vuokrafirmat ei ota yhteyttä?

aika tyhmää..

Mikäs siinä on että vuokrafirmat ei ota yhteyttä ja tarjoa työtä?
Olen 7 vuokrafirman kirjoilla ja yksi ainut on ottanut yhteyttä (opteam)
Varamiespalvelun kautta haen jopa 4-5 eri paikkakunnalle töihin.. Kun soitan sinne ni ne vaan sanoo että tällä hetkellä ei ole minulle mitään..
Jotkut vuokrafirmat on aika pieniä joten niillä ei edes aina ole paljoa tarjottavaa ni ne mie viel ymmärrän mutta esim. Staffpointista en ole kuullut sanaakaan.. Sama juttu vps:sän ja jobiteam:in kanssa.. Ei yhtikäs mitään.. Vois kuvitella et kun noin monen vuokrafirman kirjoilla on ni tulisi edes jotain tarjouksia..?
Jollakin muulla sama tilanne?
Haen asiakaspalvelutyötä (kauppa etc.), keittiötöitä, apulais ja plokkari/blokkari, ihan sama astiankeräilijä työtä kummiski, pakkaus työtä ja semmosta.. Ihme ettei mitään saa..

10

2601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keikkarit

      Onko sinulla liikaa kokemusta? Oletko kertonnut että olet toisen firman kirjoilla? Oletko ollut haastattelussa? Varamiespalvelulla on ainakin keittiötyöntekijöistä ainakin pk-seudulla pula Crs:llä, ja kyllä Staff point jatkuvasti hakee

      • alk. per.

        Kokemusta ei ole liika, just päinvastoin ei kauheesti sitä kokemusta ole eikä ole koulutusta.. Vuokrafirmat eivät tiedä että olen muitten firmojen kirjoilla.. olen ollut haastattelussa varamiespalvelussa kahdella eri paikkakunnalla.. En missään muualla.. asun semmosella paikkakunnalla että täälä ei ole oikeestaan muita kun varamiespalvelu ja kyllä esim. staffpoint, opteam crs etc. kans välittää tänne mutta ne firmat on muilla paikkakunnilla.. ja aika pitkälläkin..
        Varmaan vasta kutsuu haastatteluun ku tulee jotain tarjottavaa mutta harmittaa ku crs ja staffpointista ei mitään kuulu ku niillä on jstiinsa semmosta työtä mitä etsin..
        Mites muuten ku sen staffpointin hakemuksen kanssa, pitäisikö mailiin vahvistus vai eiks ne lähetä semmosia? en nimittäin ole siitä kuullu yhtikäs mitään.. kaikista muista on kyllä tullu vahvistus mailiin ja semmonen tervetuloa viesti..


      • jos
        alk. per. kirjoitti:

        Kokemusta ei ole liika, just päinvastoin ei kauheesti sitä kokemusta ole eikä ole koulutusta.. Vuokrafirmat eivät tiedä että olen muitten firmojen kirjoilla.. olen ollut haastattelussa varamiespalvelussa kahdella eri paikkakunnalla.. En missään muualla.. asun semmosella paikkakunnalla että täälä ei ole oikeestaan muita kun varamiespalvelu ja kyllä esim. staffpoint, opteam crs etc. kans välittää tänne mutta ne firmat on muilla paikkakunnilla.. ja aika pitkälläkin..
        Varmaan vasta kutsuu haastatteluun ku tulee jotain tarjottavaa mutta harmittaa ku crs ja staffpointista ei mitään kuulu ku niillä on jstiinsa semmosta työtä mitä etsin..
        Mites muuten ku sen staffpointin hakemuksen kanssa, pitäisikö mailiin vahvistus vai eiks ne lähetä semmosia? en nimittäin ole siitä kuullu yhtikäs mitään.. kaikista muista on kyllä tullu vahvistus mailiin ja semmonen tervetuloa viesti..

        menisit kouluun ja hakisit sitten jotain muutaduunia. mutta usein kuvio menee näin


      • alk.per.
        jos kirjoitti:

        menisit kouluun ja hakisit sitten jotain muutaduunia. mutta usein kuvio menee näin

        Itsellä opiskelu ei tod. ole ajankohtaista.. aloitin kyllä opinnot silloin joskus peruskoulun jälkeen mutta totesin puolenvuoden jälkeen että ei ollut mun ala ja vielä en ole sitä mun alaa lopullisesti päättänyt.. ja toiseksi olen nuori, ehin vielä..


