World Nails kynsistudio

Vieläkö kauniit kynnet?

Kertokaa kaikki Itäkeskuksen World Nails kynsistudiossa kyntenne laitattaneet, missä mennään!!! Hinta on tosi halpa, onko laatu myös hyvää ja kestävää? Paikka olisi mulle lähellä ja jos hyvää saisi joskus "halvalla" niin miksikäs ei....

92

25171

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tittidittiti

      oli jo keskusteltu...

    • Juulia

      Itse olen käynyt hyvin monessa paikassa laitattamassa akryylejä ja maksanut itseni kipeäksi,sitten löysin tän paikan joka on EHDOTTOMASTI PARAS!
      Laatu erinomaista,työ nopeaa ja hinta sopiva,palvelu erinomaista.
      Olen ollut kyseisen paikan asiakkaana jotain puolisen vuotta enkä paikkaa todellakaan vaihda.
      Tuolla tekijä on ammattilainen,tehnyt kynsiä 20vuotta eikä mikään kynsikurssin käynyt 20vuotias
      kakara,"ammattilainen" joka täällä mollaa kaikki kohtuuhintaiset paikat jotta heidän kiskurihinnoitelluille tekeleilleen riittäisi kysyntää.    

      • itsestäsi

        toooooodella fiksun kuvan. EI TARVITSE YLEISTÄÄ!


      • ent.asiakas

        World Nailsilla kynsiä tekee yksi ammattilainen, kaikki muut ovat harjoittelijoita. Tämä on pikkujuttu sen rinnalla, ettei liikkeessä desinfioida viiloja tai mitään muitakaan välineitä ainakaan asiakkaiden välillä. Mahtavatko desinfioida sitten yöllä päivänpäätteeksi. Tuskin.

        Ainakin yksi henkilö on saanut sieltä verenmyrkytyksen ja kuinka moni on mahtanut saada hivin?


      • Anonyymi

        kiva misaä tuo paikka on


    • Katjouska

      Ihmetyttää miksi näitä vietnamilaisten kynsimestoja parjataan jatkuvasti täällä, Hollywood Nails, Worls Nails, Fashion Nails...
      Se jos mikä vaikuttaa yleistämiseltä.

      Minunkin mieleeni juolahti, että 100€ kynsistä veloittava saattaisi katkeroitua jos alalle ilmaantuu samasta (ja samantasoisesta) työstä vain puolet veloittavia ja tämähän on mitä mainioin foorumi mustamaalata muita ja siinä sivussa suositella ihan vaikkapa juuri sitä omaa yritystä... (No tästä kommentista joku pikkusielu varmaan taas napsahtaa...)

      Olen itse käynyt vietnamilaisessa kynsipaikassa jo useamman vuoden. Ja ilman mitään huomauttamista työn laadussa, kynsien pysyvyydessä (tai hygienisyydessä -> ei siellä kuitenkaan ruokaa myydä tai tehdä kirurgisia toimenpiteitä). Mutta tosiaan, alalle kuin alalle tietysti mahtuu jos jonkilaista yrittäjää.

      Ns. normaalihintaisiakin mestoja olen kokeillut, eikä työn jäljessä ole mielestäni mitään eroa. Minun kukkarolleni nyt sopii vain paremmin nuo edukkaammat vaihtoehdot. Eikä työntekijöiden kielitaito ja sen vähäisyys haittaa, kun en ole muutenkaan siellä seurustelemassa.

      p.s. Ja kynnethän tulisi uusia kokonaan, tippeineen, puolen vuoden välein huoltojen välissä, jotta ne pysyvät jatkossakin hyvin ja kauniina.

      • Öhff

        Yksikään itseään/työtään/työnjälkeään kunnioittava tekijä ei käytä tippejä. Ei ole käyttänyt enää vuosiin! Tipeillä ei _koskaan_ pääse yhtä hyvään jälkeen kuin muoteilla - eikä tartte poistella.


    • Puskis
    • entinen asiakas

      Laittavat kynsiä muka geelillä ja ottavat suuremman maksun. Todellisuudessa kynnet ovat akryyliä. Käytyäni oikeassa ja rehellisessä kynsistudiossa huomasin selvän eron. Valitettuani asiasta sain vain haukut niskaani. Törkeää huijausta vieläpä tämän päivän Suomessa.

      • mykkis

        Kävin juuri eilen oikeassa kynsistudiossa ja huomasin saman. World Nailissä laiteut kynnet olivat akryylia vaikka nimenomaan pyysin geelikynsiä ja maksoin myös geelikynsistä. Ensimmäinen kerta kun oli niin, en osannut aavistaa. Huoltokin tehtiin akryylillä. Ajattelin valittaa kuluttaja-asiamihelle, koska en ole ainoa tapaus ja jatkavat edelleen petostaan. Eivät ilmeisesti voi ostaa kunnon geelejä koska heillä ei kellään tod.näk. ole koulutusta geelien käyttöön ja tukut eivät myy ilman lisenssiä merkkigeelejä.


      • harmittaa
        mykkis kirjoitti:

        Kävin juuri eilen oikeassa kynsistudiossa ja huomasin saman. World Nailissä laiteut kynnet olivat akryylia vaikka nimenomaan pyysin geelikynsiä ja maksoin myös geelikynsistä. Ensimmäinen kerta kun oli niin, en osannut aavistaa. Huoltokin tehtiin akryylillä. Ajattelin valittaa kuluttaja-asiamihelle, koska en ole ainoa tapaus ja jatkavat edelleen petostaan. Eivät ilmeisesti voi ostaa kunnon geelejä koska heillä ei kellään tod.näk. ole koulutusta geelien käyttöön ja tukut eivät myy ilman lisenssiä merkkigeelejä.

        Mä kävin kanssa, ja mun kynsistä puolet lähti vähän yli viikossa!!! Kun aikaisemmin mainittiin ettei ole mikään 20 v. kakara siellä joka ei ole käynyt kouluja, niin mulla ainakin oli! itse kertoi olleensa 2 kk työharjoittelijana ja sitä kautta päässyt töihin!!! En suosittele kynsiä ko. paikassa, sillä luonnottoman paksut, leveät ja huonosti kiinnitetyt.


    • CINDYSAITURISSA

      MÄ AINAKIN OLEN TODELLA TYYTYVÄINEN YSTÄVÄLLISEEN PALVELUUN JA HALPAAN HINTAAN.AKRYYLIKYNNET ON NYT KESTÄNY YLI 5VKO.VARMASTI MENEN UUDESTAAN.

    • SIIVOOJA JA BMW

      MEIDÄNKIN MIELESTÄ PARAS. BEST. I KNOW..

    • Verenmyrkytys

      World Nails Itäkeskus, Helsinki sieltä sain maailman järkyttävimmän palvelun! Lucy niminen tyttö sai minut peräti sairaslomalle!

      Kun Lucy hioi omia kynsiäni sillä hiomiskoneella ennen rakennekynsien laittoa, niin hän hioi kaikki sormeni kynsinauhat ihan verille! Sanoin lopeta tuo sattuu ja kun hän ei kuunnellut/tajunnut asiaa sanomalla vain: mita mita? mita sinä tarkoitta? pyysin hänen pomonsa siihen viereen ja kerroin ja näytin asiasta että kynsinauhani ovat iha verillä että väkisinkin sattuu! pomo sanoi vitnaminkielellä tytölle jotain ja pomo lähti taasen pois. Tyttö Lucy vaan jatkoi hiomista entiseen tapaan ja minä irvailin ja purin hammasta yhteen kivun takia. Sitten kun hioniset oli tehty kävin pesemässä käteni (verestä). Tulin takaisin istumaan ja odotas kun hän laittoi sitä rakennekynsien aluslakkaa minun kynsiin, se tietenkin kirveli kuin suola tai alkoholi niissä haavoissa. Eli irvailu jatku.

      Sitten vihdoin hän otti akrylli aineen esiin ja alkoi tekemään kynsiäni. Se ei enään sattunut vaikka siltä ihmiseltä olisinkin voinut sitä odottaa. Lucy ei puhunut sanaakaan minulle koko 2 tunnin aikana! En tiedä osasiko suomea yhtään, mutta tekstiviestit hänelle näytti maistuvan vaikka minä istuin siinä ja odotin milloin hän taas tekee jotain kynsilleni. Aivan!!! Hän siis lähetteli tekstiviestejä jonkun kanssa samaan aikaan kun minä odotin saavani palvelua.

      En ikinä missään kauneus-studiossa ole saanut noin huonoa palvelua kuin mitä World Nails -kynsistudiossa sain ja rakenne kynnetkin olen laitattanut kymmeniä kertoja eikä ikinä ennen ole sattunut!

      No kynnet tulivat sitten valmiiksi ja ihan hienot niistä loppujen lopuksi tuli, mutta se tuska, kipu ja huono palvelu minkä sain sen 2 tuntia kestää ei ollut sen arvoista!

      Mennessäni tiskille maksamaan sanoin etten tahtoisi maksaa täyttähintaa koska minuun sattui koko ajan ja kynsinauhani ovat verellä, ettei minulle ikinä näin ole käynyt vaikka kymmeniä kertoja ottanut rakennekynnet, MUTTA paskat mä mitään alennustakaan saanut!

      Jouduin siis tyytymään ja menemään kotiin.
      Illalla kipu vasta sormissani alkoikin! Ei pysynyt edes kynä kädessä kun sormieni viimeisestä nivelestä ylöspäin tuntui mieletöntä kipua: kuumotti, turvotti, nipisteli ja kirveli.
      Otin särkylääkettä ja koetin rauhoittua olin niin pettynyt tulokseen!

      Seuraavana aamuna näky ja tuska olikin sietämätön! Sormeni oli turvonnut lähes kolminkertaisiksi ja soitin saman tien lääkäriin ja sain ajan heti! Sain sairaslomaa koska niillä jumbosormilla ei mitään töitä pysty tekemään ja sairastodistuksen jossa lukee sormet tulehtuneet! 2viikon antibioottikuuri siitä siten lähti käyntiin!

      EN IKINÄ SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN WORLD NAILS ITÄKESKUS, HELSINKI KYNSISTUDIOTA!!! VAROKAA TERVEYS VIELÄ MENEE!!! JA JOS MENETTE VAROKAA LUCY NIMISTÄ KYNSIEN TEKIJÄÄ!!! ( TEITÄ ON VAROITETTU )

      • Harare

        World Nails itiksessä ei ole eikä ole ollut ketään Lucy nimistä tyttöä töissä.
        Mä kysyin.Enkä kertonut mistä on kysymys.


      • TIETÄVÄINEN asiakas
        Harare kirjoitti:

        World Nails itiksessä ei ole eikä ole ollut ketään Lucy nimistä tyttöä töissä.
        Mä kysyin.Enkä kertonut mistä on kysymys.

        SIELLÄ ON TYTTÖ NIMELTÄÄN LUCY MUTTA SANOO SITÄ NYKYÄÄN LILI:KSI KYSY VAIKKA UUDESTAAN ONKO LILI NIMISTÄ....


      • CiciLa
        TIETÄVÄINEN asiakas kirjoitti:

        SIELLÄ ON TYTTÖ NIMELTÄÄN LUCY MUTTA SANOO SITÄ NYKYÄÄN LILI:KSI KYSY VAIKKA UUDESTAAN ONKO LILI NIMISTÄ....

        Lili teki mullekin kynnet ja niistä tuli hyvät kohta kestäneet 5vk ja sain hyvää palveluakin.. en ymmärrä miksi ihmiset valittavat koska mä ja mun kaverit saadaan siel ihan todella hyvää kohtelua ja kaikki ollaan tyytyväisiä :D


    • EN SUOSITTELE !

      jos tää on se paikka siinä itiksen vanhemmalla puolella mäkkiä vastapäätä niin en tod suosittele. ne poraa kynsinauhat sillä koneella ihan paskaks ja eikä tajua suomea.
      ei siis voi kommunikoida et mitä haluaa.
      kerran oon käyny kaverin kanssa siellä samaan aikaan ja 4 tyyppiä laitteli siinä niit kynsiä ja ne vaihteli keskenään kokoajan paikkoja. ensin viilattiin jonkun kynsiä viilalla jolla tultiin sit viilaamaan mun kynsiä eikä todellakaan mitään desinfiointejä siinä välissä.

      niin! ja halusin GEELI kynnet ni vittu laittovat jotku akryylit !

      meni viikko ni ne kynnet alko tippumaan multa ja kaverilta. en siis suosittele.

      • arg!

        Mulla aivan sama! viikko meni, ja kynnet tippu:( Ei kiinnostaisi maksaa 40 e viikon kynsistä.


    • Hevostyttö1

      Kävin kaksi kertaa World Nails:issä. Jo ensimmäisellä kerralla ihmettelin mitä eroa on viereisen asiakkaan akryylikynsien tekotavassa (aiereinen asiakas halusi halvemmat akryylit.) ja omien "geelikynsien", kun kummatkin tehtiin tasan samalla tavalla. Erehdyksestä ei voinut olla kyse, koska kysyivät useamman kerran kummat laitetaan. Minä maksoin geelikysnsistä ja sain akryylit. Asia varmistui kun kävin huollattamassa toisessa paikassa kynteni. Tekijä sanoi, että jo viilatessassa hajusta tietää, että kyteni ovat akryyliä. Ja tekotapa oli täysin erilainen kuin World Nails:ssä, jossa tosiaan jauhe & litku yhdistelmä ja vasta akryylilakkauksen jälkeen kovetus. Nyt huolto tehtiin niin, että joka geelausvaihe kovetettiin UV-lampun alla. Eikä todellakaan viilattu koneella vaan käsin. Koneviilaus oli kovakouraista World Nails:issä ja sain lisäksi muutamaan sormeen haavan ja kynnet olivat kipeät useamman päivän. Reilu kolme viikkoa huollon jälkee yksi kynsi alkoi repsottaa. Toisessa paikassa tehdyn huollon yhteydessä tippi piti poistaa ja sen alla oleva oma kynsi on todella pahasti vaurioitunut.

      Ja toinen erittäin arveluttava asia on itse yritys. Mahtaakohan yritys maksaa verot & sosiaaliturvamaksut työntekijöistään? Kuika hyvin tytöt tietävät työntekijöiden oikeusista & palkkauksesta Suomessa? Ovatko suomea huonosti puhuvat tytöt alipalkattuja? Työtahti ainakin on kova. Onko tässä nyt niin, että joku kerää voitot kielitaidottomien työntekijöiden kustannuksella?

      • ihmetyttää...

        Joku vaan yksikertaisesti soita viranomaisille ja pistä stoppia tuolle hommalle? Minusta on jokseenkin omituista että useat eri ihmiset tekevät yhden asiakkaan kynsiä? Jos kysymyksessä olisi pelkkä koristelu niin sen voisin vielä tajuta, mutta viilaamiseen yms riittää kyllä yksikin käsi. Muutenkin mitä olen kuullut niin noita hoono soomi paikkoja putkahtelee joka puolelle, meidänkin lähellä on yksi jossa kuulemma tekijä honottaa omaa kieltään ymmärtämättä lainkaan suomea ja repii geelit irti kynsinauhaleikkurilla. Hyvä tapa saada oma kynsi irti poikki ja pinoon. Tämä on vielä pieni paikka joten tuollainen helposti säikyttää ihmiset, ja sitten eivät uskalla minnekkään mennä ottamaan kynsiä kun luulevat että kaikki toimii samoin.


      • ???
        ihmetyttää... kirjoitti:

        Joku vaan yksikertaisesti soita viranomaisille ja pistä stoppia tuolle hommalle? Minusta on jokseenkin omituista että useat eri ihmiset tekevät yhden asiakkaan kynsiä? Jos kysymyksessä olisi pelkkä koristelu niin sen voisin vielä tajuta, mutta viilaamiseen yms riittää kyllä yksikin käsi. Muutenkin mitä olen kuullut niin noita hoono soomi paikkoja putkahtelee joka puolelle, meidänkin lähellä on yksi jossa kuulemma tekijä honottaa omaa kieltään ymmärtämättä lainkaan suomea ja repii geelit irti kynsinauhaleikkurilla. Hyvä tapa saada oma kynsi irti poikki ja pinoon. Tämä on vielä pieni paikka joten tuollainen helposti säikyttää ihmiset, ja sitten eivät uskalla minnekkään mennä ottamaan kynsiä kun luulevat että kaikki toimii samoin.

        Kyllä ne suomalaisetkin leikkelee geelejä irti kynsinauhaleikkureilla. Ensin viilataan ja sitten autetaan leikkurilla. Ei kai siinä mitään pahaa ole, jos sen tekee hellävaraisesti. Miten muuten se pitäisi tehdä?


      • varokaa
        ??? kirjoitti:

        Kyllä ne suomalaisetkin leikkelee geelejä irti kynsinauhaleikkureilla. Ensin viilataan ja sitten autetaan leikkurilla. Ei kai siinä mitään pahaa ole, jos sen tekee hellävaraisesti. Miten muuten se pitäisi tehdä?

        Ilmeisesti siellä käytetään akryylikynsien teossa nesteenä MMA:ta, jolla saa nopeasti tehtyä kynnet, mutta oma kynsi on kirjaimellisesti rouhittava sähköviilalla pilalle, jotta MMA:n kanssa sekoitettu akryyli tarttuisi. MMA on huomattavasti halvempaa kuin normaalit akryylinesteet.

        Kynnet ovat siis kovat ja joustamattomat, helposti ja nopeasti tehdyt, josta tämä hintaero sitten syntyy.
        MMA on kielletty esim. USAssa, eikä MMA:ta myydä missään laillisesti tähän tarkoitukseen.
        Silti USAssa on valvonnasta huolimatta lukuisia ns. NSS-salonkeja (Non Standard Salon), joiden omistuspohja viittaa yleensä Aasian maihin.

        Kukaan normaali kynsiteknikko ei ikinä käyttäisi tällaisia aineita, joiden kanssa on aiheutettava asiakkaalle tuskaa ja pilaantuneet luonnonkynnet. Kaikki tavalliset geelit ja akryylit kiinnittyvät luonnonkynteen ilman sen pilaamista.

        Suomessa ei ole lainsäädäntöä, joka kieltäisi MMA:n käytön, varmaankin siksi, että asia on tuntematon.
        Kukuttajansuoja kuitenkin on, mutta asiakkaat eivät ymmärrä tulleensa monin kerroin huijatuksi.

        Näissä salongeissa myös hygienia on yleensä puutteellista, ja se yhdistettynä MMA:n käyttöön saattaa aiheuttaa vakavia terveydellisiä ongelmia.
        Katsokaa ja miettikää. http://rakennekynnet.info/viewtopic.php?f=1&t=187


      • tiipsukka
        varokaa kirjoitti:

        Ilmeisesti siellä käytetään akryylikynsien teossa nesteenä MMA:ta, jolla saa nopeasti tehtyä kynnet, mutta oma kynsi on kirjaimellisesti rouhittava sähköviilalla pilalle, jotta MMA:n kanssa sekoitettu akryyli tarttuisi. MMA on huomattavasti halvempaa kuin normaalit akryylinesteet.

        Kynnet ovat siis kovat ja joustamattomat, helposti ja nopeasti tehdyt, josta tämä hintaero sitten syntyy.
        MMA on kielletty esim. USAssa, eikä MMA:ta myydä missään laillisesti tähän tarkoitukseen.
        Silti USAssa on valvonnasta huolimatta lukuisia ns. NSS-salonkeja (Non Standard Salon), joiden omistuspohja viittaa yleensä Aasian maihin.

        Kukaan normaali kynsiteknikko ei ikinä käyttäisi tällaisia aineita, joiden kanssa on aiheutettava asiakkaalle tuskaa ja pilaantuneet luonnonkynnet. Kaikki tavalliset geelit ja akryylit kiinnittyvät luonnonkynteen ilman sen pilaamista.

        Suomessa ei ole lainsäädäntöä, joka kieltäisi MMA:n käytön, varmaankin siksi, että asia on tuntematon.
        Kukuttajansuoja kuitenkin on, mutta asiakkaat eivät ymmärrä tulleensa monin kerroin huijatuksi.

        Näissä salongeissa myös hygienia on yleensä puutteellista, ja se yhdistettynä MMA:n käyttöön saattaa aiheuttaa vakavia terveydellisiä ongelmia.
        Katsokaa ja miettikää. http://rakennekynnet.info/viewtopic.php?f=1&t=187

        MMA on koko euroopassa kielletty aine!


    • caracara

      Palvelu oli tosi nopeaa.

      Kynsistä tuli UPEAT!
      Erittäin ohuet, mutta TODELLA kestävät.

      Tekevät vain akryylikynsiä. voivat laittaa akryylin päälle geelin jotta pinta kiiltäis enemmän, mutta perus mömmö on akryyliä.

      LOISTO HINNAT!!!!

      Viilaus hiukan sattui. He kun viilaavat poralla myös kynsinauhat.

      Hygienia hiukan ihmetyttää. He eivät desinfioi asiakkaan kynsi, mutta en tiedä olisko siitä muutenkaan mitään apua.

      • caracara

        Ihmetyttää muuten muutamissa paikoissa tuo kynsien hinta.

        Kyllä 60- 80€ HUOLLOSTA on liikaa!!!!!

        Onneksi Suomeen on tullut näitä vietnamilaisia kynsienlaittajia!!!!


      • kynsiteknikko
        caracara kirjoitti:

        Ihmetyttää muuten muutamissa paikoissa tuo kynsien hinta.

        Kyllä 60- 80€ HUOLLOSTA on liikaa!!!!!

        Onneksi Suomeen on tullut näitä vietnamilaisia kynsienlaittajia!!!!

        hei haloo.... haluttekko oikeasti jäädä ilman omia kynsia?
        Mulle tuli muutama asiakas noista vietnami- kiinalais paikoisa,olin ihan shokissä,miten vois niin järgyttävästi paskata kynnet? Omat kynnet on ihan paperia ja muutenki punaiset kun tomatti... Kun rupesin desinfioimaan välineet ja kädet,niin heti tuli kysymys: Mitä sä teet?
        Miten voi olla,että tommuseissa paikossa,jossa taita olla ainakin perus hygienia, sitä ei ole ollenkaan?
        Jos ne välineet ei ole ainakin perus desinfioitu, niin peräkkän asiakkat ja kaikki sairaudet/sienet yhestä toiseen tule ihan vaan noin...
        Mielikuva tule vaan sitä,et vaikka kynsiteknikko on poralla viilanut kynnet,tuli verta ja pora vaan jää desinfioimatta, niin toiselle asiakkalle tehdään samalla välineellä. Mitä sitä tule? HYI.....
        Muutenkin,jos kynsiteknikko ei osa yhtää selittä,mitä hän tekee ja miksi just noin,sori vaan,mutta se ei ole mikään ammattilainen...


      • mieSinisilmänenHölmö
        kynsiteknikko kirjoitti:

        hei haloo.... haluttekko oikeasti jäädä ilman omia kynsia?
        Mulle tuli muutama asiakas noista vietnami- kiinalais paikoisa,olin ihan shokissä,miten vois niin järgyttävästi paskata kynnet? Omat kynnet on ihan paperia ja muutenki punaiset kun tomatti... Kun rupesin desinfioimaan välineet ja kädet,niin heti tuli kysymys: Mitä sä teet?
        Miten voi olla,että tommuseissa paikossa,jossa taita olla ainakin perus hygienia, sitä ei ole ollenkaan?
        Jos ne välineet ei ole ainakin perus desinfioitu, niin peräkkän asiakkat ja kaikki sairaudet/sienet yhestä toiseen tule ihan vaan noin...
        Mielikuva tule vaan sitä,et vaikka kynsiteknikko on poralla viilanut kynnet,tuli verta ja pora vaan jää desinfioimatta, niin toiselle asiakkalle tehdään samalla välineellä. Mitä sitä tule? HYI.....
        Muutenkin,jos kynsiteknikko ei osa yhtää selittä,mitä hän tekee ja miksi just noin,sori vaan,mutta se ei ole mikään ammattilainen...

        World Nailsissa on multakin monta kertaa saatu veri esille. Ja nyt kuulen, että he eivät suorita minkäänlaista välineiden desinfiointia! Täytyy siis mennä HIV-testiin ja vastaisuudessa suomalaiseen kynsistudioon, jos vielä joskus uskaltaa.


    • M

      Kävin tänään laittamassa akryylikynnet kyseisessä paikassa. Pari vuotta sitten viimeksi ollut samaiset akryylit, joten tiedän, miltä niiden laiton jälkeen tulisi sormissa tuntua!!!

      Kynsien laitto jo sinänsä oli mielenkiintoista: käsiä ei tosiaan desinfioitu missään vaiheessa saatikka välineitä!! Suomea paikassa tuntui puhuvan ainoastaan se yksi nainen (omistaja todennäköisesti) ja työntekijät juttelivat keskenään/ huutelivat toisilleen työnteon lomassa. Kynnet tyttö "viilasi" koneella...aivan liian ohuiksi..!! Veri ei sentään lentänyt!! Muutenkaan työn jälki ei ollut samanlaista kun silloin pari vuotta sitten (jolloin ystäväni, joka nyttemmin asuu muualla teki kynnet): Kynnet olivat paksut, eikä niitä juurikaan viimeistelty. Sinänsä, en yhtä hyvää jälkeä odottanutkaan näillä hinnoilla!

      Mutta pahinta oli juuri tuo epähygieenisyys. Illalla kotiin tullessa kynsiä ja koko sormia alkoi jomottamaan ja kipu oli melkoinen(tiesin siis, että kynnet tosiaan oli viilattu liian ohuiksi). Siinä vaiheessa eksyin nettiin ja aloin lueskelemaan näitä kokemuksia..harmi etten tajunnut aiemmin lukea, olisi kynnet kyseisessä paikassa jäänyt ottamatta!! Kivun takia päätin sitten poistaa kynnet..N

      Nyt on jälleen nakkisormet ja tottakai kynsiin sattuu, mutta kipu sentään loppuu kun omat kynnet pääsee taas rauhoittumaan..:)
      En ainakaan itse henk. koht. suosittelisi paikkaa kenellekään!!! Okei, hinnat on halpoja, mutta itse ainakin, mikäli vielä joskus kynnet laitan, laitan ne paikassa, jossa on ihan oikeasti alan ammattilaisia, jotka tietävät rakennekynsien teon hygienian!!!!

      • kynsitekniko

        Hyvä,kun poistit,kun sanoit,että ne on sattunut kotiin tuluessa. Asiana voi olla eri merkkisten akryylien sekoitus. Jos kynnet rupee sattumaan tai tuntuu että palaa,niin kynsia täytyy otta pois mahd. pian ja se on vaan huono materiaali tai sekoitetut akryylit, jotka kemiallisesti eivät sopii yhteensä sekoitetuina...
        Jos asiana on kuitenki ohuesti viilatut kynneet,niin tekijan vika. Eli luonnonkynsia ei saa ainakin voimalla viilata poralla. Vain kiilotus poistetaan,ei enempää....


      • katariina.m

        Voi kamala, mikä paikka. Onko siellä taas joku uusi harjoittelija, joka ei osaa mitään? Kestää näköjään aika kauan, ennenkuin työntekijä oppii rakennekynsien laiton, ymmärtäähän sen. Silti ikävää, että harjoittelevat elävillä asiakkailla ja vielä desinfioimatta välineitä. Jos eivät tosiaan koskaan desinfioi niitä, on vain ajan kysymys, milloin siellä käy joku HIV:n kantaja


      • sinisilmänenHölmö
        katariina.m kirjoitti:

        Voi kamala, mikä paikka. Onko siellä taas joku uusi harjoittelija, joka ei osaa mitään? Kestää näköjään aika kauan, ennenkuin työntekijä oppii rakennekynsien laiton, ymmärtäähän sen. Silti ikävää, että harjoittelevat elävillä asiakkailla ja vielä desinfioimatta välineitä. Jos eivät tosiaan koskaan desinfioi niitä, on vain ajan kysymys, milloin siellä käy joku HIV:n kantaja

        Sain tänään HIV-testin tuloksen ja se oli negatiivinen. Ilmeisesti World Nailsilla ei sitten ole käynyt HIV:n kantajia, sillä monta kertaa ovat harjoittelijat siellä kaivaneet veren erille kynsinauhoista minultakin.


      • 3kk
        sinisilmänenHölmö kirjoitti:

        Sain tänään HIV-testin tuloksen ja se oli negatiivinen. Ilmeisesti World Nailsilla ei sitten ole käynyt HIV:n kantajia, sillä monta kertaa ovat harjoittelijat siellä kaivaneet veren erille kynsinauhoista minultakin.

        tartunnan saamisesta ennen kuin näkyy positiivinen testitulos :(


    • M

      Juu...muutama päivä meni siinä kun kynsinauhat parani ja kipu loppui..Rasvasin käsiä aivan hulluna, ja rasvaa ne piruvie imivätkin!!!Aluksi sattui luonnollisesti pelkkä tietokoneella näpyttely!! Kynnet on nyt tottakai huonossa kunnossa, niinkuin aina rakennekynsien laiton jälkeen..Luulempa etten ihan vähään aikaan kynsiä mene laitattamaan..!! Antaa omien kasvaa pois ja uusiutua..toivottavasti muilla menee edes pikkaisen paremmin kyseisessä paikassa jos sinne eksyy..:D

      • katariina.m

        Minä ainakaan en enää koskaan mene World Nailsille. Kyllä hygienia kuuluu kynsistudioonkin ja lain mukaan sen pitää olla ihan samalla tasolla kuin muissakin kauneushoitoloissa. Ajatelkaapa, jos menisitte vaikka ihonpuhdistukseen ja joutuisitte koko ajan pelkäämään HIV-tartuntaa desinfioimattomien välineiden vuoksi!

        Ei hygienia saa olla asiakkaiden varassa, kyllä kauneusyrittäjän täytyy siitä itse aktiivisest huolehtia. Eri juttu tietysti olisi, jos studiossa olisi desinfiointiaineet asiakkaiden käyttöön, tottakai silloin desinfioisin huolellisesti viilat ja kaikki välineet itseäni varten.


      • :(
        katariina.m kirjoitti:

        Minä ainakaan en enää koskaan mene World Nailsille. Kyllä hygienia kuuluu kynsistudioonkin ja lain mukaan sen pitää olla ihan samalla tasolla kuin muissakin kauneushoitoloissa. Ajatelkaapa, jos menisitte vaikka ihonpuhdistukseen ja joutuisitte koko ajan pelkäämään HIV-tartuntaa desinfioimattomien välineiden vuoksi!

        Ei hygienia saa olla asiakkaiden varassa, kyllä kauneusyrittäjän täytyy siitä itse aktiivisest huolehtia. Eri juttu tietysti olisi, jos studiossa olisi desinfiointiaineet asiakkaiden käyttöön, tottakai silloin desinfioisin huolellisesti viilat ja kaikki välineet itseäni varten.

