Hoikka vai muodokas miesten mieleen?

galluppi

Tykkääkö miehet hoikista naisista vai enemmän muodoikkaista (ei kuitenkaan xl)? miksi?

54

2290

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • firerose

      kokoisissa naisissa on??

      Syrjintäää..Miehillä on kuule kullakin makunsa ja myös xll koosta toiset tykkää...

      Sukulaismiehellä saattasi olla tohon kommentti,kaikki alle xxl kokoa on riisipuikkoja :) Minäkin :(

      • t-m

        kunhan vain ei ole tungettu silkonia minnekään, voi itku kun mua etää silikonitissit, erityisesti kun on muuten hyvin hoikka ja nätti tyttö, jolla ois mitä ihanimmat pikkutisut, niin sitten silikonia ihon alle, tuloksena kaks törkeen näköstä pallukkaa. Epänaisellisuuden huipentuma sanon minä.


      • firerose
        t-m kirjoitti:

        kunhan vain ei ole tungettu silkonia minnekään, voi itku kun mua etää silikonitissit, erityisesti kun on muuten hyvin hoikka ja nätti tyttö, jolla ois mitä ihanimmat pikkutisut, niin sitten silikonia ihon alle, tuloksena kaks törkeen näköstä pallukkaa. Epänaisellisuuden huipentuma sanon minä.

        on aina pikkasen luonnottoman näköistä.Silikonitkin ymmärtää,jos kyse on vaikkapa siitä et rinta tai molemmat poistettu esim.syövän vuoksi.

        Mutta,jotta saisi vaan isommat puskurit,niin blääh...

        Pikkutisuista paha sanoa,kun en omista ;) hehehee


      • Anonyymi
        t-m kirjoitti:

        kunhan vain ei ole tungettu silkonia minnekään, voi itku kun mua etää silikonitissit, erityisesti kun on muuten hyvin hoikka ja nätti tyttö, jolla ois mitä ihanimmat pikkutisut, niin sitten silikonia ihon alle, tuloksena kaks törkeen näköstä pallukkaa. Epänaisellisuuden huipentuma sanon minä.

        On ne rumia. Ei näytä edes hyvälle. Dubaissa naiset in joilla normaalit kauniit rinnat. Päivittynyt kultainen iho. Silarit on h*lla. Ei arvo naisilla


    • Oisin valinnut vaihtoehdon hoikka ja muodokas.

      Kun vaihtoehdot ovat vain muodoton hoikka tai muodokas ylipainoinen, niin valitsen sitten muodottoman hoikan.

      Perustelut:

      1. Hoikat ovat keskimäärin fyysisesti ja henkisesti paremmassa kunnossa kuin selkeästi ylipainoiset.

      • Älä nyt hyvä mies pilaa naisten viimeisiäkin itsetunnon rippeitä. Sinun olisi mielummin pitänyt ilmoittaa pitäväsi erityisesti lihavista ja muodottomista. ;-)


      • firerose
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Älä nyt hyvä mies pilaa naisten viimeisiäkin itsetunnon rippeitä. Sinun olisi mielummin pitänyt ilmoittaa pitäväsi erityisesti lihavista ja muodottomista. ;-)

        sillä saat varmaan monen tytön pojot puolellesi :)Tai sitten pulleasta nyrkistä :)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Älä nyt hyvä mies pilaa naisten viimeisiäkin itsetunnon rippeitä. Sinun olisi mielummin pitänyt ilmoittaa pitäväsi erityisesti lihavista ja muodottomista. ;-)

        "Sinun olisi mielummin pitänyt ilmoittaa pitäväsi erityisesti lihavista ja muodottomista. ;-) "

        - En ole vielä niin puutteessa, että mieltymyksiäni lähtisin muuttamaan vallitsevaa markkinatilannetta vastaavaksi. Tuskin tulen olemaankaan. :)


      • hmmmmm-

        lihavuus kerro luonteestakin että makaa vain sohvalla ja laiskottelee ;)


      • hmmmmm- kirjoitti:

        lihavuus kerro luonteestakin että makaa vain sohvalla ja laiskottelee ;)

        Joillekin ihan aktiivisille ja viriileille ihmisille tuota sohvalla makoilua, laiskottelu ja lihomista aiheuttavat mm. masennus, kilpirauhasen toimintahäiriöt, jne, jne..

        Joillakin se on sitten vain luonteesta kiinni.


    • Serpico

      Muodokas ja XL. Muodokas nainen näyttää enemmän naiselta kuin laihis. Tämä ei ole varmaan mitenkään loogista, mutta se on minun vankkumaton mielipiteeni. Kyse ei kuitenkaan ole pelkästä läskistä, vaan olemukseen vaikuttaa koko kroppa ja se miten sen kantaa, miten asennoituu itseensä ja muihin, elämään... On noita "timmejä" muovikroppia tullu kateltua ihan tarpeeksi. Niissä ei vaan ole mitään sytykettä, keikkui se perse miten kiivaasti tahansa.

      • firerose

        ratkaisee,vai mitä? Kypsää ajattelua sulla :D


      • la.ra

        (kehtaan vastata, koska tämä pätee ihmisiin ylipäätään)

        "olemukseen vaikuttaa koko kroppa ja se miten sen kantaa, miten asennoituu itseensä ja muihin, elämään"
        Todella hyvin sanottu, jälleen kerran. Lisäisin vielä sen pointin, että jokaiselle on hyvä paino ja muoto se, missä viihtyy, koska se todella näkyy ulospäin, ihan jo ryhdissäkin.

        Itse en todellakaan ole muodokas nainen (eikä minusta sellaista tule, ja näiden pelimerkkien kanssa on vaan elettävä), lähinnä poikamainen. Olen elämäni aikana ollut alipainoinen ja vähän pyöreäkin (tai pikemminkin paksumpi pötkylä), mutta sillä painolla ei ole koskaan ollut tekemistä viennin kanssa.


    • Bubba-Ville

      enemmän.

    • kunnon mies

      hoikka ja muodokas

      • se on

        mieleen mullakin.

        KomproMissit on parhaita.


    • vato retro

      N:nen kerran.

      Muodokas tarkoittaa Suomessa läskiä.

    • Tässä selitys

      Siksi hoikka, että itseään muodokkaaksi mainostava nainen on
      useinmiten vain läski. Jos muodokkaalla tarkoitettaisiin sopusuhtaista
      ja normaalipainoista naista, jolla on kunnon kurit, niin sitten se.
      Mutta kun ei, "muodokas" on yleensä siiderillä ja mässyillä itselleen
      vararenkaan kerännyt nainen.

    • vähän mistä roikkuu. Monesti ne muodot tarkottaa sitä että koko vartalo on yks pitkä pötkäle ja ainoastaan tisseissä ja perseessä on sitä kokoa ja näköä, vyötäröä ei sit taas oo oikeastaan ollenkaan.

      Kultainen keskitie lienee tässäkin paras jälleen kerran. Miksiköhän tavallisuutta aliarvostetaan niin paljon, musta se on yleensä se paras vaihtoehto.

      • ....

        vartalon pitää tavallaan olla sellainen tiimalasi tai kitaravartalo? Eli kun on rinnat ja peppu, niin siihen vielä kapea vyötärö?


      • .... kirjoitti:

        vartalon pitää tavallaan olla sellainen tiimalasi tai kitaravartalo? Eli kun on rinnat ja peppu, niin siihen vielä kapea vyötärö?

        parasta ois mutta kun se ei oo niin älyttömän realistinen scenaario niin otetaan sit mielummin vähän pienemmät tissit / peppu ja sitä tiimalasin muotoa.


    • kielessä:

      muodokas = häiritsevästi ylipainoinen.

      Mikä on sinun mielestä muodokas?

    • Rehellinen vastaus

      just semmoisista kuin sinä oot, eikä ollenkaan semmoisista kuin sun bestixes. Miksi? No, six ku semmone ku sä oot, on niin sexy, mut semmonen ku sun bestis o, ni on iha äklö hyi hyi.

    • yksinkertainen blondi

      Mä ajattelen, että muodokas nainen on ns. tiimalasi- vartalo eli vyötärö on hoikka ja ylä-ja alosasto sitten muodokkaita. Eihän ne muodot muuten erottuisi. Jos ei ole vyötäröä on tasapaksu tai tasahoikka. Eli sulla on nyt vähän epätäsmälliset vaihtoehdot mun mielestä;) Ja oliko se nyt se 0,7 mittasuhde mikä pitäisi olla vyötärön ja lantion suhde noin virallisesti muodokkuuden mittariksi. Ja sitten on olemassa hoikkia muodokkaita ja "vain" muodokkaita:) Vaikka eihän tää mulle kuulu, mä olen nainen. Kysyttiin miesten mielipidettä.

      • *mimi*

        Toi 0,7 on se maaginen luku. Eli vyötärön ja lantion ihannesuhde. Mulla on 0,6989 eli pyöristettynä just tuo. Mutta mä olen kyllä tosi hoikka, enkä miellä itseäni muodokkaaksi. Mun mielestä muodokas on semmonen 95-65-95 eli tissit-vyötärö-lantio, mutta toi on aika harvinaista, että on just noin hyvät muodot. Naisilla tuppaa oleen tissit pienemmät kuin perse. Se ei tosin vielä tee päärynävartaloa, koska monesti hartiat tasapainottaa. Mutta jos no pienet luisuhartiat ja iso perse, niin sitten kyllä näyttää päärynältä.

        Pahin on mun mielestä kuintenkin isot tissit ja olematon perse ja tikkujalat. Tulee tosi epätasapainoinen vaikutelma. Semmosen naisen kannattaa käyttää povipituista hametta, jotta se pieni perse ei korostu.

        Ja koska tykkään myös naisista (olen bi) vastaan, että hoikista naisista tykkään. Koska olen itse hoikka ja koska muodokas ei ole makuuni.


      • *mimi*
        *mimi* kirjoitti:

        Toi 0,7 on se maaginen luku. Eli vyötärön ja lantion ihannesuhde. Mulla on 0,6989 eli pyöristettynä just tuo. Mutta mä olen kyllä tosi hoikka, enkä miellä itseäni muodokkaaksi. Mun mielestä muodokas on semmonen 95-65-95 eli tissit-vyötärö-lantio, mutta toi on aika harvinaista, että on just noin hyvät muodot. Naisilla tuppaa oleen tissit pienemmät kuin perse. Se ei tosin vielä tee päärynävartaloa, koska monesti hartiat tasapainottaa. Mutta jos no pienet luisuhartiat ja iso perse, niin sitten kyllä näyttää päärynältä.

        Pahin on mun mielestä kuintenkin isot tissit ja olematon perse ja tikkujalat. Tulee tosi epätasapainoinen vaikutelma. Semmosen naisen kannattaa käyttää povipituista hametta, jotta se pieni perse ei korostu.

        Ja koska tykkään myös naisista (olen bi) vastaan, että hoikista naisista tykkään. Koska olen itse hoikka ja koska muodokas ei ole makuuni.

        siis polvipituista hametta..ei povi..hehe.


    • ,,,,,,

      kun ottaa ennemmin laihan ja laudan = poikamaisen kuin naisen normaalit muodot omaavan..

      • Kyllä kevyt ja pienikokoinen nainen on paljon kätevämpi. Sellanen taskuvenus kulkee näppärästi matkasta paikkaan ku paikkaan.

        Miten sä saat hinattua jonkun toistasataa kiloisen naisen esimerkiksi jonnekin tunturin laelle talvella? Helikopterilla? Entäs uimarannalle tai kylpylään?

        Sitte on vielä tää pienimunasten ongelma. Päällä ei pysy, takaa ei yltä ja alle ei uskalla mennä.


      • påååäaplwlö

        tälläiset kommentit tulee katkeroituneilta ylipainoisilta mimmeiltä, jotka eivät saa itseään niskasta kiinni ja lenkille ja uusittua ruokavaliota. Koska jos on tyytyväinen itseensä, niin ei ole tarvetta haukkua toisia myöskään laihoja laudoiksi, ja heistä tykkääviä miehiä homoseksuaaleiksi.


