termos!
hakusessa olis valkoiset hansikkaat wanhojen tansseille. Frakki on jo hommattu... mistä kannattaa lähteä hommaamaan... onko jtn netti kauppaa josta saisi tai sitten tietääkö joku tuusula-jäke-kerava alueella jonkun paikan mistä sais :D
kiitos jo etukäteen
valkoiset hansikkaat?!?!
5
7662
Vastaukset 5
- 145
-----------
- ROger
Täältä, nämä ovat aivan samanlaisia hanskoja, mitä pukuvuokrausfirmat myy/vuokraa, mutta aika reilusti halvemmat
http://www.pilailupuoti.com/tuotteet/index.php?mag_nr=21&group=00001438&prod_id=00023564 - banaani
mun mielestä meidän pojille vanhojentansseihin hommattiin valkoiset hansikkaat apteekista. itse en oo hommannu että en tiijä varmaks mutta kannattaa kysyä sieltä:) vaikka hassulta tuo apteekki kuullostaakin:D
- Wanha08
Jep elikkäs löyty tuolta sokokselta ku siellä poikkesin :D oli kylla aika kalliit mutta mamma betalar ;D
- Wanha14
Mulla kans sama ongelma mistä noi hanskat nyt löytää? Apteekistako muka saa? Kiire kiire
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201708- 80670
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43571