adria twin "retkelyauto" on meillä harkinnassa. onko jollakin kokemusta? emme halua valtavaa matkailuautoa, siksi ko. merkki malli. kuvittelen myös tämän tyypin auton olevan turvallisempi, esim. sivukolarissa (jos auto törmää retkeilyauton sivuun) kun seinä ei ole mitään pahvia/vaneria/.... hömpötystä. olenko aivan väärässä?
kokemuksia adria
3
4505
Vastaukset
- Adria Coral 650
asuntoautosta ja mielestäni oli yhtä hyvä kun kalliimmat mallit. Jos auto sopii teille ei kun ostamaan. Mitä turvallisuuten tulee se on tuurista kiini. Jos tarpeksi iso vastassa niin huonosti käy vaikka Hummerilla ajat.
Jos miettii kolareita koko ajan niin ei uskalla ajaa asuntoauto eikä avoautoa. - Novo Mesto
Messuilla pisti silmään,että esillä olleet slovenian vaunut oli muotoilultaan ja sisätiloiltaan muutaman vuoden jälkijunassa kilpailijoihinsa nähden.Sloveniassa saisivat satsata enemmän tuotekehitykseen,eikä paikoillaan polkemiseen.Palkkataso sloveniassa ei yllä kuitenkaan saksan tasolle,joten jonkun ahneen liiviin menee enemmän kate-euroja,koska Atria ei ole enään pitkään aikaan ollut halpa ollakseen itäblokin tekele.Se että nostetaan hintoja,ei nosta laatua ja mielikuvia.
- ......
parempi kuin esim. Hobby ja vastaavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2602746Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391944- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois971605Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 351192
- 511120
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083