    • Mä pidän hoikasta ruumiinrakenteesta mutta siis en dissaa missään nimessä sellaista tietynlaista runsautta... ihailen kyllä molempia kun sopiva yksilö sattuu hollille. Herkkuja on joka lähtöön... :)

      Miksi?... no, kai se johtuu siitä että itse olen keskimittainen ja suht isokokoinen ja muutenkin sellainen suojeluihminen niin tuollainen "pieni ja heikko" nainen vetoaa muhun eniten, Mullon paljon näitä "Olen sinulle iso ja vahva turva" unelmia... :D

    • Ollaanks tässä käymässä läpi ääripäitä...taas.

      Kyllähän tiimalasin mallinen vartalo kiehtoo, se vaan on aikasta harvinainen.

    • painoindeksi 23

      miten olis normaali ja normaalin muodokas? :)

      • Hei, kaikki onn normaalia mikä on mahdollista tapahtua. Se voi olla tosin ihmisien mielestä ei toivottavaa tai epäkaunista, mutta ihan normaalia se on. Kuten kaikki seuraukset jostain. :-)

        Epänormaaleja asioita ei voi edes tapahtua.


    • .

      Riittää että naisella on hyvät teekupit. Tykkään litkiä roobosta.

    • Joshlyn

      Minua tupataan kuvata sanalla muodokas. Urheilen, silikonia ei tosiaan misään, olen sopusuhtainen mutta minulla on suurehkot rinnat. lantion ja vyötärön suhde on hyvä. Mitat 99-69-96, ja moni mies sanoo aina, että huh, kalenteritytön kroppa.
      Tyytyväinen saa olla, tosin aina voi peppua kiinteyttää lisää vaikka se paras puoleni onkin :)

    • SE ON SIELUSTA KIINNI.
      OIKEA SIELU NIIN MIKÄÄN EI PIDÄTTELE, EI EDES HAULIKKO.

    • jsklflskjdl

      Olen pian 30v täyttävä mies, ja minun mielestäni nainen on kauneimmillaan kun se on hoikka. Ja tällä hoikalla en tarkoita luurankoa, vaan naista, jolla on hieman rehevyyttä. Naisella täytyy olla muotoja, mutta mikään sairaalloisen ylipainoinen ei ole mieleeni. Senhän jo maalaisjärellä pystyy päättelemään, ettei nämä sairaalloisen ylipainoiset ole kovinkaan energisiä. Mutta en tahdo tällä masentaa näitä isomman koon naisia, vaan pyrin kannustamaan teitä ottamaan elämästä kiinni ja huolehtimaan omasta hyvinvoinnista, koska sinä olet ainut joka pystyy vaikuttamaan omaan terveyteesi. Kaikki naiset ovat omalla tavallaan kauniita, eikä pidä ihannoida vain yhdenlaista vartalotyyppiä. Mutta tämäkin mielipideasia:)

    • Anonyymi

      Minäpäs kommentoin, vaikka arvaan, että sotahan tästä syntyy... :)

      Ja jo heti alkuun kerron, että olen oikeasti mies ja täysin hetero.
      En ymmärrä, miksi aina ruvetaan luulottelemaan ja arvailemaan syitä, jos jollain on erilainen naisihanne kuin itsellä. Miehet ovat aina pitäneet kaikenlaisista naisista, kuten myös naiset kaikenlaisista miehistä, jne.

      Minun naisihanteeni on iso ja roteva. Eli pituus 175-195 cm, paino 100-160 kg. Ja mielellään lihaksikas eikä vain lössykkä. Eikä millään pahalla, mutta niitä todella pieniä ja siroja en kestä edes katsoa...

      Tässä oli juuri äskettäin yleisurheilua telkassa. Voi niitä ihania moukarinheittäjätyttöjä. Vanhalle ukollekin vähän silmänruokaa... :)

    • Anonyymi

      Niin kertokaa nyt onko jotain parannettavaa niin katsotaan voidaanko asialle tehdä jotain

      • Anonyymi

        Mitä parannettavaa?


    • Hoikka sporttivartalo on vaan hot. Miehelläkin yhtälailla. Isot mahat ei sytytä. Eikä liian iso peppukaan.

      • Anonyymi

        Rovanperä sun mielestä hottia.


      • Anonyymi

        No ei ole aina... :)

        Paras kohta naisvartalossa on reidet, sitten peppu ja lantio. (En ole tissimies, vaikka kivat tissit olisi ihan kivat!) Reidet eivät voi olla liian paksut! (Ei tietenkään tarkoita sairaalloista lihavuutta, että ei pysty edes liikkumaan.)

