CALLUP: Oletko riippurintainen?

Jos mitta soliskuopasta nor...

MOI!

Tämä on callup kysely.

Lueskelin tuossa netistä rintojen kohotuksesta. Törmäsin lauseeseen, että normaalisti naisen nänni sijaistsee n. 19-21cm soliskoupan alapuolella. Mitenkäs teillä?

15

1834

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komiat on

komiat on muodot ja laihduttamalla roikkuu viäläkin enemmän, joten tule ja puserra...

• iliman...

se nyt on ihan tärkeä kysymys...

• täsmää!

Onpas outo tieto! Kyllä siinä pitää ottaa huomioon myös naisen muukin koko. Olen pituudeltani 177 cm ja mitta soliskuopasta nänniin on 28-29 cm ja rintani ovat ryhdikkäät B-kupit. Jollakin huomattavasti lyhyemmällä naisella tuo em. mitta voikin olla noin. Olikohan tuossa siis tarkoitettu tilastollisesti keskimittaista naista.

• mittanainen

Missä on soliskuoppa?

• täsmää!

No niin, minäkin haluaisin tietää tuon soliskuopan tarkan määritelmän. Varmaan rintojaan pienentäneet tuntevat asian parhaiten, mistä lääkäri on mitannut. Itse mittasin solisluun takaa olevasta kuopasta kun oletin soliskuopalla tarkoitettavan sitä. Vähän alkoi epäilyttää kun sain noin ison mitan, jolla jo melkein pääsisi rinnanpienennykseen vaikka rintani ovatkin normaalikokoa ja jopa pystyt.

• 1205

Mitta otetaan kaulakuopasta nänniin eli kuopasta, joka on solisluiden välissä, juuri siinä yläpuolella.
        (Mitta otettaessa ei huomioida ihmisen pituutta, mikä aiheuttaa samanlaista vääristymää kuin esim. vyötärönympäryksen mittaus. Mielestäni 150 cm ja 180 cm aikuisella mitat eivät ole suoraan vertailukelpoisia.)

• Hemuliini80
        1205 kirjoitti:

Mitta otetaan kaulakuopasta nänniin eli kuopasta, joka on solisluiden välissä, juuri siinä yläpuolella.
        (Mitta otettaessa ei huomioida ihmisen pituutta, mikä aiheuttaa samanlaista vääristymää kuin esim. vyötärönympäryksen mittaus. Mielestäni 150 cm ja 180 cm aikuisella mitat eivät ole suoraan vertailukelpoisia.)

...ei suoraan alaspäin. Jos näin niin mulla tuli mitaksi juuri tuo 19, eli ei roiku jee (tosin nää on pienet B:t muutenkin)

• Alkuperäinen Callup
    • Alkuperäinen Callup

Mulla mitta n. 28-30cm mittaustavasta riippuen (mitta otettu siis ilman liivejä). Kaksilasta imettäneenä, rinnat roikkuu. Olen n. 170cm ja 58kg. Mulle ainakin ois passeli tuo 20cm, ainakin mitä rintaa nostamalla olen koittanut.

• Alkuperäinen Callup

Tuo äskeinen mitta jonka laitoin oli siis olkapäällä olevasta kuopasta mitattuna. Jos mittaan kaulan alta olevasta kuopasta niin silloin saan 24-25cm.

• ex-riippuva

mulla oli ennen pienennys leikkausta mitat 29cm ja 30cm,eli todella roikkuvat. nyt leikkauksen jälkeen mitta on molemmissa 21cm:). olen 159cm.

• kyllikki66

Itselläni on 32cm nyt ja olen menossa leikkaukseen jossa nännejä nostetaan 10cm, eli nykyisiin verrattuna aika terhakat tulee.

• ent. 80E

Minulla ennen pienennysleikkausta mitta oli 27/28cm, nyt leikkauksen jälkeen 22 cm.

• täälläkin

Just kävin lääkärille juttelemassa rinnoistani ke, ja nyt odottelen saanko lähetteen kirurgille. Lekuri sai mitoiksi 30cm, eli aikas alhaalla roikkuvat...

• 52 v

Mittasin suoraan soliskuopasta alaspäin siihen kohtaan, missä nänni sijaitsee: 17 cm.

Olen siitä harvinainen, että olen hyvin tyytyväinen rintoihini. Ne ovat pienet (B-kuppi, pyöreät ja kiinteät. Monen mielestä ehkä liian pienet, mutta minusta sopivat. Harmi vain, että ainoastaan oma mies näkee niitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      267
      2451
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2401
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1578
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      45
      1465
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1339
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1240
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1039
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe