Onko kellään tietoa Ankia nimisestä "punkpoprock" tyylin bändistä?
Mistään ei oikein löydy tietoa. Tuotoksista puhumattakaan.
ANKIA
5
954
Vastaukset
- trepnuk
perkeleen punkit 1-kokoelmalla on yks biisi, muuta en tiedä.
- _Punukki__
Niin on juu, "täältä tullaan elämä" niminen.
Kymmenen muutakin biisiä kuullut, mutta mitään levyjä en ole itselleni saanut hommattua.
Enkä tiedä edes mitä kaikkea bändiltä on ilmestynyt.
Pojat oli kai aika nuoria, kun niitä demoja teki, muusta ei sitten juuri tietoa.
- Lissu
Ankia on hajonnut, mutta sen kitaristi soittaa nykyään Uhma nimisessä bändissä
- _Punukki_
Kiitos tiedosta. Tai tiesin että Ankia on hajonnut.. mutta tuon Uhma bändin voit tsekata=)
- Julia
_Punukki_ kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Tai tiesin että Ankia on hajonnut.. mutta tuon Uhma bändin voit tsekata=)
Mulla on yks Ankian levy ala-aste/yläasteajoilta eli luultavasti 8-10v sitten ilmestynyt. Täs on kymmenen biisiä: Missä sä oot Täältä tullaan elämä Snagari Tyttö unimaailman Katulampun alla Jokeri Raitin nuoret Perintö Tuuliajolla Kaksi varjoa Missä päin asut? Voidaan keksii jotain jos haluut ton levyn, laitappa mailia [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772