        Iso muodokas peppu on aina upea. Länsimainen naisihanne (amerikkalainen?) on "perseetön" nainen... :(

        Keskustelupalstoilla on sivussa julkkismainoksia, joissa puhutaan "kurvikkaista" naisista. Mutta jos katsoo tämän "jutun", ei siellä mitään kurvikasta naista ollutkaan. Siellä oli nainen, jonka vartalo oli kuin nuorella pojalla, mutta isot tissit! Siinäkö se kurvikkuus sitten olikin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole aina... :)

        Paras kohta naisvartalossa on reidet, sitten peppu ja lantio. (En ole tissimies, vaikka kivat tissit olisi ihan kivat!) Reidet eivät voi olla liian paksut! (Ei tietenkään tarkoita sairaalloista lihavuutta, että ei pysty edes liikkumaan.)

        Iso muodokas peppu on aina upea. Länsimainen naisihanne (amerikkalainen?) on "perseetön" nainen... :(

        Keskustelupalstoilla on sivussa julkkismainoksia, joissa puhutaan "kurvikkaista" naisista. Mutta jos katsoo tämän "jutun", ei siellä mitään kurvikasta naista ollutkaan. Siellä oli nainen, jonka vartalo oli kuin nuorella pojalla, mutta isot tissit! Siinäkö se kurvikkuus sitten olikin...

        Ei ole kurvikkaat bläskimuijat mun makuun. Mutta kiva jos tykkäät sellaisista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole kurvikkaat bläskimuijat mun makuun. Mutta kiva jos tykkäät sellaisista.

        joo kannattaa taas haukkua ylipainoisia jani. miksi sä et voi sanoa ettei sua kiinnosta ylipainoiset vaan sun pitää nimitellä. et oo itekään omien sanojen mukaan mikään hoikka. se ei oikeuta haukkuu naisia


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole kurvikkaat bläskimuijat mun makuun. Mutta kiva jos tykkäät sellaisista.

        Minä en siis ollut tuo "edellinen". Mutta kuitenkin tuo muhkeista pitävä... :)

        Mutta minusta muhkeamuotoiset naiset ovat juuri minun makuuni. Ehkä on hyväkin, että erilaiset miellyttää, riittää upeita naisia kaikille... :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en siis ollut tuo "edellinen". Mutta kuitenkin tuo muhkeista pitävä... :)

        Mutta minusta muhkeamuotoiset naiset ovat juuri minun makuuni. Ehkä on hyväkin, että erilaiset miellyttää, riittää upeita naisia kaikille... :)

        Ei minulle riitä ketään. Kyllä ne laatumuijat kattelee vaan laatujätkiä. Minä olen pelkkää paskaa kaikkien mielestä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei minulle riitä ketään. Kyllä ne laatumuijat kattelee vaan laatujätkiä. Minä olen pelkkää paskaa kaikkien mielestä.

        No, tuo on oikea asenne... :)


    • Anonyymi

      Erittäin hoikka. Hän ON muodokas, hänen kaikki muotonta ovat ihania. Kahden isovaaksan vyötärö, yhden jalka, vähävaaksan puolikkaan reisiväli. pikkuiset tisut ja pakarat, nätti nöpönenä. Niin 2024 ja 2008 kuin aina ennenkin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      MM.

    • Anonyymi

      Kunhan et ole huumehien tai ryyppyyn takia laiha taikka sitte eepillujen tahi roskaisten elintapojen tahi masisnappien takia pläski vaan kunnon syistä sitä mitä oletkin, niin kelpaa ainakin alustavasti

    • Anonyymi

      Naiset luulee että muodokas on jos on vähän lihava. Muodokas tarkoittaa sitä että perseesä on lihasta ja suht isot rinnat mutta vyötärö normaali eikä mikään vararengas!

    • Anonyymi

      Tuo on hankala juttu tuhdeilla tytöillä, kun sitten tulevat raskaaksi, raskauskilot tuppaavat jäädä, ja laihduttaminen on kahta isompi urakka. Suosittelen hoikkuutta jokaiselle, ei ole ihmistä tarkoitettu ylipainoiseksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe