Heips!
Pistäkääpä sanaa liikkeelle, että myös sinkut.netistä voi etsiä seuraa...
Sinkut.net
6
2882
Vastaukset
- huono_
valikoimapa tuolla näkyy olevan.
- Pointti!
Kukaan järkevä ihminen ei pidä viikkoja kerrallaan ilmoitustaan, joten kyllä sieltä aarteitakin löytää!Hyvä sivusto. Ne jotka jäävät sivuille roikkumaan kannattaa jättää suosiolla välistä.
- Joopa joo
Pointti! kirjoitti:
Kukaan järkevä ihminen ei pidä viikkoja kerrallaan ilmoitustaan, joten kyllä sieltä aarteitakin löytää!Hyvä sivusto. Ne jotka jäävät sivuille roikkumaan kannattaa jättää suosiolla välistä.
Tuon pointin kannalta esim. S24 treffien väestä 99,7% on muita kuin järkeviä. Sinulle taitaa sitten kelvata ensimmäinen vastaantulija, vaikka olisi millainen hirvitys?
- hienoja tyyppejä
Joopa joo kirjoitti:
Tuon pointin kannalta esim. S24 treffien väestä 99,7% on muita kuin järkeviä. Sinulle taitaa sitten kelvata ensimmäinen vastaantulija, vaikka olisi millainen hirvitys?
Minulla oli sinkut.netissä ilmoitus viime keväänä. Tulokset olivat eka kokeiluksi hienot: kiinnostavia, hyvin koulutettuja ja "menestyviä" herroja, joiden kanssa oli kiinnostavaa vaihtaa näkemyksiä. Kahden kanssa treffailin, "kolahduksia" ei sattunut, valitettavasti, mutta kesätapahtumia oli kiva kierrellä. Molemmat ovat yhä ystäviäni ja näemmekin silloin tällöin.
Nyt sitten kokeilin suomi 24:ää, ja täällä väki tuntuu olevan koko ajan netissä roikkumassa & aika ala-arvoista kielenkäyttöä & vonkaamista, ei yhtään ihmistä, jonka kanssa tekisi mieli baanalle.
Deitti.netiä katsastin myös, mutta siellä ikäiseni miehet etsivät kaikki vain seksiseuraa. Ja fetisistejä ym tuntui olevan laumapäin.
Sinkut.netiin siis! - liikkuu niitä
hienoja tyyppejä kirjoitti:
Minulla oli sinkut.netissä ilmoitus viime keväänä. Tulokset olivat eka kokeiluksi hienot: kiinnostavia, hyvin koulutettuja ja "menestyviä" herroja, joiden kanssa oli kiinnostavaa vaihtaa näkemyksiä. Kahden kanssa treffailin, "kolahduksia" ei sattunut, valitettavasti, mutta kesätapahtumia oli kiva kierrellä. Molemmat ovat yhä ystäviäni ja näemmekin silloin tällöin.
Nyt sitten kokeilin suomi 24:ää, ja täällä väki tuntuu olevan koko ajan netissä roikkumassa & aika ala-arvoista kielenkäyttöä & vonkaamista, ei yhtään ihmistä, jonka kanssa tekisi mieli baanalle.
Deitti.netiä katsastin myös, mutta siellä ikäiseni miehet etsivät kaikki vain seksiseuraa. Ja fetisistejä ym tuntui olevan laumapäin.
Sinkut.netiin siis!tyyppejä paljon jotka norkuvat aina ensimmäisenä ehtivänsä kirjoitaa uudelle jotta kävisi tuuri heti alussa.
Itselläni oli 10 väliä seuranetsinnässä ja kuinka ollakkaan, niin sama mies lähettää vielä samaa kuvaa kuin vuosia ennen. Ja puheetkin alkoivat kuulua ihan potaskalta, että mahtoiko edes olla vapaa ihminen.
Mutta kiva jos sinulle on käynyt tuuri siellä. Vaan ei ne vanhat treffit pitkään pysy "ystävinä" itselläni on vain yksi pysynyt vuosien varrella ja hänenkään kanssa ei olla nyt kahteen vuoteen pidetty yhteyksiä ulkomaille muuton vuoksi. Joskus soitteli usasta alkuvuosina, nyt on tainnut jo saada kansalaisuuden. Sinkku on edelleen. - Yksi vastaus.
hienoja tyyppejä kirjoitti:
Sinkut.netiin siis!Sinkut.netin ja City.fin tasot ovat olleet suomi24-tasoa korkeammalla. Keskustelupalstan rakenne on taas suomi24:ssä rakenteeltaan hyvä kirjoittamista varten.
City.fissä olen tavannut ehkä ne mielenkiintoisimmat miehet. Jäänyt sanailuasteelle ja joitakuita aikoinaan tapailin. Sinkut.netin kautta yhteyttä otti hyvin korkeassa asemassa olevia miehiä. Toisaalta, koska en kestä itsekeskeisiä jyriä, päädyin city.fihin. Laitoin ilmoituksen, mutta mietin, ottaisinko pois. Voisi olla hauska vain jutustella niitä näitä.
Inhoan esillä oloa. Puntaroitavana oloa. Ja taas näitä kysymyksiä, miksi olen vapaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482814Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632017- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351678Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua311393Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782