        Oon käyny halvan hinnan takia tässä paikassa pari vuotta..Ihan jees on olleet. Aina olen ottanut akryylit.
        Nykyään kynnet ovat todella kestävämmät kun ennen..liekö aineet muuttuneet?? oon nyt kyllä alkanut miettimään että vaihdan paikkaa huonon hygienian takia, ja koska joka asiasta otetaan 5 e lisämaksua.
        Tässä paikassa on nuori raskaana oleva tyttö joka hinnottelee huollon 20e ja pelkkä 1 lakka 5e. Jos haluaa koristelut esim. 2 eri hilettä sekasin niin 5e 5e ja kärkiväri n. 15e.Kerran mulle laitettiin sellasella ohuella kynsilakalla ohuet viivat joka kynteen hileiden päälle,ja siitäkin tämä likka otti 5e!! Ja viimeks kun kärkiväri vihreä glitteri ja vihreä akryylijauhe sekasin, kärkiväri siis ja 3mini timanttia joka kynteen(heti alko irtoileen!)niin hinta oli 50e. huolto 20e,kärki 15e,glitteri 5e, jauhe 5e,timantit 5e..ensin yritti että maksan 1e/timantti..hah hah.. Muutenkin olen kuullut että hinnottelevat naaman mukaan.


      • World Nailsissa
        :( kirjoitti:

        Oon käyny halvan hinnan takia tässä paikassa pari vuotta..Ihan jees on olleet. Aina olen ottanut akryylit.
        Nykyään kynnet ovat todella kestävämmät kun ennen..liekö aineet muuttuneet?? oon nyt kyllä alkanut miettimään että vaihdan paikkaa huonon hygienian takia, ja koska joka asiasta otetaan 5 e lisämaksua.
        Tässä paikassa on nuori raskaana oleva tyttö joka hinnottelee huollon 20e ja pelkkä 1 lakka 5e. Jos haluaa koristelut esim. 2 eri hilettä sekasin niin 5e 5e ja kärkiväri n. 15e.Kerran mulle laitettiin sellasella ohuella kynsilakalla ohuet viivat joka kynteen hileiden päälle,ja siitäkin tämä likka otti 5e!! Ja viimeks kun kärkiväri vihreä glitteri ja vihreä akryylijauhe sekasin, kärkiväri siis ja 3mini timanttia joka kynteen(heti alko irtoileen!)niin hinta oli 50e. huolto 20e,kärki 15e,glitteri 5e, jauhe 5e,timantit 5e..ensin yritti että maksan 1e/timantti..hah hah.. Muutenkin olen kuullut että hinnottelevat naaman mukaan.

        Jännä, että näinkin huonoja kokemuksia ko. paikasta. Itse olen käynyt laittamassa täällä nelisen kertaa akryylikynnet, eikä kyllä ole mitään valittamista. Ajan 60 km tämän paikan takia. Kahdessa muussa paikassa olen maksanut 95 e uusista kynsistä, huollosta 55 e, ja kynnet ovat olleet huonosti kestäviä. Irtoavat kahden viikon jälkeen. Akryyliä nekin siis.

        World Nailsissa hinta on kyllä suuri plussa. Akryylikynnet ovat kauniit, mutta harvalla niistä on varaa maksaa satasia. Itäkeskuksen ympäristö on toki hieman epäsiisti ja ulkomaalaisia on paljon. World Nailsin tilat ovat kuitenkin siistit ja siellä istuu mielellään kynsiä laitattamassa. Koska hinnat ovat halvat ja asiakkaita on paljon, on työ vähän liukuhihnamaista eikä siellä päivän kuulumisia vaihdella kovin intensiivisesti, mutta palvelu on hyvää ja ammattitaitoista.

        Monet kokevat epämiellyttäväksi rennon ilmapiirin ja sen, että tytöt puhuvat keskenään ja mahdollisesti puhuvat puhelimeenkin samalla kun tekevät kynsiä, mutta minua se ei ole haitannut niin kauan kun jälki pysyy siistinä. Aina pyytävät kohteliaasti anteeksi, jos keskeyttävät työnsä hetkeksi.

        Desinfioivat kyllä kynnet ennen kuin laittavat akryylimassaa, ja mielestäni muutenkin siellä on ihan siistiä. Ei kynsistudion mielestäni tarvitsekaan olla mikään leikkaussali.

        Ja mitä huijaamiseen tulee, niin heillä on hyvin selkeä suomenkielinen hinnasto, josta voi jo etukäteen tarkistaa oman hoitonsa hinnan ja vaatia sitä myös kassakoneeseen naputettavaksi. Esimerkiksi akryylikynnet uutena ovat 40 e ja huolto 20-25 e, riippuen tietenkin laitetaanko kimalletta, kärkiväriä ymv.

        Ja se, etteivät kaikki tytöt puhu täydellistä suomea, ei mielestäni ole huonoa palvelua, kun ei liity kynsien tekoon mitenkään. Paikalla on yleensä muutama tyttö/nainen, joka osaa ja ymmärtää suomea hyvin. Kynsisanasto tuntuu olevan kaikilla ihan hyvin hallussa. Jos haluaa vaativampaa ja erikoisempaa kuviota, täytyy olla vähän kärsivällinen ja jaksaa selittää, mitä haluaa. Mutta tällaista kärsivällisyyttä kaiketi tarvitaan jokaisessa paikassa.

        Suosittelen kyllä ko. paikkaa, mikäli haluaa kauniit kynnet, mutta ei halua kovin isoa lovea lompakkoon =)


      • Katariina111
        World Nailsissa kirjoitti:

        Jännä, että näinkin huonoja kokemuksia ko. paikasta. Itse olen käynyt laittamassa täällä nelisen kertaa akryylikynnet, eikä kyllä ole mitään valittamista. Ajan 60 km tämän paikan takia. Kahdessa muussa paikassa olen maksanut 95 e uusista kynsistä, huollosta 55 e, ja kynnet ovat olleet huonosti kestäviä. Irtoavat kahden viikon jälkeen. Akryyliä nekin siis.

        World Nailsissa hinta on kyllä suuri plussa. Akryylikynnet ovat kauniit, mutta harvalla niistä on varaa maksaa satasia. Itäkeskuksen ympäristö on toki hieman epäsiisti ja ulkomaalaisia on paljon. World Nailsin tilat ovat kuitenkin siistit ja siellä istuu mielellään kynsiä laitattamassa. Koska hinnat ovat halvat ja asiakkaita on paljon, on työ vähän liukuhihnamaista eikä siellä päivän kuulumisia vaihdella kovin intensiivisesti, mutta palvelu on hyvää ja ammattitaitoista.

        Monet kokevat epämiellyttäväksi rennon ilmapiirin ja sen, että tytöt puhuvat keskenään ja mahdollisesti puhuvat puhelimeenkin samalla kun tekevät kynsiä, mutta minua se ei ole haitannut niin kauan kun jälki pysyy siistinä. Aina pyytävät kohteliaasti anteeksi, jos keskeyttävät työnsä hetkeksi.

        Desinfioivat kyllä kynnet ennen kuin laittavat akryylimassaa, ja mielestäni muutenkin siellä on ihan siistiä. Ei kynsistudion mielestäni tarvitsekaan olla mikään leikkaussali.

        Ja mitä huijaamiseen tulee, niin heillä on hyvin selkeä suomenkielinen hinnasto, josta voi jo etukäteen tarkistaa oman hoitonsa hinnan ja vaatia sitä myös kassakoneeseen naputettavaksi. Esimerkiksi akryylikynnet uutena ovat 40 e ja huolto 20-25 e, riippuen tietenkin laitetaanko kimalletta, kärkiväriä ymv.

        Ja se, etteivät kaikki tytöt puhu täydellistä suomea, ei mielestäni ole huonoa palvelua, kun ei liity kynsien tekoon mitenkään. Paikalla on yleensä muutama tyttö/nainen, joka osaa ja ymmärtää suomea hyvin. Kynsisanasto tuntuu olevan kaikilla ihan hyvin hallussa. Jos haluaa vaativampaa ja erikoisempaa kuviota, täytyy olla vähän kärsivällinen ja jaksaa selittää, mitä haluaa. Mutta tällaista kärsivällisyyttä kaiketi tarvitaan jokaisessa paikassa.

        Suosittelen kyllä ko. paikkaa, mikäli haluaa kauniit kynnet, mutta ei halua kovin isoa lovea lompakkoon =)

        World Nailssila ei koskaan desinfioida mitään, kävin kaksi vuotta, joten olisin kyllä huomannut, jos tämmöinen ihme olisi päässyt tapahtumaan.


      • nanna11
        Katariina111 kirjoitti:

        World Nailssila ei koskaan desinfioida mitään, kävin kaksi vuotta, joten olisin kyllä huomannut, jos tämmöinen ihme olisi päässyt tapahtumaan.

        Kävin World Nailsin ikkunan takana tarkoituksenani seurata, josko desinfioivat viiloja yms. välineitä asiakkaiden välillä. Sitä ei tapahtunut, mutta äkkiä tuli omistaja ulos tarjoamaan palvelujaan. Oli siis lähdettävä pois, koska en uskalla asiakkaaksikaan ruveta.


      • + Tiina +
        nanna11 kirjoitti:

        Kävin World Nailsin ikkunan takana tarkoituksenani seurata, josko desinfioivat viiloja yms. välineitä asiakkaiden välillä. Sitä ei tapahtunut, mutta äkkiä tuli omistaja ulos tarjoamaan palvelujaan. Oli siis lähdettävä pois, koska en uskalla asiakkaaksikaan ruveta.

        Hei,
        Jos etsitte edullisia akryylikynsiä, kokeilkaa Amy Nails 2:ta. Siellä kynnet tekee ammattilainen, syntyjään vietnamilainen mies, joka on todella nopea ja huolellinen. Koko huoltoon menee 45 minuuttia ja kynsistä tulee nätit, koska hän ei tee verisiä haavoja rumentamaan kynsinauhoja. Kysy hinta, minä maksoin 20 euroa huollosta.

        Osoite on muistaakseni II Linja 11, puhelinnumeroa en muista.


      • ikö hävetä
        + Tiina + kirjoitti:

        Hei,
        Jos etsitte edullisia akryylikynsiä, kokeilkaa Amy Nails 2:ta. Siellä kynnet tekee ammattilainen, syntyjään vietnamilainen mies, joka on todella nopea ja huolellinen. Koko huoltoon menee 45 minuuttia ja kynsistä tulee nätit, koska hän ei tee verisiä haavoja rumentamaan kynsinauhoja. Kysy hinta, minä maksoin 20 euroa huollosta.

        Osoite on muistaakseni II Linja 11, puhelinnumeroa en muista.

        Eipä tuolla Amy Nailsissa sen kummemmin desinfioida mitään välineitä asiakkaiden välissä, lainaillaan poria ym. välineitä toisilta pöydiltä, joten viereisen asiakkaan pöpöt voi pian olla sun pöpöt. =)


      • Eikö hävetä
        ikö hävetä kirjoitti:

        Eipä tuolla Amy Nailsissa sen kummemmin desinfioida mitään välineitä asiakkaiden välissä, lainaillaan poria ym. välineitä toisilta pöydiltä, joten viereisen asiakkaan pöpöt voi pian olla sun pöpöt. =)

        Tuli muuten viimeisellä kerralla Amy Nailsistä ihottumaa toiseen käteen. En enää mene.


      • Anonyymi
        + Tiina + kirjoitti:

        Hei,
        Jos etsitte edullisia akryylikynsiä, kokeilkaa Amy Nails 2:ta. Siellä kynnet tekee ammattilainen, syntyjään vietnamilainen mies, joka on todella nopea ja huolellinen. Koko huoltoon menee 45 minuuttia ja kynsistä tulee nätit, koska hän ei tee verisiä haavoja rumentamaan kynsinauhoja. Kysy hinta, minä maksoin 20 euroa huollosta.

        Osoite on muistaakseni II Linja 11, puhelinnumeroa en muista.

        Kannattaako lukea "Serkkuni, ihmiskauppias" (löytyy Googlesta), kertoo tästä paikasta. Nykyään firman nimi on Nami Nails.


    • mapero2

      Kävin kyseisessä paikassa. Menin sinne ilman ajan varausta ja kynsiä aletten tekemään samoin tein. Itseäni häiritsi kun siellä ei käy mikään mu kuin käteinen.. tulee mieleen että vedetään välistä ja se hierarkia mikä siellä oli, vanhempi nainen oli vähä niinku pomo ja muut oli työläisiä, kävi sääliksi tyttöjä. Asian hoituivat nopeasti mutta ei niin ammattiataitoisesti kuin edellisessä paikassa. Sain kestävät kynnet ja olen ollut niihin ihan tyytyväinen mutta kohdallani sormien käsittely oli kovakousaita ja hiovat niin että välillä poltti sormessa ja viilasivat niin että kynsinauhat ovat verellä muutamasta sormesta. Huomasin siitä tytöstä että sitä ei huvittanut .. tuli vain mieleen menikö sillä ruokatauko siinä kun tulin ns. ylimääräiseksi asiakkaaksi.

    • Sorgen

      olen kaveripiirissä kuullut.. hygieniataso huono, huono palvelu, hinnatkaan ei tosin liian korkeat, mutta tämä on musta sellanen aihe että laadusta kannattaa vähän maksaakin.

      • Kynneton

        Kävin kyseisessä kynsipaikassa laitattamassa elämäni ekat, toiset ja kolmannet akryylit HALVAN HINNAN VUOKSI- Kokemattomana ja tiedon puutteessa. Neljättä kertaa en sinne mene raadeltavaksi. Jokaisella kerralla hioivat koneella kynsinauhani verille lähes joka sormesta. Muutaman päivän kesti, että haavat parantuivat ja sormia pystyi normaalisti käyttämään. Tyhmänä luulin, että tämä on aivan normaalia ja hoin itselleni että "kauneuden eteen täytyy kärsiä" :D Kunnes kuulin että on laadukkaita paikkoja joissa ei tämmösiä haavoja tule ollenkaan. Mieluummin maksan sen parikymppiä enemmän kunnon työstä!

        Helposti sieltä olisin voinut jonkun pöpön tai taudin saada kun veret tuollai roiskuu ja välineitä ei puhdisteta asiakkaiden välillä!! Onneksi ei näin ole kuitenkaan käynyt.

        Ps. Minäkään en saanut kuittia koskaan ja käteisellä piti maksaa.


      • Kynsimuotoilija99
        Kynneton kirjoitti:

        Kävin kyseisessä kynsipaikassa laitattamassa elämäni ekat, toiset ja kolmannet akryylit HALVAN HINNAN VUOKSI- Kokemattomana ja tiedon puutteessa. Neljättä kertaa en sinne mene raadeltavaksi. Jokaisella kerralla hioivat koneella kynsinauhani verille lähes joka sormesta. Muutaman päivän kesti, että haavat parantuivat ja sormia pystyi normaalisti käyttämään. Tyhmänä luulin, että tämä on aivan normaalia ja hoin itselleni että "kauneuden eteen täytyy kärsiä" :D Kunnes kuulin että on laadukkaita paikkoja joissa ei tämmösiä haavoja tule ollenkaan. Mieluummin maksan sen parikymppiä enemmän kunnon työstä!

        Helposti sieltä olisin voinut jonkun pöpön tai taudin saada kun veret tuollai roiskuu ja välineitä ei puhdisteta asiakkaiden välillä!! Onneksi ei näin ole kuitenkaan käynyt.

        Ps. Minäkään en saanut kuittia koskaan ja käteisellä piti maksaa.

        Moikka kaikille viestiketjun kirjoittajille!

        Ensinnäkin, suosittelen käyttämään paikkoja, joissa on selkeästi tuotu esille kynsientekijöiden koulutus ja työkokemus. Asiakkaalla on oikeus vaatia tämä tieto ja jos sitä ei ole antaa niin sopii miettiä osataanko homma tehdä vaiko ei. Toiseksi ehdottoman tärkeää on välineiden desinfiointi ja asiakkaan hygieniasta huolehtiminen eli käsien pesu tai desinfiointi ja toisto tarpeen vaatiessa. Kaikkein fiksuinta on, jos kynsientekijä phdistaa välineet asiakkaan läsnäollessa, näin on asiakkaalla varmuus siitä onko välineet puhtaat vai ei. Sähköviilan käyttö on hyvinkin kätevää ja säästää aikaa, mutta sitä pitää osata käyttää oikein. Luonnonkynttä ei saa missään tapauksessa ohentaa vaan ainoastaan viilataan pois ylin kerros, joka on rasvainen ja likainen. Viilaus ei saa missään tapauksessa sattua tai polttaa kynttä; tuolloin kitkaa on liikaa ja kynsi ohenee huomattavasti. Jos viilaushaavoja tulee esim. kynsinauhoihin tai kynsien reunoille ne pitää putsata ja tyrehdyttää vuoto välittömästi. Osaava kynsientekijä tietää mitä tehdä!

        Täällä kovasti puhutaan myös siitä, että jos joku yritys ottaa maksun käteisellä niin se tarkoittaa samaa kuin veronkierto. Ette varmaankaan ole tietoisia kuinka paljon kustantaa maksupäätteen käyttö yrittäjälle kuukaudessa? Laitteen vuokra ja ohjelmiston ylläpito ovat erittäin kallista lystiä ja Luottokunta ottaa maksun jokaikisestä maksusta, joka maksetaan kortilla. Kauneudenhoitoalalla on paljon yrittäjiä, joilla ei käy maksuna kuin käteinen ja kuitin saa niinkuin asiaan kuuluu. Se on aivan ymmärrettävää, koska maksupäätteiden ylläpito on jumalattoman kallista. Riippumatta siitä maksaako asiakas käteisellä vai kortilla on yrittäjän asia huolehtia veronsa, ei asiakkaan. Tiedätte kaikki, että palvelujen hinnat ovat melko korkealla meillä Suomessa. Jenkeissä tai Virossa voit mennä laitattamaan rakennekynnet ehkä 40 €:llä, Suomessa ei veronsa maksava yrittäjä voi tehdä sillä hinnalla! En ota nyt kantaa siihen maksaako jenkkiläinen tai virolainen kynsimuotoilija veronsa siitä rahasta, mutta Suomessa se on melko mahdoton ajatus. Sitäpaitsi jos kynsien laittoon menee 2 tuntia niin tekijälle ei kyllä palkkaa tehdystä työstä jää. Vielä tällä hetkellä Suomessa vallitsee aikamoinen monopoli kynsitarvikkeiden myynnin suhteen, mutta ehkäpä se tilanne lähitulevaisuudessa muuttuu. Siitäkin syystä hinnat ovat korkealla. Mutta jokainen itseään ja omaa työtään arvostava kynsimuotoilija ei polje hintoja, että saisi kilpailua aikaiseksi ja itselleen haalittua asiakaskuntaa. Ja näin sen pitääkin mennä. Eri asia on harjoittelijat, joiden työnjälki ei ole vielä ammattilaisen tasoa, silloin ei voi kalleinta hintaa asiakkaalla maksattaakaan.

        Jos Sinulle on epäselvää mitkä kynnet haluat niin kynsimuotoilijasi kertoo sinulle eri vaihtoehdoista. Jos haluat geelit niin ne tehdään kovettamalla geeli UV-valouunissa. Jos otat akryylikynnet niin niissä neste ja jauhe muodostavat ilmakovetteisen massan, joka muotoillaan kynnellesi. Riippumatta siitä onko kynsientekijäsi vietnamilainen, suomalainen tai venäläinen niin sinun pitää saada sitä palvelua mitä tilaat.

        Rakennekynnet on ihanat ja kauniit, ne saavat kädet näyttämään sieviltä ja katseet kiinnittyvät niihin kaikkialla! Nauttikaa kynsistänne ja muistakaa pitää hanskat kädessä näin kylmällä :)

        Terveisin suomalainen kynsimuotoilija, Miss Lis Oy


      • Vuoden käynyt
        Kynsimuotoilija99 kirjoitti:

        Moikka kaikille viestiketjun kirjoittajille!

        Ensinnäkin, suosittelen käyttämään paikkoja, joissa on selkeästi tuotu esille kynsientekijöiden koulutus ja työkokemus. Asiakkaalla on oikeus vaatia tämä tieto ja jos sitä ei ole antaa niin sopii miettiä osataanko homma tehdä vaiko ei. Toiseksi ehdottoman tärkeää on välineiden desinfiointi ja asiakkaan hygieniasta huolehtiminen eli käsien pesu tai desinfiointi ja toisto tarpeen vaatiessa. Kaikkein fiksuinta on, jos kynsientekijä phdistaa välineet asiakkaan läsnäollessa, näin on asiakkaalla varmuus siitä onko välineet puhtaat vai ei. Sähköviilan käyttö on hyvinkin kätevää ja säästää aikaa, mutta sitä pitää osata käyttää oikein. Luonnonkynttä ei saa missään tapauksessa ohentaa vaan ainoastaan viilataan pois ylin kerros, joka on rasvainen ja likainen. Viilaus ei saa missään tapauksessa sattua tai polttaa kynttä; tuolloin kitkaa on liikaa ja kynsi ohenee huomattavasti. Jos viilaushaavoja tulee esim. kynsinauhoihin tai kynsien reunoille ne pitää putsata ja tyrehdyttää vuoto välittömästi. Osaava kynsientekijä tietää mitä tehdä!

        Täällä kovasti puhutaan myös siitä, että jos joku yritys ottaa maksun käteisellä niin se tarkoittaa samaa kuin veronkierto. Ette varmaankaan ole tietoisia kuinka paljon kustantaa maksupäätteen käyttö yrittäjälle kuukaudessa? Laitteen vuokra ja ohjelmiston ylläpito ovat erittäin kallista lystiä ja Luottokunta ottaa maksun jokaikisestä maksusta, joka maksetaan kortilla. Kauneudenhoitoalalla on paljon yrittäjiä, joilla ei käy maksuna kuin käteinen ja kuitin saa niinkuin asiaan kuuluu. Se on aivan ymmärrettävää, koska maksupäätteiden ylläpito on jumalattoman kallista. Riippumatta siitä maksaako asiakas käteisellä vai kortilla on yrittäjän asia huolehtia veronsa, ei asiakkaan. Tiedätte kaikki, että palvelujen hinnat ovat melko korkealla meillä Suomessa. Jenkeissä tai Virossa voit mennä laitattamaan rakennekynnet ehkä 40 €:llä, Suomessa ei veronsa maksava yrittäjä voi tehdä sillä hinnalla! En ota nyt kantaa siihen maksaako jenkkiläinen tai virolainen kynsimuotoilija veronsa siitä rahasta, mutta Suomessa se on melko mahdoton ajatus. Sitäpaitsi jos kynsien laittoon menee 2 tuntia niin tekijälle ei kyllä palkkaa tehdystä työstä jää. Vielä tällä hetkellä Suomessa vallitsee aikamoinen monopoli kynsitarvikkeiden myynnin suhteen, mutta ehkäpä se tilanne lähitulevaisuudessa muuttuu. Siitäkin syystä hinnat ovat korkealla. Mutta jokainen itseään ja omaa työtään arvostava kynsimuotoilija ei polje hintoja, että saisi kilpailua aikaiseksi ja itselleen haalittua asiakaskuntaa. Ja näin sen pitääkin mennä. Eri asia on harjoittelijat, joiden työnjälki ei ole vielä ammattilaisen tasoa, silloin ei voi kalleinta hintaa asiakkaalla maksattaakaan.

        Jos Sinulle on epäselvää mitkä kynnet haluat niin kynsimuotoilijasi kertoo sinulle eri vaihtoehdoista. Jos haluat geelit niin ne tehdään kovettamalla geeli UV-valouunissa. Jos otat akryylikynnet niin niissä neste ja jauhe muodostavat ilmakovetteisen massan, joka muotoillaan kynnellesi. Riippumatta siitä onko kynsientekijäsi vietnamilainen, suomalainen tai venäläinen niin sinun pitää saada sitä palvelua mitä tilaat.

        Rakennekynnet on ihanat ja kauniit, ne saavat kädet näyttämään sieviltä ja katseet kiinnittyvät niihin kaikkialla! Nauttikaa kynsistänne ja muistakaa pitää hanskat kädessä näin kylmällä :)

        Terveisin suomalainen kynsimuotoilija, Miss Lis Oy

        Moikka,

        Olen käynyt ko paikassa nyt vuoden verran, ekoilla kerroilla sormet kipeät ja vedin buranaa.. Hoin myös jonkun yllä kertoneen tavoin "Kyllä kauneuden eteen voi kärsiä.." jnejne. Tämän vuoksi kasvatin rakennekynnet pois (!!Muut: Älkää kokeilko) ja olin pari kuukautta omilla kynsillä kunnes menin taas samaiseen paikkaan.
        Hygienia on aika miinus, työpöytiä (eikä -välineitä) puhdisteta asiakkaiden välillä, mutta tytöt mukavia ja nykyään todella harvoin osuvat viiloilla sormiin! Ja jos näinkin käy, niin kysellään heti "Anteeksi kulta! Ei kai satu?" ja tätä rataa. Kyselevät usein muutenkin sattuuko jne..

        Jälkeen sekä asiakaspalveluun olen tyytyväinen, välillä sattuu väärinymmärryksiä molemmin puolin (laitoivat kerran tipit uusiksi kun en kuunnellut enkä ymmärtänyt asiaa, maksoin normaalin huollon päälle 15e) jotka saadaan selvitettyä puolessa minuutissa. Jos kynsien tekijä ei ymmärrä jotain asiaa tulee usein vanhempi mies tai nainen selventäämän asian. Juotavia (kahvi, tee, vesi) tarjotaan asiakkaille myös ilmaiseksi.
        Nykyään olen siis paikkaan aivan tyytyväinen, harmittavana miinuksena hygienia mutta suhteutettuna hintaan ja muuhun se on minulle henk. koht. aivan OK!


      • yöhhhkk.
        Vuoden käynyt kirjoitti:

        Moikka,

        Olen käynyt ko paikassa nyt vuoden verran, ekoilla kerroilla sormet kipeät ja vedin buranaa.. Hoin myös jonkun yllä kertoneen tavoin "Kyllä kauneuden eteen voi kärsiä.." jnejne. Tämän vuoksi kasvatin rakennekynnet pois (!!Muut: Älkää kokeilko) ja olin pari kuukautta omilla kynsillä kunnes menin taas samaiseen paikkaan.
        Hygienia on aika miinus, työpöytiä (eikä -välineitä) puhdisteta asiakkaiden välillä, mutta tytöt mukavia ja nykyään todella harvoin osuvat viiloilla sormiin! Ja jos näinkin käy, niin kysellään heti "Anteeksi kulta! Ei kai satu?" ja tätä rataa. Kyselevät usein muutenkin sattuuko jne..

        Jälkeen sekä asiakaspalveluun olen tyytyväinen, välillä sattuu väärinymmärryksiä molemmin puolin (laitoivat kerran tipit uusiksi kun en kuunnellut enkä ymmärtänyt asiaa, maksoin normaalin huollon päälle 15e) jotka saadaan selvitettyä puolessa minuutissa. Jos kynsien tekijä ei ymmärrä jotain asiaa tulee usein vanhempi mies tai nainen selventäämän asian. Juotavia (kahvi, tee, vesi) tarjotaan asiakkaille myös ilmaiseksi.
        Nykyään olen siis paikkaan aivan tyytyväinen, harmittavana miinuksena hygienia mutta suhteutettuna hintaan ja muuhun se on minulle henk. koht. aivan OK!

        Mä en kyllä ikimaailmassa riskeerais terveyttäni vain halvan hinnan takia. Yök. Koko paikka kuulostaa vähintäänkin hämärältä. Sormien amputaatiotako toivot??


    • huoh huolestunut :/

      Kävin laittamassa kynteni California Nailssissa. Kynnet todella kipeät ja odottelen tulehdusta huonon hygienian takia. Olen muutenkin bakteerikammoinen!

      Kynsistä tuli hienot ja aikaa meni vain 1,5 h, kun olen aiemmin istunut kynsihuolloissa 3h... Ekaa kertaa akryylit.

      Toivon todella vältyväni tulhduksilta :/

    • Henna Kalinainen

      Minä olen ollut jo 2 vuotta tämän kynsistudion asiakas, ja aina tulee hyvälle mielelle jo ennen kuin on kerennyt astua koko kynsipaikkaan sisään. Työntekijät on iloisia ja aina tervehtii iloisena kun olisivat voittaneet lotossa kun tulet asiakkaaksi. Tarjoilevat usein juotavaa, karkkia tai vaikkapa viinirypäleitä, antavat välillä alennuksia ja koristeluita mukaan. Se on omasta asenteesta kiinni puhuvatko he. Jos asiakas juttelee kyllä he juttelevat ja ovat iloisia vaikkeivat kaikki ehkä osaakaan niin hyvin suomea puhua. Kynsistä tulee aina upeat ja erilaiset ja ne tehdään nopeasti mutta huolella. Kaiken lisäksi stadin parhaimmat hinnat on näillä.

      • tiipsukka

        Jos suomessa pystyy Rehellinen yrittäjä polkemaan hintoja, näkyy se väkisinkin jossain. Harvemmin omistajan lompakossa.

        Pitää sitä sitten joku katkeruutena tai ei.


    • epätietoinen !

      no yli puolet näyttää olevan epä tyytyväisii World Nails kynsistudion palveluun ja laatuun niin pliis kertokaa missä muualla olette käynneet ?? onko muuta paikkaa lähellä itäkeskusta minne voisi mennä ?? ja onko muita paikkoja missä on suht hyvä hinta ? pliis auttakaa !! mä oon ettiny jo vaikka kuinka kauan paikkaa minne vois mennä kohta annan periksi !! niin ei ole välttämättä pakko olla itäkeskuksessa mutta ei mielellään kamppia kauempana =) ei jaksais espooseen asti aina matkustaa.

      • ....................

        Annatko sähköpostiosoitteesi niin voin kertoa sinulle kynsientekopaikasta. täällä kun ei saa mainostaa....


    • huolestunut-

      itse olin menossa ensi viikolla world nailsiin teetättämään rakennekynnet, akryyliset. kerran aikasemmin olin siellä käynyt ja kestivät noin 3 kuukautta kunnes revin ne pois. aloin lukea näitä juttuja soitin sinne etten tulekkaan, en halua uudestaan sitä kynsinauhojen verille repimistä.. kestävät ja halvat olivat mutta mitään sairauksia ja epähygieenisyyttä en enää halua.

    • ei hyvä

      Täytyy yhtyä useimpien mielipiteeseen..itse sain varmaankin tuurilla eka kerran World Nailsissa käydessäni hyvät kynnet, ja oli todella onnellinen kun luulin löytäneeni hyvän ja edullisen paikan vaikkakin matka länsi-Vantaalta ei lyhimmästä päästä ollutkaan. mutta laatu ei valitettavasti ollut tasaista. Jo toisella kerralla tuli huonoa jälkeä, mutta suljin silmäni ja kitkuttelin pari viikkoa kunnes oli pakko saada uudet. Joten menin vielä kerran, mutta ihan kamalat taas, tällä kertaa kävin heti seuraavana päivänä korjauttamassa eikä sekään onnistunut. Kun huomautin epäkohdista, rouva vain ystävällisesti toteaa, että "ei haittaa, sinä ei maksa"...No en todellakaan maksanut, mutta eihän se nyt ihan niinkään mene. Kaikenkaikkiaan tuli liukuhihna fiilis, siellähän pyöritetään pöydästä toiseen ja lopulta käytävälle kuivain sylissä istumaan.
      Valitettavasti en voi suositella vaikka kovin ystävällistä väkeä onkin "Oletko tyytyväinen, onko hyvä..." No ei ole. Valitan.

      • Heidi14

        tuo ei vastaa tätä päivää, käyn säännöllisesti ja aina hyvät:)


    • Hiiri

      Olen käynyt puolisen vuotta rakennekynsien huollossa World Nails´ssa. Olen todella tyytyväinen saamaani palveluun! Hinta/laatu -suhde kohdallaan.
      Suosittelen låmpimästi.

    • Takuukynnet

      Pyydä aina kuittia tehdystä työstä ja varmista myös että kynsientekijällä on vakuutus ja tietysti takuu tehdyllä työllä. Hyvä on myös tietää millaisilla aineilla hän kynsiäsi tekee.


      www.perfect-lady.webs.com

    • sadddi

      hei! onko kukaan mahdollisesti kuullut tai onko omaa kokemusta siitä, millaiset ovat ripsenpidennykset tässä paikassa? varasin ajan ensi viikolle ja näitä keskusteluja kynsistä luettuani olen alkanut epäröidä ripsien ottamista..

      • ripset1

        Mäkin varasin ajan ripsipidennykseen. Ois kiva kuulla siitä kokemuksia


    • Heidi14

      Käyn siellä säännöllisesti ja Ami on hyvä tekijä, olen käynyt monessa muussakin välillä mutta kestävimmät akryylit saa sieltä ja nimenomaan Ami:n tekemät.

    • ERITTÄIN pettynyt

      Hei!

      Kävin muutama päivä sitten kyseisessä paikassa huollattamassa akryylikynnet. Nettisivuilla ja liikkeen edessä luki että akryyli huolto 20 €. Varasin ajan. Kun olin paikan päällä koko henkilökunta oli erittäin hyökkäävä. Paikan "pomo" käski minut huonolla suomella istumaan pöydän
      ääreen jonka jälkeen työntekijä tuli luokseni eikä ymmärtänyt kun sanoin haluavani huollon uudella kärkivärillä joten hän kutsui siihen toisen työntekijän joka teki toisen asiakkaan kynsiä ja he vaihtoivat paikkaa?? Tyttö joka huolsi kynteni ei edes desinfioinut viiloja eikä edes tervehtinyt minua! Sitten alkoi kynsien viilaus joka sattui ihan saatanasti. Kun hän oli laittanut akryylin kynsiin niin alkoi polttaa kynsiä niin paljon että sai irvistellä!! lopuksi hän käski minun laittaa akrylit uv-uuniin. Olen ymmärtänyt että vaim geelikynnet laitetaan uv-uuniin. Lopuksi hän työnsi minun kynsinauhat omalla kynnellä alas!!!!! Järkyttävää!!!
      Lopuksi hinta olikin 35€ koska oli uusittu kärkiväri vaikka missään ei mainittu että kärkiväri ei kuulu huoltohintaan! Multa ei edes hiottu kynsien alta vanha väri pois joten nyt on kynnet päältä valkoset ja pinkit alta!! Nyt on alkanut jomottaa yhdessä sormessa jumalattomasti ja epäilen että olisi joku tulehdus kyseessä.

      Sitäpaitsi sain kauhean ripulin heidän tarjoamasta kahvista!
      Tänne en mene enää koskaan. Kynnet ovat erittäin leveät. Olisi vaan pitänyt huollattaa samassa paikassa kun ennen eli kampin milagro nailsissa. Heidän tekemään tulokseen olin ERITTÄIN tyytyväinen!

    • minä vain

      itse olen käynyt kyseisessä paikassa nyt 2,5v kynsihuollossa ja ripsihuollossa. kynnet ovat aina ihanat ja hyvin tehdyt, työntekijät moikkailevat jopa liikkuessaan itiksessä jos tulee vastaan :) ripset pysyvät ja ovat luonnollisen näköiset :)

      • 25bjjf

        Miksi kukaan luulee että hyvien kynsien merkki on pysyvyys? Se on perusedellytys, ei merkki hyvistä kynsistä :-/

        Kun laitetaan vierekkäin näitä esim tämän liikkeen kynsiä ja jonkun oikean taitajan - eron näkee ihan jokainen kadun tallaaja!


    • Jenni124

      Kävin siellä laittamassa akryylikynnet, mutta en TODELLAKKAAN ollut tyytyväinen. huono suomentaito, oli välillä vaikea kertoa mitä halusi.
      Kynsinauhani hiottiin punaisiksi ja ohuiksi. Sekä kynsiin alkoi tulla ilmaa seuraavana päivänä. Kolmantena päivänä irtosivat. . Eikä välineitä missään välissä desinfioitu. Kävin Shining Nailsissä jossa oli todella hyvä ja osaava palvelu. Tekivät minulle akryyli glitteri kynnet ja ovat ollut nyt 4vk ja menen seuraavaan huoltoon sinne. Tyytyväinen asiakas. Voin suositella http://www.shiningnails.fi/

    • kauhea3

      Olen käynnyt laittamassa ripsien pidennykset kaksi kertaa. Tekijä on ollut epäystävällinen voisi sanoa, että jopa vihamielinen. Hän ei puhunut, jos puhui niin hän sanoi esim. oma syysi jos ripset eivät pysy kun silmäsi vuotavat tai ihosi on niin rasvainen ettei nämä pysy. Hän ei kuivannut tai puhdistanut ripsiä niinkuin muissa paikoissa tehdään. Viimeisen kerran kävin kun kävin niin kaksi tuntinen oli yhtä piinaa. Jäi sellainen kuva paikasta, että työntekijä inhosi työtään ja asiakkaita ja eikä tätä peitellyt ollenkaan. Plussaa on edullinen hinta mutta maksan mielummin kaksi kertaa enemmän ettei kukaan töki, ole kovakourainen ja ole epäystävällinen. Mielestäni asiakaspalvelussa kuuluu tervehtiä ja osata sanoa esim. ole hyvä tai edes hiukan hymyillä. Periaatteessa en tällaiseen paikkaan enää rahojani kanna. - See more at: http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=1690#sthash.tS2wd0pU.dpuf

    • Kaisa90

      Varoitusta sen verran, sain luettua palstalta jossa kerrottiin
      enemmän tästä "täydellisestä" kynsistudiosta

      Eks kukaan mietinyt sitä,miksi ne tekee kynnet niin halvalla? Ne
      tuo materiaalit omasta kotipaikasta, Elikka Kiinassa ja
      Vietnamissä myydyissä akryyleissä on MMA aine,joka on täysin
      Europassa kieletty.


      MMA-epäilystä tehty valitus ja yksi ihminen on saanut
      verenmyrkytyksen kyseisestä paikasta (he hiovat kynsinauhat &
      kynnet verille, ei ihme.) Jotkut käyneet jopa HIV-testeissä.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9195590

      Itse kävin siellä n. 1-3v sitten mutta en enää tuon kuultuani.
      Paikka josta ei ikinä uskoisi mitään tarttuvan... pyyh!
      - See more at: http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=1690#sthash.P3BWqSTL.dpuf

    • Tyytyväinen

      On, tekijät on eritasoisia. Viimeksi onnistui tod. hyvin. Suosittelen.

    • Googlatessani yrityksen puhelinnumeroa päädyin lukemaan tätä ketjua.
      Itse olen käynyt 2 vuotta World Nailsissa kynsihuollossa ja olen ollut aina tyytyväinen.
      Koskaan eivät kynnet ole lähteneet irti.

      Kun luin tuon kohdan missä peloteltiin epähygieenisyydellä ja HIV: llä ajattelin että pakko kysyä tästä.
      Ja kas, kun kysyy asianomaisilta niin asiat alkoivatkin selviämään, ei tarvinnut siellä ikkunan takana vakoilla.

      Minulle näytettiin kädestä pitäen missä työvälineet desinfioidaan. Desinfiointi tapahtuu kun asiakas on lähtenyt ettei hänen tarvitse tarvitse odotella. Kerroin heille tästä viestiketjusta. Heillä oli todella paha mieli ettei kukaan ollut kysynyt HEILTÄ kuinka asiat on.
      Lopputuloksena istuin siellä 2 tuntia. Tuona aikana käytiin viestiketju läpi. Minulle näytettiin joka ikinen kaappi missä puhdistusaineet on, mitä puhdistusaineita käytetään, missä viilat, miten putsataan jne. jne. Tiedoksi että ne tilataan ihan Suomesta tukusta, tämäkin kirja näytettiin minulle.
      Lakat ja muut tuotteet tulevat Amerikasta. Näistä minulle tuotiin eteen tullauspaperit ja pahvilaatikot missä tuotteet. Tuotteet eivät todellakaan sisällä MMA:ta, eivätkä siis tule Vietnamista eikä Kiinasta.

      Ripsituotteista kysyin myös. Näissä myös tarkka seuranta että liimat ovat tuoreita.
      Minut vietiin myös takahuoneeseen (jossa olen kyllä käynyt aiemminkin) ja siellä on pitkä ohjeistus kuinka toimia jokaisen asiakkaan kohdalla.
      Jokainen on saanut koulutuksen työhönsä

      Paikalle on tehty alussa alkutarkastus (tästäkin tuotiin paperi näytille) että paikka täyttää kaikki vaatimukset että yrityksen saa ylipäätään avata.
      Kun täällä kritisoitiin että ”pomo” pyörii siellä muita käskyttämässä. Hän ei ole omistaja.
      On erittäin hyvä että yrityksessä on joku katsoo päältä ja hoitaa muut asiat, esimiesasemassa. Muut voivat silloin keskittyä omaan osaamiseensa.

      Jos kyntenne tippuvat viikon sisään he tekevät uuden kynnet/kynnet takuuna.
      Valittakaa sinne, älkää tänne =D.
      Jos viilaus sattuu pyytäkää keskeyttämään tai käyttämään normaalia viilaa. Sanokaa se hänelle joka tekee. Jos hän ei osaa suomea sanokaa tälle esimiehelle.
      Vakuutukset löytyy myös ja veroista voitte keskustella vaikka pitkän kaavan mukaan =D.

      Heidän ongelmansa on etteivät he osaa kunnolla suomea. Varmasti ihan riittävän hankalaa yrittäminen täällä muutenkin ja kielitaidottomuus lisänä. Mutta silti sain tämän tason vastauksen vain kysyessäni :”desinfioitteko välineet?”. Suosittelen kaikille keskustelua kasvotusten, säästytään monelta mielipahalta.
      Niin, ja saman kahden tunnin aikana he hoitivat asiakkaan vauvaa 2 tuntia että äiti sai kauniit kynnet . Tätä kutsun palveluksi.

      • klojiusgtr

        Millä ne desinfioitiin? Oliko vesipesupiste myös ok? Mitä laitteita puhdistukseen oli aineiden lisäksi? Viilojen pesu/puhdistus? Poranterät?

