Onko kellään kokemusta ko. tuotteesta? Paljon mainostetaan ja kehutaan, mutta olisi kiva kuulla joltakin, mahtoiko toimia?
Easy Control- kokemuksia?
45
32421
Vastaukset
- kokeillut
kallis, mutta sen arvoinen. Kahdessa viikossa -3kiloa!
- berryee
Kuinka pitkäksi aikaa nuo pillerit riittävät? Tuon kaksi viikkoa vai enemmän? Ja laihduitko kuinka paljon kokonaisuudessaan, mikäli kestivät yli 2 vkoa? :)
- Kekemustaomaava
berryee kirjoitti:
Kuinka pitkäksi aikaa nuo pillerit riittävät? Tuon kaksi viikkoa vai enemmän? Ja laihduitko kuinka paljon kokonaisuudessaan, mikäli kestivät yli 2 vkoa? :)
Kuuri maksaa noin 50 € ja 60 kapselia riittää kuukaudeksi.
Itse olen laihtunut viikossa 2,5 kg.
Nälkää ei tunnu ja olo on pirteä.
Töihin pystyn keskittymään hyvin.
Ajatukset ovat muualla kuin ruuassa. - kokeillut myös
Kekemustaomaava kirjoitti:
Kuuri maksaa noin 50 € ja 60 kapselia riittää kuukaudeksi.
Itse olen laihtunut viikossa 2,5 kg.
Nälkää ei tunnu ja olo on pirteä.
Töihin pystyn keskittymään hyvin.
Ajatukset ovat muualla kuin ruuassa.pari viikkoa nyt syönyt ja n 3kg lähtenyt, parasta on kuitenkin se, että ei ole yhtään nälkä ja olo on pirteä. aion hakea uuden kuukauden annoksen ja jatkaa näiden syömistä.
- tuote oikein on?
kokeillut myös kirjoitti:
pari viikkoa nyt syönyt ja n 3kg lähtenyt, parasta on kuitenkin se, että ei ole yhtään nälkä ja olo on pirteä. aion hakea uuden kuukauden annoksen ja jatkaa näiden syömistä.
Netissä oli aika laaja kirjo, alk.44,-, mutta
Life-liikkeessä hipo 60,- Paljonko maksoit/mistä ostit? - kallista
tuote oikein on? kirjoitti:
Netissä oli aika laaja kirjo, alk.44,-, mutta
Life-liikkeessä hipo 60,- Paljonko maksoit/mistä ostit?Ostin Vantaa Jumbosta, liikkeen nimi taisi olla joku Life, en ole varma, toisesta kerroksesta, Prisman yläpuolella.
Hinta oli 53 euroa, pöyristyttävä hinta.
On tällä pillerillä myös huonot puolensa. Koska se poistaa nestettä huulet ja kurkku kuivuvat, päätä särkee ja seksihalut vähenevät.
Hyvistä puolista onkin kirjotettu noissa aiemmissa kommenteissa. Lisäisin, että pystyn kieltäytymään herkuista jotenkin käsittämättämän hyvin. Nytkin on jääkaapissa laskieaspullia, jotka eivät kylläkään ole minun sinne hankkimiani. - hatti_watti
kallista kirjoitti:
Ostin Vantaa Jumbosta, liikkeen nimi taisi olla joku Life, en ole varma, toisesta kerroksesta, Prisman yläpuolella.
Hinta oli 53 euroa, pöyristyttävä hinta.
On tällä pillerillä myös huonot puolensa. Koska se poistaa nestettä huulet ja kurkku kuivuvat, päätä särkee ja seksihalut vähenevät.
Hyvistä puolista onkin kirjotettu noissa aiemmissa kommenteissa. Lisäisin, että pystyn kieltäytymään herkuista jotenkin käsittämättämän hyvin. Nytkin on jääkaapissa laskieaspullia, jotka eivät kylläkään ole minun sinne hankkimiani.tilasin juuri sen terveysasema verkkokaupasta hintaan 42,90 ja postikulut..toivotaan että toimii, kaikki muut kait tässä on jo kokeiltukin
- Aivanuskomatonjuttu
hatti_watti kirjoitti:
tilasin juuri sen terveysasema verkkokaupasta hintaan 42,90 ja postikulut..toivotaan että toimii, kaikki muut kait tässä on jo kokeiltukin
Olen käyttänyt Easy Controllia 3 viikkoa ja paino on tippunut 5 kg.
Tähän ei ole pystynyt mikään muu.
Olen myös yrittänyt kaikki systeemit, eivätkä ole tehonneet.
Makeaa ei tee mieli ollenkaan ja olo on pirteä.
Ikävä puoli tässä on se, että näkä tuntuukin päänsärkynä.
Kyllä kannattaa kuitenkin kokeilla.
Uskon että tästä on sinullekin apua. - ruokaa ja paljonko
Aivanuskomatonjuttu kirjoitti:
Uskon että tästä on sinullekin apua.ja mitä? Kuinka usein?
- Edelliseen
ruokaa ja paljonko kirjoitti:
ja mitä? Kuinka usein?
En syö yhtä paljon kuin aikaisemmin, koska nälän tunnetta on vähemmän kuin aikaisemmin. Vatsahan täyttyy Easy Controllista saatavalla kasvisproteiinilla osittain, ja sitten siinä on myös näläkää hillitsevää ainetta. Samoin sokerin tasapaino ei heittele.
Aamulla syön kaksi isoa juustovoileipää, päivällä syön kaksi appelsiinia, illalla syön lautasellisen kotiruokaa, josta noin puolet täytä salaatilla ja raasteilla, illalla syön joghurtin ja pari juustolla päällystettyä hapankorppua. Juon parjon teetä ja vettä. Olo tuntuu ihan hyvältä. - täytyy minunkin
Edelliseen kirjoitti:
En syö yhtä paljon kuin aikaisemmin, koska nälän tunnetta on vähemmän kuin aikaisemmin. Vatsahan täyttyy Easy Controllista saatavalla kasvisproteiinilla osittain, ja sitten siinä on myös näläkää hillitsevää ainetta. Samoin sokerin tasapaino ei heittele.
Aamulla syön kaksi isoa juustovoileipää, päivällä syön kaksi appelsiinia, illalla syön lautasellisen kotiruokaa, josta noin puolet täytä salaatilla ja raasteilla, illalla syön joghurtin ja pari juustolla päällystettyä hapankorppua. Juon parjon teetä ja vettä. Olo tuntuu ihan hyvältä.yrittää tuota diettiä.
- nälkä vaan on
täytyy minunkin kirjoitti:
yrittää tuota diettiä.
ja pysyy. Ei auta mua.
- syövaanmuttakevyttä
nälkä vaan on kirjoitti:
ja pysyy. Ei auta mua.
Kylä varmasti auttaa!!
Muinka kauan olet kokeillut tuotetta?
Ota kapseli noin tuntia ennen pääruokaa.
Muulloin syö hedelmiä,joghurttia, rahkaa marjoilla, tomaatteja, kurkkua, ihania salaatteja, hapankorppua kevytjuustolla, raejuustoa, sokerittomia pastillia tai pikkuporkkanoita ja juo paljon vaikka Vichyä, mikä tekee raikkaan olon.
Kylläisyyden tunteen pitäisi tulla aikaisemmin kuin normaalisti.
Pitää katsoa itse, että varsinaista ruokaa syö vähemmän kuin ennen, osa siitä korvataan salaatilla, eikä haittaa vaikka söisit kevyemmin esim. keittoja parilla voileivällä.
Vähitellen vatsalaukku pienenee ja vaatii vähemmän syötävää ja tämä tapahtuu parissa viikossa, ainakin minulla. - otais useamman päiväs
syövaanmuttakevyttä kirjoitti:
Kylä varmasti auttaa!!
Muinka kauan olet kokeillut tuotetta?
Ota kapseli noin tuntia ennen pääruokaa.
Muulloin syö hedelmiä,joghurttia, rahkaa marjoilla, tomaatteja, kurkkua, ihania salaatteja, hapankorppua kevytjuustolla, raejuustoa, sokerittomia pastillia tai pikkuporkkanoita ja juo paljon vaikka Vichyä, mikä tekee raikkaan olon.
Kylläisyyden tunteen pitäisi tulla aikaisemmin kuin normaalisti.
Pitää katsoa itse, että varsinaista ruokaa syö vähemmän kuin ennen, osa siitä korvataan salaatilla, eikä haittaa vaikka söisit kevyemmin esim. keittoja parilla voileivällä.
Vähitellen vatsalaukku pienenee ja vaatii vähemmän syötävää ja tämä tapahtuu parissa viikossa, ainakin minulla.mut ku poistaa nestettä, tulee kramppeja. Oon yrittäny mangnesiumia kramppeihin. Silti, vaik otan 4 kpl/Pv ei auta,ain nälkä.
- saaottaaliikaa
otais useamman päiväs kirjoitti:
mut ku poistaa nestettä, tulee kramppeja. Oon yrittäny mangnesiumia kramppeihin. Silti, vaik otan 4 kpl/Pv ei auta,ain nälkä.
Niitä saa ottaa vain kaksi kappaletta päivässä.
Voivat olla jopa vaarallisia liikaa otettuina.
Kyllä minullekin tulee nälkä, mutta tunne on paremmin hallittavissa. Napsi miniporkkanoita silloin tällöin päivän aikana, niin olo helpottuu kummasti. - -5kg
saaottaaliikaa kirjoitti:
Niitä saa ottaa vain kaksi kappaletta päivässä.
Voivat olla jopa vaarallisia liikaa otettuina.
Kyllä minullekin tulee nälkä, mutta tunne on paremmin hallittavissa. Napsi miniporkkanoita silloin tällöin päivän aikana, niin olo helpottuu kummasti.otan aamulla yhden ja jossain vaiheessa loppupäivää toisen pillerin. Hyvin tuntuu toimivan, n. 5 kg paino pudonnut reilussa kuukaudessa.
- laihduttaja
Aivanuskomatonjuttu kirjoitti:
Uskon että tästä on sinullekin apua.Hei,Luin kirjoittamasi Easy Controll jutun netistä.Ostin itsekin toissa päivänä Easy Controllin paketin.Tiedätkö, että mistä olisi tällä hetkellä edullisinta ostaa tuo Easy Controll?Kuinka monta tablettia otat päivässä niitä?Mihin aikoihin vai otatko, vain päivän mittaan puolta tuntia ennen ruokailua?Olisiko sinulla antaa muita neuvoja sen käyttöön?
Ystävällisin terveisin:
Suvi Ovaskainen
[email protected] - ei ymmärrä....
nälkä vaan on kirjoitti:
ja pysyy. Ei auta mua.
ei mullakaan tunnu auttavan. nyt syöny easya jo kaksi viikkoa ja paino on noussut yhden kilon vaikka syönyt suhteellisen kevyesti ja vähemmän kun normaalisti. no, pitää sitkeesti yrittää kuuri loppuun jos jotain positiivista alkaisi tapahtumaan.
- auta niin sitten...
ei ymmärrä.... kirjoitti:
ei mullakaan tunnu auttavan. nyt syöny easya jo kaksi viikkoa ja paino on noussut yhden kilon vaikka syönyt suhteellisen kevyesti ja vähemmän kun normaalisti. no, pitää sitkeesti yrittää kuuri loppuun jos jotain positiivista alkaisi tapahtumaan.
Minä aloitin easyn käytön eilen. Joten sen suhteen en voi vielä kommentoida, mutta. JOS olet keventänyt niin painon PITÄISI tippua. Mitä jos kirjaisit rehellisesti ylös kaiken mitä suuhusi pistät parin päivän aikana, ehkä se kertoo sulle missä mättää!
- aloitin
Aloitin helmikuussa Easy Controllin syönnin.
9 kg on tippunut maaliskuun puoleen väliin mennessä. Kilot tippuvat kuin itsestään.
Ei ole mielihaluja. Enkä ole liikkunutkaan normaalia enempää. Olen aivan ällikällä lyöty.
Näin ei ole käynyt vielä koskaa aikaisemmin.
Tiputettavaa kyllä vielä riittää.
Olen vielä reilusti lihava.- miettinyt myös ostamista
montako pilleriä vurokaudessa otat? ruoan kanssako? mistä ostit ja mitä maksoi? tekisi mieli kokeilla myös.
- Edellinen kirjoittaja
miettinyt myös ostamista kirjoitti:
montako pilleriä vurokaudessa otat? ruoan kanssako? mistä ostit ja mitä maksoi? tekisi mieli kokeilla myös.
Yhteensä olen tiputtanut 10 kg, sitten tuli pääsiäinen ja painoa tuli yllttävän paljon lisää.
Nyt painoa on tippunut 9 kg, mutta alaspäin toivottavasti mennään.
Otan kaksi pilleriä päivässä noin tuntia ennen ruokaa, se ei ole niin tarkkaa.
Olen ostanut pillerit Jumbosta Vantaalta luontaistuotekaupasta toisesta kerroksesta, Prisman yläpuolelta. En muista nimeä.
Ovat kalliita, 60 kpl maksaa 53 euroa.
Nyt oli joku "tarjous" 30 kpl ja nesteenpoistopakkaus tuli kaupanpäälle,
maksoi 30 euroa.
Kokeile ihmeessä, minä jatkan tätä kuuria niin kauan kuin olen ihannepainossa ja siihen menee kyllä aikaa.
Pillerit ovat saaneet sen aikaiseksi, että pystyn syömään vähemmän ja kevyemmin, kun ei ole mielihaluja. - Pääsiäisenä tökki
miettinyt myös ostamista kirjoitti:
Syön kaksi pilleriä päivässä noin tunti ennen pääruokailua.
Paino tippui lisää edellisestä ilmoituksesta, yhteensä 10 kg. Mutta, mutta,ei niin paljon kuin
aiemmin. Syynä on pääsiäisen juhlaherkut ja kotiviini. Painoa tuli yllättävän paljon lisää muutamassa päivässä,noin 3 kg.
Olen saanut ne melkein pudotettua kahdessa viikossa takaisin, mutta yksi kilo on vielä jäljellä.
Paino nousee ja laskee nopeasti nyt tämän kuurin aikana, olen tullut siihen johtopäätökseen.
Pillerit olen ostanut Jumbon luontaistuotekaupasta Prisman yläpuolelta.
60 kpl maksaa 53 euroa, 30 kpl annos maksaa 30 euroa ja päälle tulee nesteenpoistopillereitä.
Olen lukenut jostain, että 30 kpl annos maksaa jossain vähän yli 20 euroa.
En uskalla lopettaa näiden pillerien käyttöä.
Paisunkohan norsuksi jos lopetan, vai olenkohan tottunut vähempään ravintoon. Täytynee kokeilla ensin yhdellä pillerillä joskus hamassa tulevaisuudessa. - tuli kahteen kertaan
Pääsiäisenä tökki kirjoitti:
Paino tippui lisää edellisestä ilmoituksesta, yhteensä 10 kg. Mutta, mutta,ei niin paljon kuin
aiemmin. Syynä on pääsiäisen juhlaherkut ja kotiviini. Painoa tuli yllättävän paljon lisää muutamassa päivässä,noin 3 kg.
Olen saanut ne melkein pudotettua kahdessa viikossa takaisin, mutta yksi kilo on vielä jäljellä.
Paino nousee ja laskee nopeasti nyt tämän kuurin aikana, olen tullut siihen johtopäätökseen.
60 kpl maksaa 53 euroa, 30 kpl annos maksaa 30 euroa ja päälle tulee nesteenpoistopillereitä.
Paisunkohan norsuksi jos lopetan, vai olenkohan tottunut vähempään ravintoon. Täytynee kokeilla ensin yhdellä pillerillä joskus hamassa tulevaisuudessa.Sori vaan.
Ensin en saanut viesti lähtemään, sitten kirjoitin sen uudelleen ja nyt ne ovat sitten tässä vähän eri sanoin kahteen kertaan. - postikuluineen
Pääsiäisenä tökki kirjoitti:
Paisunkohan norsuksi jos lopetan, vai olenkohan tottunut vähempään ravintoon. Täytynee kokeilla ensin yhdellä pillerillä joskus hamassa tulevaisuudessa.E 45,90 / 60 kpl. Haluan kokeilla.
- prinzessaa--
postikuluineen kirjoitti:
E 45,90 / 60 kpl. Haluan kokeilla.
tilasin tuotteen eilen kun olin lukenut vinkkejänne täältä. infoan tuloksista heti viikon käytön jälkeen. minulla 10kg pudotus unelma. minkä painoisia te muut olette? minä 74kg. olen omin voimin ollut viikon laihduttamassa, ja oikein 100g oli lähtenyt... tälläisinä hetkinä oljenkorsi ihmelääkkeestä kuulostaa TODELLA hyvältä.
- prinzessaa---
prinzessaa-- kirjoitti:
tilasin tuotteen eilen kun olin lukenut vinkkejänne täältä. infoan tuloksista heti viikon käytön jälkeen. minulla 10kg pudotus unelma. minkä painoisia te muut olette? minä 74kg. olen omin voimin ollut viikon laihduttamassa, ja oikein 100g oli lähtenyt... tälläisinä hetkinä oljenkorsi ihmelääkkeestä kuulostaa TODELLA hyvältä.
Sain tiistaina sunnuntaina tilatut napit. eli 5 päivää nyt mennyt ja kilo häipynyt taivaan tuuliin. syön normaaliin tapaan, terveellisesti mutta kevyesti. en laske kaloreita. infoan taas viikon päästä.
- ^calice^
Edellinen kirjoittaja kirjoitti:
Yhteensä olen tiputtanut 10 kg, sitten tuli pääsiäinen ja painoa tuli yllttävän paljon lisää.
Nyt painoa on tippunut 9 kg, mutta alaspäin toivottavasti mennään.
Otan kaksi pilleriä päivässä noin tuntia ennen ruokaa, se ei ole niin tarkkaa.
Olen ostanut pillerit Jumbosta Vantaalta luontaistuotekaupasta toisesta kerroksesta, Prisman yläpuolelta. En muista nimeä.
Ovat kalliita, 60 kpl maksaa 53 euroa.
Nyt oli joku "tarjous" 30 kpl ja nesteenpoistopakkaus tuli kaupanpäälle,
maksoi 30 euroa.
Kokeile ihmeessä, minä jatkan tätä kuuria niin kauan kuin olen ihannepainossa ja siihen menee kyllä aikaa.
Pillerit ovat saaneet sen aikaiseksi, että pystyn syömään vähemmän ja kevyemmin, kun ei ole mielihaluja.Itsekin kiinnsotuin nyt tästä tuotteesta. Rupesin vain miettimään,että minusta tv mainoksessa oli useampaa eri pakkausta. Mitä niistä olet käyttänyt?
Käytätö vain jotain yhtä vai oletko yhdistellyt? - viikko sitten
^calice^ kirjoitti:
Itsekin kiinnsotuin nyt tästä tuotteesta. Rupesin vain miettimään,että minusta tv mainoksessa oli useampaa eri pakkausta. Mitä niistä olet käyttänyt?
Käytätö vain jotain yhtä vai oletko yhdistellyt?Siis viikko sitten ostin easy controllin ja myös aqua controllin, ja kyllä täytyy myöntää, että niistä on apua.
Ihan kummasti syöpöttely pysyy paljon paremmin aisoissa, eikä sillai puputtamisen tarvetta ole.
Ensin vähän ajattelin tämän olevan TAAS jotain humpuukia, mutta täytyy pikkuhiljaa myöntää, että näistä on apua.
Ajattelin jopa ostavani tuon makeanhillitsijän, oliko se joku sweet-control... vielä lisäksi, mutta en tarvi sitä :)
Täytyy varmaan ostaa näitä kahta lisää, kunhan alkaa viimeiset olla menossa, en missään nimessä jätä näiden käyttöä kesken.
Lisäksi olen alkanut painottamaan ruokapuolta kasvispitoisemmaksi, kasviskeittoa, juurespihvejä, sekä leivän ihan täysruisleiväksi jne jne
Ei mitään karkkia, kahvileipää tms. ole tehnyt mieli moneen päivään....
Hei.... tehdään uusi keskustelu tuonne alkusivuille, tämä on niin tipahtanut kauas, ettei pian löydetä toisiamme!!!! - ^calice^
viikko sitten kirjoitti:
Siis viikko sitten ostin easy controllin ja myös aqua controllin, ja kyllä täytyy myöntää, että niistä on apua.
Ihan kummasti syöpöttely pysyy paljon paremmin aisoissa, eikä sillai puputtamisen tarvetta ole.
Ensin vähän ajattelin tämän olevan TAAS jotain humpuukia, mutta täytyy pikkuhiljaa myöntää, että näistä on apua.
Ajattelin jopa ostavani tuon makeanhillitsijän, oliko se joku sweet-control... vielä lisäksi, mutta en tarvi sitä :)
Täytyy varmaan ostaa näitä kahta lisää, kunhan alkaa viimeiset olla menossa, en missään nimessä jätä näiden käyttöä kesken.
Lisäksi olen alkanut painottamaan ruokapuolta kasvispitoisemmaksi, kasviskeittoa, juurespihvejä, sekä leivän ihan täysruisleiväksi jne jne
Ei mitään karkkia, kahvileipää tms. ole tehnyt mieli moneen päivään....
Hei.... tehdään uusi keskustelu tuonne alkusivuille, tämä on niin tipahtanut kauas, ettei pian löydetä toisiamme!!!!aloitiko tonne alku sivulle jo uuden keskustelun?? Olisi kiva kyllä siirtyä uuteen kun tää on tosiaan venähtänyt. Kovasti olisi kaiken näköstä kysyttävää vielä easy controlia kokeilleilta:)
- Marenki
prinzessaa--- kirjoitti:
Sain tiistaina sunnuntaina tilatut napit. eli 5 päivää nyt mennyt ja kilo häipynyt taivaan tuuliin. syön normaaliin tapaan, terveellisesti mutta kevyesti. en laske kaloreita. infoan taas viikon päästä.
Puoltoista viikkoa mennyt ja paino tippunut 93-> 89.7, tosin liikkunut nyt vähän enemmän kun normaalisti (kiitos lomautuksen)
- tulevakäyttäjä
onko kellään kokemusta mitä tapahtuu kun pillereiden käytön lopettaa? nouseeko paino, tuleeko syötyä enemmän kuin kuurin aikana? siis ovatko kilot oikeasti lähteneet?
- enkula100
aloitin 10 päivää sitten, otan aamulla ja päivällä tabletin, tuntia ennnen ruokailua. paino on lähtenyt laskuun -3kg ja herkkujen napostelu vähentynyt minimiin. tuntuu, että tabletit auttaa tosiaan ja on sellainen tasaisen kylläinen olo ja ruokaakaan ei tarvitse santsata...sekä karkkien hillitön mässyttelykin jäänyt yhteen suklaa patukkaan viikossa. ei edes tee mieli herkkuja.
suosittelen =)- mainostetaan...
Kyllä nämä control-sarjan tuotteet ovat ihan tutkittu juttu, ei näitä muutoin jopa Tv:ssä saakka mainostettaisi.
Jopa olen nyt ajattellut, että ois ihan ok lisätä tuo sweet-control lisäksi, koska näitähän voi käyttää vaikka useampia sarjan tuotteita yhtä-aikaa, mikä heikkous nyt kenelläkin sattuu olemaan ja minä nyt olen sellainen herkuille lipsuja.... se varmasti suurin syy pulskistumiseen on.
Pitää tutkia, että mikä hinta paikallisessa luontaistuotekaupassa näillä, että ei joka laatikkoa tarvitsisi tilata.
Ja taatusti joka paikassa alkaa pikkuhiljaa saatavana olla ja hintakin ehken laskee, kun kilpailua markkinoille tulee.
Koska tätä mainostetaan ihan mediassa... :) - enkula100
mainostetaan... kirjoitti:
Kyllä nämä control-sarjan tuotteet ovat ihan tutkittu juttu, ei näitä muutoin jopa Tv:ssä saakka mainostettaisi.
Jopa olen nyt ajattellut, että ois ihan ok lisätä tuo sweet-control lisäksi, koska näitähän voi käyttää vaikka useampia sarjan tuotteita yhtä-aikaa, mikä heikkous nyt kenelläkin sattuu olemaan ja minä nyt olen sellainen herkuille lipsuja.... se varmasti suurin syy pulskistumiseen on.
Pitää tutkia, että mikä hinta paikallisessa luontaistuotekaupassa näillä, että ei joka laatikkoa tarvitsisi tilata.
Ja taatusti joka paikassa alkaa pikkuhiljaa saatavana olla ja hintakin ehken laskee, kun kilpailua markkinoille tulee.
Koska tätä mainostetaan ihan mediassa... :)mä muistaakseni tilasin hyvinvoinnin tavaratalon kautta. easy controlin (60 tabl)kun tilasin sai ton aqua nesteenpoistajan kaupan päälle. 48.90 postikulut 4.90. mut hong kong myymälä myös myy 30 tabletin pakkauksia olikohan hinta 25?. mä vedän nyt molempia aamuin illoin. ja toimii... syöminen automaattisesti vähenee ja ei tee mieli niitä herkkujakaan. jess...
- ^calice^
enkula100 kirjoitti:
mä muistaakseni tilasin hyvinvoinnin tavaratalon kautta. easy controlin (60 tabl)kun tilasin sai ton aqua nesteenpoistajan kaupan päälle. 48.90 postikulut 4.90. mut hong kong myymälä myös myy 30 tabletin pakkauksia olikohan hinta 25?. mä vedän nyt molempia aamuin illoin. ja toimii... syöminen automaattisesti vähenee ja ei tee mieli niitä herkkujakaan. jess...
liikutko sä kuinka paljon päivässä? et tarviiko noi tabletit yltiömäistä liikuntaa?
- kuinka paljon saa harrastaa
^calice^ kirjoitti:
liikutko sä kuinka paljon päivässä? et tarviiko noi tabletit yltiömäistä liikuntaa?
Kuinkahan paljon sitä liikuntaa saa harrastaa noiden tablettien aikana ? itse liikun n 10 tuntia viikossa (vedän paljon omia tunteja), mutta paino ei laske herkuttelun takia. Mitenhän nuo vaikuttaa minun tilanteessani ?
- Kilo Keiju
Heippa!
Aloitin Easy Control kuurin 30.1 perjantaina ja meinaan syödä niitä 3 kuukautta putkeen.En muuta ruokailua ja liikunta pysyy samana.Katsotaan miten toimii ja kerron kokemuksistani.- hinna
Hei! Haluaisin kysyä, voiko lääkettä käyttää ainoastaan nälän tunteen hillitsemiseen? Minun ei tarvitse laihtua, mutta nälän tunne estää keskittymisen koulussa opiskeluun, vaikka aamulla olen syönyt tuhdin aamupalan eikä sillä tarvitse pärjätä edes montaa tuntia. Olisiko tämä sopiva lääke nälän karkottamiseen? Eihän ruokahalu kuitenkaan katoa pillerien myötä?
- Puskis
Easy Control arvostelut ja kokemukset voi lisätä tänne:
http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=1891 - Hipposka
huutonetissä ois nyt myytävänänä näitä tuotepaketti, mikäli jotakuta kiinnostaa... uskon tuotteeseen, mutta ei ole tarvetta laihdutukseen, joten lähtevät kauppahintaa halvemmalla tarvitsevalle
- rotwaileri
.... osoitteesta http://www.terveyskaupat.net ja tilasin heti. Säästö on melkoinen. Tänään on siis 3.1.2010. Käykää katsomassa, kun joulukilot painaa.
- KevinM
Hei !
Jos joku tarvii Easy controll tapletteja niin myyn 60 kpl laatikon(31g tabletti) ja 30 kpl laatikon (15g /tabletti) yhteishintaan 40 eur. Jos isompi erä kiinnostaa niin hintaa voidaan vielä tarkistaa.
Ota yhteyttä sähköpostilla [email protected]- easyconrolll
sulla pelkkii easycontrollii? ei lainkaa fat controllii?
- ...---...
https://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/4319/Easy-Control
Nyt noita saa superhalvalla, 7€/30kaps. (ja jos vielä pistää alennuskoodin, niin 7% alennusta)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433454Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182688Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3972675Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821807- 861435
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541340SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711046- 771015
- 73876
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28839