Onko kenelläkään kokemusta sokoksen kesätöistä? kertokaa vähän minkälaisia eri työtehtäviä siellä saitte, pidittekö työstänne, oliko palkka hyvä, kuinka kauan työskentelitte tms. Olen ehkä mahdollisesti ensi kesänä menossa, ja kaipailisin tietoa etukäteen mitä saattaa olla odotettavissa :)
Sokokselle kesätöihin?
6
4890
Vastaukset
- ..............
Ei sinne vaan mennä, haetaan korkeintaan. Palkka on koululaispalkka, jos ei ole kokemusta. Tämä tarkoittaa 6,46 euroa per tunti sekä mahdolliset iltalisät että muut vastaavat korvaukset.
- ---
No ei tietenkään vaan "mennä", Kysymys olikin että JOS saan sieltä paikan ja JOS silloin hyväksyn paikan ja menen sinne ellei muuta ole tiedossa.
- 24
--- kirjoitti:
No ei tietenkään vaan "mennä", Kysymys olikin että JOS saan sieltä paikan ja JOS silloin hyväksyn paikan ja menen sinne ellei muuta ole tiedossa.
palkka 10€ iltalisä klo 18 jälkee 5€
Palkat nousseet ja paljon.
- töitäää
milloin yleensä tulee ilmoitus et hyväksyttiinkö hakemus vai ei ?
siis jos hakee osuuskauppoihin kesätöihin.. - apua tarvitseva!!
Mistä sokokselle voi edes hakea kesätöihin? Onko netissä mitään hakemusta?
- tietäjä
mun mielestä ei ole hakemusta, itse pitää paikan pomolle mennä sanomaan niinkuin minäkin menin sanomaan lastenosaston myyntipäällikölle ja sain paikan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt263949Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.442019Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö421283- 771155
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi361097Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251096Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä491007Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173861Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin140853- 56833