...muutamia hymiöitä, kun näyttää joiltakin loppuneen kesken.
:) :D ;) ;D =D :P ;P :o 8) 8P 8D 2=1
Tässä teille...
11
591
Vastaukset
8:|
- Aurinko79-
Mun hymiöiden käyttö kaipaiskin reilusti päivitystä mutta kun on niin helppo läntätä ne samat vanhat sinne perään... 8D
..muistuttaa, että saa niitä hymiöitä aina välillä käyttää (kohtuudella).
Pikkasen on ollut kireyttä havaittavissa palstan ilmapiirissä, enkä nyt keksinyt mitään maata mullistavan hauskaa aloitusta, niin heitin vähän hymiötä tyrkylle (kun hymyäkään ei oo palstalla näkynyt).- jihhuu
☺
perkeleen pieni - viilisniilis
Suomisen Olliko?
No ei ainakaan Suomisen Olli. Se on sellainen flirttihymiö, jota varsinkin naisten kannatta viljellä miehille iskumielessä :P
Richartti kirjoitti:
No ei ainakaan Suomisen Olli. Se on sellainen flirttihymiö, jota varsinkin naisten kannatta viljellä miehille iskumielessä :P
...nuorisonkielen kyydistä?
Jokena heitin tuon 2=1, jos se ois irroittanut vaikka jonkun hymyn näyttöjen toisella puolen, mutt ei niin ei. Kaikki huuli pyöreenä raapii päätä, että mikä "kakkonen on ykkönen".....
Google tietää:
http://www.google.fi/search?hl=fi&q="kakkonen on ykkönen"&btnG=Google-haku&meta=- viilisniilis
Richartti kirjoitti:
...nuorisonkielen kyydistä?
Jokena heitin tuon 2=1, jos se ois irroittanut vaikka jonkun hymyn näyttöjen toisella puolen, mutt ei niin ei. Kaikki huuli pyöreenä raapii päätä, että mikä "kakkonen on ykkönen".....
Google tietää:
http://www.google.fi/search?hl=fi&q="kakkonen on ykkönen"&btnG=Google-haku&meta=Vaikka meikäläinenkin voisi havitella palstan juniorin paikkaa, en siltikään oikein ole selvillä nuorisokielestä. Mä ajattelin, että se on Suomisen Olli, kun toi kakkonen vois olla sen tukka (Ollillahan oli kihara tukka) ja sit se on miettiväisena, niin sen suu on suorassa niinkuin toi ykkönen.
Nuorisokielestä tuli mieleen se, että olin aivan hämmentynyt, kun ensi kerran kuulin itseäni nuorempien käyttävän puhekielessä LOL. Enää ei naureta. Nykyään sanotaan LOL.
- Yksinkertainen blondi
Noissa hymiöissä on se vika, että niitä tulee läiskittyä joskus liikaa, kun pitäisi olla jossain ihan muualla kuin täällä kirjoittelemassa, mutta on "pakko" kuitenkin kommentoida.;) =P :}(=vieno hymy, kun nolottaa)
Vähän sama juttu ku
5:) Elvis elää :D
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle934478Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473106Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852859- 781645
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391442450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021224- 15957
- 184854
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan37818Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah17812