Joo en jaksanu nyt selaillia jos tälläistä olisi löytynyt muutenkin, mutta mistä saisi suht kohtuu hintaisen suojakotelon(nahkaa tai jtn.) iPod Classicille, jossa tietysti näytön suoja jne. Mieluusti suomalaisten nettikauppojen osoitteita. Kiitos
iPod Classic suojaa?
5
1743
Vastaukset
- teemu.tamminen
ainakin tuolta pixmanian sivuita näytti saavan erilaisia.
- Rimppainen
Biltemasta löytyy hyviä suojakoteloita ja edullisesti. Ohessa linkki jonkun hemmon blokiin asiasta...
http://hpguru.net/2008/09/12/ipod-classic-suojakotelo-halvalla-biltema-myymalasta/ - pimppiboy2
teknikmagasinet on ainut tällä hetkellä joka myy. ei edes mac-liikkeellä ole... olen todella pettynyt.
- M0rso
Teknikmagazinetista ostetun keinonahkaisen kotelon alettua hajota käsiin pistin myös merkille ettei oikeasta nahasta tehtyjä koteloita tosiaan oikein tahdo löydyä. Valtaosa joko keinonahkaa, varustettu ylöspäin aukeavalla kannella, tai molempia.
Päädyin tilaamaan nahkakotelon tuolta: http://tuff-luv.com/
Hommasin sen sivulle aukeavan, ruskean kotelon. Hieman hintava (40 puntaa), mutta on ollut todella hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223027- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381483- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621