        Kynsiä tehdessä ei _koskaan_ pidä sattua. Ei missään vaiheessa. Edes vahingossa. Tämän tietää jokainen kynsien tekemiseen perehtynyt oikea ammattilainen, siitä ei heille koskaan tarvitse sanoa (millään kielellä).

        Muoto. Se on ihan ok jos jollekin riittää että siinä on massaa ja sillä hyvä.. useimmille ei riitä, vaan he vaativat oikeaa muotoilua. Pelkkä pysyvyys ei ole koskaan hyvien kynsien merkki vaan perusedellytys.

        Kynsimuotoiluun erikoistunut laittaja jatko-/lisäkouluttaa itseään jatkuvasti, yleensä useampia kertoja vuodessa. Se näkyy aina suoraan asiakkaan kynsissä.

        Ja ei - en nyt puhu vain näistä aasialaisista tekijöistä vaan näitä "wannabe" -tekijöitä on ihan kotimaistakin laatua :-/ Asiakkaan on oikeasti vaikea erottaa jyvät akanoista vaan kulkee ylpeänä järkyt massaläntit kynsissään jotka on kyllä pinnalta sileät ja kauniisti koristeltu.

        Hyvien tekijöiden kynsiä voit katsella esim. Googlen kuvahaulla nimillä: Aetznailzz ( monet heidän oppilaista on ihan huippuhyviä), Jana Banar (voittopokaaleja ympäri maailmaa ja paljon), Olga Rinkinen, Jenny Hyvänen (on muuten myös Aetznailzz:n kouluttama), Tatjana Gamolova jne Meillä on maassamme paljon huiputekijöitä! Kun katsot heidän (ja heidän oppilaidensa) töitä - näet eron!
        Älä sekoita myöskään näytöskynsiä salonkitöihin mutta heillä jo pelkkä salonkityöskentely on niin huippua ettei ihmisten tulisi tyytyä vähempään! Ja kun puhun huipputekijöistä, puhun kynnen oikeasta muotoilusta ja tekotavoista VAIKKA mm. nämä mainitsemani huiput tekevät myös ihan uskomattomia taideteoksia kynsille. Käsityönä.


      • klojiu

        Lisään vielä että nämä kaikki "wannabe" -tekijät karsiutuisi pois JOS maassamme olisi lainsäädäntö!

        Kynsi-, ripsi-, tatuointi- ja mm. kosmetologialalla meno niin villiä ettei mitään rajaa!! Kuka tahansa kadun tallaaja voi/saa kutsua itseään joksikin näistä tai vaikka kaikiksi ja perustaa liikkeen - Koska NÄIN VOI TEHDÄ! :-( :-( :-(


    • Järkyttynyt

      Hei,

      Kävin eilen laitattamassa volyymiripset worldnails liikkeessä. Ajan sai nopeasti samalle viikolle ja tyhjää näytti olevan. Ripset eivät eronneet tavallisista luutoin kun hinnassa. Yhtä harvakseltaan irtoripset laitettu. Hinta 75e. Rumat ku mitkö. Kaikk tasa pituisia ja harvat. Sitten otin vielä kulmien värjäyksen. Olisin toivonutvettä ylim. Harahaarvat nyppii. Otti vahalla plus nyppi. Karvoja ei ole nyt nileksikään ja aivan hullun malliset jos nyt mitään mallia edes on. Näytän aivan järkyttävältä kulmakarvojen laiton jälkeen. Olivat ilmeisedti pomonkin mielestä epäonnistuneet täysin kun mitään ei tarvinnut maksaa. Menen kyllä jatkossa muualle. Nämä ovat täysin ammattitadottomia eikä silmää kauneudelle eikä halua tehdä hyvää lopputulosta. Rumana ulos kun kauunina menit sisään. Pitäisi olla toiste päin. Ja vaikutis aika pitkä.

    • otetaanasioistaselvää

      Näitä kehutaan koska:

      -yleensä kynnet pysyvät
      -hienot koristelut
      -halpa hinta

      Muttei oteta huomioon onko kynnet tehty turvallisesti / hygienisesti / onko malli oikea vai vain "mälli massaa kynnellä"? Onko kaikki välineet puhdistettu ja desinfioitu jokaisen asiakkaan välissä? Kuinka koulutettu kynsiä tekevä henkilökunta on? Kunnioitetaanko luonnonkynttä ja kynsinauhoja/kynsiaihiota/jne rakennekynsiä tehdessä? Onko tuotteet turvallisia? Sisältääkö ne esim sallittujen määrien rajoissa TPO:a, onko niissä turvallista EMA vai vaarallista MMA:a? Miten UV-valo, onko se turvallista UVA -valoa? Jne/jne/jne - voisin jatkaa loputtomiin.

      Kaikki luettelemani asiat ovat asiaan perehtyneelle kynsiteknikolle itsestäänselviä mutta onko näille halpatyöntekijöille?

      Raaka esimerkki kaikki velvollisuutensa hoitavasta kynsistudiosta:
      Jos liikkeen LIIKEVAIHTO on esim 5000€/kk - liikkeenharjoittajalle jää noin 1000€ pakollisten kulujen jälkeen josta hän VIELÄ maksaa henkilökohtaisen veroprosentin mukaisesti omat veroja.

      Olisitko sinä valmis työskentelemään noin 5€ tuntipalkalla yleensä 6pvä/viikko ja noin 10h/pvä? Tämän jälkeen voit marista "kiskurihinnoista".

    • Sellaistasitten

      Surkeinta asiakaspalvelua mitä olen ikinä saanut!! Virheestä mainittaessa sain vaan vastaan vänkytystä sekä erittäin erittäin v-mäisen sekä röyhkeän asenteen. Olin oikeasti järkyttynyt kun pääsin lähtemään. En todellakaan suosittele. Kyseisen tekijän nimi Galang? Välttäkää.

    • Hanbelius

      Kävin World Nailsissä tänään 12.5 jalkahoidossa geelilakkaus ja olin tosi tyytyväinen. Kiva hoito ja lakkauksessa oikein sievä lopputulos, lämpimät suositukset! Noista rakennekynsistä en tiedä mitään, joten en osaa kommentoida.

    • Anonyymi

      Tämä on vanhaa ketjua, mutta kirjoitan silti. Olen käynyt vuosien ajan ko. paikassa, lähinnä jalkahoidossa ja jonkun kerran hieronnassa. Kynsipalveluista ei ole kokemusta. Ikävä todeta, että palvelu ja hoidon laatu on vuosien mittaan mennyt alaspäin, ainakin näissä ostamissani palveluissa. Aiemmin palvelu oli hyvää, hoidot tehtiin huolella ja olin tosi tyytyväinen ja hinta eullinen. Nyt on toisin, ensinnäkin nykyinen tila on tosi ahdas. Tilaamieni hoitojen lisäksi aletaan kaupitella lisää hoitoja ja kun kohteliaasti kieltäydyt, seuraa siitä niskojen nakkelu ja hoitojen tekeminen huolimattomasti. Ei mistään käytöstavoista tietoakaan. Todella harmi. Tämä on nyt toistunut niin monta kertaa peräkkäin, etten tule enää olemaan heidän asiakkaansa.

    • Anonyymi

      Niin paskaa palvelua ja jälki niin rumaa, että aivan hävettää.
      Hinta oli toinen kuin mitä puhelimessa annettiin, siihen selitys oli, että ei ihan tiedä mitä puhuu puhelimeen ja mieshenkilö tulee aivan iholle lääppimään ja koittaa pakkomyydä lisäpalveluita mm jalkahoitoja. Kynnet lyhennettiin niin lyhyeksi, että sormet näyttävät aivan töpöiltä ja jälki on muhkuraista nuoren -ei selvästi osaavan" jäljiltä. Kiireellä tehdään ja osa tekemisestä unohtuu. Paluu siis vanhaan paikkaan tai uuden paikan etsintä edessä. Tätä ei voi suositella kenellekään!

    • Anonyymi

      Kerrassaan hyvää työtä ja asiakaspalvelu erinomaista! 🌹Kannattaa tulla Tapiolasta asti. Olen ollut asiakkaana jo useamman vuoden.

    • Anonyymi

      Väkisin jouduin ottaa jalkahoidon vaikka en halunnut kuin geelilakkauksen varpaankynsiin??? Ja vielä sähköviilaus et poltti sikana. Seuraavassa paikassa sanottiin et on viilattu nahkaan saakka ja mulla infektionportin vaara. Kynsi on kuin paperia Nyt täytyy 1kk antaa kasvattaa/ vahvistaa / hoitaa varpaankynsiä ennenkin voi ottaa uudet lakkaukset varpaisiin. Älkää menikö tohon paikkaan. Paska palvelukin vielä.

    • Anonyymi

      Vanha emäntä (pomo) pyörii kuin sutenööri ja pikkulikat tekee työtä käskettynä.

    • Anonyymi

      Manikyyri ja jalkahoito tosi huono palvelu.

    • Anonyymi

      Todella hyvä hinta/laatu suhde ja kynnet todellakin pysyy

    • Anonyymi

      Onko tämä paikka nykyään World Nails Easton? Kuka paikan omistaa ja minkä tasoista jälkeä ja palvelua saa?

    • Anonyymi

      Edulliset hinnat ja ihan ok kynnet. Välillä on vähän säätöä ajan kanssa vaikka ollut sovittuna aika, mutta, jos ei kauhee kiire, niin suosittelen heitä.

    • Anonyymi

      Olen käynyt vuosia ja käyn edelleen. Loistava paikka, ammattitaitoisia osaajia.

    • Anonyymi

      Odotin tunnin ripsihuoltoon pääsyä, koska liike tehnyt virheen. En saanut mitään hyvitystä. Mies halusi vielä että maksan 3 viikon huoltovälistä, kun edellisestä huollosta kulunut 2 viikkoa ja 2 päivää. Pakkokaupittelua koko ajan ja hinnat ilmeisesti naamakertoimen mukaan. Mies seuraa mihin pankkiautomaatille menet nostamaan rahaa ja jos teet tilisiirton niin tiiraa useaan kertaan, en mene enää, monta vuotta kävin

    • Anonyymi

      HIRVEÄ PAIKKA. EPÄREHELLISTÄ TOIMINTAA JA RAHAN AHNEUS PAISTAA. EIVÄT KUUNTELE ASIAKASTA OLLENKAAN.

    • Anonyymi

      Todella tylyä asiakaspalvelua. Kauppaavat kokoajan lisä palveluita vaikka sanoisi EI. Hinnat ovat nousseet ihan taivaisiin.

    • Anonyymi

      Todella huono paikka. En suosittele kellekkään. Eivät kuuntele yhtään sekä kokoajan kauppaavat palveluita lisää ja lisää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1739
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1370
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1342
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe