. Voimanosto treeniä tms. Unohda kaikki aerobicit/ trendi treenarit / ketjusalit / naistenlehtien ohjeet / koneet / älyttömät lisäravinteet / ylimääräinen bullshit mikä tohonkin homman yleensä liittyy. Ja katot sitä puntaria niin että jos se ei paino nouse treenikaudella, niin teet jotain aivan päin helvettiä. Pieni läski ei 99,999% miehistä haittaa vähän pätkää ja yhdistettynä lisääntyneeseen lihasmassaan niin ehkä se persekkin siitä bulkkaantuu. Lisääntynyt lihasmassa auttaa sitten myöhemminkin pitämään läskiä kurissa. Ei tapahdu yhdessä yössä, eikä ilman kipua. Jos ei perse "parane" niin lihaskunto ainakin nousee :)
Niin, eiköhän ne aivot ole tärkein osa joka ihmisessä... Lantioluusikin ovat ihan oikealla paikalla. Ihan totta. - toiminee
Varmasti
- --Sarah--
Tekstisi oli kuin minun kirjoittamaa, paitsi että tein jo seuraavan siirron eli kävin plastiikkakirurgin vastaanotolla yseisestä asiaa koskien. Kirurgi oli Suomen huippuja. Hän ei leikkausta suositellut eikä sitä olisi lähtenyt ainakaan itse tekemään, koska riskit ovat niin suuret. Pakaramplanteista on jo hankittu kokemusta (Brasiliassa yleisiä ja muutamia leikkauksia tehty Suomessakin) ja ne aiheuttavat herkästi komplikaatioita, koska ihmisen koko paino on istuessa implanttien päällä.
Itse ainakin hautasin kirurgin sanojen myötä ajatuksen leikkauksesta ja jatkan kyykkäilyä salilla..:) Toisaalta olen tyytyväinen että otin asioista selvää enkä enää pyöritellyt niitä päässäni. Tyytyväinen olen myös kirurgin toimintaan joka ei rahanahneuksissaan lähtenyt tekemään leikkausta joka olisi mahdollisesti aiheuttanut myös fyysisiä ongelmia tämän korvien välissä olevan ongelman lisäksi..
Eli, kai meidän on vain yritettävä saada suunnattua ajatukset niihin meidän hyviin puoliin kun niitä meissä molemmissa kerran on :) - naisten ongelma
Joo, useimmilla suomalaisilla naisilla on toi sama ongelma. Usein leveä ja samalla litteä takapuoli. Useilla suomalaisilla naisilla se "korjaantuu" sillä, että he syövät itsensä muodottomaksi, jolloin ainakin minua lähinnä oksettaa.
Jos olet muuten kaunis ja laiha nainen, niin en usko, että tuo nyt ketään miestä haittaa, joka on sinusta oikeasti kiinnostunut. Tietenkin, jos mies on ns. "peppumies", niin voi olla että silloin se alkais ajan myötä rassaamaan. - naisten implantit
Useilla brassinaisilla on implantit ja miehenä, jolla on jonkun verran kokemusta tuon maan naisista, voin sanoa, että ne ovat aivan taivaallisia. En kuitenkaan usko, että suomalaisten naisten luunrakenteella voidaan koskaan päästä lähellekään.
- tohtoooooori
Joo kyllä sain hyvät naurut :)))))) Maha kippurassa nauroin vedet silmissä sun juttuasi. Ei se etteikö tarinasi voisi olla totta, MUTTA jos 10 käyt kuntosalilla niin ei se perseesi voi olla lättänä, ellet sitten tee siellä kuntosalilla jotain muuta kuin treenamista.
- päätellen
Ei Sinulla,mielestäni suurta hätää ole.
- peppusilikoneja
Maailmalla kauneuskirurgia liikkuu aivan eri sfääreissä kuin täällä ankeassa luterilaisessa perä(?)pohjolassa. Pakaraimplantit on suosittuja varsinkin homokulttuureissa. Ja ne pojathan ymmärtää perseen päälle...
- mies 123
Aika karmeeta, jos naisen pylly olisi tuollainen.
Voisi hyvinkin olla, etten pystyisi silloin yhtään mihinkään, tai siis se "pikkuveli"...
...tosin silikoni-implanteistakin kiinnipitäminen leikkauksen jälkeen voisi olla aika tragikoominen kokemus, näin miehelle :-)- tärkeintä?
Oikea rakkaus ei odota täydellistä ulkonäköä.
Oletko itse täydellisen näköinen uros?
jos elämäsi keskittyy vain ulkonäön palvomiseen, niin se kertoo pääsi tyhjyydestä.
Tiedoksi vain että kyllä naisetkin katsovat miesten takapuolta ja niistäkin löytyy arvosteltavaa.
- silja-
et ole treenannut tarpeeksi kovaa. Pakarat vaatii helvetisti treeniä ennen kuin mitään tapahtuu.
T: kokemuksen syvä rintaääni - toivottavasti?
Kuule, kyllä se useimpien AIKUISTEN miesten mielestä tärkein osa on naisessa tuo pää. Oletko harkinnut aivoimplantteja?
- seonhuora
Miksi blondin aivot ovat rusinan kokoiset ?
- yMmärrän
Itselläni on myös kamala takapuoli,kutsun sitä penaaliksi koska kynätkin pysyvät tämän roikkuperseen alla.
Muuten vartalo on uskomatnta kyllä, kuin missi kisoista (naama on sitten ihan eri juttu).
Käyn salilla ja pump aerobic jumpissa. Takapuolta ei nosta mikään!Vaikka onhan se vähän kiinteytynyt liikunnan myötä.
Onneksi tunikat on muotia, lyhyellä paidalla en kyllä farkkuja pidä!
Itsetunnostahan se on kiinni. Niinkuin kaikki muukin.
Ikää tullessa (35) takapuoli jää vähemmälle miettimiselle. Kuitenkin minulla on terve kroppa ja hyvä olo, se on pääasia.- tämän ketjun aloittaja
Olen miettiny asiaa että olispa se aika typerää alkaa niitä silikoneja istumalihasten päälle laittaan. Vois istuminen olla tosiaan hankalaa yms... tyydyn kai itseeni tällaisena, täytyy vaan pitää vähän peittävämpiä vaatteita. Ja muuten noin voisin sanoo että miehille kelpaan enemmän ku hyvin yleensä, jopa yhden "peppumiehen" kanssa olin tosi tosi monta vuotta.. kai se on sitten pärjättävä tällaisena.
- löytyy!
tämän ketjun aloittaja kirjoitti:
Olen miettiny asiaa että olispa se aika typerää alkaa niitä silikoneja istumalihasten päälle laittaan. Vois istuminen olla tosiaan hankalaa yms... tyydyn kai itseeni tällaisena, täytyy vaan pitää vähän peittävämpiä vaatteita. Ja muuten noin voisin sanoo että miehille kelpaan enemmän ku hyvin yleensä, jopa yhden "peppumiehen" kanssa olin tosi tosi monta vuotta.. kai se on sitten pärjättävä tällaisena.
Minulla on tuo takamus "valahtanut" iän mukana. Jos haluan näyttää vähän timmimmältä, vetäisen jalkaan peppua kohottavat sukkahousut tai hoikentavan alusasun. Nuo muotoilevat aivan riittävästi.
- Avustusta
tämän ketjun aloittaja kirjoitti:
Moi!
Sinä joka aloitit tämän keskustelun. Olen eri mieltä kanssasi! Jos sinusta tuntuu, että elämäsi on muuten kunnossa,ja vain takamuksisi vaivaa sinua kun katsot peiliin, älä anna tämän sivuston ihmisten vaikuttaa sinuun.Suomalaiset ovat tunnettuja siitä kuinka he ovat suoraselkäisiä, uskovat, että vartalon aitous on ihmisessä parasta, häpeilevät muutosta ja antavat sinun olettaa, että olet turhamainen. Muista kuitenkin se, että elämme maassa joka tulee aina hieman jäljessä. Olen asunut jenkeissä (tähänkin joku sanoo, että olisit jäänyt sinne jos kerran olit niin tyytyväinen) ja tullessani takaisin huomasin ,että Suomessa vaan mikään ei muutu. Mainitsit, että olisisehan omituista istua implanttien päällä? Todellisuudessa implantit asetetaan pakaralihasten alle, joten et tunne tätä lainkaan. Jos haluat voit lukea lisää: menemällä googleen, näppäile"peppu kohotus", sieltä löydät keskustelusivun jossa olen nim. merkillä Bigbutt(haha)ja löydät tekstin jossa kerron enemmän itse leikkauksesta!
Ystävällisin terveisin,
Minä
- kauan harkinnut
Moikka!
Painin saman asian kanssa. Olen yrittänyt löytää keskustelupalstoilta hengenheimolaista mutta yleensä homma tyssää siihen, se on jotenkin aliarvostettua monille ihmisille. Itselläni on kapea lantio ja muutenkin erittäin sopusuhtainen vartalo treenaamisen johdosta mutta en tahdo treenaamisella saada sitä takamusta joka olisi minusta täydellinen. Olen jo pienestä tytöstä asti unelmoinut ja ihaillut naisia joilla on seksikkäät suuret ja ulospäin suuntautuneet pakarat. Kun katson peiliin näen vartalon joka on kaikin puolin sellainen jota ihmiset yleensä havittelee...minä vaan en ole siihen tyytyväinen! Olen yrittänyt lihottaa itseäni, mutta se on erittäin vaikeaa, Käydä salilla..vaikka mitä! Monesti ihmiset, sekä naiset, että miehet sanovat, että takamukseni on virheetön mutta itse en koe niin. Kävinkin plastiikkakirurgin vastaanotolla ottamassa asiasta selvää ja sain tietää asiasta paljonkin. Olin jo varaamassa aikaa kun laskeskelin, että se ei sopinut budjetilleni kyseisenä aikana. Tästä on nyt 2v aikaa. Olen ottanut selvää ja miettinyt asiaa ja monia, monia vuosia.Jos sinua kiinnostaa niin voit kysyä asiasta minulta enemmän, vastaan mielelläni kysymyksiisi!- olen aloittaja...
Onpas tästä tullut pitkä ketju: ) niin asuispa jossain jenkkilässä niin ei olis mikään ihme tällainen kysely. Ku olen katsellut tuota takalistoani ja vertaillut toisten peppuihin, olen tullut siihen tulokseen että kyseessä eivät ole lihakset vaan lantioluut, jotka ovat asettuneet tietyllä tavalla. Näin näyttää siltä kuin "yläpeppu" olisi leveä, mutta sitten varsinaiset pakarat kapeat. Näin ollen näyttää kaikkein karmeimmalta, oli pakaroissa sitten implantit tai ei, koska ne leveänä törröttävät lantioluut pilaavat vaikutelman. Enpä tiedä voiko tällaista operoida tai millai, mahtaakohan kukaan edes ymmärtää tätä selittämistäni xD
- on toivoa
olen aloittaja... kirjoitti:
Onpas tästä tullut pitkä ketju: ) niin asuispa jossain jenkkilässä niin ei olis mikään ihme tällainen kysely. Ku olen katsellut tuota takalistoani ja vertaillut toisten peppuihin, olen tullut siihen tulokseen että kyseessä eivät ole lihakset vaan lantioluut, jotka ovat asettuneet tietyllä tavalla. Näin näyttää siltä kuin "yläpeppu" olisi leveä, mutta sitten varsinaiset pakarat kapeat. Näin ollen näyttää kaikkein karmeimmalta, oli pakaroissa sitten implantit tai ei, koska ne leveänä törröttävät lantioluut pilaavat vaikutelman. Enpä tiedä voiko tällaista operoida tai millai, mahtaakohan kukaan edes ymmärtää tätä selittämistäni xD
Moikka!
Kuule, olisit yllättynyt paljon kehoa pystyykään muokkaamaan! Olen aivan varma, että lantioluusi eivät ole millään tavalla erityisen rumat..vaikkakin eivät välttämättä täydellisetkään! Tiedän sen tunteen kun ei ole tyytyväinen johonkin ulkoiseen osan itsessään, oli se sitten mikätahansa niin sitä suurentelee aina mielessään. Jos asut lähellä Helsinkiä niin voit ottaa yhteyttä vaikka heti maanantaina Christinas Clinic nimiseen plastiikkakiryrgiaan erikoistuneeseen klinikkaan ja varata ajan ilmaiseen konsultaatioon. He kertovat sinulle tarkemmin mitä on tehtävissä. Enpä ole kuullut ikinä, että tälläistä ei saisi korjattua!
Voimaa!
- ahanotee
Pyöräily ja ratsastus saavat esim takapuolta kasvamaan lihaksikkaan kauniiksi. Myös matkaluistelu ja jokun suon hölkkäily ja käveleminenkin sekä kuntosalin levytanko kyykyt tekevät hyvää takapuolelle.
- leikkausonkaiuseinriski
Takapuolessa on muuten huomattavan paljon hermoja. Minulle sanottiin kun minulla lähti kaaduttuani kovalla voimalla takapuolelleni (ja valuin betoniakin pitkin kaatumisen voimasta)melko pieni pala suoliluusta irti vasemman pakaran alueelta että ei sitä kannata luupalaa poistaa leikkauksessa kun alue on esim niin täynnä hermoja. (Alueella on kai kaikenlaisia riskejä?).
- ööööööööh
Itse naisena ajattelen, että takapuolen pitää olla mahdollisimman pieni. Tosin ei tietenkään ole hyvä, jos se roikkuu...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952737Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82982632Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412334Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171112Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään471080- 57782
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10781- 19699
- 55682