      • LLL
        alk.per. kirjoitti:

        Itsellä opiskelu ei tod. ole ajankohtaista.. aloitin kyllä opinnot silloin joskus peruskoulun jälkeen mutta totesin puolenvuoden jälkeen että ei ollut mun ala ja vielä en ole sitä mun alaa lopullisesti päättänyt.. ja toiseksi olen nuori, ehin vielä..

        olen itse ollut töissä mainitsemistasi firmoista kahdella. Myös toimistossa siis.
        Missäpäin asut? Millainen koulutausta sinulla on?

        Firmasta riippuen hakemusten käsittelyaika saattaa kestää. Kannattaa itse olla aktiivinen, soitella ja kysyä. Monella ko. yrityksellä on koulutusta, juuri ravintolapuolelle, jossa käydään läpi perusasiat ennen asiakasyrityksiin töihin menoa. Kaikki eivät käy läpi sitäkään, vaan töissä oppii.


      • LLL
        LLL kirjoitti:

        olen itse ollut töissä mainitsemistasi firmoista kahdella. Myös toimistossa siis.
        Missäpäin asut? Millainen koulutausta sinulla on?

        Firmasta riippuen hakemusten käsittelyaika saattaa kestää. Kannattaa itse olla aktiivinen, soitella ja kysyä. Monella ko. yrityksellä on koulutusta, juuri ravintolapuolelle, jossa käydään läpi perusasiat ennen asiakasyrityksiin töihin menoa. Kaikki eivät käy läpi sitäkään, vaan töissä oppii.

        jos haluat, voit laittaa minulle sähköpostia osoitteeseen [email protected], niin voin kysellä asiaa.


      • alk.per.
        LLL kirjoitti:

        olen itse ollut töissä mainitsemistasi firmoista kahdella. Myös toimistossa siis.
        Missäpäin asut? Millainen koulutausta sinulla on?

        Firmasta riippuen hakemusten käsittelyaika saattaa kestää. Kannattaa itse olla aktiivinen, soitella ja kysyä. Monella ko. yrityksellä on koulutusta, juuri ravintolapuolelle, jossa käydään läpi perusasiat ennen asiakasyrityksiin töihin menoa. Kaikki eivät käy läpi sitäkään, vaan töissä oppii.

        Asun ''länsi-uusimaa'' alueella mutta haen töitä Salo,halikko,forssa alueilta.. Myös turusta kunhan se vain on ihan siinä ''keskustassa''? (se aue mihin tullaan ku motarilta tullaan turkuun)
        Minulla ei ole muutakuin peruskoulu takana.. Lähihoitajalinja jäi kesken 7 kk jälkeen ja kursseja ei ole muutakuin työnhaku ja lastenhoitokurssi.. ja kokemustakaan ei paljoa ole, asiakaspalvelusta vaan.. Itse tiedän että pitemmät kurssit ja koulutukset ei hyödytä mitään.. opin paljon paremmin työssä kuin koulunpenkillä..


    • sesiitä

      ..työkokemustakin olisi sen verran, että luulisi jonkinlainen työ löytyvän, mutta ainoastaan kaksi on ottanut yhteyttä. se on hyvin vähän verrattuna siihen, kuinka monen haastattelussa olen juossut.

    • edfffggy

      Oisko Salon seuduilla hyviä vuokrafirmoja?

    • 5648

      nokun ne odottaa että kysyt, paljonko tarvii maksaa mafiarahaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2078
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1602
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1194
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    Aihe