karavaanarit rehellisiäkö

jerebiam

Noo suurilta osin, mutta hupaisaa lukea TAAS niiden ulkomaan saittia. Saunan jälkeen kaljapäissään kierretään autoa ja kehutaan voortiamaasta taivaisiin ja piti ostaa näin pitkä kun oli rahaa, mutta auta armias kun mennään tanskan sillalle tai autolautalle on auto kutistunut halvimpaan ja pikkuruisimpaan maksuluokkaan. Eikä sekään riitä jos joku ystävällisesti ilmoittaa prosyyrissä olevan toisenlaiset hinnat, vedetääs keulaan jos ei oltas netissä. Tervetuloa vaan uudet jäsenet.

11

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että jos ostaa uuden

      P I T K Ä N asuntoauton niin ei mikään Tanskan silta tunnu missään. Ne jotka ajavat isolla asuntoautolla on joko yrittäjä tai perintörahalla ostettu karavaanari.
      Nämä kateellisia on ne jotka asuvat hotellissa tai vuokraavat mökin ja joutuu siellä olemaan vaikka neljä viikkoa sataisi.

    • vinkuu ja röhisee

      kun itse ajelen sellaisella 200kiloeeron yli 8,5m liikkuvalla lomahotellilla kaikilla mahdollisilla varusteilla niin jokin siltamaksu tai lauttamaksu on taskunpohja hiluja, ei merkitystä!

      • 577668

        Hörhöamikset?


    • Kun pienistä palkoista säästää sen 6,5m m-auton niin kyllä siinä jää säästövaihde päälle. 40 - 60 tuhanteen eeroon saa monta kertaa jättää perjantaipullon ja paljon muutakin ostamatta. Ei ne suuret tulot ratkaise vaan pienet menot, niiden avulla kertyy pesämunaa vaikka sitten matkailuvälineihinkin.

      Hinnoittelu monilla silloilla ja tunneleissa ei myöskään oikein mielestäni täytä oikeudenmukaisuuden vaatimuksia. Pari vaaksaa voi maksaa yhtä paljon kuin koko muu auto.

      Kokoon liittyvän hinnoittelun ymmärrän lastia kuljettavissa ajoneuvoissa koska mukaan mahtuu suurempi määrä arvotavaraa, vaikka hiekkaa mutta se millaisessa välineessä lakanansa kuljettaa on sillan ja tunnelin/lautan omistajalle aika yhden tekevää kun puhutaan 6 tai 7 metristä. Pakkohan se silti on alistua jos yli täytyy mennä.

      • jerebiam

        Tuokin on, ei kai se mitään alistumista ole, vaan sitä saat..an nykyelämän lusmuilua, mun pitää saada eniten ja maksaa vähiten ja kaikki kuuluu mulle. Vai käytkö linnanmäelläkin lastenlipulla vai alistutko maksamaan aikuisen maksun. Jos palvelun tarjoaja on määritellyt hinnat (olkoonkin päin oikeustajua) johon kuuluu 6 lihapullaa, niin pitää tulla kitisemään harrastaja-saitille, että otan 8 ei kukaan näe on himpan väärin.


      • jerebiam kirjoitti:

        Tuokin on, ei kai se mitään alistumista ole, vaan sitä saat..an nykyelämän lusmuilua, mun pitää saada eniten ja maksaa vähiten ja kaikki kuuluu mulle. Vai käytkö linnanmäelläkin lastenlipulla vai alistutko maksamaan aikuisen maksun. Jos palvelun tarjoaja on määritellyt hinnat (olkoonkin päin oikeustajua) johon kuuluu 6 lihapullaa, niin pitää tulla kitisemään harrastaja-saitille, että otan 8 ei kukaan näe on himpan väärin.

        Enhän minä tullut tänne kitisemään vaan sinä, arvoisa Jerebiam. Minä vain kommentoin sinun kitinöitäsi ja siinä sivussa lausuin hieman omaakin kantaani.

        Minä pääsen Linnanmäelle (huom. erisnimi) eläkeläislipulla jos sinne on sellaisia, yleensä ne ovat samanhintaisia lasten kanssa. Eikö se niin olekin, että sitä muutenkin vanhempana lähestyy uudelleen lapsuuttaan? Saa vaipat ja kaikki.


      • jerebiam
        karva.naamari kirjoitti:

        Enhän minä tullut tänne kitisemään vaan sinä, arvoisa Jerebiam. Minä vain kommentoin sinun kitinöitäsi ja siinä sivussa lausuin hieman omaakin kantaani.

        Minä pääsen Linnanmäelle (huom. erisnimi) eläkeläislipulla jos sinne on sellaisia, yleensä ne ovat samanhintaisia lasten kanssa. Eikö se niin olekin, että sitä muutenkin vanhempana lähestyy uudelleen lapsuuttaan? Saa vaipat ja kaikki.

        Juttu on nyt niin että, vastasin sinun vastineisiin ja arvostelu oli tarkoitettu niille "mittamiehille" ei sinulle. Mutta taas.... keskustelutaito unohtuu ja mennään nakkikioski jonoon...


      • 577668
        karva.naamari kirjoitti:

        Enhän minä tullut tänne kitisemään vaan sinä, arvoisa Jerebiam. Minä vain kommentoin sinun kitinöitäsi ja siinä sivussa lausuin hieman omaakin kantaani.

        Minä pääsen Linnanmäelle (huom. erisnimi) eläkeläislipulla jos sinne on sellaisia, yleensä ne ovat samanhintaisia lasten kanssa. Eikö se niin olekin, että sitä muutenkin vanhempana lähestyy uudelleen lapsuuttaan? Saa vaipat ja kaikki.

        Sinä, paha sekasikiö, puutut yleensä kaikkeen sameine ajatuksinesi!


      • 577668 kirjoitti:

        Sinä, paha sekasikiö, puutut yleensä kaikkeen sameine ajatuksinesi!

        Ottaen aiheen huomioon ilmaisusi on hieman omintakeinen. Mitenkä sinä itse selität lausahduksesi liittymisen yleiseen pihtailuun jota tämä osio nyt käsittelee.


    • niiiiin

      Kyllä sinullakin on murheet, toivottavasti et saa vatsahaavaa!

      • o l e

        En ole koskaan törmännyt epärehelliseen garavaanariin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe