Kysynpäs nyt teiltä, arvon palstalaiset (lähinnä miehiltä), että mitä tykkäätte naisesta jota kuvataan usein noilla sanoilla? (söpöksi myös joskus sanotaan)
Itse en tykkää että olen herttainen tai hellyttävä...olisin mieluummin vaikkapa karismaattinen, tai "kohtalokas kaunotar"....
siis mitä teille tulee mieleen noista otsikon sanoista?
Herttainen ja hellyttävä??
10
2758
Vastaukset
- kovin
jotakin tylsää, mielipiteetöntä ja sillee.
enkä nyt tarkoita tällä mitään seksuaalista.
mä haluan hieman rosoisuutta naiselta. - Enrique_Lister
Itse en piittaa naisista joita kuvataan sanoilla karismaattinen, tai "kohtalokas kaunotar". Se antaa epäluotettavan kuvan naisesta elämäntoverina.
Enemmin luotan siihen söpöön, herttaiseen ja hellyttävään.- numero28
sama täällä..itse suorastaan inhoan moista...pidän sanoista söpö.herttainen ja hellyyttävä...
- -M25-
No toiset tykkää toiset ei mutta kyllä minulle tuollainen nainen kelpaisia ilman muuta mutta....
- tulee mieleen...
ei ainakaan nainen. Olis tosin hauska nähdä nainen, jota sanotaan hellyttäväksi..olisko jotenkin ömpelö ja yksinkertainen vai?
- ...
sellainen nainen,jonka haluaisin löytää. Sellainen, johon ihastuisin saman tien. En tykkää näistä kovista ja menevistä bilehileistä, mitä nykyään melkein kaikki naiset ovat.
M27- 4+4-82-10
mun unelmanainen olisi vaalea.punatukkainen.oranssihiuksinen.tummatukkainen.vaaleatukkainen.kaunis.hehkeä.seksikäs..
- 23-31 < 7
Molemmat ja sellainen nainen Joka todellakin olisi tätä ja olisi upeaa olla aviossa 5 2-7 7-14-7 - 7 kertaa < todellisuudessa 37-23-14 v aviossa saman naisen kanssa ja sitten OLISI UPEAA OLLA AVIOSSA UPEAT 14 VUOTTA SAMAN NAISEN KANSSA JA 6 1-7 NAISEN KANSSA < LAURA.ANNE.KIRSI.MIIA.MARIANNE.JA NAISYSTÄVÄ MARIANNE < 34-47 V
- xmrxx
Kiltit iloiset silmät ja ystävällisyys ja tietty leidimäisyys lievällä ujoudella höystettynä iskee minuun aina.
Ennekaikkea minulle tulee mieleen tämä venäläistyttö, jonka kasvoja sain juuri viime yönä ihailla webcam-chatissa parin kuukauden tauon jälkeen.
http://80.77.113.34/images/x/xx/xxxSelenaxxx/Image1190109879.jpg- 16-23.5
vaaleat hiukset.siniset silmät ja avoin mieli..herttainen ja seksikäs..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot243409Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112818- 282504
- 421907
- 511749
- 141641
- 421525
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101458- 541404
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2631151